Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • tonin

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Depinde de ce bani dispui. La 12000 cat e Astra Classic 1.6 nu prea ai multe variante decat masini din clasa mica si coreene. Eu am 11.000 de Km cu ea si inca nu a vazut service-ul. Motorul 1.6 Twinport (acelasi ca pe Astra H) face toti banii. Consum am de 9.3 in oras cu aer pornit. Se misca mult mai bine decat un 1.6 de la VW, Renault ori Pejo. Cum s-a spus si mai sus eu nu as da masina asta pe altceva din generatia ei (golf IV, focus, megane I, sau octavia tour care mi se pare ca arata groaznic in interior). Daca dispui de vreo 15000 euroi atunci iti recomad Astra H cu motor 1.6 in nici un caz 1.4 (e jalnic pe Astra H). 15000 dupa reduceri daca vrei intradevar o masina de generatie noua cu optiuni de anul 2006. E alegerea ta pana la urma, dar eu iti recomand aceasta masina. Asta cu materialele de proasta calitate e un mit. Sunt aceleasi ca pe Astra G din DE numai ca sunt puse mai prost. Nici Astra H (imi place mult masina) nu sta excelent la acest capitol. Mi se pare ca sta mai prost decat un Golf sau un Focus la materiale. Bordul arata in schimb mai bine.
Skip ads

  • zeneca

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pai ca bani ma invart pe la 10-12.000 deci m-as putea baga si la una noua. Eu un principiu caut ceva mic si rau (gen R5 Gtt) dar vad ca nu prea am de unde alage. Astra m-a convins prin aspect, imi place demult. Daca m-as lua dupa dimensiune ar trebui sa ma uit la ceva gen Corsa doar ca nu am gasit mashinutze de-astea care sa-mi placa sau in care sa am incredere. Adica Peugeot 206 stiu ca nu e prea reusit si fiabil Fiesta arata ca o broasca stresata iar C2 imi pare cam scump. Dacii sau coreene nu ma intereseaza. De-asta am ajuns la Astra. Cred ca e cam mare pt ce vreau eu dar daca merita ca mashina, imi place si parca m-as baga....
  • florin70

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Asa e, ai deptate, nu prea ai ce sa cumperi la banii astia. Dar probleme sunt cu duiumul, inca de cand a aparut a fost "masina fabricata sambata" adica diversitate mare de probleme de fiabilitate si/sau design. Uita-te pe forum si o sa vezi care sunt problemele: valva EGR, injectoare,consum de ulei,condens de la aerul conditionat(filtrul de polen instalat prost sau de alta dimensiune),zgomote la directie,tobe ruginite in doi ani,bobine de inductie si altele. Chiar masina muncitorului. Masina germana? Hai sa fim seriosi, majoritatea pieselor sunt fabricate in Polonia, masinile comercializate in Germania sunt de alta calitate, au discuri pe spate,4 sau mai multe air baguri, parca si calitatea materialelor e alta. Nu luati din Romania!! Eu am Astra din 2003 SH, initial cumparata din Ro si regret ca am luat-o. Dar Toyota nu se gaseste in Ro din pacate
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Poate putin off topic: eu cred ca Astra G e o masina exceptionala ca raport calitate pret. Da, exista diferente clare de calitate si optiuni fata de una fabricata in timpul vietii ei (98-2004), dar nu e dracul atat de negru. Cat despre fiabilitate, problemele sunt mici fata de alte marci si modele, si e cu atat mai bine ca sunt cunoscute, intrucat la modelele mai noi (2003-2005) o buna parte din probleme au fost remediate de uzina.

Discuri pe spate? Ce faci cu ele? Sunt un tip care ma misc destul de rapid pe fata pamantului si nu m-a deranjat pana acum faptul ca am avut numai masini cu tamburi pe spate (in afara de estetica de fapt). Discurile pe spate sunt si ele o gaselnita de marketing. Nevoie reala de discuri pe spate ai de la o anumita putere in sus (de obicei mult peste 100 CP) sau in competitii. Avantajul real al discurilor pe spate este ca se schimba placutele mai usor decat sabotii. Dar, in contrapartida, daca un set de placute il schimbi la 25-40 000 km, un set de saboti spate tine si 100000 km. Asa ca faza cu discurile cam cade...
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
florinike a scris:Pai...ce sa fie de laudat.Personal nu mi-as lua masina noua, comandata la dealer in RO. Poate sa imi iau fie un H , desi am vazut ca si asta vin cu din ce in ce mai multe probleme, fie sa imi iau un SH , G, din De cu tot ce vreau pe ea si sa imi mai ramana bani si de altele Wink

*
Bravo, in sfarsit si o opinie "rezonabila"... Rolling Eyes stiind ca in general cel care are "onoarea" sa scoata masina pe poarta dealerului pierde aproape instantaneu 15-20% din valoarea acesteia... Rolling Eyes
  • tonin

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Pt. florin70: Intradevar, probleme sunt cu duiumul, dar asta pt. ca sunt foarte multe. Si daca citesti cu atentie majoritatea problemelor sunt la cele SH aduse din DE. Probleme gasesti la absolut toate marcile de masini inclusiv la Toyota. Eu nu inteleg faza cu "Fabricata in Polonia". Multa lume e inebunita dupa Corolla dar uita sau nu stie ca aceasta e fabricata in Turcia. Voi credeti ca polonezul e lasat de capul lui si il lasa neamtul sa faca ce vrea? Eu nu cred. Pana si Loganul e asamblata mult mai bine decand e francezul la conducere. Si suntem in RO.

On topic: Adevarul e ca in 12000 DDP nu ai ce sa-ti iei nou. Decat o coreana mai bine Classicul de 1000 de ori. La inceput m-am uitat si eu la Kia, Hyundai, Lacetti si alte dastea dar mi-a trecut. O arata bordul si designul mai modern dar cand vine vb de materiale si tinuta de drum nu se compara cu Astra, oricat de "depasita" ar fi ea. Acum daca vrei SH si eu recomand de afara. Dar sa sti ca nici acolo nu curge lapte si miere. Si in DE poti sa iei teapa daca nu esti atent de la cine si ce cumperi.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu a scris:Totul depinde de bani la urma urmei. Spune-ne si in ce bani vrei sa te incadrezi si ne va fi mai usor. Eu unul nu vreau sa supar pe nimeni dar mi se pare cam depasita Astra Classic pentru a o cumpara noua la un pret de 12-13.000
Adica mai pui 1.500 si iti iei la 14.500 (cu tot cu reduceri) o Astra H 1.4 care e la alt nivel de echipare si de siguranta si e o alta generatie. Singurul inconvenient pe care il vad la H este timpul de asteptare. Eu pentru GTC am de asteptat 3 luni Crying or Very sad dar presupun ca nici la G (Classic) nu e mare diferenta.
In alta ordine de idei daca toti banii de care dispui sunt maxim 12.000 euro merita clar Astra Classic insa grabeste-te ca nu stiu cat timp o sa mai poti cumpara noua.

*
Evident ca totul e o chestiune de bani, daca nu ne-am lafai toti in Rolls Royce...
Personal, (STRICT PERSONAL) consider ca este prematur sa iti iei GTC, ca si Astra H, dealtfel, pana cand masina nu este mai "veche" (din PDV marketing) si deci pana cand nu apar fie SH la preturi interesante, fie serii speciale cu echipamente "gratuite" ca sa compenseze scaderea vanzarilor datorata, printre altele, si unei piete SH dinamice si care ofera acelasi model.
In ceea ce priveste "diferenta de generatie" eu asi privi-o mai curand ca o diferenta "de stil" in cazul comparatiei Astra G - Astra H, deosebirile esentiale fiind sau cosmetice, sau introducerea de complicatii cvasi-inutile si costisitoare, ca de exemplu suspensia pilotata Twisted Evil (pe cand toba de esapament cu control cu microprocesor Question Twisted Evil )
Cat despre diferenta discuri-tamburi... mai exista un avantaj la discuri... frana de mana nu se deregleaza (dar ABS este practic obligatoriu)
  • tonin

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
[quote="eu"]Totul depinde de bani la urma urmei. Spune-ne si in ce bani vrei sa te incadrezi si ne va fi mai usor. Eu unul nu vreau sa supar pe nimeni dar mi se pare cam depasita Astra Classic pentru a o cumpara noua la un pret de 12-13.000
Adica mai pui 1.500 si iti iei la 14.500 (cu tot cu reduceri) o Astra H 1.4 care e la alt nivel de echipare si de siguranta si e o alta generatie. Singurul inconvenient pe care il vad la H este timpul de asteptare. Eu pentru GTC am de asteptat 3 luni Crying or Very sad dar presupun ca nici la G (Classic) nu e mare diferenta.
In alta ordine de idei daca toti banii de care dispui sunt maxim 12.000 euro merita clar Astra Classic insa grabeste-te ca nu stiu cat timp o sa mai poti cumpara noua.[/quote]

Chestia asta cu "mai pui 1500, 2000" mi se pare cam aiurea. Si eu cand am luat masina am avut o gramada de cunostinte care imi spuneau ca mai bine mai pun 2000 si imi iau H-ul. Cand ai un buget limitat pt. masina si 500 in plus conteaza. Eu mi-as fi permis sa iau si H-ul 1.6 Enjoy, dar cand mai ai un copil si o casa de intretinut de gandesti la fiecare leutz si masina nu mai e o prioritate.
Skip ads

  • pufulet

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
sunt de acord cu tonin - desi mi-as fi permis si Astra H Cosmo, m-am gandit de 2 ori in ce ma bag (dpdv rate lunare), si sunt super multumit cu Astra Classic, mai ales ca vin de pe Dacie Smile
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:
*
Evident ca totul e o chestiune de bani, daca nu ne-am lafai toti in Rolls Royce...
Personal, (STRICT PERSONAL) consider ca este prematur sa iti iei GTC, ca si Astra H, dealtfel, pana cand masina nu este mai "veche" (din PDV marketing) si deci pana cand nu apar fie SH la preturi interesante, fie serii speciale cu echipamente "gratuite" ca sa compenseze scaderea vanzarilor datorata, printre altele, si unei piete SH dinamice si care ofera acelasi model.
In ceea ce priveste "diferenta de generatie" eu asi privi-o mai curand ca o diferenta "de stil" in cazul comparatiei Astra G - Astra H, deosebirile esentiale fiind sau cosmetice, sau introducerea de complicatii cvasi-inutile si costisitoare, ca de exemplu suspensia pilotata Twisted Evil (pe cand toba de esapament cu control cu microprocesor Question Twisted Evil )
Cat despre diferenta discuri-tamburi... mai exista un avantaj la discuri... frana de mana nu se deregleaza (dar ABS este practic obligatoriu)


In primul rand nu cred ca e cazul sa facem comparatii intre masini noi si masini second in ceea ce priveste pretul de revanzare. Toata lumea stie ca la o masina noua pierzi mai mult la revanzare decat la una second hand. Totodata toata lumea stie ca o masina noua e masina noua. Twisted Evil
In ceea ce priveste diferenta dintre Astra G si Astra H iti sugerez cu tot respectul (nu vreau sa intru in polemici aici pe forum cu nimeni desi vad ca tu ai acest obicei) sa te mai documentezi un pic.
Daca esti dornic iti pot pune la dispozitie manualele acestor 2 masini. Sunt de ajuns sa iti dai seama de diferentele multiple; incepand de la motor, cutie de viteze, suspensie (independenta pe spate la Astra H), sisteme de securitate (5 stele la EuroNcap) etc si pana la dotari standard (la H ai ABS cu EBD si CBC), calitatea materialelor, calitatea scaunelor si a tapiteriei si ce e cel mai important FRANA. Diferenta este IMENSA intre modul de a frana la Astra H si la Astra G.
Toate aceste diferente nu as vrea sa fie interpretate drept o ofensa la adresa celor cu astra G sau F sau Kadett sau mai stiu eu ce generatii mai vechi de Astra. Pur si simplu mi se par normale aceste diferente in conditiile progresului tehnologic dintre generatii.

@ tonin: Nu e deloc aiurea chestia cu "mai pui 1.500". Sunt oameni care au acea diferenta disponibila si nu stiu daca merita investita. Eu atat am precizat: ca daca ii are, parerea mea e ca merita. Doar atat. Omul stie mai bine. Eu doar mi-am spus parerea. Asta vrea el de la noi. Parerile noastre.
Iar faza cu cheltuielile fiecaruia... ce sa zic nu cred ca isi avea rostul aici. Eu urez numai bine tuturor membrilor familiei tale, eu inca nu am copii, dar am si eu destule cheltuieli si stiu cum e. Am si eu o casa de intretinut (si ma bucur ca o am nu ma plang), abia am terminat o facultate in care m-am intretinut singur (si ma bucur ca am reusit sa termin cu bine, nu ma plang) etc... Ca sa concluzionez sunt de acord cu tine ca trebuie sa te gandesti foarte bine daca iti permiti inainte sa cumperi ceva. Wink
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de nici o polemica sterila Twisted Evil pentru un om "normal" care foloseste masina ca un mijloc de transport uzual, diferenta de 40-50% intre o masina noua si un SH de 2-3 ani cu carte de intretinere la zi devine interesant Cool
In rest, scuze, vanzatorul Opel de la mine din colt nu a reusit sa ma faca sa inteleg ce INTR-ADEVAR nou la noul model, in afara tablei si plasticului interior... si crede-ma ca am stiut sa "ma dau" drept un client "credibil", asa ca sarcina pe care ti-ai asumat-o ca "sa ma convingi" de contariul este destul de grea...
Desigur ca progrese exista, dar... cu ce pret ? merita totdeauna Question
200-300 de kg in plus si practic dublarea pretului in ultimii 15 ani este idealul Question (la valoare constanta a valutei si pret de catalog la iesirea masinii pe piata) Question
20 de senzori in plus, care de care mai sofisticat, sensibil si in ultima instanta inutil sunt intr-adevar un pogres, stiind ca fiabilitatea unui mecanism scade exponential cu cresterea numarului de compozanti Question
Acuma, repet, e punctul meu de vedere si nu il impun nimanui, personal am cumparat masina la 60kkm cu 5300 de Euro si o voi vinde peste 6 ani de folosire cu circa 3500, deci "ma costa" circa 300E pe an (sa zicem, maxim 500) cine zice mai bine Question
Sa fim clari fiecare face cu banii lui ce vrea, personal eu prefer sa cotizez si altundeva decat la Opel, mai o casa, mai un voiaj, mai un restaurant bun dumineca seara... Razz Nu trebuie sa se simta nimeni vizat daca nu gandim la fel... Wink Nu de alta, dar si eu gandeam altfel in epoca in care foloseam masina drept "aspirator de gajici" Razz
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@sorin666- good point Cool Cool Cool
Skip ads

  • zeneca

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Adik voi nu prea sunteti de parere ca masina noua merita. Eu ma gandeam ca, chiar daca ii scade instantaneu valoarea, este totusi noua si asta ar trebui sa se simta un an, doi sau trei patru...depinde de marca si masina. Plus ca SH este un fel de loterie de oriunde ti-ai lua....parerea mea. Totusi cati isi vand masinile pt ca sunt bune? Chiar si in De
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
zeneca a scris:Adik voi nu prea sunteti de parere ca masina noua merita. Eu ma gandeam ca, chiar daca ii scade instantaneu valoarea, este totusi noua si asta ar trebui sa se simta un an, doi sau trei patru...depinde de marca si masina. Plus ca SH este un fel de loterie de oriunde ti-ai lua....parerea mea. Totusi cati isi vand masinile pt ca sunt bune? Chiar si in De

Eu am vandut o pe a mea si masinii aleia nu prea aveai ce sa ii gasesti.Intretinuta, motor bun, tablarie (cu exceptia unor mici rupturi de vopsea din cauza kitului de pe aripi spate) excelenta.
Si totusi......la un BMW dupa fix 1,5 ani de la cumparare se pierde in jur de 15000 de E. Crezi ca se merita asa de mult???

Hai sa facem calculul altfel: Astra G este invechita deja, adik e un model pe duca, gasesti pe toate drumurile. Peste 2 ani daca o vinzi, iar acum o iei cu 12.000 de E probabil va valora sub 10000 poate chiar 9000 de E.
Peste asta.....se va gasi intotdeauna o masina cu muuuult mai mult optionale decat a ta.....si probabil cu multi mai putini bani decat ai vrea sa o dai tu. Ce e drept, nu o sa fie 2006 ci 2003...dar cine se mai uita la an cand are o masina echipata full, cu 1000 de E sub pretul masinii mai noi de 3 ani????
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
nu e chiar asa. La bmw pierzi mult la revanzare (noua-sH) dar si intretinerea la un SH (cu anumite probleme) e foarte scumpa.
gandeste-te numai ca la o masina SH cu peste 100.000 km in 90% din cazuri ... primele lucruri pe care o sa le schimbi sunt cauciucurile, uleiul si cateva filtre... care costa ceva.
pe deasupra avantajul la o masina noua e ca o faci cum iti place tie ... cu ce optiuni vrei tu, ce culoare vrei tu etc si ai garantie 2 ani de zile ... timp in care se pot intampla multe.
a mea e cumparata in leasing pe 3 ani ... iar in contract este trecuta si optiunea de buy-back. In cazul meu, din ce m-am interesat masina ar fi evaluata cam la 9000-9500 euro (am platit aprox 11 din 14 mii valorare totala pana acum) 2005, 20.000 km.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
@zeneca: consider ca e bine sa ramai la ideea ta de masina noua. Sunt masini second mai performante la banii de o masina noua insa... ce faci daca au probleme. La o masina din 2002-2003 daca ai o problema de genul alternator, injectoare, pompa benzina etc... te costa cat nu face ca sa zic asa. Macar la o masina noua ai garantie. In plus ai o siguranta ca nu are probleme ascunse, avand-o de noua stii exact ce ai facut cu ea.

@sorin666: mi-a placut foarte mult cum ai pus problema. Singurul lucru cu care vreau sa te combat este ce am scris mai sus pentru colegul nostru Zeneca. Poate tu ai avut noroc si inafara de pierderea de pret (3-500 euro/an) si inafara de cheltuielile cu consumabile nu ai avut alte probleme la masina. Asta nu inseamna ca toata lumea vrea sa-si asume riscul de a-si lua o masina SH. Sau poate sunt unii care au mai mult de 10.000 de euro disponibili pentru a-si cumpara o masina. In cazul asta cred ca merita sa ia una noua.
Cat despre comparatia Astra G vs. Astra H din nou trebuie sa-ti dau dreptate dar doar partial. De ce? Pentru ca sunt constient ca odata cu aparitia unui nou model de masina pe piata se lanseaza si o serie de "tehnici de marketing" pentru a "ridica in slavi" noul model. INSA... nu poti spune ca diferenta intre 2 generatii de masina (nu face-lift, ci generatii diferite complet) este doar politica de marketing.
Corect ar fi sa spunem asa: diferentele enuntate de mine intre Astra H si Astra G exista (vreti sau nu sa acceptati) insa acestor diferente se adauga si o politica de marketing. Wink
Cat despre "complicarea sistemelor"... ai fi uimit cat de simplu sunt gandite... ai naibi nemti... Laughing ...
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
andrei006 a scris:... masina ar fi evaluata cam la 9000-9500 euro (am platit aprox 11 din 14 mii valorare totala pana acum) 2005, 20.000 km.


Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

MY F#%^$%^# GOD.......tu ai pierdut 5000 de E in 3 ani si ii zici lui sa isi ia masina noua ca si-o face cum vrea?????
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
n-ai inteles. deci ... masina costa 14.000 pe factura. eu pana acum am achitat 11.000. Daca vreau maine sa zic ... un gtc ... predau masina, fara sa mai platesc altceva, iar suma la care este evaluata (adica 9000-9500 ... din cate am inteles) se considera avansul pentru urmatoarea masina, iar diferenta care mai ramane se transforma in rate ...
deci din cate am intels la di-bas ... o masian ca a mea ar pierde intre 10 si 20% din valoarea ei ... in functie de cum se prezinta.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Tocmai asta e unul din motivele pentru care il sfatuiam eu pe zeneca sa ia H si nu G. La astra G se pierde mai mult daca o iei de noua decat la H pentru ca e veche ca generatie.
Si totusi nu a pierdut 5.000 de euro in 3 ani. Astea sunt preturile oferite la buy-back. Daca ar vinde-o personal ar pierde in jur de 3.000. Daca ar fi evaluata masina ta pe care ai luat-o cu 7.000 la buy-back mai mult de 5.000 nu ai lua pe ea. La Di-Bas au avut o Astra G din 2000 motor 1.7 DTI full option la 5.800 de euro. S-a dat in 2 zile. Nici nu au apucat sa o puna pe site. Iti dai seama cat au oferit ei pe masina proprietarului? Probabil pe la 4.300 euro. Astra G 1.7 DTI pe autovit e peste 6.500 euro.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
conteaza mult si nr de km si opionalele. sunt unii care prefera o masina cu ceva mai multi km in locul uneia cu km mai putini dar cu optionale mai putine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR