Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:Ce mai mecanici, auzi test la ei cu surubelnita bagata in ureche...eu ti-am zis ca platesti degeaba constatarea, oare de ce or fi injurat testerul... Rolling Eyes .In rest pasii de urmat sunt acestia, ti-am zis si ieri, demontat tot, de meserias de preferat, si luat totul de la capat. Daca tot dai jos distributia, verifica sa nu ai uzura la axele cu came, nu daca s-au rasucit camele pe axe cum ziceau mecanicii aia de mare valoare, in cazul in care tu ai fi avut problema asta oricum nu s-ar mai fi putut pune distributia la punct de catre mecanicul care ti-a schimbat pompa de injectie si probabil ti-ar fi spus. Cu uzura la axele cu came am vazut ca poate exista la fosta mea masina, daca vrei iti trimit poze sa vezi ce se poate intampla, motor z17dtl, la momentul defectului 150000km reali, la fel ca la tine, se auzea zgomot de bataie tacheti, s-a gasit uzura mare la palierul 1 la axa cu came admisie, cauza, posibil intretinere proasta, macar eu am luat-o adusa din Germania, "km REALI" aviz amatorilor de masini frumoase diesel conduse de batrani prin Germania Smile ,iar in plus la tine, mai trebuie vazut si ce este cu pompa aia...Bafta

Cred ca testerul l-au injurat pur si simplu pentru ca nu a indicat nimic. Probabil era mai simplu sa zici ca injectorul X este infundat, sau pompa nu baga presiune constanta, etc. Nu strica sa-mi dai niste poze, ca idee, sper sa nu ajung pana acolo. Tu cum ai rezolvat problema? Culmea e ca la mine sunt reali kilometrii, am masina de noua. Acum are 131.000km, i-am facut toate schimburile la timp, nu s-a mers subturat, conduc diesel de multi ani, nu mi-am batut joc de ea. Ar fi culmea sa aiba uzura acolo unde zici tu, la kilometrii astia, inseamna ca uleiurile lu' peste contin si ulei alimentar, nu numai de motor. Asa cum am zis, am facut programare la service-ul recomandat de tine.
Skip ads

  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:Ma rog, pompa ar fi cumparata de la cineva cu recomandari, nu cred ca ar fi vandut ceva defect, cine stie, eu unul n-as fi cumparat-o indiferent cat ar fi costat noua, pana la urma, anumite componente nu se merita sh. Pana una, alta, inca nu se stie daca pompa are vreo legatura, sa speram ca @fm o sa ne zica si noua maine cum a rezolvat


pentru astra g 1,7 td motor x17dtl, pompa de injectie noua costa 6500 lei (da, 6500 lei).
o pompa sh costa pana in 1000 lei.
deci ce ai face in cazul asta?
dublezi valoarea masini cumparand pompa noua sau cumperi una sh?
sau o repari pe a ta , costul fiind tot undeva la minim 1000 lei?
eu tocmai am trecut prin "experienta" asta si am cumparat pompa de injectie sh cu 1000 lei.
am avut norocul sa o vad pe masina, mergand, si apoi am demontat-o.
dar oricum nu dadeam 6500 lei pe una noua.
si cred ca nici tu nu dadeai....

pompele de injectie care costa 2500 lei (intre 2000 si 3000 lei) sunt tot pompe bosch, dar sunt reconditionate.
de aceea dai pompa ta la schimb, ca pe urma o reconditioneaza si pe a ta si o revand cu 2500 lei.
dar iti ofera 1 an garantie (ceea ce poate fi important).
cum au spus alti colegi inainte, e posibil sa fie de la tacheti/culbutori/axa cu came.
eu am patit ceva asemanator, dar la mine mai era si alta simptoma (in afara de zgomot), adica pornea un pic mai greu decat normal.
se pare ca daca un tachet sau culbutor nu-si face treaba, supapa respectiva nu mai inchide sau deschide cum ar trebui.\
si de aici poate aparea un zgomot ciudat si o pornire mai greoaie.
bafta!
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Radeti voi, insa zgomotele care sunt necunoscute si nu se pot localiza asa se cauta, cu o surubelnita lunga proptita pe ureche.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
[quote="Band1T"]
sorindf2000 a scris:Ma rog, pompa ar fi cumparata de la cineva cu recomandari, nu cred ca ar fi vandut ceva defect, cine stie, eu unul n-as fi cumparat-o indiferent cat ar fi costat noua, pana la urma, anumite componente nu se merita sh. Pana una, alta, inca nu se stie daca pompa are vreo legatura, sa speram ca @fm o sa ne zica si noua maine cum a rezolvat


pentru astra g 1,7 td motor x17dtl, pompa de injectie noua costa 6500 lei (da, 6500 lei).
o pompa sh costa pana in 1000 lei.
deci ce ai face in cazul asta?
dublezi valoarea masini cumparand pompa noua sau cumperi una sh?
sau o repari pe a ta , costul fiind tot undeva la minim 1000 lei?
eu tocmai am trecut prin "experienta" asta si am cumparat pompa de injectie sh cu 1000 lei.
am avut norocul sa o vad pe masina, mergand, si apoi am demontat-o.
dar oricum nu dadeam 6500 lei pe una noua.
si cred ca nici tu nu dadeai....

Sunt nu stiu cate discutii pe forum in care se discuta ce bune sunt masinile diesel, ca consuma putin, ca au cuplu bun la turatii mici, ca au turbina,ca nici nu se compara cu benzina, dar, dupa aia...ba o pompa, mai un injector, mai una,mai alta...astai viata...Smile. Nu stiu daca as fi dat banii aia pe o pompa noua insa un lucru pot sa-ti zic, am avut o Astra diesel si am jurat ca pe a doua nu mi-o mai cumpar si nu numai Astra din motive asemanatoare cu ale colegului @fm. Hai ca pun cateva foto cu niste axe cu came, masina de 150000km reali, nu vreau sa demonstrez nimic, nu zic ca la toate se poate intampla, posibil la a mea sa-si fi bagat neamtu picioarele in ea de masina si nu i-a schimbat uleiul 50000km, habar n-am, dar...Pe mecanic daca il vedeam ca imi asculta masina cu surubelnita si dupa aia imi zice ce sa cumpar, il lasam cu surubelnita in mana si ma duceam la alti, sper sa nu se supere pe mine colegul @aco_008, eu stiu ce zice el, am mai vazut si eu metoda dar nu pe piese care costa 6500RON si se platesc de cel care sta si-l crede pe mecanic cu surubelnita pe la urechi...chiar ca e de ras...Urmeaza poze...Smile
Skip ads

  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
era tare, daca la surubelnita aia atasa si un stetoscop din ala medical, ca sa auda mai bine....
Sorine, masinile diesel, ptr. mine, sunt ca un viciu....nu ma pot lasa de ele....
astra mea e din 1999 si are 190 000 la bord acum, nu stiu cat de reali sunt.
e a saptea masina diesel pe care o am, dar singura la care i-a cazut pompa de injectie....
masina asta o am de circa 1 an, timp in care am facut peste 20 000 km cu ea.
si singura problema serioasa in astia 20 000 a fost treaba asta cu pompa de injectie, treaba care m-a costat in total 1300 lei, adica 1000 lei pompa si 300 lei manopera.
altfel, sunt foarte multumit de astra diesel (mai ales ca am reusit sa-i fac sa mearga caldura).
pe de alta parte, daca aveam o masina pe benzina, sigur nu faceam peste 20 000 de km intr-un an, dintr-un motiv foarte simplu...nu aveam bani de benzina.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Band1T a scris:era tare, daca la surubelnita aia atasa si un stetoscop din ala medical, ca sa auda mai bine....
Sorine, masinile diesel, ptr. mine, sunt ca un viciu....nu ma pot lasa de ele....
astra mea e din 1999 si are 190 000 la bord acum, nu stiu cat de reali sunt.
e a saptea masina diesel pe care o am, dar singura la care i-a cazut pompa de injectie....
masina asta o am de circa 1 an, timp in care am facut peste 20 000 km cu ea.
si singura problema serioasa in astia 20 000 a fost treaba asta cu pompa de injectie, treaba care m-a costat in total 1300 lei, adica 1000 lei pompa si 300 lei manopera.
altfel, sunt foarte multumit de astra diesel (mai ales ca am reusit sa-i fac sa mearga caldura).
pe de alta parte, daca aveam o masina pe benzina, sigur nu faceam peste 20 000 de km intr-un an, dintr-un motiv foarte simplu...nu aveam bani de benzina.


Pai ce sa zic @Band1T, nu cred ca are rost sa mai deschidem inca o discutie despre cat consuma dieselul pe topicul lui @fm, ma bucur ca ai o masina buna care nu are nevoie de reparatii si mecanicul ala daca isi punea stetoscop legat de surubelinta..cred ca se numea "doctor in mecanica"... Very Happy

pozele cu semichiuloasa, axa cu came admisie, din cauza uzuri putea fi miscata daca se dadea jos cureaua de distributie, adica, avea un joc de aprox.2-3 mm pe verticala fara exagerare, simptomele au fost, zgomot bataie tacheti si scurgeri de ulei pe la semeringul de la pinion si am zis intai ca este semeringul defect si vreun tachet uzat in schimb :


  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Urata treaba. Pana la urma ai mai reparat-o sau ai tras-o pe dreapta?

La faza cu surubelnita, de acord cu voi, daca tot voia sa ma faca de bani putea sa fie mai elegant, avand in vedere cat costa piesa in cauza. Oricum nu aveam de gand sa cheltui ditamai caruta de bani pe o singura piesa si la un singur test cu surubelnita Smile si la varsta care o are masina.

Sunt patit in toate felurile la masini (am avut 5 masini pana acum), curea distributie rupta, am desfacut motor cu pistoane sparte, supape indoite, cutii de viteze (inclusiv automata - mi-a curs ulei in cap de mai aveam putin si faceam chelie Smile ), am pus si curea de distributie, am pus si motor+cutie pe masina, insa nu mai am timpul liber care il aveam acum 15 ani si sa stau sa citesc si sa surubaresc zile intregi pana sunt sigur de vreo chestie. Dispun si de scule si de groapa, insa pe frigul asta pur si simplu nici nu-mi vine sa ma iau. De vreo 8-9 ani nu am mai surubarit la modul serios si nici nu mai imi vine sa ma iau.

De ce sunt eu sceptic fata de testu' lu peste cu surubelnita:
- pompa a fost data jos de pe o masina cu dauna totala
- pompa de inalta presiune pare ambutisata, deci ori merge ori nu merge, nu ai cum sa o surubaresti; cel care mi-a dat-o, stiind de problema mea cu axul a desfacut-o in fata mea sa vad ca axul este intreg. El se ocupa cu surubarirea pompelor de injectie, dar nu CDTI, ci "clasice". Axul, nu numai ca era intreg, era impecabil, pompa inca avea motorina in ea, furtunele erau taiate cu cutitul, nu se obosise nimeni sa desfaca colierele. Axul de la pompa mea nu era doar rupt, ci pur si simplu spart in mai multe bucati, plus spanul aferent. Omul, mi-a dat sfaturi legate de montaj, in eventualitatea ca ar fi ajuns span pe rampa comuna, nu este tepar, are ditamai service-ul, am vorbit cu el si dupa ce s-a montat. Parerea lui (la telefon), doar prin povestirea simptomelor a fost ca nu e distributia pusa corect (am vorbit cu el inainte de a discuta cu voi pe forum). Mi-a sugerat ca nu cumva arcul rolei intinzatoare sa fie prins dedesupt sau sa fie intinsa prea tare. In ambele cazuri mi-a zis ca se ajunge pana la urma la sarirea curelei prin spargerea capacului de protectie. Oricum pompa nu zdranganea si se invartea usor "la mana" cu motorina in ea. Ce test poti sa-i faci la o asemenea pompa cand o iei SH? Te rogi doar la D-zeu.
- avand in vedere ca masina/motorul prezinta mai multe categorii de zgomote, chiar din zone apropiate pompei de inalta presiune, mi se pare stupid si total neprofesionist (de fata cu clientul, mai ales ca m-a pus si pe mine sa pun surubelnita la ureche Smile ) acest test, avand in vedere ca pompa de inalta presiune face corp comun cu mai multe piese/role/bloc motor suspectate ca sursa de vibratii si zgomote suspecte.
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca zgomotul vine ori de la piesa inlocuita care probabil nu este ok ,ori de la cureaua de distributie care este prea intinsa.
Presupun ca ai pus macar curea noua la distributie cand ai umblat pe acolo?
Sau poate a uitat mecanicul sa stranga ceva pe acolo si vibreaza ?
Referitor la cel care ti-a vandut pompa ,eu zic sa nu bagi mana-n foc .Il cunosti ?Din cate am inteles se repara si pompele de inalta la cei specializati .
Chestia aia cu spanul am mai auzit-o si eu la unii care vroiau sa-mi ia banii pe demontat pompa si rezervor.Sunt CDTI-uri la peste 300.000km fara probleme ,alea nu mai au span?
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
[quote="fm"]Urata treaba. Pana la urma ai mai reparat-o sau ai tras-o pe dreapta?

N-am tras-o pe dreapta, reparatia a costat muuuult mai putin decat pompa la tine, am mai mers cu ea o jumatate de an si am vandut-o. Eu iti urez succes, sper ca sa fie o chestie banala cu toate ca zgomotele prin zona ai implica de obicei multa manopera si asta in service costa plus ca tu inca nu ai certitudinea ca pompa de injectie este ok. Masina ta nu are multi km, eu zic ca se merita sa o rezolvi ca la carte si sa o folosesti, oricum daca ai de gand sa o vinzi nu prea mai iti scoti banii pe ea si daca o vinzi cu "defecte ascunse" iar e nasol....

In alta ordine de idei Smile, ziceai ceva de o groapa, pe care o ai...? Ce zici, vin si eu sa ma uit un pic pe sub masina Smile? Si mie imi place sa mesteresc la masina mea, chiar daca o am la vanzare, dar nu prea am unde, poate imi raspunzi pe PM eventual un nr de telefon sa ne auzim si sper ca nu te-ai suparat pe propunerea mea...Smile
  • donovidiu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
salutare, am tot citit posturi si posturi si ...tot nu pot sa imi dau seama de problema. Scriu aici , intrucat, dupa cum se pare pare a fi pompa de injectie ?!? Simptome - porneste greu...dai la automat si cand te plictiesti (dupa cc 5 secunde , o ia), face urat pana la 1800 de ture...este ok intre 1800 - 2100 ca si zgomot, dar dupa 2100 iarasi huruie.
am schimbat bujiile, ma gandeam ca acolo e problema, dar tot asa.
e un Y17DTi (din semnatura) din 2001. La intersectii, cand plec de pe loc, trebuie sa o accelerez, altfel moare motorul.
de la 2100 de ture, nu mai capata viteza daca apas pe acceleratie, insa ma duce pana la 80km/h in a 4 viteza (totul e sa o tin intre 1800-2100 ture).
calc de la pompa de injectie nu e problema, ca am pus unul nou...si tot zgomutul ala il face.
help please.
am bagat iarna asta , numai de la petrom, top nordic. filtrul de motorina e curat.
ah da...imi pierde antigel rau de tot...completez non-stop...ca nu vad pe unde se scurge... pe langa capac, sunt niste furtune..pe acolo e destul de umed...poate de undeva improsca...si s o fi amestecat ceva,...
s-o fi amestecat motorina cu antigelul ? (va dati seama ce varza sunt, de vreme ce pun asemenea intrebare)
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Se poate sa fie si din pompa, dar cred ca parerea unui coleg care s-a mai confruntat cu astfel de pb e mai concludenta.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Parerea mea este sa mergi la un mecanic si sa lasi reparatiile facute de tine din ceea ce citesti pe forum, eu zic sa lasi pompa de injectie in pace si in prima faza sa vezi care este treaba cu pierderea de antigel, din ce am citit eu pe forum, pentru tine, am vazut ca la y17dt, faptul ca pierzi antigel, pe care nu-l gasesti pe sub masina, binenteles , poate avea cauze legate de chiuloasa. Cam cum crezi tu ca-ti merge masina daca ajunge antigel in capatul pistoanelor? Deci, du masina la un mecanic, e mai sanatos.
Skip ads

  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
donovidiu , Sa stii ca la tine nu este pompa de injectie. Tu pierzi antigelul pe la injectoare. tecile iti sunt duse. si oringurile aferente lor. Antigelul iti intra in admisie. Ceea ce iti face tie galagie este turbina. Chiar daca nu iti scoate fum iti va scoate in curand. Si mai mult de 70 - 80 nu iti mege nu? Cand intra turbina paletele se ating de margini. si incepe sa-ti intre acusi si in motor daca nu a inceput deja. Daca vrei mai multe amanunte cntacteaza-ma.
  • donovidiu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
lucian_rotundu a scris:donovidiu , Sa stii ca la tine nu este pompa de injectie. Tu pierzi antigelul pe la injectoare. tecile iti sunt duse. si oringurile aferente lor. Antigelul iti intra in admisie. Ceea ce iti face tie galagie este turbina. Chiar daca nu iti scoate fum iti va scoate in curand. Si mai mult de 70 - 80 nu iti mege nu? Cand intra turbina paletele se ating de margini. si incepe sa-ti intre acusi si in motor daca nu a inceput deja. Daca vrei mai multe amanunte cntacteaza-ma.



merci , lucian, pentru raspuns.
eu in nici un caz nu stiu sa rezolv problema. prietenul meu, care se ma stie un picutz, aseara a inlocuit calculatorul , cu altul..si nu a fost de acolo. deci cred ca tot la el o sa apelez in prima instanta (inainte sa o duc la service - adica daca e usor de schimbat piesa stricata cu o piesa noua; daca nu, la service cu ea). iti las un numar de telefon si ma poti suna. te rog.
am lasat un mesaj pe email cu nr de telefon.


Ultima modificare facuta de donovidiu la Sam 25 Feb, 2012 12:54 pm
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Radeti voi, insa zgomotele care sunt necunoscute si nu se pot localiza asa se cauta, cu o surubelnita lunga proptita pe ureche.


Mai repede cu stetoscopu', parerea mea.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
donovidiu a scris:
lucian_rotundu a scris:donovidiu , Sa stii ca la tine nu este pompa de injectie. Tu pierzi antigelul pe la injectoare. tecile iti sunt duse. si oringurile aferente lor. Antigelul iti intra in admisie. Ceea ce iti face tie galagie este turbina. Chiar daca nu iti scoate fum iti va scoate in curand. Si mai mult de 70 - 80 nu iti mege nu? Cand intra turbina paletele se ating de margini. si incepe sa-ti intre acusi si in motor daca nu a inceput deja. Daca vrei mai multe amanunte cntacteaza-ma.



merci , lucian, pentru raspuns.
eu in nici un caz nu stiu sa rezolv problema. prietenul meu, care se ma stie un picutz, aseara a inlocuit calculatorul , cu altul..si nu a fost de acolo. deci cred ca tot la el o sa apelez in prima instanta (inainte sa o duc la service - adica daca e usor de schimbat piesa stricata cu o piesa noua; daca nu, la service cu ea). iti las un numar de telefon si ma poti suna. te rog.
am lasat un mesaj pe email cu nr de telefon.


Colegu! nu te juca ca-ti ajunge masina la dezmembrari,la tine sunt mari sanse sa trebuiasca data jos chiuloasa, asta nu-i treaba de facut de "un prieten care stie un picutz"
  • donovidiu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
ok, sorin. am inteles, deci e grava. o sa o duc la service... totusi il rog pe lucian sa ma sune. multumesc inca o data pentru suport.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
donovidiu a scris:ok, sorin. am inteles, deci e grava. o sa o duc la service... totusi il rog pe lucian sa ma sune. multumesc inca o data pentru suport.


Cu placere, ai luat o hotarare buna sa te duci intr-un service, nu mai lasa pe orcine sa se joace la masina ta, daca tu nu te pricepi, bine ca n-ai apucat sa schimbi pompe de injectie sau diverse calculatoare doar asa ca ti-a zis unul si altul. Bafta
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
donovidiu , Am vorbit cu prietenul tau al carui nr de tel mi l-ai dat, dar sa stii ca in service se rezolva asta. E delcata treaba. I-am explicat ce si cum. Eu am patit exact aceeasi chestie. Daca mai este ceva suna-ma. Acum ai nr meu
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Salutare din nou,

Am fost astazi cu masina la EDS si s-a gasit cauza: a fost montata gresit distributia cu ocazia montarii pompei de injectie. Era decalata cu 1-2 dinti. Am inlocuit cureaua de distributie (daca tot am demontat-o iar), semeringul de la axa cu came si cel de jos.
Morala este urmatoarea:
- daca tineti la masina voastra, ocoliti service-ul AdGarage din Otopeni (mecanicul Cristi). Imi permit sa nominalizez service-ul ca sa nu-si ia teapa si altii. Am si factura cu garantie pe montaj de la ei, iar maine o sa trec pe acolo pentru "multumiri" si recuperare o parte din paguba. Daca nu merge, atunci la OPC. Am constatare si de la o reprezentanta Opel, plus lucrarea de la EDS.
- despre service-ul unde s-a facut constatarea cu surubelnita (undeva langa centura Bucuresti pe DN1), numai "de bine". Pompa de injectie SH care voiau ei sa ma faca sa o schimb prin constatare cu surublnita este inca pe masina. Cei drept si ei voiau sa inceapa tot cu distributia, insa la cu totul alte costuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR