Din ansamblul servomotorului de reglaj al farului , iese o tija mica de plastic care se termina cu o sfera de cca 6 mm diametru . Tija respectiva este impinsa sau trasa de catre motorasul ansamblului .
Pe oglinda farului este un jgheb de vreo 2 cm lungime dispus orizontal . Sfera de pe tija intra in acest jgheab , si va trage sau va impinge oglinda .
Chiar azi am lucrat la farul din stanga , si demontarea /montarea ansamblului am facut-o foarte simplu . Sfera a iesit prin capatul jgheabului . La mine ramasese blocata oglinda , corespunzand cu pozitia "0" de pe butonul de reglaj din bord , deci tija cu sfera era iesita la maxim . Am rasucit ansamblul motorasului cu 1/4 tura (exact ca la becuri) apoi am tras usor de oglinda farului ca sa se departeze motorasul de far . Dupa asta , am inclinat spre stanga motorul ca sa iasa sfera de pe jgheab prin capatul lui . La montare am procedat in mod similar .
Partea nostima e ca initial am crezut ca e defect motorasul , si m-am apucat , conform manualului , sa dau jos farul , cu tot ce implica asta : dat jos roata , scos aparatoarea de plastic a aripii , dat jos bara fata .
Cand toate au fost demontate , mi-am dat seama ca de fapt motorasul puteam sa-l scot pur si simplu ca pe un bec , prin compartimentul motor , fara sa dau jos nimic
Pana la urma , tot raul spre bine , era de la far , asa ca nu muncisem degeaba .