Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Ei fac reclama la LED adaptiv...ca xenon adaptiv cred ca exista si mondeo generatia trecuts
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Poate sa fie cum vor ei, daca tu vrei sa iti vinzi masina pe faptul ca ai led adaptiv si sa accentuezi lucrul asta...........spune multe.
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
asta clar, mi se pare ca fac reclama ca si cum ar zice ca masina mondeo are 4 roti si airbaguri
as fi inteles in cazul in care sistemul lor e top noch adica mai bun ca cel de pe s classe..dar asa..
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Stie cineva daca anul acesta sau anul viitor va fi prezentata noul Opel Insignia?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In 2016 va fi lansat noul Insignia, cica.
Pana atunci se va lansa un facelift cu suprafete vitrate mari Smile
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
wtf....... Very HappyVery HappyVery Happy cred ca va fi folosita in mare parte de cei de la pompe funebre Very Happy
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Smile)) WTF? ala va fi custom pentru inmormantari!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Sper sa nu fabrice asa ceva........mai degraba lungeste combo-ul mai mult si gata!
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Era o gluma, poza colegului. Dacã vreți, in photoshop se poate face si insignia pick-up truck.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Shellshock a scris:wtf....... Very HappyVery HappyVery Happy cred ca va fi folosita in mare parte de cei de la pompe funebre Very Happy


Atunci, va concura cu Mercedes... Laughing
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Shellshock a scris:Ei fac reclama la LED adaptiv...ca xenon adaptiv cred ca exista si mondeo generatia trecuts


A condus cineva Ford Mondeo ? Experienta mea cuprinde un astfel de ford care avea motor de 2.0 si a carui directie in momentul accelararii tragea in balarii in dreapta, in limbajul tehnic se numeste torck stering si apare la masinile care au tractiune fata si peste 200-300 cp, dar acest ford avea cred 140 si daca nu tineai bine volanul chiar ieseai dupa drum.....
Nu stiu cum este la altele dar ford pentru mine ar fi ultima alegere ...
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Sa nu fi fost de la drum
Skip ads

  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:
Shellshock a scris:Ei fac reclama la LED adaptiv...ca xenon adaptiv cred ca exista si mondeo generatia trecuts


A condus cineva Ford Mondeo ? Experienta mea cuprinde un astfel de ford care avea motor de 2.0 si a carui directie in momentul accelararii tragea in balarii in dreapta, in limbajul tehnic se numeste torck stering si apare la masinile care au tractiune fata si peste 200-300 cp, dar acest ford avea cred 140 si daca nu tineai bine volanul chiar ieseai dupa drum.....
Nu stiu cum este la altele dar ford pentru mine ar fi ultima alegere ...


Am condus eu Ford mondeo 2.0 tdci din 2004 sau 2005 are foarte mult cuplu .. nu stiu cat ... merge foarte bine chiar imi place , da si un injector intre 300 si 800 de lei SH ? doamne fereste sa cumperi nou , problema e cand pica ... se duc de la 2 max 4 =)), turbo Smile) cred ca l-am stricat de 2 ori Smile) bine conducem 3 pe masina respectiva dar totusi , trage de rupe atunci cand functioneaza corect , cand ceva nu merge la parametri oricat ar fi de neinsemnat nu e buna nici la afumat dusmanii Smile).

Si pt mine ar fi ultima alegere costurile pieselor defectarea desa .. nu stiu cum is cele de generatie noua dar nu cred ca is mai stralucite ... sa zicem ca as fi fortat de imprejurari sa i-au un ford ar fi benzina 100%. Oricum aceeasi parere o am si de dieselul de la insignia el fiind Fiat/alfa romeo de natura lui asa, deci tot benzina ar fi mai potrivita.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Apai Mondeo din 2004-2005 n-are nicio legatura. E ca si cum compari vectra C cu Insignia, e diferenta de la cer la pamant.

Fordurile intr-adevar erau cam praf, dar nu cred ca s-au dus in jos fata de acum 10-15 ani. Cred ca dimpotriva, si-au mai revenit la unele capitole.

Torque steer e un fenomen ce se gaseste la toate marcile, daca nu ma insel am vazut la Top Gear acum multi ani, cand au prezentat Astra H GTC, Golf V GTI, la una din ele, nu mai stiu la care, se intampla acelasi lucru.

DAR, la Astra J OPC s-a schimbat treaba, au rezolvat-o baietii cu diferentialul.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
confirm torque steer are loc si la masina mea astra g cabrio z20let 192 cai putere si 264 de Nm, era geniala masina daca era tractiune spate dar ma rog nu le potzi avea pe toate.

Cat despre passat , au am avut 1.9 tdi cel de 105 cai din 2005 , si va spun cu siguranta ca nu mai imi trebe cat voi trai e o panarama de masina , am inteles ca si cele de 140 de cai si de 170 is cam la fel , admisii defecte fara numar , senzor turbo + turbo defecte fara numar, numai zic de stopurile spate care se strica si nu le poti inlocui becurile pt ca is cu leduri si trebe sa iei tot stopul ca nu poti schimba ledurile defecte ca e capsat stopul nu ai ce sa i faci, mie personal mi-a picat si compresorul de clima, cutia de viteze manuala (vezi doamne greseala de fabricatie mi sa spus), apai de filtru de particule nu are rost sa va povestesc cum am facut eu planu la Petrom ca sa fac km sa se regenereze ce sa mai , mai bine luam un benzinar da n-am avut atata minte atunci, oricum cam toate firmele si-au dat in cap mai nou ca doar nu ajunge banii care i dai pe masina trebe sa pice si enspemii de piese relativ rapid dupa putini km rulati sa mai scoata bani de pe tine si din piese.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@Vectra sri,

Posibil sa fi avut ghinion...
Eu unul sunt foarte multumit de Passat, este adevarat putin mai nou decat ce ai avut tu, tot 1,9tdi, 105CP(cel din semnatura), am ajuns cu el la aproximativ 230.000 km, achizitionat de nou din Romania, nu am avut niciuna din problemele mentionate de tine, au fost altele gen; volanta,buton de actionare frana electrica,ceva bucsi, un rulment spate, acum urmeaza sa inlocuiesc flansele de la amortizoarele de pe fata..., relativ "subtire" in comparatie cu altii...
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Problema la mine a fost ca eu faceam cu ea gen 100-200 de km pe orash pe zi , mai e si problema motorinei uscate de la noi din cauza asta am avut problema cu admisia, cel putin asa am dedus eu , eu cu turbo personal nu am avut probleme in schimb a avut vecinul meu la break nush ce minune de senzor a fost problema ceva legat de presiune daca bine tin minte , la schimbat pe ala si dupa 1 an i-a picat turbina , fum albastru si negru asa combinat deci clasic ca la orice diesel cu turbo defect, in schimb compresorul de clima mi sa dus din cauza ca toata vara mergeam cu ea pornita acuma mi-o fost clar de ce so dus dar totusi, motorina era decontata de la lucru nu aveam voie sa bag motorina din aia mai buna, si-o facut bine treaba cu un consum foarte bun pe orash de 7.2 si eram mereu pe graba nu prea il menajam , cel mai tare m-a disperat faza cu stopurile cand aveam eu masina stopurile cu led erau intre 300-500 de lei la dezmebrari , noi erau 700 /bucata acuma vad ca se gasesc si cu 50 de euro la dezmembrari, nu is rele ca masini dar exploatate moderat tin, ma gandesc mult si bine pe mie mi s-au defectat multe dar am si facut km multi , acuma ca e defect de fabricatie la cutia de viteze am inteles se poate intampla la orice marca fie premium fie normala, ca mai faceam 20 de km cand imi aparea pe computer regenerarea filtrului de particule ... oricum nu eu plateam motorina... acuma posibil sa si fi avut ghinion dar is convins ca daca luam un benzinar nu aveam asa multe probleme, in schimb la directie nu i-am schimbat decat bieletele antiruliu in 2 ani deci e bine zic eu la capitolu directie, si am mai observat ceva la el poate cine are a mai patit ca mine , era cand ma grabeam sa ajung la destinatie si i mai dadeam tare ... dupa circa 5km in ritm de condus sportiv simteam ca nu mai trage bine asa parca se chinuia si se tura greu , nu dadea cu eroare pe bord sau ceva , dupa ce ajungeam la destinatie il lasam sa mearga inca 2-3 minute la relantiu ma gandeam eu in mintea mea ca poate sa supraincalzit turbo sau ceva de nu mai tragea in parametri ... il opream apoi si daca mergeam gen dupa 15 - 30 de min isi revenea ... oricum in timpul saptamanii saraca masina o porneam opream de vreo 20 de ori pe zi, la un moment dat nu facea contact corect dizpozitivul ala gen start/stop in care bagi "cheia" trebuia sa apas tare sa porneasca dar m-am obisnuit Smile). Era foarte tare daca aveam un insignia diesel sa le pot compara macar timp de un an sa o exploatez cum am exploatat passatul chiar as fi curios cum era ... nu aveam bani de insignia cand am luat passatul , atunci pe vremea aia acum 6 ani era mai accesibil passatul acuma vad ca sant de vanzare de la 7000 in sus , eu am dat pe passat in germania 7300 acuma 6 ani.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Vectra sri a scris: Era foarte tare daca aveam un insignia diesel sa le pot compara macar timp de un an sa o exploatez cum am exploatat passatul chiar as fi curios cum era ... nu aveam bani de insignia cand am luat passatul , atunci pe vremea aia acum 6 ani era mai accesibil passatul acuma vad ca sant de vanzare de la 7000 in sus , eu am dat pe passat in germania 7300 acuma 6 ani.


Iti spun eu, este mare diferenta...,la Passat nu am stat niciodata cu "grija" inainte de a opri motorul sa nu fie la regenerare, pe cand la Insignia a devenit...obsesie, ma intelegi...
Eu am utilizat Passat-ul in primii 150.000km ca masina de serviciu, nu a fost menajat, am tras de el..., faptul ca a rezistat la "chinuri" m-a determinat sa-l achizitionez dupa terminarea leasing-ului.
In schimb, Insignia sta foarte bine la capitolul "putere", design, confort.
Eu sunt multumit de "alegerile" facute...
Singurul lucru care ma "deranjeaza" este faptul ca in acest moment Insignia a pierdut foarte mult la "cota de piata", acest lucru se datoreaza unora care ori nu au intretinut corespunzator acest tip de masina,ori masina a fost "manarita' in vederea vanzarii si ultimul proprietar nu a stiut acest lucru, dupa care au aparut problemele "cunoscute" de multi, ori nu au efectuat alegerea optima functie de necesitati (acest model, diesel, nu este "recomandat" pentru drumuri preponderent urbane, de aici si problemele aparute...,la unii dintre colegi).

In rest, tragi tu concluziile... Wink
  • Edu25

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am avut si eu de "rezolvat" aceasta dilema atunci cand mi-am cumparat Insignia. Nu a fost o decizie usoara, marturisesc, pentru ca esential, in final, decizia pendula intre "ratiune" si "simtire" - ma explic, ratiunea zicea - Pasatul e mai fiabil, andurant, neutru din punct de vedere al comportamentului pe sosea, mai economic, simitirea insa intervenea - Insignia e mai frumoasa, cu "touch&feel" la nivel superior, un look mai proaspat, chiar putin sportiv , un temperament mai "rebel". In final "inima" a invins...Pt. ca diferentele intre masinile moderne, construite aproape toate pe principiul "optimului tehnologic", cu furnizori, de cele mai multe ori, comuni, sunt aproape insesizabile. Stiu de posesori de Pasat care au jurat ca nu isi vor mai cumpara Pasat, asa cum am citit despre posesori de Insignia extrem de suparati. Desi, cred ca cei suparati pe Passat au dreptul de a fi mai "suparati" pt ca si pretentiile ar trebui sa fie mai sus .
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Probleme au mai fost la prima serie (la Insignia ma refer) dar majoritatea au fost rezolvate incepand cu a doua serie (din 09.2010+).
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR