tasica
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
- cornel-corsa
- *
- 22 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Corsa 2001 y17dtl
- Bucuresti
cornel-corsa
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
tasica a scris:am fost la diagnoza si a zis ca nu poate comunica cu testerul
in rest nu am facut nimic si nu am nimic aprins la bord care nu ar fi trebuit
in rest nu am facut nimic si nu am nimic aprins la bord care nu ar fi trebuit
verifica pinii de la ECU.sa nu se fi rupt vreun pin din cauza corozunii motorini din mufa.au fost foarte multe cazuri.de obicei se rup in mufa de jos unde apare si motorina.poate s-a rupt o alimentare a lui,deci nici nu comunica si nici nu porneste.
tasica
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
cristyEPP
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut!mi.a aparut problema asta din toamna si abia acum am rezolvat ceva.motorina vine de undeva de la pompa de injectie printr.o mufa si urca pe cablajul acelei mufe ajungand in ecu.putini se pricep,tre sa schimbi acea mufa de la pompa la un service(care stopeaza pierderea de motorina)apoi se curata calculatorul.
eu mai am o problema de cand o am pe cea cu motorina:uneori apare un zgomot ciudat la motor,speram sa dispara dupa operatiunile astea dar nimic!
eu mai am o problema de cand o am pe cea cu motorina:uneori apare un zgomot ciudat la motor,speram sa dispara dupa operatiunile astea dar nimic!
- fnf bogdan fnf
- **
- 452 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 452
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
cristyEPP
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
DA,greseala mea,sunt grabit!dak te pricepi mai bine,spunemi si mie de ce imi rontaie motorul?am intrat la capitolul ala dar nu sunt prea convins de ce am gasit acolo,unii spun ca este senzorul de pe arborele de turatie,dar lor li se aprinde martorul,mie nu .este posibil sa fie si la mn senzorul?l.am mai schimbat odata.
cristyEPP
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
nelutzul40- Suspendat
- 1,021 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,021
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
Visse a scris:Norocul nostru in Buzau ca avem un mecanic foarte priceput care face treaba foarte buna si care nu se arunca la bani , valva dupa ce a fost curatata , degresata ,lipit fire , turnat rasina bison am pus o pereche de conectori metalic prindere prin insurubare etansi mama /tata cu 2 pini evitand regleta care dupa parerea mea nu este sigura cel putin in ceea ce priveste apa .
Un pret pentru toata treaba?
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pomana curata 40lei. Iti trebuie cam 4 ore la pocita aia de valva, mai cureti una-alta ca tot desfaci...cit are asta ora de manopera ?
Partea a doua e mai spinoasa, trebuie scoasa motorina din ECU si restul de mufe, acolo migala si timp plus spray curatare. Gelul ala nu se usuca si inebunesti cu el, daca nu e perfect uscat e belea pe viitor. Daca ai o garnitura "umflata" de motorina nu mai bagi mufa inapoi, mergi fara ea si dupa ceva zile o poti pune la loc, alta dandana.
Partea a doua e mai spinoasa, trebuie scoasa motorina din ECU si restul de mufe, acolo migala si timp plus spray curatare. Gelul ala nu se usuca si inebunesti cu el, daca nu e perfect uscat e belea pe viitor. Daca ai o garnitura "umflata" de motorina nu mai bagi mufa inapoi, mergi fara ea si dupa ceva zile o poti pune la loc, alta dandana.
- robert_luciu
- *
- 3 mesaje
- din 20 Mar 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
robert_luciu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut spuneti-mi si mie un service sau un mecanic bun in Bucuresti care se pricepe si stie de problemele astea cu motorina in ECU ptr ca am o AStra y17dt si dimineata porneste f greu dupa ce ii dau vreo 3 chei si tind sa cred ca am aceeasi problema cu , calculatorul de la pompa de injectie . VA multumesc
- fnf bogdan fnf
- **
- 452 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 452
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
robert_luciu a scris:salut spuneti-mi si mie un service sau un mecanic bun in Bucuresti care se pricepe si stie de problemele astea cu motorina in ECU ptr ca am o AStra y17dt si dimineata porneste f greu dupa ce ii dau vreo 3 chei si tind sa cred ca am aceeasi problema cu , calculatorul de la pompa de injectie . VA multumesc
Mai verica si alte posibile defectiuni inainte sa dai vina pe ECU ! ....filtru motorina , dezamorsarea mompei , bujiile ........etc .
- robert_luciu
- *
- 3 mesaje
- din 20 Mar 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
robert_luciu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2009
- Mesaj Privat
- luca george
- **
- 148 mesaje
- din 24 Dec 2007
- Astra 2001 y 17 dt
- Bucuresti
luca george
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y 17 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
- luca george
- **
- 148 mesaje
- din 24 Dec 2007
- Astra 2001 y 17 dt
- Bucuresti
luca george
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y 17 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pomana curata 40lei. Iti trebuie cam 4 ore la pocita aia de valva, mai cureti una-alta ca tot desfaci...cit are asta ora de manopera ?
Partea a doua e mai spinoasa, trebuie scoasa motorina din ECU si restul de mufe, acolo migala si timp plus spray curatare. Gelul ala nu se usuca si inebunesti cu el, daca nu e perfect uscat e belea pe viitor. Daca ai o garnitura "umflata" de motorina nu mai bagi mufa inapoi, mergi fara ea si dupa ceva zile o poti pune la loc, alta dandana.
Partea a doua e mai spinoasa, trebuie scoasa motorina din ECU si restul de mufe, acolo migala si timp plus spray curatare. Gelul ala nu se usuca si inebunesti cu el, daca nu e perfect uscat e belea pe viitor. Daca ai o garnitura "umflata" de motorina nu mai bagi mufa inapoi, mergi fara ea si dupa ceva zile o poti pune la loc, alta dandana.
Acum 1 an am gasit putin umezita cu motorina mufa ce intra in ECU , atunci am taiat firul cu pricina si am pus un conector metalic , un timp a fost bine in sensul ca mufa pusa de mine era ffff putin umezita de la motorina dar in ultima luna deja curgea motorina din ea asa ca a trebuit sa iau masuri , de aceea cred ca nu a apucat sa ajunga motorina in ECU.
Baiatul nostru ce ne repara masinile nu ia manopera la ora ca la service , mai bine zis nu ne jupoaie , cere cat crede el de cuviinta si de aceea are destui clienti case sunt fff multumiti de el atat ca pret cat si calitatea lucrarilor , omul are drag de meserie nu de bani , asa oameni mai rar .
La ce te referi can spui "trebuie scoasa motorina din ECU si restul de mufe, acolo migala si timp plus spray curatare. Gelul ala nu se usuca si inebunesti cu el, daca nu e perfect uscat e belea pe viitor. Daca ai o garnitura "umflata" de motorina nu mai bagi mufa inapoi, mergi fara ea si dupa ceva zile o poti pune la loc, alta dandana.[/quote] " ?
- mario.popescu
- *
- 1 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Astra 2003 y17dt
- Bucuresti
mario.popescu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salutare!
Sunt foarte nou pe forum dar il urmaresc din cauza unei probleme mari la un Opel Astra 1.7 DTI 2003 al tatalui meu.
Am citit absolut fiecare cuvintel de la sectiunile:
- Y17DT motorina in mufa la ECU
- Bec martor masinuta cu cheita aprins
dar nu am ajuns la o concluzie clara.
Aveti va rog putina rabdare cu mine si dati o mana de ajutor unui nefericit.
La inceput a fost becul masinuta cu cheita aprins, care disparea totusi la accelerari mai tari. Dupa cam o luna, nu s-a mai stins:
In afara de constatarea erorii P0400 am :
- curatat EGR(care era oricum curata)
- verificat electrovalva EGR ( functioneaza)
- fost la un service Autofit(Tr. Severin) unde Lucian, cel mai priceput mecanic a stat aproape 4ore langa masina si a luat fiecare lucru pas cu pas.
Dupa ce a curatat si o mufa a crezut ca s-a remediat problema, dar abia atunci a mai aparut o eroare legata de un RPM(nu am retinut exact eroarea, am vazut pe www.ecu.ro ca sunt 3 erori posibile legate de un (senzor?) de RPM. Intr-adevar a gasit motorina in firele ce duceau la ECU si mi-a spus ca urmatorul pas ar fi sa incercam sa luam un alt ECU sa testam. Tata ar fi gasit un ECU sh la 250 de euro, dar dupa ce am citit si threadul asta, am ajuns la concluzia ca s-ar putea sa existe o varianta mai ieftina.
Am inteles ca trebuie remediata problema cu firele prin care vine motorina, dar ce recomandare aveti pt mine? Intreb asta deoarece mi-am dat seama ca sunt cativa baieti foarte destepti si priceputi aici pe forum si poate au mai intalnit problema asta(eroare P0400 care tine de EGR + proaspat azi aparuta nu stiu exact codul dar ceva RPM)
Va multumesc anticipat pt orice cuvant de ajutor.
Sunt foarte nou pe forum dar il urmaresc din cauza unei probleme mari la un Opel Astra 1.7 DTI 2003 al tatalui meu.
Am citit absolut fiecare cuvintel de la sectiunile:
- Y17DT motorina in mufa la ECU
- Bec martor masinuta cu cheita aprins
dar nu am ajuns la o concluzie clara.
Aveti va rog putina rabdare cu mine si dati o mana de ajutor unui nefericit.
La inceput a fost becul masinuta cu cheita aprins, care disparea totusi la accelerari mai tari. Dupa cam o luna, nu s-a mai stins:
In afara de constatarea erorii P0400 am :
- curatat EGR(care era oricum curata)
- verificat electrovalva EGR ( functioneaza)
- fost la un service Autofit(Tr. Severin) unde Lucian, cel mai priceput mecanic a stat aproape 4ore langa masina si a luat fiecare lucru pas cu pas.
Dupa ce a curatat si o mufa a crezut ca s-a remediat problema, dar abia atunci a mai aparut o eroare legata de un RPM(nu am retinut exact eroarea, am vazut pe www.ecu.ro ca sunt 3 erori posibile legate de un (senzor?) de RPM. Intr-adevar a gasit motorina in firele ce duceau la ECU si mi-a spus ca urmatorul pas ar fi sa incercam sa luam un alt ECU sa testam. Tata ar fi gasit un ECU sh la 250 de euro, dar dupa ce am citit si threadul asta, am ajuns la concluzia ca s-ar putea sa existe o varianta mai ieftina.
Am inteles ca trebuie remediata problema cu firele prin care vine motorina, dar ce recomandare aveti pt mine? Intreb asta deoarece mi-am dat seama ca sunt cativa baieti foarte destepti si priceputi aici pe forum si poate au mai intalnit problema asta(eroare P0400 care tine de EGR + proaspat azi aparuta nu stiu exact codul dar ceva RPM)
Va multumesc anticipat pt orice cuvant de ajutor.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat