Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • tasica

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am fost la diagnoza si a zis ca nu poate comunica cu testerul
in rest nu am facut nimic si nu am nimic aprins la bord care nu ar fi trebuit
Skip ads

  • cornel-corsa

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare baieti ,ma-ti facut curios cu motorina in ECU, zilele astea voi controla (la mine sper sa nu se fi intimplat ) si am sa revin dupa aceea cu un mesaj .BAFTA
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
tasica a scris:am fost la diagnoza si a zis ca nu poate comunica cu testerul
in rest nu am facut nimic si nu am nimic aprins la bord care nu ar fi trebuit

verifica pinii de la ECU.sa nu se fi rupt vreun pin din cauza corozunii motorini din mufa.au fost foarte multe cazuri.de obicei se rup in mufa de jos unde apare si motorina.poate s-a rupt o alimentare a lui,deci nici nu comunica si nici nu porneste.
  • tasica

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am verificat si pinii
are si plus si minus
alimentarile sunt bune
Skip ads

  • cristyEPP

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut!mi.a aparut problema asta din toamna si abia acum am rezolvat ceva.motorina vine de undeva de la pompa de injectie printr.o mufa si urca pe cablajul acelei mufe ajungand in ecu.putini se pricep,tre sa schimbi acea mufa de la pompa la un service(care stopeaza pierderea de motorina)apoi se curata calculatorul.
eu mai am o problema de cand o am pe cea cu motorina:uneori apare un zgomot ciudat la motor,speram sa dispara dupa operatiunile astea dar nimic!
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
OFF: inca un bebe care a citit doar titlu discutiei !
Cristy daca citeai macar doua pagini descopereai ca mai toata lumea stie de unde vine motorina si care este rezolvarea !
  • cristyEPP

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
DA,greseala mea,sunt grabit!dak te pricepi mai bine,spunemi si mie de ce imi rontaie motorul?am intrat la capitolul ala dar nu sunt prea convins de ce am gasit acolo,unii spun ca este senzorul de pe arborele de turatie,dar lor li se aprinde martorul,mie nu Question .este posibil sa fie si la mn senzorul?l.am mai schimbat odata.
  • cristyEPP

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
inca ceva,unde si cat te.a costst sa faci bordul ala?
Skip ads

  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Norocul nostru in Buzau ca avem un mecanic foarte priceput care face treaba foarte buna si care nu se arunca la bani , valva dupa ce a fost curatata , degresata ,lipit fire , turnat rasina bison am pus o pereche de conectori metalic prindere prin insurubare etansi mama /tata cu 2 pini evitand regleta care dupa parerea mea nu este sigura cel putin in ceea ce priveste apa .


Un pret pentru toata treaba?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Mecanicul a demontat/montat valva cu 40 RON , restul am facut eu asa cum am spus mai sus .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pomana curata 40lei. Iti trebuie cam 4 ore la pocita aia de valva, mai cureti una-alta ca tot desfaci...cit are asta ora de manopera ?
Partea a doua e mai spinoasa, trebuie scoasa motorina din ECU si restul de mufe, acolo migala si timp plus spray curatare. Gelul ala nu se usuca si inebunesti cu el, daca nu e perfect uscat e belea pe viitor. Daca ai o garnitura "umflata" de motorina nu mai bagi mufa inapoi, mergi fara ea si dupa ceva zile o poti pune la loc, alta dandana.
  • robert_luciu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut spuneti-mi si mie un service sau un mecanic bun in Bucuresti care se pricepe si stie de problemele astea cu motorina in ECU ptr ca am o AStra y17dt si dimineata porneste f greu dupa ce ii dau vreo 3 chei si tind sa cred ca am aceeasi problema cu , calculatorul de la pompa de injectie . VA multumesc
Skip ads

  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
robert_luciu a scris:salut spuneti-mi si mie un service sau un mecanic bun in Bucuresti care se pricepe si stie de problemele astea cu motorina in ECU ptr ca am o AStra y17dt si dimineata porneste f greu dupa ce ii dau vreo 3 chei si tind sa cred ca am aceeasi problema cu , calculatorul de la pompa de injectie . VA multumesc



Mai verica si alte posibile defectiuni inainte sa dai vina pe ECU ! ....filtru motorina , dezamorsarea mompei , bujiile ........etc .
  • robert_luciu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut am rezolvat , am fost cu masina mea si azi la tester si nu-mi citea turatia la motor dadea turatie 0 , mi-au verificat cablajul si mufele din zona respectiva si au gasit senzorul de rotatie arbore cotit , l-au masurat si era bulit . DEci si asta poate fi o problema de luat in seama
  • luca george

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cu ce e mai indicat a se face legatura intre fire ? 1. cu rigleta electrica cum am vazut in poza de mai sus sau 2. cu papuci ( mama + tata) imbracati in plasticul acela special pt papuci ?
  • luca george

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca sunteti in criza de idei ?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Concluzia ar trebui s-o tragi singur pentru o problema asa banala. Ideea e sa expui cat mai putin legatura nou creata conditiilor in care functioneaza motorul: vibratii, umezeala, praf, ulei etc.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pomana curata 40lei. Iti trebuie cam 4 ore la pocita aia de valva, mai cureti una-alta ca tot desfaci...cit are asta ora de manopera ?
Partea a doua e mai spinoasa, trebuie scoasa motorina din ECU si restul de mufe, acolo migala si timp plus spray curatare. Gelul ala nu se usuca si inebunesti cu el, daca nu e perfect uscat e belea pe viitor. Daca ai o garnitura "umflata" de motorina nu mai bagi mufa inapoi, mergi fara ea si dupa ceva zile o poti pune la loc, alta dandana.

Acum 1 an am gasit putin umezita cu motorina mufa ce intra in ECU , atunci am taiat firul cu pricina si am pus un conector metalic , un timp a fost bine in sensul ca mufa pusa de mine era ffff putin umezita de la motorina dar in ultima luna deja curgea motorina din ea asa ca a trebuit sa iau masuri , de aceea cred ca nu a apucat sa ajunga motorina in ECU.
Baiatul nostru ce ne repara masinile nu ia manopera la ora ca la service , mai bine zis nu ne jupoaie , cere cat crede el de cuviinta si de aceea are destui clienti case sunt fff multumiti de el atat ca pret cat si calitatea lucrarilor , omul are drag de meserie nu de bani , asa oameni mai rar .
La ce te referi can spui "trebuie scoasa motorina din ECU si restul de mufe, acolo migala si timp plus spray curatare. Gelul ala nu se usuca si inebunesti cu el, daca nu e perfect uscat e belea pe viitor. Daca ai o garnitura "umflata" de motorina nu mai bagi mufa inapoi, mergi fara ea si dupa ceva zile o poti pune la loc, alta dandana.[/quote] " ?
  • mario.popescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare!
Sunt foarte nou pe forum dar il urmaresc din cauza unei probleme mari la un Opel Astra 1.7 DTI 2003 al tatalui meu.
Am citit absolut fiecare cuvintel de la sectiunile:
- Y17DT motorina in mufa la ECU
- Bec martor masinuta cu cheita aprins
dar nu am ajuns la o concluzie clara.

Aveti va rog putina rabdare cu mine si dati o mana de ajutor unui nefericit.
La inceput a fost becul masinuta cu cheita aprins, care disparea totusi la accelerari mai tari. Dupa cam o luna, nu s-a mai stins:
In afara de constatarea erorii P0400 am :
- curatat EGR(care era oricum curata)
- verificat electrovalva EGR ( functioneaza)
- fost la un service Autofit(Tr. Severin) unde Lucian, cel mai priceput mecanic a stat aproape 4ore langa masina si a luat fiecare lucru pas cu pas.

Dupa ce a curatat si o mufa a crezut ca s-a remediat problema, dar abia atunci a mai aparut o eroare legata de un RPM(nu am retinut exact eroarea, am vazut pe www.ecu.ro ca sunt 3 erori posibile legate de un (senzor?) de RPM. Intr-adevar a gasit motorina in firele ce duceau la ECU si mi-a spus ca urmatorul pas ar fi sa incercam sa luam un alt ECU sa testam. Tata ar fi gasit un ECU sh la 250 de euro, dar dupa ce am citit si threadul asta, am ajuns la concluzia ca s-ar putea sa existe o varianta mai ieftina.

Am inteles ca trebuie remediata problema cu firele prin care vine motorina, dar ce recomandare aveti pt mine? Intreb asta deoarece mi-am dat seama ca sunt cativa baieti foarte destepti si priceputi aici pe forum si poate au mai intalnit problema asta(eroare P0400 care tine de EGR + proaspat azi aparuta nu stiu exact codul dar ceva RPM)

Va multumesc anticipat pt orice cuvant de ajutor.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Scuze ptr mesaj dublu rog moderatorul sa stearga unul din ele ,am net de la RDS si merge de rahat .
mario.popescu
Pentru inceput ia legatura cu 1.7dti_edition2000 el este in masura sa te ajute cu ECU si cu Maiandrei pentru o diagnoza hotarata .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR