Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Publicitate
  • cristiandinca

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Cat costa un chip tuning pentru A20NHT? (Variante)
Faceti si testare dinamometrica inainte/dupa chip tuning?
Pe langa chip tuning este necesara/recomandata schimbarea si altor componente ale motorului (ex. filtru de aer)?
Cat dureaza toata operatiunea?
Este nevoie de o programare in prealabil pentru efectuarea acestei operatiuni?

Multumesc!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pentru A20NHT din 2011 pretul este de 395 EUR.
Variante:
PHASE-1 275PS / 450Nm
PHASE-1 275PS / 500Nm
Nu facem testare dinamometrica. Se poate face, contracost, dar nu la noi ci la unul din standurile dyno din Bucuresti.
Pentru faza 1 nu sunt necesare modificari hardware.
Operatiunea dureaza aprox. 3 ore. Este necesara programare cu cel putin 1 zi inainte.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
bogdan25c a scris:Salut!
Nu mai aveti nici o promotie pentru astra g z17dtl? Pretul este 250E?

Pentru Astra-G Z17DTL pretul este de 200 EUR.

bog2128 a scris:Salutare. Detin un Astra H si sunt interesat sa fac un chiptuning . As vrea sa stiu daca se poate , si cam cat m ar ajunge si cam care ar fi performantele?
Opel Astra H , 1.7 CDTI COD MOTOR Z17DTJ, 81 KW, DPF, AN 2009 , KM 180.000. Astept un pm , multumesc anticipat ( Din ce am auzit la tipul asta de motor nu se poate face remap )

Salut,
Se va putea... in curand.

M4V3RiCK a scris:Intrebare legata de cutii de viteze in urma remaparii:

F75 -la cati NM rezista?
cutia de la 1.9CDTI 150 Cp, de asemeni la cati NM rezista?

Am inteles ca trebuie benzina de 99 la aspirate sa se simta.
Chestia e ca GPL-ul are cifra octanica undeva la 105-110. Puterea calorica e mai mica ca la benzina.
Ati efectuat mapari la aspirate pe GPL?
Ce rezultate s-au obtinut?

Cutia de la 1.9 CDTI rezista la minim. 500 Nm
Nu am facut mapari pe GPL pana acum.

daniel nenu a scris:Pentru un Z12XE ziceai ca se mai obtin 8 cai. Banuiesc ca asta e stage 1 software tuning. La ce pret se incadreaza? Ma intereseaza sa imi fac si eu.

Costa 200 EUR, dar nu se simte diferenta. Nu se merita.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
VIPER1981 a scris:
Mikki a scris:Salut,

1. EGR off (hardware+software) - 100 EUR
2. Remap Z13DTH - 250 EUR

EGR off + remap Z13DTH - 300 EUR


Salut.
Cu ce ajuta un EGR off (hardware+software),mai exact ce se intampla in momentrul anularii lui si dece este facuta aceasta operatiune...plusuri si minusuri daca poti sa-mi explici si inca ceva ma bate gandul unei rempari si as vrea sa stiu ce garantii oferiti inaintea maparii si dupa mapare si ce reprezinta aceasta operatiune pas cu pas.
Multumesc.

Cu ce ajuta EGR off? Nu se mai strica niciodata Smile Singurul dezavantaj ar putea fi faptul ca se incalzeste motorul putin mai greu.
Oferim garantie pentru software, nu pentru componentele motorului.
Operatiunea consta in citire software original, modificare, apoi rescriere. Se efectueaza de asemenea o testare a motorului inainte, precum si un test dupa.

Oryps a scris:Salut. As vrea sa va cer o parere, poate v-ati mai intalnit cu situatia asta si imi puteti spune ce sa aleg. Pentru masina mea, Z18XER, am gasit la DBilas pe site o galerie ce teoretic ajunge la 160 CP (plus un update de soft la ECU). Avand in vedere cat costa Smile, mult, credeti ca daca as alege asta, prin update, tot la cifra octanica mare ajung? altfel, daca prefer sa o resoftez:
1. cutia o sa suporte noul cuplu? am citit mai demult pe alt forum cum ca ar fi optimizata pentru maxim 175 nM.
2. se poate plati in euro?
3. tot 200 de euro costa?
4. ati mai resoftat motorul meu? au fost multumiti clientii (nu gasesc nimic pe forum)?
Daca tot la cifra octanica mare ajung, prefer sa o resoftez.
Merci!

1. Cutia suporta, cuplul nu creste foarte mult.
2. Da
3. Da
4. Da

Nu ma pronunt in legatura cu admisia Dbilas, nu am studiat-o, dar in mod normal trebuie benzina cu CO 98.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

Pentru un Y20DTH se poate face ceva de genul:
Coborat plaja de turatii mai jos/largita eventual marit cuplul si imbunatatit raspunsul acceleratiei?
Cresterea puterii nu ma intereseaza.

Multumesc!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Salut

Cuplul creste pe aceeași plaja de turație. Mai jos nu se poate pentru ca turbina nu poate susține o presiune mai mare sub un anumit prag. Accelerația se îmbunãtãțește tocmai din prisma faptului ca motorul va avea mai mult cuplu la aceeași turație.
Dacã nu ești mulțumit, putem rescrie software-ul original fãrã niciun cost.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc de raspuns!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Incepand din acest moment putem remapa prin OBD si motoarele 1.7 CDTI cu ECU Denso: Astra-H, Astra-J / Zafira - Z17DTJ, Z17DTR, A17DTJ, A17DTR
Pretul este de 300 EUR
Puterea maxima obtinuta este de ~ 155 CP.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In cursul zilelor urmatoare vom finaliza si testele de anulare DPF la aceste motorizari.
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Merci de raspuns mikki ptr z18xer-ul meu.O sa fac schimbarea probabil in toamna.De curiozitate,softul poate fi modificat astfel:tot timpul masina sa mearga cum merge acum cu sportul pornit si la apasarea butonului sport sa intre softul de 155 cp?mi-au raspuns cei de la DBilas.Sustin ca pot folosi tot benzina de 95,insa 1000 euro e doar galeria:).Castigul e prea mic,deci raman la resoftat.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pentru Z18XER avem urmatoarele versiuni de software:
ORIGINAL - ____________ 140CP_6500RPM
PHASE-1 - _____________ 155CP_6800RPM
PHASE-1 - 140CP SPORT 155CP_6800RPM
PHASE-1 - _____________ 155CP_7200RPM
PHASE-1 - 140CP SPORT 155CP_7200RPM
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Imi puteti spune daca motorul meu A20DT are clapete in admisie si daca da cat ar costa scoaterea lor?
Masina este cea din semnatura 10/2010( intra pe 2011)

Multumesc
  • florinovidiu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
O remapare la Zafira B A1.7DTJ m-ar scapa de neplacerea lipsei de putere la condusul subturat din treapta a 2-a? Ca sa fiu mai precis, am ajuns sa conduc in oras mai mult in treapta 1, atunci cand trebuie sa merg cu sub 30km/h, pentru ca o trecere din treapta 1, de la 3000 rpm intr-a 2-a, insemana o scadere a turatiei sub 2000 rpm. Daca mai am si aerul conditionat pornit, ma trezesc ca-mi moare motorul in intersectii, in treapta a 2-a. Ce s-ar putea face si cu ce costuri?
Multumesc.
  • C.Mihai

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o Insignia din 2010. 2.0, 130cp, ecoflex.
As dori sa o duc in 160 de cai. Este posibil sau doar 205 cum scrie pe site?
  • BlackRain

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
cand vad ce "bolizi" aveti pe aici mi-e si jena sa scriu despre "masinuta" mea, insa vreau sa aflu daca pot sa imbunatatesc ceva la ea si va rog sa ma ajutati / informati si pe mine . T98/BJ(11cred sau II)Astra Y17DT 55kw (2001). va rog sa imi spuneti si mie ce pot sa fac sa o imbunatatesc si eventual cat ar costa. multumesc. sunt din cluj
  • TCMPWA

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, o estimare si un pret pentru o remapare safe la o Astra J A20DTH - 160cp 170.000 km, am ceva probleme cu ea momentan pe consum (12% in oras mers linistit) dar pe toate testerele e in regula.
  • keopsss

  • Mesaje scrise: 1,516
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune un pret pentru un kit distributie GM la o corsa c 1.2 XE an 2001. Si ce contine mai exact.
Multumesc!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
florinovidiu a scris:Salut,
O remapare la Zafira B A1.7DTJ m-ar scapa de neplacerea lipsei de putere la condusul subturat din treapta a 2-a? Ca sa fiu mai precis, am ajuns sa conduc in oras mai mult in treapta 1, atunci cand trebuie sa merg cu sub 30km/h, pentru ca o trecere din treapta 1, de la 3000 rpm intr-a 2-a, insemana o scadere a turatiei sub 2000 rpm. Daca mai am si aerul conditionat pornit, ma trezesc ca-mi moare motorul in intersectii, in treapta a 2-a. Ce s-ar putea face si cu ce costuri?
Multumesc.

Arrow Cred ca da, raspunsul acceleratiei se imbunatateste pe toata plaja de turatie a motorului.
Valori: 150 CP si 350 Nm
Pret: 300 EUR


C.Mihai a scris:Salut,
Am o Insignia din 2010. 2.0, 130cp, ecoflex.
As dori sa o duc in 160 de cai. Este posibil sau doar 205 cum scrie pe site?

Arrow Se poate alege si o varianta de aprox. 160 CP, As recomanda minim 190 CP si 400 Nm. Cuplul conteaza mai mult decat puterea maxima.
Pret: 400 EUR


BlackRain a scris:cand vad ce "bolizi" aveti pe aici mi-e si jena sa scriu despre "masinuta" mea, insa vreau sa aflu daca pot sa imbunatatesc ceva la ea si va rog sa ma ajutati / informati si pe mine . T98/BJ(11cred sau II)Astra Y17DT 55kw (2001). va rog sa imi spuneti si mie ce pot sa fac sa o imbunatatesc si eventual cat ar costa. multumesc. sunt din cluj

Arrow 1.7 DTI - Y17DT - 98 CP si 215 Nm - 175 EUR


TCMPWA a scris:Salut, o estimare si un pret pentru o remapare safe la o Astra J A20DTH - 160cp 170.000 km, am ceva probleme cu ea momentan pe consum (12% in oras mers linistit) dar pe toate testerele e in regula.

Arrow 2.0 CDTI - A20DTH 2010+ Insignia si Astra-J - max. 205 CP si 450 Nm - 400 EUR


keopsss a scris:Imi puteti spune un pret pentru un kit distributie GM la o corsa c 1.2 XE an 2001. Si ce contine mai exact.
Multumesc!

Arrow http://www.serviceopel.ro/cerere-oferta/0/0/0
  • body07

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Am vazut ca acum se poate resofta si z17dtj. Pretul de 300 de euro este cu sau fara TVA?
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pretul este fara TVA.
  1. Home
  2. Publicitate

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR