Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Climatizare
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
marius9228 a scris:Salutare. Am rezolvat problema. Aveam radiatoru spart. Era verde.. Am fost la service si mi-au pus radiator nou cu 380lei, incarcare freon 140lei si manopera 165lei. In 2 ore a fost gata. Acum merge ireprosabil ACul. Masina e astra h. Am inteles ca e des intalnita problema cu radiatorul.


Radiatorul din fata sau evaporizatorul?
Skip ads

  • marius9228

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Mi-au schimbat un radiator mic care sta in fata radiatorului mare de la motor. Asta e defapt vaporatoru?
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Posibila cauza a supraincalzirii bobinei compresoruluide AC si arderii sigurantei termice o poate reprezenta presiunea prea mare pe conducta de low presure . Spun acestea prin prisma faptului ca aceasta siguranta termica m-a lasat acum vreo 3 ani . Am rezolvat problema atunci , dar compresorul era destul de zgomotos in functionare . Anul acesta la temperaturi de 37-38 grade compresorul avea un comportament haotic cupla singur si decupla la intervale foarte scurte (ac manual ) . am incarcat instalatia cu freon (mai aveam doar 400 grame din cele 700 necesare - masina nu mai fususe incarcata cu freon vreodata ) . Dupa incarcare cu freon pe ceasul aparatului de incarcare la low presure a aparut presiunea de 100 PSI (aproximativ 7 bari) in conditiile in care maximul admis ar fi 40 Psi (2.75 bari) .
motivul a fost supapa de expansiune a aerului conditionat blocata pe deschis . Dupa schimbarea acestei supape presiunea a revenit la normal :30 psi (2 bari) iar zgomotul produs de compresor a scazut destul de mult .
  • adrian75

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2015

  • Mesaj Privat
La un corsa C 2006 Z10XEP 1.0 unde se gãsește senzorul de presiune A/C ? Poziționare? Mulțumesc.
Skip ads

  • genyxx

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare la toti sunt nou posesor de opel vectra c 2.2 2003 si astazi functiona clima la un momentdat sa simtit un miros similar cu cel de ambreaj ars si numai raceste de loc aeru ce ar putea fi?
  • ionik_e4

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!Sunt proaspatul si fericitul posesor al unui Opel Astra G-CC,z16se,din 2001 si am o nedumerire...Azi am incarcat/verificat instalatia de climatizare si ulterior am observant un fenomen,care zic eu nu este normal,si anume,cu butonul de AC cuplat,dar comutatorul treptelor de viteza al ventilatorului pe pozitia 0,mie imi porneste compresorul...implicit ventilatoarele...e ok?....si inca ceva...theoretic nu ar trebui sa am si eu o balta sub masina dupa folosirea AC?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
este OK tot
  • ionik_e4

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Stiu ca la alte masini,pana nu cuplezi ventilatia pe treapta 1 poti apasa si mama butoanelor AC,ca nu porneste.
Skip ads

  • DiplomaT

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
La Astra G, inainte de treapta 1 este ventilatorul care inseamna tot treapta 1 a aerotermei. Daca pornesti AC si comuti de pe ventilator pe treapta 1 nu vei observa nici o diferenta de putere pentru ca este pusa asa ca atunci cand pornesti AC-ul sa bage direct aer.
  • dumicris1979

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mihaiadrian a scris:Exact,se cupleaza din diagnoza si nu direct. De ce ? Daca e ecu ul julit, atunci nu o sa cupleze din diagnoza pe cand pe direct o sa mearga.
Am si eu o problema la ac si nu ii dau de cap.am incarcat instalatia cu freon compresorul porneste porneste si ventilatorul de ac dar pentru 5 secunde cateodata pe treapta mica cateodata pe treapta mare.asta la fiecare pornire dupa care nimic.am fost la un electrician si mi a spus ca poate sa fie de vina ecu ca da valori aiurea cum ca motorul ar functiona la minus 40 grade si aerul aspirat ar fi de minus 20.si nu ii da voie sa comunice cu calculatorul de ac.inclusiv cum ca ac ar fi intotdeauna conectat chiar daca el nu e pus in functiune de buton(adica chiar daca nu este cuplat).poate sa fie de la ecu?
Am mai patit o problema cum ca nu pot sa resetez cheia sa pot sa incui usile din telecomanda cheii (nu poate fii resetata cheia ,,,,,motiv cum ca nu comunica cu ecu) ECU a fost reparat acum un an la mihai ecu pentru ca intra motorina in el.
  • DiplomaT

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Temperatura de pe MIT/TID este afisata corect?
  • dumicris1979

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da acum dar in iarna nu indica corect
Skip ads

  • Naikkon

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 ze16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
salut , acum un an am cumparat un astra g , toate bune si frumoase pana am folosit AC-ul , care nu merge nici de fel.
am incarcat instalatia care era goala si am zis doamne ajuta . nici un fel de aer rece in habitaclu dupa umplere 700gr freeon.
am zis ok nu merge compresorul care de fel cupla (10 bari . si 2 bari pe joase) .
am schimbat compresorul si urca la 12-15 bari si tot nu baga aer rece in habitaclu.
am schimbat supapa restrictoare (cea de la radiatorul din bord) tot nu baga aer rece.
am zis sa schimb si filtrul dezumidificator ( cel dupa radiatorul de AC)
revin dupa ce il schimb .

daca cineva a patit la fel orice discutie imi poate fi de folos
  • Naikkon

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 ze16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, astazi am reusit sa schimb "filtrul uscator" dezumidificator , cel vechi era imbacsit cu un lichid negru cu o tenta de verde (ulei cred) si compresorul se ridica in 20 bari si merge AC-ul normal.
  • dumicris1979

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
DiplomaT a scris:Temperatura de pe MIT/TID este afisata corect?
acum da dar au fost perioade cand nu indica corect.de ce exista vreo legatura?
  • dumicris1979

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
dumicris1979 a scris:
mihaiadrian a scris:Exact,se cupleaza din diagnoza si nu direct. De ce ? Daca e ecu ul julit, atunci nu o sa cupleze din diagnoza pe cand pe direct o sa mearga.
Am si eu o problema la ac si nu ii dau de cap.am incarcat instalatia cu freon compresorul porneste porneste si ventilatorul de ac dar pentru 5 secunde cateodata pe treapta mica cateodata pe treapta mare.asta la fiecare pornire dupa care nimic.am fost la un electrician si mi a spus ca poate sa fie de vina ecu ca da valori aiurea cum ca motorul ar functiona la minus 40 grade si aerul aspirat ar fi de minus 20.si nu ii da voie sa comunice cu calculatorul de ac.inclusiv cum ca ac ar fi intotdeauna conectat chiar daca el nu e pus in functiune de buton(adica chiar daca nu este cuplat).poate sa fie de la ecu?
Am mai patit o problema cum ca nu pot sa resetez cheia sa pot sa incui usile din telecomanda cheii (nu poate fii resetata cheia ,,,,,motiv cum ca nu comunica cu ecu) ECU a fost reparat acum un an la mihai ecu pentru ca intra motorina in el.
Am fost azi la Mihai ecu si tot nu i am dat de cap.in sensul ca am inlocuit ecu-aceleasi simtome;am inlocuit ecm-aceleasi simtome.la tester nu poate comunica cu calculatorul de ac.nu stiu ce sa ii mai fac ajutati ma va rog......
  • christian.i

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut, prezint și eu problema mea. Zafira B 2008 1.9 diesel. Înainte sa plec la mare, AC ul mergea de minune. Singura problemã era ca trebuie sa intri mereu în meniu și sa bifezi AC ori de câte ori îl vrei ctiv. Pe drumul spre mare constat ca nu baga aer rece deși opțiunea AC era bifatã. Trag pe dreapta , observ ca fata de alta data când aerul funcționa , consumul rãmâne tot la 0.9 în loc de 1.2 cad cupla AC ul. Din pãcate nu reușesc sa îmi dau seama dacã cupleaza fulia (așa am citit pe forum). Cert este ca atunci cand bifez opțiunea se simte o vibrație ușoarã ca și Cum ar porni dar atât. Înainte sa plec singura chestie ieșitã din comun este ca mi-am curãțat bricheta din fata ca nu mai fãcea contact Cum trebuie și e posibil sa fi fãcut un mic scurt. Am controlat siguranțele sunt ok. Aer baga , merg toate treptele doar ca nu baga rece. Solutii? Multumesc anticipat pt rãspunsuri.
  • streetfame

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1997 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am o nelamurire, an freon in instalatie, dar nu imi cupleaza compresorul, curent se duce la el, pierderi nu am, presiune este ( nici la 6 bari nu a pornit), compresorul l-am probat pe direct si cupleaza (siguranta de la el banuiesc ca e buna sin moment ce cupleaza). mufele toate sunt curatate. Ce sa mai verific? E posibil sa fie de la senzorul sau senzorii de presiune? Multumesc
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Zici ca ai probat compresorul pe direct cu fire de la baterie si cupleaza, in acelas timp ai probat si vine curent la mufa. Cel putin eu asa am inteles. In aceasta situatie nu are cum sa nu cupleze normal
  • streetfame

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1997 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Da, asa este, am probat pe direct si cupleaza, curent este la mufa cand apas butonul de ac. O sa scimb releul ca vad pe tester ca acum nu se mai activeaza si am observat si siguranta arsa, apoi revin cu detalii. La tigra releul banuiesc ca e tot la compartimebtul motor nu? Ca am cautat pe net dar nu am gasit nimic. Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Climatizare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR