Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Deheleanu Adrian

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2005 19ZDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Lao a scris:Stiu asta, dar eu spre exemplu, cand nu pot face rost de o anumita piesa, nu duc clientul cu vorba. Ii spun ca nu pot si cu asta basta.

Am purtat discutii lungi cu mai multe persoane din Europa si USA. Toti m-au sfatuit sa cumpar corpul de valve cu totul, pentru ca pot sa am surpriza sa-l desfac pe al meu, sa-i schimb ceva si sa faca tot la fel. De asemenea, mi s-a spus ca si kitul de reparatie pt valve body este destul de scump si pt 100 si ceva de euro in plus merita sa iau tot corpul.

Asadar, m-am pus ca lumea pe cautat si am gasit in USA la 700 de Euro cu tot cu transport, nou, OEM, cu garantie si factura.


zi si mie te rog de unde si cum poti comanda blocul hidraulic din SUA!
Skip ads

  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Repet: daca este cineva dispus sa cumpere odata cu mine blocul cu valve, poate reusim sa mai luam un discount. In momentul asta el costa 700 de Euro, cu transport pana in Romania inclus, nou nout, OEM, cu garantie 12 luni sau 20.000 de km (mai exact 12.000 de mile). Eu nu l-am luat inca pt ca strang banii. Sad Cand ii am, si nu mai e mult, l-am si comandat, pentru ca nici eu nu vreau sa renunt la masina sau cutia automata.


Ultima modificare facuta de Lao la Dum 08 Nov, 2009 9:42 pm
  • Deheleanu Adrian

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2005 19ZDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Lao a scris:Decat daca o desfaci. Din cate stiu eu, este pozitionat spre farul de pe partea soferului, prins in cateva suruburi. Ideea e sa nu te apuci sa-l desfaci pana nu ai piese de schimb. Eu am gasit in USA cu 700 de Euro si am sa-l comand imediat cum strang banii. Este cel mai ieftin pe care l-am gasit pana acum. Nou-nout, OEM, garantie 12 luni sau 20.000 de km. Care mai e dispus sa-si cumpere unul, sa-mi dea de stire. Cutia mea e cea in 6 trepte, AF40 (TF80-SC).


EU AS FI DISPUS SA CUMPAR SI EU UN ASTFEL DE BLOC HIDRAULIC!
DACA MA POTI AJUTA DA-MI DE STIRE.
MULTUMESC!
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ASeara am facut un update al softului calculatorului cutiei de viteze, la maiandrei, ocazie cu care l-am si cunoscut personal. Foarte priceput baiatul pe ceea ce face.

Desi inainte mi-era clar in proportie de 99% ca trebuie sa schimb corpul cu valve, acum mi-e clar 100%. Doar ca tineam eu neaparat sa am ultimul update de soft. Prima impresie ar fi ca daca merg, spre exemplu, cu a cincea si ii dau kickdown, schimba direct intra-treia, nu a patra, cum facea inainte. Totusi, smucitura e inca prezenta. Sad

Adrian, a doua zi dupa ce am vorbit cu tine, am realizat ceva ce nu poate decat sa ma/ne bucure enorm. Pretul era in $, NU in Euro, asa cum crezusem initial. Wink
Skip ads

  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sal!
Domnilor... am spus si mai lnainte..de ce nu lntelegeti ca aceste smucituri sunt din cauza electrovalvelor (selenoizi) defecte...
de ce nu schimbati electrovalva defecta..documentativa care electrovalva se ocupa cu viteza a-4a...
sau care viteza va face probleme ..schimbati electrovalva si nu o sa mai aveti probleme SIGUR..la cuplarea ln viteza respectiva..
eu asa am procedat ...am cumparat cu 200 lei o electrovalva (nu noua)
de ce sa schimbi lntreg creerul ..care costa si mult.. cand poti schimba numai electrovalva defecta..
cu bani care li dai pe corpul de electrovave nou ..mai bine li pastrezi ptr. ca urmeaza sa schimbi si comvertizorul de cuplu..
toate bune..
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
PT ca cel putin la AF40 nu am gasit mecanicul in stare sa-mi gaseasca numai electrovalva, de-aia. Simplu ca buna ziua. Cui ii convine sa dea 30 de milioane in loc de 3-4? Nimanui, dar asta este situatia.
  • mitzuho

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutari , intervin si eu cu o mica intrebare ...cunoasteti un mecanic bun de cutii automate, prin Bucuresti , zona Militari , Drm Taberei, Crangasi .
Vectra B, 2001 , astazi i-am stricat cutia. Multumesc !
  • bogdanga

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Baieti... nici pana in momentul de fata nu am gasit cutie pentru masina mea: af22, motor z22se, an 2001, benzina.
As vrea totusi sa incerc sa o curat (dat fiind faptul ca motivul pentru care am avut probleme cu ea a fost siliconul pus pe capacul de la electrovalve de un service incompetent). Eu cred ca dupa curatare este posibil sa imi dispara orice problema. Problema am inteles ca ar fi acel kit de reparatie (garnituri, discuri...) care costa ceva -1100 ron alpadrino. Din moment ce s-a desfacut garniturile nu se vor mai inchide etans. Stiti pe cineva in Bucuresti care se incumeta sa face "operatia"?
Multam mult,
Skip ads

  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Intrebare pentru cei care au dat jos corpul cu valve: cat ulei ati pus inapoi in cutie? Sau mai exact: cat ulei ati dat jos in timpul operatiunii de scoatere a corpului cu valve?
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Lao a scris:Intrebare pentru cei care au dat jos corpul cu valve: cat ulei ati pus inapoi in cutie? Sau mai exact: cat ulei ati dat jos in timpul operatiunii de scoatere a corpului cu valve?


la demontarea conductei care duce ln radiator, mai curge cca. 500/700 ml..
nu stiu exact..dar am sa il dau jos joi ...o sa verific mai atent..
toate bune..
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am comandat deja inca 3 litri pentru a-i schimba la operatiunea "corpul cu valve". In felul asta am mare parte din ulei nou, curat. In momentul de fata corpul cu valve se afla in Germania, pe miercuri-joi astept sa soseasca. Cred ca o sa-i fac 100 de poze din toate unghiurile. Tare-s curios cum arata cel vechi.
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ptiu! Azi vazui si eu corpul cu valve. Nou si sigilat. Schimbarea celui vechi va avea loc luni. Am sa postez impresii dupa "operatie".
Skip ads

  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
M-am laudat degeaba. Sad( Astazi, dupa ce am inceput sa desfacem masina in vederea schimbarii corpului si cand mai aveam un pic si ajungeam la cel vechi, am observat ca cel nou fusese fisurat, probabil in timpul transportului din SUA in RO. Asadar, asteptarea continua. Sa vad solutionarea. Oricum, e trist de tot.

Singura solutie ar fi sa fac din 2 corpuri cu valve, unul functional, prin schimbarea unei parti din carcasa. Ceea ce ar insemna ceva mai mult timp cu masina "pe bara".
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sal..
daca nu rezolvi nimic cu cei care au transportat corpul de electrovalve..
schimba doar electrovalvele..
deoarece corpul sigur nu are nimic..
spor..
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Chiar ma intrebam daca as putea face eu operatiunea de schimbare a carcasei sau un specialist. Voi ce ma sfatuiti?
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
te referi la schmbarea corpului de pe cutie cu cel nou?
sau sa schimbi partea fisurata?
lnlocuirea corpului de pe cutie cu altul nou.. nu este asa de greu..
dar schimbarea parti fisurate cu alta este mai greu..
lntrucat sunt fff multe piese de demontat..
adaug o poza sa te comvingi..[imglb=http:/
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Stiu ca sunt multe piese. Ma intrebam doar daca as avea nevoie de scule speciale pentru a-l dezasambla, dar cred ca ma las inainte sa ma apuc. Mai bine il face un specialist.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Specialist!
nu cred ca avem asa ceva ln tara...toti merg pe bajbaite..
la cate piese sunt ln blocul de valve! nu ai cum sa le ti minte..
trebuie sa ai obligatoriu o documentatie..
mergi si lntreaba cat costa sa lti faca operatia asta ...daca costa 100/200 lei.. lasa-i pe ei sa o faca ..
daca costa mai mult! cauta pe net si ai sa gasesti documentatie ..dupa care schimbi tu partea fisurata..
spor..
  • pHritz

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 110 kw/150 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
masini4you a scris:salut! am un opel vectra c 2005 1.9cdti 150cai, cutie automata! In cartea service spune ca este af40-6. Ce ulei sa cumpar si cati l intra in cutie? Am si o mica problema... Doar dimineata la prima pornire cand o bag din P in D are un soc apoi merge perfect dupa ce se incalzeste! Ce problema ar fi?


pana la urma cum s-a rezolvat? si eu patesc la fel cu acelasi tip de masina.
  • pHritz

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 110 kw/150 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
*****************************************************************************
gorby
m-a intrebat pe PM:
"spune-mi te rog, la tine porneste greu la temperaturi scazute, adica balbaiemotorul putin ?
se stinge sau ramane aprins in timpul mersului ? "
*****************************************************************************


am incercat sa ii raspund tot pe PM dar nu pot trimite raspunsul deoarece
"nu am 10 mesaje" pe forum !
si bineinteles ca am pierdut ce am scris !

asa ca mai scriu o data:
*******************************************************************
va rog sa il anuntati daca puteti (prin PM) ca i-am raspuns pe forum
*******************************************************************

Nu. la mine nu porneste greu.
Iarna aceasta cred ca o singura data nu a pornit din prima cheie
dar ......
in afara orasului ceasul de temperatura a apei sta aproape tot timpul pe zero
(ma rog undeva pe la 70 de grade)

in oras (cluj) deoarece merg cu max 20 km/ ora ! temperatura de ridica 80-85-90 cum e normal
dar in afara nimika

poate stiti voi de ce

dar problema care ma ingrijoreaza sunt smuciturile
care apar cand trec din P in D
in mers nu are nimika, iar daca motorul incalzit smuciturile de la pornire sunt aproape inexistente



eram in vacanta la iasi cand au devenit tot mai violente
si cand am ajuns acasa pe 30 dec m-am dus la total neprofesionistii de la reprezentanta
(numai acolo era deschis)
si am schimbat uleiul

filtru nu l-am schimbat caci nu am avut de unde sa cumpar
(am inteles ca e 800 RON ! o fi adevarat ?)
smuciturile la pornire s-au diminuat oarecum
in schimb in mers se simte o mare diferenta
nici nu se mai simte cand schimba vitezele. inainte iti putea da seama. acum aproape de loc

la iasi un prieten cu service auto mi-a recomandat sa stau vreo 5 minute cu motorul pornit
in pozitia N

intradevar daca am timp sa fac acest lucru smucitura e mult mai mica



la iasi un "guru" al cutiilor automate cu care am vorbit la telefon mi-a spus din prima:
filtru e imbacsit si trebuie schimbat, facut schimbul de ulei cu curatare (?) si va disparea
din pacate era craciunul nu lucra pana dupa sarbatori asa ca nu am putut sa fac nimika

eu m-am hotarat sa nu mai umblu cu ea pana nu ma lamuresc care e treaba
acum astept un alt guru in cutii din cluj care vine din vacanta saptamana viitoare

si incerc o schimbare de ulei cu spalare si cu schimbare de filtru, eventual ma duc la iasi sa fac operatiunea

sau la marcon in arad si pentru o diagnoza

daca ma costa mai mult de 10-11 milioane poate sa stea ca nu am bani prea curand

eu am ajuns asa deoarece acum un an jumatate cand mi-am cumparat-o am dus-o pt.
revisie schimb de ulei etc la reprezentata opel

cand am vrut sa ii schimb uleiul un cretinel de acolo mi-a spus
"nu trebuie, daca o desfaci nu ti-o mai pune nici dracu inapoi !"

voi ati fi facut schimbul daca la reprezentata va spune asa ceva?

mi-ar parea rau sa se strice ca imi placea si cum mergea si cum arata
e un vapor = opele vectra caravan

p.s.

cutia asta are filtru sau nu? ca inca nu m-a lamurit nimeni. daca da cat costa ?

multumesc pt. viitoarele raspunsuri
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR