Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Valentinosss mergi la cineva care iti poate face testul de etanseitate. Nu lasa problema nerezolvata deoarece se poate agrava.
Skip ads

  • valentinosss88

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, azi am dus masina la un service unde se lucreaza numai pe parte de pompe de injectie, injectoare, imi schimba toate garniturile din pompa, inclusiv pistonas si bucsa din jurul lui, curatare admisie, etc pret 900 lei
  • valentinosss88

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
salut, revin dupa 3 zile am in care masina a stat la mecanic, astazi mi-a spus ca este posibil sa nu se poata repara pentru ca are prea multa pilitura in ea si nu se merita, maine imi spune raspunsul exact: schimbare sau reparare.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai vazut tu pilitura din pompa ?
Precis iti scapa motorina pe retur sau iti trage aer pe sub calculatorul pompei.
Fa-ti un bine si contacteaza-l pe @[editat]. Garantat iti va da un diagnostic clar si o solutie la problema ta.
Skip ads

  • valentinosss88

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pai e prea tarziu, masina e la mecanic. m-a anuntat ca orice ar fi, o putem rezolva ( inlocuire pompa sau reparare). Maine imi spune, pentru ca a mai schimbat diferite la ea si asteapta sa vada cum se comporta. Mentionez ca mecanicul se ocupa numai cu pompe si injectoare in mare parte cu avea numai y 20 dth sau y 22 dth, etc. Are banc de testare si ofera garantie.
  • valentinosss88

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu detalii, pompa e praf a gasit pilitura in capul pompei de injectie si imi trebuie alta cod015
  • ms82bnz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Revin cu rezolvare,am ajuns la rolland !
Testul de etansitate a rezultat simeringuri uzati la injectoare.au fost schimbate...
Dupa primul test OPcom sa constatat defect la pompa de injectie,daca scriu bine pistonas de avans uzat,..am luat o pompa din dezmembrari !acum masina porneste perfect la rece,la cald,la vale Smile cum vrei,fara sa astept luminile stinse in bord Smile
In afara de aceste probleme Rolland a mai descoperit niste uzuri la electrovalva turbo,actionare clapeta galerie turbo...a mai schimbat si aceste piese ...

Va rog ,cei din zona Mures,apelati cu incredere la Rolland! este un tip extraordinar,de treaba,lucreaza minunatios!

si nu in ultimul rand,de la Rolland am aflat de ce nu are trage masina sub 2000rot. Smile Smile debitmetru aer uzat.

ms82bnz a scris:
mikyboy a scris:
ms82bnz a scris:Ok,incerc cu fata la vale.acum 2 ani am schimbat furtunele retur.azi am desfacut,ultimul al patrulea se desprindea .am taiat din el.si porneste mai simplu,dar pornirea la rece e jale.maine schimb furtunurile de retur,si revin cu raspuns,
multumesc Daniel


verifica bujiile pun pariu ca ai cel putin una arsa... pe langa restul verificarilor cu schimbarea la toate furtunele de motorina de pe retur si pune cele care au panza in interior si pe exterior este tot cauciuc.
tu unde ai pus pompa de Logan ca nu am inteles asta... daca ai inserat-o pe circuit inaintea pompei masinii mare greseala ai facut...


Buna seara,
am verificat bujiile sunt ok,functioneaza,am masurat si cu multimeter.am schimbat furt.ret. cu furtun cu panza.pompa manuala tip Logan am pus inante la intrare filtru motorina.dar dupa ce n-am putut sa elimin problema de nivel scazut in filtru,momentan am eliminat filtrul.dar tot asa de greu porneste dupa o stationare de 8 ore

  • Florin Cosmin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Buna Ziua
Am si eu o problema cu opelul meu Opel Vectra B 2.0 dti diesel Y20DTH
Intr-o dimineata mai exact martea trecute nu a mai vrut sa porneasca am desfacut capota mam uitat pe acolo sa vad ce si cum si am constatat ca furtunasele de retur de la injectoarea eram sparte am pornit imediat la un magazin de piese auto si am cumparat furtun si o pompita de mana (para) ( pentru o amorsare mai rapida ) am umplut filtrul cu motorina am dat la pompita si dai la automat pana am omorat bateria . am incercat sa iau curent de la o alta masina bine inteles niciun rezultat . si am sfarsit prin a o porni trasa .. toate bune si frumoase prima si a-2-a zi iar in a-3-a zi surpriza masina numai porneste . si mam apucat sa citesc tot ce scrie in acest topic ...am verificat filtrul de motorina era plin in momentul cand am ridicat capacul (a curs motorina pe langa) . furtunasele de retur sunt ok .mai ramane sa ma uit in rezervor la sorp sa verific acea supapa . tin sa precizez ca in momentul cand dau la pompita de mana si se intareste dak incerc sa o fortez scapa motorina pe langa dar nu acolo unde am montato eu ci acolo unde sunt montate acele stuturi de plasti ale ei pe care intra furtul ... este posibil ca pe acolo sa traga aer si sa trebuiasca sa schimb furtunul de tur sau este din alta parte problema ?
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
faci test de presiune si vezi exact pe unde trage aer.
  • valentinosss88

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut, revin cu detalii, am schimbat pompa de injectie cod 015 cu una 011 + resoftare, masina merge exemplar, trage bine de tot, am observat ca atunci cand pornesc vine timp de 2-3 sec motorina inchisa pe retur. Trebuie sa le schimb si pe alea ca am observat ca se dezamorseaza. Plus cred ca e putin in avans pompa. In rest sunt super multumit, e alta masina.
  • gicone79

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.Am revenit si eu la topic dupa ceva vreme.A dat DUMNEZEU in sfarsit sa rezolv si eu problema cu pornirea.Dupa ce am facut tot ce era omeneste posibil,(diagnoza,debitmetru nou,bujii,furtunase de retur,supapa regulatoare presiune la intrare retur in pompa,electromotor pus pe banc-ul de probe,sorb curatat,capac carcasa filtru motorina nou,schimbat doua baterii noi,una Bosch alta Varta,test de etanseitate la D-nul MARIUSNAPCORI,,filtru capsulat de VW,intre toate aceste lucruri inca vreo 4 diagnoze,amorsat-a inainte de ''pornire''cu o pompa manuala,tot degeaba.Tinut-a cu botul in jos la aproape 45* doua zile la rand tot nu a vrut sa porneasca.I-mi pare rau ca nu stiu cum sa adaug poze in topic sa vedeti cum a fost tinut-a masina.Cand eram 100% convins ca urmeaza pompa,injectoare si eventual o segmentare,a venit minunea.Mecanicul meu ridica masina,ca nu-i place cum invarte motorul.Masoara tensiunea la bornele alternatorului,pe plus si masa de pe motor,totul OK 14.65V.Cand masoara la baterie,13.22.O mai ridica odata si stupoare tot aceleasi valori.Am omis sa spun ca si consumul era mai mare decat cel normal.Deodata ce-i vine lui sa puna mana pe borna de plus care era incinsa ca draqu.Cu aparatul de masura pe borne,s-a apucat sa miste de firul care la opel (cel putin)este sertizat in borna si surpriza..............14.43.Deci in mare cam asta a fost problema mea cu pornirea.Am pus o borna romaneasca in care firul se prinde cu surub-uri in lateral si GATA am scapat.
Totusi mai am o problema,de cand am ''curatat'' eu debitmetrul original si am pus altul nou dar nu original,(e adevarat ca masina trage muuult mai bine)la modul ca pe la 130-135,se aprinde check-ul si-mi taie acceleratia.Odata eram chiar intr-o depasire,deci va cam dati seama ce senzatie frumoasa am avut.Diagnoza i-mi arata P1100.Am curatat senzorul de admisie,care era imbacsit de de toate si tot degeaba.Baiatul cu diagnoza mi-a spus ca e ori debitmetrul,ori variabila de la turbina.Dar pana sa schimb debitmetrul nu mi-a facut niciodata figura asta si desi nu tragea asa tare cu cel vechi am mers s cu 180-190Km.Deci?astept pareri si opiniidin partea voastra.VA MULTUMESC pt rabdare si va doresc drumuri bune tuturor.
  • valentinosss88

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2014

  • Mesaj Privat
revin cu ultimele informatii despre vectra mea, dupa ce a fost pusa la punct distributia si schimbat o-ring injectoare, masina e alta, porneste in orice pozitie, in orice fel posibil, am renuntat la releul care actiona bujiile mai devreme. Deci concluzia pe care am tras-o eu este ca fratilor de obicei cand aveti tot felul de relee si butoane si improvizatii, tot la pompa de injectie se ajunge, plus ca daca nu e pusa ok distributia iar aveti probleme cu pornirea. Multumesc pt toate raspunsurile date, asta a fost intamplarea mea cu vectra b de 3 ani imi facea problemele astea.
Skip ads

  • alexmarian2013

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Va salut cu respesct am si eu o problema la masina mea si nu ii dau de cap.
Problema se manifesta asa:
1-La rece porneste putin mai greu decat porneste la cald.
2-In mers nu se tureaza mai mult de 3300, iar in mers nu se tureaza mai mult de 2000 si daca incerc sa o fortez motoru merge intrerupt.
3-Cand opresc motoru are o oprire cam brusca.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@alexmarian2013 mai e o problema.
Nu stie nimeni ce motor ai...nici macar daca e pe benzina sau motorina , si decat sa se intrebe apasa Back in browser si gata...alt subiect.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
alexmarian2013 a scris:...In mers nu se tureaza mai mult de 3300, iar in mers nu se tureaza mai mult de 2000 si daca incerc sa o fortez motoru merge intrerupt...

Eu nu inteleg mai nimic.
Mergi la test si spune-ne codurile de erori.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
are motor de 2.0 diesele si a postat problema inca in cateva locuri dar a scris gresit ca trebuia sa scrie ca pe loc nu se tureaza mai mult de 3300 iar in mers mai mult de 2000. Problema este pompa si trebuie data jos si reparata. Punct
  • gicone79

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Inteleg ca nu a avut nimeni vreodata eroare P1100?
Eu am dat search pe forum,dar sincer nu am gasit ceva concret despre eroare si aici ma refer la cauze si remedieri ale problemei
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
MAF sensor - implausible signal
  • gicone79

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2013

  • Mesaj Privat
MAF sensor însemnând din ce am citit senzorul de pe galeria de admisie.L-am curãțat cu benzina spray de 2 ori și tot așa face.In treapta a 5-a pe la 130, se aprinde chech-ul și se taie accelerația.
E foarte stresant și deranjant și de ce nu și foarte periculos. Mersi oricum pentru rãspuns și sã aveți drumuri bune.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verfica foarte bine traseul de vacuum si tija wastgate.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR