In principiu uleiul din instalatie pulverizat prin por se vede la UV!
radu67
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
m-am lamurit si sunt in sfarsit linistit. am golit instalatia si nu am mai pierdut freon. am recuperat tot 600gr cat am incarcat. diferenta de presiune citita cu op-comul nu e relevanta. odata aveam 750kPa altadata 690kPa altadata 810 ... depinde de cand nu pornisem AC-ul. Concluzia : radiatorul vechi avea un por care nu a fost detectat la testul de UV +lampa, si pana nu am schimbat radiatorul nu am rezolvat problema.
radu67
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
bazare a scris:m-am lamurit si sunt in sfarsit linistit. am golit instalatia si nu am mai pierdut freon. am recuperat tot 600gr cat am incarcat. diferenta de presiune citita cu op-comul nu e relevanta. odata aveam 750kPa altadata 690kPa altadata 810 ... depinde de cand nu pornisem AC-ul. Concluzia : radiatorul vechi avea un por care nu a fost detectat la testul de UV +lampa, si pana nu am schimbat radiatorul nu am rezolvat problema.
Presiunea de vapori depinde mult de temperatura!
- boris_dinamo
- **
- 143 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2001 1,7
- Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Daca nu iti mai raceste cum trebuie dar compresorul functioneaza probabil trebuie completat. In acest caz la orice service care are statie de AC se scoate tot freonul din instalatie (si se si masoara cat a fost) apoi se umple instalatia conform cu specificatia producatorului. Platesti doar diferenta de freon, nu te taxeaza si ptr ce au recuperat.
- gianimaftei
- **
- 51 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Astra 2006
- Prahova
gianimaftei
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salutare. Am un Astra H Caravan 2006 si azi cand am venit de la Bv si cand am oprit motorul s-a auzit un zgomot de fiare aruncate pe jos la mine sub capota.Aerul nu mai racea asa cum facea inainte ,iar cand am vrut sa plec iar acelas zgomot s-a auzit(continuu) iar aer rece nu mai baga deloc..ba din contra..era cald la 16 grade 7 ventilatoare..am vazut ca nu se mai misca fulia(sper ca zic bine) de langa cureaua de transmisie...care sa fie problema?Multumesc pana acum de sfaturi si sper sa ma ajutati si acum!
- nicuiry
- **
- 107 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
Imi cer scuze ca postez aici sa nu mai deschid alt topic,am mai scris si in alta parte dar vad ca nu stie nimeni nimic am si eu o problema la o corsa D 2007 de ceva timp electroventilatorul il banuiesc ca nu pleaca decat pe treapta 3 (de ce? face zgomt rau, merge foarte putin si se opreste), am incercat din opcom sa ii dau test pe treapta 1 si 2 nu pleaca deloc pe 3 pleaca, astazi m-am apucat de mesterit si am desfacut termocupla termica sau cum ii spune (vine prinsa de cadrul electroventilatorului, nu se vede daca este lipita de radiator), mentionez ca am facut comparatie cu o masina la fel si nu pleaca asa de tare si se invarte mai mult electroventilatorul, ma poate ajuta si pe mine cineva daca se mai poate remedia ceva, inlocui siguranta termica sau trebuie schimbata piesa cum ii spune? Multumesc.
bok27
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 1,7ydt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2009
- Mesaj Privat
- KRYSS
- **
- 114 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Vectra 2002 Z18XE
- Gorj
KRYSS
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
sall,baieti...,nici mie nu-mi merge AC-ul...,trebuie bagat freon sau facut mai intai testul de vacuum...,dar cand activez butonul de AC trebuie sa-mi porneasca obligatoriu ventilatorul de racire motor la un vectra C 1,8 16 V?...,ca nu-mi porneste ,el isi face treaba cand temp antigelului ajunge la 91-92 grade....readucandul la 88...,chiar sunt nedumerit..
- marianoprea1975
- *
- 5 mesaje
- din 30 Jun 2010
- Meriva 2003 1.7dti
- Alta tara
marianoprea1975
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alta tara
- Masina: Meriva 2003 1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2010
- Mesaj Privat
salut la totzi! pe scurt, am nevoie de ajutor. am "gasit" cu meriva mea 1.7 dti 2003 un parapet din lemn in mijlocul strazii din care o frumoasa bucata de vreun metru a patruns prin farul drept spargandu-l plus filtru de aer dar cel mai grav conductele de aer conditionat.
cu farul si carcasa filtrului am rezolvat-o. ieftin pe e-bay cu conductele nu prea. nu gasesc decat la opel.it franceschi [locuiesc in italia si astia te omoara]. asa ca le-am luat la servici si le-am sudat. ca era sparta numai partea din aluminiu. am tzinut in apa partile din cauciuc, le-am sudat, am pus dopuri la capete si le-am bagat 10 bari ca atata duce compresorul de la munca. in apa nu se vede ca scapa. le-am lasat o noapte umflate cu barometrul pe ele. diminetza ok.
treaba e ca atunci cand cand le-am spart a iesit un abur care cred era freonul. si avea o culoare verzuie pe sub masina.
as vrea sa-l incarc dar nu prea stiu cum. ma tem ca trebuie sa se fi dus pe apa sambetei si uleiul care unge compresorul... ma rog. amfacut conductele, am montat tot am probat, nu am scapari de presiune, butelii cu freon gasesc prin magazine aici [R-134A]. dar nu stiu cat se incarca, daca se adauga ulei pt compresor, sa zicem ca instalatzia e uscata. tot circuitul... se elimina aerul mai intai? adica se videaza instalatzia?, sau se adauga freonul peste aer?
va rog daca poate cineva sa-mi raspunda. multumesc!
cu farul si carcasa filtrului am rezolvat-o. ieftin pe e-bay cu conductele nu prea. nu gasesc decat la opel.it franceschi [locuiesc in italia si astia te omoara]. asa ca le-am luat la servici si le-am sudat. ca era sparta numai partea din aluminiu. am tzinut in apa partile din cauciuc, le-am sudat, am pus dopuri la capete si le-am bagat 10 bari ca atata duce compresorul de la munca. in apa nu se vede ca scapa. le-am lasat o noapte umflate cu barometrul pe ele. diminetza ok.
treaba e ca atunci cand cand le-am spart a iesit un abur care cred era freonul. si avea o culoare verzuie pe sub masina.
as vrea sa-l incarc dar nu prea stiu cum. ma tem ca trebuie sa se fi dus pe apa sambetei si uleiul care unge compresorul... ma rog. amfacut conductele, am montat tot am probat, nu am scapari de presiune, butelii cu freon gasesc prin magazine aici [R-134A]. dar nu stiu cat se incarca, daca se adauga ulei pt compresor, sa zicem ca instalatzia e uscata. tot circuitul... se elimina aerul mai intai? adica se videaza instalatzia?, sau se adauga freonul peste aer?
va rog daca poate cineva sa-mi raspunda. multumesc!
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
@kryss nu te nelinisti. Tu apesi pe buton dar compresorul nu cupleaza si ventilatorul nu porneste. Verifica de pierderi instalatia si daca e totul ok incarca cu freon.
@marianoprea1975 Daca tu crezi ca ai scapat de pierderi prin reparatiile facute mergi la un service sa iti incarce cu aparat special. Cei cu statie iti baga exact cat ai nevoie (freon+ulei). In tara e cam 25 euro deci acolo nu poate fi mult peste. Referitor la cantitatea de freon de obicei sub capota este o eticheta care mentioneaza cantitatea in grame de freon necesara.
@marianoprea1975 Daca tu crezi ca ai scapat de pierderi prin reparatiile facute mergi la un service sa iti incarce cu aparat special. Cei cu statie iti baga exact cat ai nevoie (freon+ulei). In tara e cam 25 euro deci acolo nu poate fi mult peste. Referitor la cantitatea de freon de obicei sub capota este o eticheta care mentioneaza cantitatea in grame de freon necesara.
- darvin
- **
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut este normal conductele de a/c unsa sa fie foarte fierbinte si un foarte rece?si alt ceva ventilatorul trebuie sa mearga non-stop cind este ac/c pornit sau nu prea mai am eu freon?intreb asta pt ca la motorul meu y 20 dth merge non-stop ventiulatorul iar la un motor de 1,7 mergea se mai oprea iar pornea.va multumesc
p.s.stiti pe cineva in focsani care incarca a/c si este meserias?
p.s.stiti pe cineva in focsani care incarca a/c si este meserias?
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- darvin
- **
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- conek_tt
- **
- 135 mesaje
- din 26 Aug 2008
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
conek_tt
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu compresorul de ac, si anume se aude un huruit(parca as avea disel) am dat jos cureaua care invarte fulia din capul compresorului si motorul mergea ca nou(adica nu mai era acel hurui)...precizez ca pe atunci credeam ca este de vina distributia si ca ar trebui schimbata, dar s-a dovedit a fi(dupa spusele unui "mecanic") rulmentul din fulia compresorului.
Am cautat sa cumpar unul dar m-a uluit pretul...aprox 500-600E iar la desmembrari 10-12 mil...exagerat de scump zic eu....deci : se poate reconditiona si cam cat ar costa si unde?
Multumesc anticipat.
Am si eu o problema cu compresorul de ac, si anume se aude un huruit(parca as avea disel) am dat jos cureaua care invarte fulia din capul compresorului si motorul mergea ca nou(adica nu mai era acel hurui)...precizez ca pe atunci credeam ca este de vina distributia si ca ar trebui schimbata, dar s-a dovedit a fi(dupa spusele unui "mecanic") rulmentul din fulia compresorului.
Am cautat sa cumpar unul dar m-a uluit pretul...aprox 500-600E iar la desmembrari 10-12 mil...exagerat de scump zic eu....deci : se poate reconditiona si cam cat ar costa si unde?
Multumesc anticipat.
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- darvin
- **
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Andrei_11_dny
- **
- 213 mesaje
- din 15 Jun 2007
- Astra 2001 z16xe
- Brasov
Andrei_11_dny
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- conek_tt
- **
- 135 mesaje
- din 26 Aug 2008
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
conek_tt
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2008
- Mesaj Privat