Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ardeleanovidiu a scris:buna.detin acelasi motor y20dth de 2 sapt intampin aceeeasi problema.porneste la prima si se opreste dar astazi nu a mai pornit deloc.am schimbat oringurile la filtru motorina,filtru motorina nou cu tot cu garnituri am pus supapa de sens inainte de filtru,am schimbat furtunase retur injectoare.totul a inceput intr-o dim cand am pornit si sa oprit si in timp sa tot agravat pornea si se oprea apoi nu mai pornea trebuia amorsata instalatia:
P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal
P1125 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit Low Input
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
P1635 - Glow Device Circuit General Error

Multe erori... greu de dat un verdict. Daca ai rezolvat problema dezamorsarii, atunci e calculatorul de pompa defect, senzor vilbrochen, bujii arse,...
Skip ads

  • ardeleanovidiu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am si supapa de sens inainte de filtru.dupa ce am mai citit pe forum si din putinele cunostinte chiar daca era aer pe circuit trebuia macar sa porneasca cateva secunde cu motorina din pompa.hmm? cine stie cat costa un calculator de pe pompa Shocked

mda cam 700 lei partea electronica o sa mai le iau prin eliminare sa speram ca nu e si pompa Sad


Ultima modificare facuta de ardeleanovidiu la Joi 17 Dec, 2015 11:14 pm
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca iti trage aer pe la filtru, supapa de sens inainte de filtru e fix-pix.
Fa o diagnoza la cineva care stie ce-i ala OPEL. Verifica daca are OPEL. Daca are VW, Porsche sau alte alea, cauta in alta parte.
  • ardeleanovidiu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
vreau sa impartasesc o metoda rapida de amorsare a instalatiei combustibil pe care o folosesc de o vreme incoace cu defectiunile astea sau daca ramaneti in "pana prostului"sau alta defectiune. se ia una bucata furtun radiator sau furtunul de la intercooler(bear grills mode)Smile se introduce in rezervor.unul sufla in furtun si unul da la cheie dupa 30 sec o ia
Skip ads

  • Radu Daniel Iulian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un Astra G hatchback 2.0 16v si de vreo 2 zile nu mai vrea sa porneasca... singura solutie sa o pornesc e daca ii dau niste spray de pornire la admisie aer altfel pot sa dau la automat pana crapa bateria (nu ca nu sa intamplat si asta) ... mentionez ca daca apuc sa o pornesc nu da nici un simtom ca ar avea ceva... invarte rotund.. trage bine.. nu se inneaca... si daca se incalzeste motoru porneste la prima cheie... dar daca o las iar o perioada mai lunga de timp la fel, nu mai porneste.. Pareri ceva? Multumesc.
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Citeste 10-50 de pag in urma..o sa gasesti multe care faceau la fel si rezolvarea problemei...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ca sa afli ca ai probleme cu dezamorsarea,parcheaza masina seara,pe un plan inclinat(panta) ce face ca rezervorul sa fie peste nivelul motorului,conditii in care dezamorsarea nu este posibila.Daca a doua zi dimineata,motorul porneste normal,vor trebui cautate cauzele dezamorsarii...
  • ardeleanovidiu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salut baieti.astazi desfacand capacul filtrului am observat la mufa incalzitorului.....ghici ce......motorina.am scos mufa si am tras cu gura pe la pinul din dreapta(cum e montat) se prelinge motorina=aer fals.in corpul filtrului era cam un sfert gol.o sa montez un filtru metalic capsat.Smile
Skip ads

  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare ! am o vectra b y2.0 dth nu imi porneste decat trasa, dupa care merge 5 minute si se opreste, nici nu raspunde bine la acceleratie are o mica ezitare dupa care se tureaza normal ,va rog ajutati-ma! Multumesc.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
tind sa cred ca se dezamorseaza pe undeva. verifica furtunasele de retur si filtrul de motorina. daca se tura neuniform era senzorul de turatie, dar la tine dupa cca 5 minute merge normal.
  • daniel alin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2015

  • Mesaj Privat
aceias problema o am si eu la rece porneste foarte greu bujiile leam schimbat .furtunasele la injectoare .am cumparat si baterie noua dar tot greu porneste dupa aceia numai am probleme toata ziua
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut Ciprian mai inteles gresti deci: o pornesc trasa merge 5 minute si motorulse opreste,in timpul asta de 5 minute cat sta pornit motorul, daca o accelerez are o ezitare la inceput cand apas acceleratia, dupa care se tureaza normal
Skip ads

  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Daniel, laso cu botul injos si pornesteo dimineta, poate se dezamorseaza pe undeva , daca porneste usor asta este cauza
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare ! cine ma ajuta si pe mine? Am un vectra y2.0 dth 2001 cand o turez si trec de 1500 rot,se aprinde martorul si se tureaza singura pana eliberez acceleratia , si nu se tureaza mai mult de 3000
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pune testerul si vezi ce spune.pare un senzor defect
  • aauto

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,de cand a dat frigul adica au coborat temperaturile sub -7 -10 grade masina a inceput sa porneasca mai greu,adica porneste la prima cheie dar invarte initial de 4-5 ori,ca si cum nu ar avea motorina sau bujii bune!
Mentionez ca bujiile sunt schimbate anul trecut ,toate 4,puse Beru ,motorina are suficienta,filtru motorina are 6000 km,e Mann,iar eroare nu da nimic pe tester...
Nici inainte nu pornea ea la sfert ( ca atunci cand a fost noua ,invartea de 2 ori inainte sa porneasca,dar ma obisnuisem deja de 1 an cu asta,indiferent de temperatura de afara 0 grade sau 40 grade) dar acum deja e enervant stiind cum a fost initial.
La cald porneste la sfert ( cum ar trebuii) sau chiar daca o pornesc acum o las un minut o opresc si o pornesc iar porneste foarte usor.

Ce as putea verifica/ schimba?

Stiu ca am avut o Skoda Octavia II ,1.9 de la munca si cand am avut o problema asemanatoare a fost de la senzorul de temperatura ,ar putea fii la fel problema?

Multumesc frumos !
Un an nou plin de bucurii si impliniri!
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pune contactul de 2-3 ori iar dupa ce se stinge martorul de bujii porneste motorul. daca nu o ia din prima s-ar putea sa ai o dezamorsare pe undeva.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cu bateria cum stai? are vana sa invarta?
  • aauto

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ciniparu a scris:pune contactul de 2-3 ori iar dupa ce se stinge martorul de bujii porneste motorul. daca nu o ia din prima s-ar putea sa ai o dezamorsare pe undeva.


De oricate ori i-as pune contactul tot la fel porneste!
  • aauto

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
iulius a scris:cu bateria cum stai? are vana sa invarta?


Bateria e schimbata in septembrie,de incarcat incarca 14-14.2

Azi a pornit putin mai bine,dar tot a invartit de 2-3 ori ,dar erau -5 grade,cum scade sub -5 incepe sa porneasca si mai prost de atat! I-am pus si OPcom dimineata si nu da nici o eroare.... Sad

Chiar nu inteleg de unde ar putea fii problema! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR