- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sfatul meu e sa fie inlocuit totul, bucse, brate, capete bara, flanse amortizor eventual rulment amortizor. Toate au uzura in 10-11 ani din care cativa pe strazile patriei. Masina vine ok de la nemti dar la noi in ceva ani sau km troncane toata. Nu e placut ca la un sant antitanc nesemnalizat sa-ti plece roata.
Daca nu inlocuiesti totul odata ai sa faci eometrie la roti adica bani la fiecare interventie.
Eu sunt lecuit, abia dupa ce desfaci vezi ca trebuie si aia si aia...pare ok la levier sau tras de volan sau alte teste dar abia dupa ce inlocuiesti totul spui ca masina e ca una noua.
Daca nu inlocuiesti totul odata ai sa faci eometrie la roti adica bani la fiecare interventie.
Eu sunt lecuit, abia dupa ce desfaci vezi ca trebuie si aia si aia...pare ok la levier sau tras de volan sau alte teste dar abia dupa ce inlocuiesti totul spui ca masina e ca una noua.
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am fost la doua service-uri unde mi s-a spus ca masina nu are nimic.Am dat masina unor prieteni sa mearga cu ea si au spus ca este normal si ca eu sunt ''anormal''. Masina are acel joc pe partea din fata cand trec peste denivelari, ca si cum nu ar avea contact suficient cu asfaltul ''acompaniat'' de troncaneli infundate si trepidatii! Nu am permis de nici un an si sa spunem ca nu ma pricep dar nu mi se pare normal ca masina sa se comporte asa, oricat de nepriceput a fi iti dai seama ca ceva este in neregula. Prietenii carora le-am dat masina au permis de peste 6-8 ani si concluzionez ca habar nu au ce inseamna masina!Am hotarat ca maine o sa merg sa cumpar piesele: capete bara Moog, brate Moog,bielete Moog, pretul tuturor fiind de 703. Flansele amortizor si rulmentii au fost inlocuiti in ianuarie, ambele piese pe original.
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Sa nu uiti bucsele. Eu am pus GM si vad ca se comporta foarte bine. Sa nu iti para rau de bani decat atunci cand intentia ta este de a vinde trotineta. Daca o utilizezi la greu o sa te tina peste 60 mii investitia. Acum este timpul sa umbli si la caseta daca tot faci o treaba.
PL500 a scris:Sunt 2 bucsi (ca cele postate de dvs. in foto) ce fixeaza mijlocul barei antiruliu de caroseria autoturismului si
inca 4 bucsi aproximativ conice ce fixeaza capetele barei antiruliu de bratele inferioare (cate doua la fiecare brat).
Nu cunosc ca bratele inferioare de schimb sa vina insotite si de bucsile conice antiruliu, poate au fost achizitionate
separat.
In foto: link
- 2 buc. reperul nr. 37;
- 4 buc. reperul nr. 38;
inca 4 bucsi aproximativ conice ce fixeaza capetele barei antiruliu de bratele inferioare (cate doua la fiecare brat).
Nu cunosc ca bratele inferioare de schimb sa vina insotite si de bucsile conice antiruliu, poate au fost achizitionate
separat.
In foto: link
- 2 buc. reperul nr. 37;
- 4 buc. reperul nr. 38;
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am in dotare brate,cap bara,bieleta Moog + bucsele de pe brate si cele doua de pe fata .Astept caldura acum sa schimb pt ca mi-am luat si trusa ,cred ca o sa le schimb singur. Suruburile de prindere a bratelor de sasiul masinii nu le-am primit cu bratele noi asa cum ma asteptam. Se pot refolosi cele vechi? Pe langa tot ce am vreau sa cumpar si accesorii reparatie etrier. Cloncane la plecarea de pe loc sau la franare atunci cand masina aproape este pe punctul de a se oprii si ridic piciorul de pe frana dupa care franez din nou!
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Suruburile de la brate sunt zdravene si se pot refolosi fara probleme.
Ai nevoie de elevator, canal sau partea din fata a masinii sa fie suspendata
pe butuci, grija mare la stabilitate (!), este nevoie sa tragi sanatos de chei.
Sub nici-o forma nu aseza masina pe cric(uri) sau capre firave si instabile.
Strangerea finala a suruburilor se face cu masina asezata pe roti.
Ai nevoie de elevator, canal sau partea din fata a masinii sa fie suspendata
pe butuci, grija mare la stabilitate (!), este nevoie sa tragi sanatos de chei.
Sub nici-o forma nu aseza masina pe cric(uri) sau capre firave si instabile.
Strangerea finala a suruburilor se face cu masina asezata pe roti.
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Dodo9920
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Schimbul de bucse e floare la ureche, mai greu la schimb de rulment. Oricum apelez la service pentru ca se lucreaza altfel pe elevator. Si eu acum sunt doctor nu pot sa ma lovesc la maini ca vorba operez glumeam. Imi permit acum sa platesc pe cineva care a ramas de meserie. Eu din pacate nu pot din cauza sanatatii sa fac antrenamente.
Cu ocazia asta fac si revizia generala pe dedesubt. Racoarde frana, burdufe planetara, pivoti, capete, bube in linia de tobe, semne de rugina, samd. Mai greut e la tine cu schimbul de brate si cel de la caseta pentru ca ai de tras ceva la suruburile de brat. Incearca sa dai cu spray din cand in cand ca sa patrunda bine in filet.
Ultima modificare facuta de 2kappa la Mar 02 Apr, 2013 2:12 pm
Cu ocazia asta fac si revizia generala pe dedesubt. Racoarde frana, burdufe planetara, pivoti, capete, bube in linia de tobe, semne de rugina, samd. Mai greut e la tine cu schimbul de brate si cel de la caseta pentru ca ai de tras ceva la suruburile de brat. Incearca sa dai cu spray din cand in cand ca sa patrunda bine in filet.
Ultima modificare facuta de 2kappa la Mar 02 Apr, 2013 2:12 pm
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
roz13
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vrancea
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
roz13
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vrancea
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Vreau sa merg sa schimb piesele ce le am in dotare( brate,capete bara,bielete,bucsi bara si brate) dar nu inainte de cateva intrebari aici pe forum. Este posibil ca jocul ce se produce la trecerea peste linii tramvai sau mers pe drum cu denivelari sa fie din cauza amortizoarelor? Daca tot schimb atatea piese pe fata vreau sa nu am surpriza neplacuta ca acel joc sa ramana si eventual dat iar tot jos si pus amortizoare! Prin ianuarie anul aceste am schimbat flansele pt ca am crezut ca ele sunt problema, dar m-am inselat. La schimbul flanselor mecanicul a tras de tija amortizoarelor pentru a le putea monta impreuna cu arc si flansa. Ma gandesc ca amortizoarele sunt terminate din moment ce tija amortizoarelor se retragea in interiorul amortizorului, adica eu ma gandesc ca un amortizor bun este acela care daca este lasat liber trebuie ca aceea tija sa iasa din el, daca nu singura macar in momentul in care tragi un pic de ea sa inceapa sa iasa. La mine, repet, tija cobora in amortizor fiind nevoie de un cleste de tevi ca s-o putem tine sus si sa putem monta in capul lui flansa.
Inca o chesti ce ma face sa cred ca amortizoarele sunt terminate este ca masina topaie si cred ma merg doar pe arcuri.
Inca o chesti ce ma face sa cred ca amortizoarele sunt terminate este ca masina topaie si cred ma merg doar pe arcuri.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Habar nu am daca o sa dispara.
Zgomotele fata pot proveni de la: caseta directie, bielete, capete de bara, brat,
bucsi bara stabilizatoare (6 buc.), suspensie (amortizor, arc, flansa), etrieri.
Inlocuiti ce aveti si (deoarece sunt scumpe) lasati amortizoarele la urma.
Stiu ca @2kappa urmeaza sa primeasca din UK o pereche de amortizoare SH
echipate complet si la care solicitantul a disparut. In situatia in care se confirma
ca ale dvs. sunt defecte puteti discuta cu 2kappa in vederea achizitiei.
Zgomotele fata pot proveni de la: caseta directie, bielete, capete de bara, brat,
bucsi bara stabilizatoare (6 buc.), suspensie (amortizor, arc, flansa), etrieri.
Inlocuiti ce aveti si (deoarece sunt scumpe) lasati amortizoarele la urma.
Stiu ca @2kappa urmeaza sa primeasca din UK o pereche de amortizoare SH
echipate complet si la care solicitantul a disparut. In situatia in care se confirma
ca ale dvs. sunt defecte puteti discuta cu 2kappa in vederea achizitiei.