Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pentru un baiat bun am sters pozele care altora lea-r fi facut un bine
cine a apucat sa le copieze bravo lui
era vorba de instalatia de racire si AC la motorul colegului CIDUL
Skip ads

  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Eu te-am intrbat ,de datele tehnice ale lui S24 ---cod GM90376209 ( nu echivalente al saiturilor de vanzari ), une am 2 game de temperaturi .
La S24 ,de ce am 2 game de temperaturi , cand se foloseste un singur contact n.o. (105-100/120-115 grade )
Asta ma face sa cred ca datele cu temperaturi ,nu sunt corecte .
De asemenea intrebam si de temperaturile celei cu 2 fire .
Deci ,in propozitie ,este vorba de temperaturi .
Toate cele bune ....
  • dany69

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am si eu o problema .. deci . am un opel corsa b din 98 motor de 1000 si ventilatoru,, termocupla merge tot timpu .. .! am fost si la servis habar nu au .pe tester nu apare nika . ce are ce trebuie sa schimb..?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai termocupla.
De vazut senzor temperatura motor ce da si trinary switch daca ai AC.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca mai simplu de depistat cauza,e plecind de la efect catre cauza.Se depisteaza ce releu(din 4 posibile) este cuplat(acceptind ideea ca nu exista contact lipit,"sudat",in vreun releu),si se cauta apoi cauza(posibil contact) ce-l tine cuplat anormal.O documentatie,reduce timpul de lucru la ordinul minutelor,adevarat ca si experienta are rolul ei...
  • ciprianszoke

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2013 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
buna,

de un timp dupa indicatiile din bord numai pe la 105 grade se mai declanseaza ventilatorul de racire antigel...astazi am schimbat termostatul si timpul in care urca temperatura de la 90 la 100 grade s-a redus simtitor...dar in aglomeratie o face totusi.Sa fie de vina vitezele ventilatorului sau termocupla de pe radiator?Studiez de cateva zile forumul dar nu am nici o idee:(..

Vectra b 1.6 74kw fara aer conditionat.

Multumesc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca studia-i documentatia masinii tale,studia-i in cunostinta de cauza.Banuiesc ca la masina ta nu functioneaza prima treapta de viteza a ventilatiei,ce ar trebui sa porneasca la temp. de 97-98 gradeC.Folosind documentatia,va trebui sa verifici daca se inchide la pragul de temperatura stabilit,contactul in termocupla,daca siguranta e buna, daca releul este functional si daca rezistenta de linga motorasul ventilatorului are continuitate(e buna).In aceste conditii,vei avea si turatie mica la racire motor...
  • ciprianszoke

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2013 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu am documentatie pt masina,o sa schimb acum si termocupla...dar unde este pozitionata acea siguranta daca poti sa ma ajuti...nu am gasit-o Sad

Multumesc.
Skip ads

  • ciprianszoke

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2013 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Astazi am schimbat termocupla...am dat o tura cu masina si se comporta le fel,adica declansa la peste 100 de grade.Am luat capacul de pe cutia cu relee de langa baterie...am 2 relee acolo.pe primul cum privesc spre ele am scris cu markerul ALT,banuiesc ca este de la alernator..si am ciocanit in al doilea dupa care am pornit masina.Surpriza a fost ca la 95 de grade sa porneasca minunea...dar nu a tinut mult...dupa cateva minute a trecut din nou de 100 grade.Dupa 10 minute se declansa ventilatorul tot la peste 100 grade.
Pe ambele relee este trecut 90494959 seria(12v 30 A) si sunt Siemens ambele...la o cautare pe google am vazut ca ar fi releul pompei de combustibil..A fost o intamplare oare declansarea corecta a ventilatorului?
  • cosminbv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un Opel Vectra din 93 motor 1.8i GLS. Nu mai pleaca ventilatorul pt racire. Verificat pe direct functioneaza. Am verificat termocupla de pe radiator, stanga cum te uiti la motor. Era legata (romaneste) de niste fire deasupra mufei. Respectiva mufa nu este baga nicaieri (probabil venea la termocupla dar termocupla nu mai are mufa ci doar 3 fire). Firele termocuplei erau oxidate. Am dat jos termocupla si acum acolo au ramas cele 3 fire. problema e ca firele de pe termocupla is diferite ca si culori si nu stiu cum sa le leg. Pe termocupla am negru, rosu si alb si pe mufa ramasa am maro, galben&maro si alb&maro. PLS HELP!!!
Question Intrebare mea este care, cum, unde sa le pun?
Multam fain!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vezi daca pe termocupla firele sunt notate cu cifrele 1,2 si 3.Corespondentul firului maro(masa),ar fi cel cu cifra 3,corespondentul firului maro/galben,este cel cu cifra 1(viteza mica),iar corespondentul firului maro/alb,este firul 2(viteza mare).
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
cosminbv a scris:Salut,

Am un Opel Vectra din 93 motor 1.8i GLS. Nu mai pleaca ventilatorul pt racire. Verificat pe direct functioneaza. Am verificat termocupla de pe radiator, stanga cum te uiti la motor. Era legata (romaneste) de niste fire deasupra mufei. Respectiva mufa nu este baga nicaieri (probabil venea la termocupla dar termocupla nu mai are mufa ci doar 3 fire). Firele termocuplei erau oxidate. Am dat jos termocupla si acum acolo au ramas cele 3 fire. problema e ca firele de pe termocupla is diferite ca si culori si nu stiu cum sa le leg. Pe termocupla am negru, rosu si alb si pe mufa ramasa am maro, galben&maro si alb&maro. PLS HELP!!!
Question Intrebare mea este care, cum, unde sa le pun?
Multam fain!

N-am inteles cum era cu mufa,firele si termocupla,dar:
Cele 3 fire care vin din instalatia masinii,pot fi legate intre ele,de proba,pe rand,2 cate 2 fara frica (si toate 3).Nu se arde nimic.Ar trebui ca unul din ele sa fie masa (probabil maro-se poate masura),iar fiecare din celelate 2,legate pe rand la maro,sa porneasca ventilatorul pe cele 2 trepte...evident,cu contactul pus.Daca porneste ventilatorul pe cele 2 trepte,atunci e defecta termocupla.O schimbi si ai rezolvat problema.Daca nu,atrunci ai (si) alta problema.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De regula,cind nu intelegi ceva,citesti textul si pe diagonala de e nevoie,pina intelegi,sau la nevoie intrebi ce nu ai inteles.E practic si la subiect...!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Conform zicalei "cel mai destept cedeaza",consider ca nu merita sa raspund acestui sarcasm inutil.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:De regula,cind nu intelegi ceva,citesti textul si pe diagonala de e nevoie,pina intelegi,sau la nevoie intrebi ce nu ai inteles.E practic si la subiect...!


de regula nimeni nu este obligat sa citeasca un text care nu are inteles si noima decat pentru cel care l-a scris si care cere ajutor de la cei de pe acest forum. Nu ar strica sa citesti putin REGULEMENTUL si sa il respecti si vei primii tot ajutorul pe care colegii de forum ti-l pot oferii. Succes si o zi buna sa iti rezolvi problema...
  • Astonix

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut!
Am o Vectra C, Z19DT si am o problema cu ventilatoarele de racire: cand cuplez AC-ul, pornesc ambele ventilatoare pe treapta mare si se mai opresc doar cand opresc motorul. La fel fac si cand ajunge motorul la temperatura mare, pornesc ambele pe treapta mare si nu se mai opresc. Imi da eroare P1481-04- Circuit actionare ventilator 1 intrerupt. Am pornit fiecare ventilator in parte din OP-Com si merg. Unde si ce ar trebui sa verific?
Multumesc!
  • Astonix

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Chiar nu s-a lovit nimeni de problema asta?
  • Paul260

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am un opel astra g 17 dti 16v si imi creste temperatura la apa aproape 100 de grande si nu porneste termocupla ce poate sa fie o siguranta arsa sau o rezistenta sau ii stricata termocupla cum pot sa o probez? si la cate grade trebe sa porneasca termocupla? nu imi apare nici o eroare.
  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
vezi ca in partea stanga a masini jos sub proiector sau unde ar trebui sa fie el este un calculator care este responsabil cu tot ce inseamana caldura,termocupla,ac, ventilatoare etc si ala se strica in draci costa 200 de lei de la dez si nu trebuie decat montat
  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Nu am putut rezolva problema la mine nici acum.Am schimbat si sonda de pe termostat si tot nu porneste ventilatorul.Am vazut ca sunt doua fire care ies din sonda,dar unde merge fiecare?Ca in cutiuta cea mica de pe radiator imi vin doua fire maro(acestea de unde vin?) in mufa aceea albastra dar nu exista curent pe niciunul.Si am verificat siguranta f52 si e buna dar tot nu am curent la cele doua relee.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR