- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
Kinga
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2011
- Mesaj Privat
Buna tuturor!
Am si eu o "mica" problema cu masinutza mea, nu o mai pot porni din cauza ca nu se misca cheia in butuc. Volanul este blocat, am incercat sa-l misc cand am introdus cheia, dar degeaba Nu s-a stricat din prima, mi-a facut mai intai figuri de vreo 3 ori, cand am tot miscat volanul si am insistat si pana la urma a mers cheia si am reusit s-o pornesc, dar de atunci nimic. Am sunat la Auto Ovarom si mi s-a spus sa mai insist asupra volanului, ca e ceva normal si dupa ei nu are nimic si ei oricum nu se deplaseaza la domiciliu. Ma poate ajuta cineva cu un service bun si care e dispus sa se deplaseze la domiciliu, din moment ce eu nu pot misca masina? Multumesc frumos!
Am si eu o "mica" problema cu masinutza mea, nu o mai pot porni din cauza ca nu se misca cheia in butuc. Volanul este blocat, am incercat sa-l misc cand am introdus cheia, dar degeaba Nu s-a stricat din prima, mi-a facut mai intai figuri de vreo 3 ori, cand am tot miscat volanul si am insistat si pana la urma a mers cheia si am reusit s-o pornesc, dar de atunci nimic. Am sunat la Auto Ovarom si mi s-a spus sa mai insist asupra volanului, ca e ceva normal si dupa ei nu are nimic si ei oricum nu se deplaseaza la domiciliu. Ma poate ajuta cineva cu un service bun si care e dispus sa se deplaseze la domiciliu, din moment ce eu nu pot misca masina? Multumesc frumos!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=butuc
Si daca nu te descuri singur stiu pe cineva dar mai intai sa vorbesc cu el.
Si daca nu te descuri singur stiu pe cineva dar mai intai sa vorbesc cu el.
lore_isac
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2011
- Mesaj Privat
h0rm0n a scris:lasa-mi numarul tau pe PM !
si vorbim, poate gasim o solutie, mecanicul pe care il am eu, stia pe cineva care repara compresoare de clima... si poate te rezolva el cumva, cu acea valva !
O s'ara faina sa aveti !
si vorbim, poate gasim o solutie, mecanicul pe care il am eu, stia pe cineva care repara compresoare de clima... si poate te rezolva el cumva, cu acea valva !
O s'ara faina sa aveti !
Sara buna!
MAi ai mecanicul asta? AM si eu o problema cu compresorul de AC. Poate ma poti ajuta cu un meserias de incredere.
Merci
- constantinpenciu
- *
- 5 mesaje
- din 03 Nov 2010
- Corsa 1996
- Timis
constantinpenciu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 294 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
am consumatori pe masina ce mi descarca bateria in 2 zile
dupa multe verificari am constatat ca in momentul cand dau borna jos de pe baterie si verific consumatorii imi raman aprinse pe spate becurile de la pozitie si numar
pentru problema asta am nevoie de un electrician , sa mi rezolve aceasta problema , probabil este un scurt pe undeva
dupa multe verificari am constatat ca in momentul cand dau borna jos de pe baterie si verific consumatorii imi raman aprinse pe spate becurile de la pozitie si numar
pentru problema asta am nevoie de un electrician , sa mi rezolve aceasta problema , probabil este un scurt pe undeva
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
daca nu merg cu masina 2 zile ,nu mai porneste
bateria este noua
am fost acolo de unde am cumparat bateria , am crezut ca nu este buna si le am zis ce patesc cu masina
au verificat incarcarea si nivelul de incarcare a bateriei si au zis ca e ok
dupa verificarile lor au zis ca am consumatori pe masina sau un scurt si ca trebuie sa merg la un electrician sa rezolv problema pentru ca incarcarea si bateria sunt ok
am gasit pe net cum se verifica daca ai consumatori pe masina si am facut verificarile
cand dau o borna jos de pe baterie si pun aparatul de masura intre cablul de la borna si borna bateriei imi raman aprinse becurile de la pozitie si de la numar spate
doar atunci raman aprinse becurile
daca pornesc masina sau cand deblochez masina nu raman aprinse becurile
bateria este noua
am fost acolo de unde am cumparat bateria , am crezut ca nu este buna si le am zis ce patesc cu masina
au verificat incarcarea si nivelul de incarcare a bateriei si au zis ca e ok
dupa verificarile lor au zis ca am consumatori pe masina sau un scurt si ca trebuie sa merg la un electrician sa rezolv problema pentru ca incarcarea si bateria sunt ok
am gasit pe net cum se verifica daca ai consumatori pe masina si am facut verificarile
cand dau o borna jos de pe baterie si pun aparatul de masura intre cablul de la borna si borna bateriei imi raman aprinse becurile de la pozitie si de la numar spate
doar atunci raman aprinse becurile
daca pornesc masina sau cand deblochez masina nu raman aprinse becurile
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
consumatori ai tot timpul in masina. Si iti dau 2 exemple banale doar:
1) alarma auto(daca ai): cand nu ii activa ii pe mod de standby
2) senzorul de receptie a semnalului dat de la telecomanda auto(acele butoane de pe cheie care au functie deschis/inchis usa , respectiv portbagaj)
Insa ei consuma foarte putin. Aproape nesemnificativ.
Legat de problema spusa de tine. Iti recomand sa te duci la PROMOTOR. Sunt singuri oameni care desfac piese din masina cu blandete ca sa ajunga la cablaje.
Un electrician nu o sa poata sa faca mare lucru deoarece nu are aparatura de diagnoza(in mod sigur iti indica exact unde ii problema) si acuma toate masinile sunt pe sistem CANBUS. La care doar un electrician auto se poate pricepe sa umble.
Orice ai face sa nu te duci la reprezentanta. Eu am avut cablu de la stop pentru becul de ceata rupt. Si in loc sa traga un cablu amarat(l-am reparat eu in cele din urma) au zis ca trebe sa cumpar tot cablajul. Si au dat un pret de iti venea sa le saluti tot neamul.
1) alarma auto(daca ai): cand nu ii activa ii pe mod de standby
2) senzorul de receptie a semnalului dat de la telecomanda auto(acele butoane de pe cheie care au functie deschis/inchis usa , respectiv portbagaj)
Insa ei consuma foarte putin. Aproape nesemnificativ.
Legat de problema spusa de tine. Iti recomand sa te duci la PROMOTOR. Sunt singuri oameni care desfac piese din masina cu blandete ca sa ajunga la cablaje.
Un electrician nu o sa poata sa faca mare lucru deoarece nu are aparatura de diagnoza(in mod sigur iti indica exact unde ii problema) si acuma toate masinile sunt pe sistem CANBUS. La care doar un electrician auto se poate pricepe sa umble.
Orice ai face sa nu te duci la reprezentanta. Eu am avut cablu de la stop pentru becul de ceata rupt. Si in loc sa traga un cablu amarat(l-am reparat eu in cele din urma) au zis ca trebe sa cumpar tot cablajul. Si au dat un pret de iti venea sa le saluti tot neamul.
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Apropo de alarma . Ai cumva montata? Si daca da ii originala sau ceva aftermarket, Ca daca ii aftermarket sar putea sa fie problema de aici.
Sau. Daca ai un pic de curaj. Da jos stopul si farurile. Si uitate sa vezi daca ii cumva la un cablu izolatia partial dusa. Posibil sa fie de acolo. Daca cablu acela atinge orice fier de pe masina o sa aiba masa si prin urmare o sa conduca curent.
Sau. Daca ai un pic de curaj. Da jos stopul si farurile. Si uitate sa vezi daca ii cumva la un cablu izolatia partial dusa. Posibil sa fie de acolo. Daca cablu acela atinge orice fier de pe masina o sa aiba masa si prin urmare o sa conduca curent.
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
am alarma si senzori parcare spate aftermarket pe masina
problema nu este de acolo pentru ca am demontat alimentarea si de alarma si de la senzori
la firele de la stopuri m am uitat deja si nu am vazut nici un fir cu izolatia rupta sau atinsa
de ce sa dau jos farurile ? mie imi raman aprinse doar pozitia si becurile de la numar spate ,doar pe spate . pe fata totul este normal
la reprezentanta oricum nu ma duc ca s cam paraleli cu toate ,cel putin aia de unde dai comanda de piese ,la service nu stiu ca nu am fost niciodata la nici un service
tot ce a trebuit facut la masina am facut eu
in legatura cu consumatorii , stiam ca orice masina are consumatori in momentul cand este incuiata ,chiar daca nu are alrma montata pe masina , dar la mine acel consum de curent este de n ori mai mare si de aceea i mi descarca bateria in 2 zile daca nu merg cu ea
alte becuri nu raman aprinse , gen bec torpedou ,bec interior sau
portbagaj ...
la promotor au aparate de diagnoza electrica care sa le arate unde este o problema de scurt sau consumatori extra ?
daca ar fi asa atunci e super
aici am gasit pe cineva care sa o faca , i am spus cum raman aprinse acele becuri si a zis ca o face sigur numai ca singura problema este pretul pe care l a cerut
in jur de 30 euro pe ora si a zis ca in maxim 1 zi o va face .deci in jur de 5 - 6 ore * 30 euro ......
problema nu este de acolo pentru ca am demontat alimentarea si de alarma si de la senzori
la firele de la stopuri m am uitat deja si nu am vazut nici un fir cu izolatia rupta sau atinsa
de ce sa dau jos farurile ? mie imi raman aprinse doar pozitia si becurile de la numar spate ,doar pe spate . pe fata totul este normal
la reprezentanta oricum nu ma duc ca s cam paraleli cu toate ,cel putin aia de unde dai comanda de piese ,la service nu stiu ca nu am fost niciodata la nici un service
tot ce a trebuit facut la masina am facut eu
in legatura cu consumatorii , stiam ca orice masina are consumatori in momentul cand este incuiata ,chiar daca nu are alrma montata pe masina , dar la mine acel consum de curent este de n ori mai mare si de aceea i mi descarca bateria in 2 zile daca nu merg cu ea
alte becuri nu raman aprinse , gen bec torpedou ,bec interior sau
portbagaj ...
la promotor au aparate de diagnoza electrica care sa le arate unde este o problema de scurt sau consumatori extra ?
daca ar fi asa atunci e super
aici am gasit pe cineva care sa o faca , i am spus cum raman aprinse acele becuri si a zis ca o face sigur numai ca singura problema este pretul pe care l a cerut
in jur de 30 euro pe ora si a zis ca in maxim 1 zi o va face .deci in jur de 5 - 6 ore * 30 euro ......
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Scuze eu am intales ca iti raman pozitiile aprinse. Atat fata cat si spatele.
Inainte sa mergi la promotor sau la un electronist uite ce iti propun sa faci.
Scoate soclu de la ambele stopuri. Apoi scoate becul de pozitie jos(la ambele). Cu un multimetru(setat pe V discontinu) spune-mi ce valori iti afiseaza cand ai masina inchisa, deschisa si repectiv pornita.
Apropo ce masina ai tu. Sa nu fiu indus in eroare de avatarul tau. Eu am vectra c. Si am avut si eu o faza nasoala o data. Imi ramaneau becurile de la placute aprinse pana intrerupea masina consumatori secundari(in 15 min). Si problema era urmatoarea. Daca nu era inchisa o usa bine(se vedea cand pui contactul in bord daca sunt inchise sau nu) cu toate ca dadeam comanda de inchidere usi si se auzea sunetul de inchidere centralizata, placutele ramaneau aprinse.
De asemenea spune-mi daca raman becurile de la placuta de pe spate aprinse dupa ce ai scos pozitiile.
Legat de promotor. Eu am fost la ei cu o problema. Nu-mi porneau initial ventilatoarele de la radiator. Ventilatoarele erau ok(am dat curent direct de la baterie si mergeau). Pot sa-ti spun ca am verificat sigurante , fire,.. (am pierdut 2 zile si nu i-am dat de cap). Apoi am mers la ei. O venit frumos cu un cablu si un pc. Au facut un test. Au obtinut cateva valori si in 20 de min o umblat la cabluri si totul o mers ok. Vezi sa iti faci programare ca altfel te duci si astepti pana termina.
PS: te poti intalege cu electricianul sau cu cel ce verifica cu PC si la tarif. La mine a fost 30 de lei totul.
Inainte sa mergi la promotor sau la un electronist uite ce iti propun sa faci.
Scoate soclu de la ambele stopuri. Apoi scoate becul de pozitie jos(la ambele). Cu un multimetru(setat pe V discontinu) spune-mi ce valori iti afiseaza cand ai masina inchisa, deschisa si repectiv pornita.
Apropo ce masina ai tu. Sa nu fiu indus in eroare de avatarul tau. Eu am vectra c. Si am avut si eu o faza nasoala o data. Imi ramaneau becurile de la placute aprinse pana intrerupea masina consumatori secundari(in 15 min). Si problema era urmatoarea. Daca nu era inchisa o usa bine(se vedea cand pui contactul in bord daca sunt inchise sau nu) cu toate ca dadeam comanda de inchidere usi si se auzea sunetul de inchidere centralizata, placutele ramaneau aprinse.
De asemenea spune-mi daca raman becurile de la placuta de pe spate aprinse dupa ce ai scos pozitiile.
Legat de promotor. Eu am fost la ei cu o problema. Nu-mi porneau initial ventilatoarele de la radiator. Ventilatoarele erau ok(am dat curent direct de la baterie si mergeau). Pot sa-ti spun ca am verificat sigurante , fire,.. (am pierdut 2 zile si nu i-am dat de cap). Apoi am mers la ei. O venit frumos cu un cablu si un pc. Au facut un test. Au obtinut cateva valori si in 20 de min o umblat la cabluri si totul o mers ok. Vezi sa iti faci programare ca altfel te duci si astepti pana termina.
PS: te poti intalege cu electricianul sau cu cel ce verifica cu PC si la tarif. La mine a fost 30 de lei totul.
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
am opel vectra c motor y 20 dth , din semnatura
am scos cablul - de pe baterie , am pus aparatul pe 10 A si am masurat
1) in prima faza aparatul arata 3.16 - 3.20 oscila intre valorile astea dar problema era ca ramaneau aprinse pozitia spate , becurile de la numar din spate si GID -ul
2) dupa ce se stingea GID-ul ramaneau aprinse pozitia spate si becurile de la numar , aparatul arata 2.60 - 2.80
3) daca apas pe butonul de inchidere usi din telecomanda luminile se sting iar aparatul arata 0.01
asa am procedat acum cateva luni
acum sa procedez tot asa dar sa pun aparatul pe v discontinu ?
unde sa masor in fata la baterie sau in spate la lampa de stop ?
am scos cablul - de pe baterie , am pus aparatul pe 10 A si am masurat
1) in prima faza aparatul arata 3.16 - 3.20 oscila intre valorile astea dar problema era ca ramaneau aprinse pozitia spate , becurile de la numar din spate si GID -ul
2) dupa ce se stingea GID-ul ramaneau aprinse pozitia spate si becurile de la numar , aparatul arata 2.60 - 2.80
3) daca apas pe butonul de inchidere usi din telecomanda luminile se sting iar aparatul arata 0.01
asa am procedat acum cateva luni
acum sa procedez tot asa dar sa pun aparatul pe v discontinu ?
unde sa masor in fata la baterie sau in spate la lampa de stop ?