Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Naspa treaba, din pacate e tipic romanului, sa de-a teapa! Deci oil pressure to low iti aparea pentru ca motorul era deja busit, nu avea legatura ca pompa nu face suficienta presiune. Gresesc?
Skip ads

  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Va rog nu-mi cereti explicatii. V-am zis: sunt bâtã! Eu aºtept explicaþii de la voi, care vã pricepeþi. Poate aºa s-o mai lipi si de mine ceva!
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ne strângem mana, cred ca mașinile noastre au trecut pe mana aceluiași "Dorel"...pai asta e cauza pentru care se umple România de Insignia cu motoare "topite" pentru ca încã se crede ca opelul e masina sãracului bogat (sau invers ) , cand vede ca are un cost fița de a avea masina "de lux" timp in care uita sa mai faca un schimb de ulei (sa nu mai zic de distribuție ), picã ..... O repara la nea Costicã la garaj apoi o vinde si uite asa ajung la noi ,ãștia de ne place sa întreținem si sa avem grija de ele .....si ne luam tradiționala teapa tipic româneascã
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai cred ca e o singura explicatie, insuficienta ungere. Probabil cel ce ti-a vandut masina a avut respectivul mesaj si cand a desfacut motorul a vazut ce e acolo, l-a 'varuit' si continuarea o stim.

L.E: Jeguri de oameni, dar nu-i nimic, in viata totul se plateste, mai devreme sau mai tarziu.
Skip ads

  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@nete_20, asta se intampla de obicei cand se cumpara o masina de la samsari cu km suspect de putini si un pret mult sub valoarea reala a masinii.
La mine a venit un client (era samsar, banuiesc) care dupa ce a vazut masina imi spune sa modific km (sa-i dau inapoi) ca sa fie masina mai atractiva. Evident refuz acest fapt.....multe masini (detinute de samsari) cu km mult mai putini ca a mea au motoarele praf. ...vezi pe saiturile de specialitate (autovit....etc).
Motoarele de la insignia daca sunt intretinute corespunzator, schimburile la timp, pot duce linistit 500K.....am vazut cateva taxiuri cu foarte multi km in afara.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu am cumpãrat masina de la o familie, modesta, aveau un magazin (in mangali) își ducea copilul de la înot, adicã parea om , nu samsar, grijuliu cu familia, tind sa cred ca si o fi luat teapa apoi a pasat mai departe...întreabare întrebãtoare : motoarele sunt destul de zgomotoase la Insignia in general? E greu sa ti dai seama de ungere insuficienta la cât de zgomotoase sunt , si asta nu i nimic, am luat in firma un Citroën Jumper , nou nouț ....cand pornești motorul dar si cand mergi la drum iti da impresia ca nu are gram de ulei motorul, cand accelerezi parca se aud ciocane ce se bat cap in cap nu motor de masina si are 4300km...la Insignia e ceva al ei acest zgomot cam maricel (il vad eu) pentru ca cel care e montat pe masina mea ar avea 23000km si e destul de zgomotos..voi ce ziceți ?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ce ne povesteste colegu ca a gasit "lamele din metal" posibil sa fie "clapetii" de la admisie, ore ma insel?
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Si eu ma gandesc la clapetele de la admisie, sa-i fi plecat la plimbare prin motor. Cand e vorba de lipsa ungerii se vede uzura imediat ce dai baia jos, asa am inteles. Mesajul de OIL PRESSURE LOW.... i l-a dat deoarece se infundase sorbul cu bucati de metal din clapete poate. Dar sa ne spuna baietii mai priceputi la mecanica ce parere au.
@gyzmo tu ce zici?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pilitura este de la cuzineți, acum rãmâne de vãzut cat de afectat este vilbrochenul, dacã se mai poate rectifica sau va trebui schimbat.
Dacã a apelat la atelierul de care știu și eu, atunci poate fi liniștit, bãieții de acolo știu ce au de fãcut...
  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Când am zis de "lamele" probabil n-a fost cea mai bunã alegere a termenului. Cred cã mai corect era sã spun "solzi", adica foiþe metalice de 2-4 mm lãþime ºi extrem de subþiri, dar multe. Cred ca s-au desprins dupã vibrochen, întrucât uzura acestuia este destul de pronunþata; se vede usor cu ochiul liber de la cca. 60 cm distantã.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu va suparati baieti, dar eu nu inteleg de ce ati cumparat aceasta masina la a III-a mana, si nu la a-II-a adusa direct de afara. Fara sa o mai fi folosit un conational... Cand cumperi o masina mai scumpa, nu ar trebui sa iei una dintre cele cu pretul sub medie si deja folosite pe plaiurile mioritice, caci riscul de teapa e mare. Iar cu km e simplu: mergi la reprezentanta si ii verifici, nu o gasesti in baza de date de afara, nu o cumperi.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Deci nu sunt clapetele.... Cineva a mers cu masina cu presiunea scazuta la ulei pana a ramas pe dreapta. Majoritatea dobitocilor care isi iau masini si nu le pot intretine, se duc in service abia dupa ce raman cu ele in drum.


Ultima modificare facuta de eddy andrei la Sam 16 Mai, 2015 9:37 am
Skip ads

  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Da @gyzmo, am apelat la cei la care a fost si colegul bogdanescu. Cred ca la ei te referi, nu?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Exact.
  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
eddy andrei a scris:Nu va suparati baieti, dar eu nu inteleg de ce ati cumparat aceasta masina la a III-a mana, si nu la a-II-a adusa direct de afara. Fara sa o mai fi folosit un conational... Cand cumperi o masina mai scumpa, nu ar trebui sa iei una dintre cele cu pretul sub medie si deja folosite pe plaiurile mioritice, caci riscul de teapa e mare. Iar cu km e simplu: mergi la reprezentanta si ii verifici, nu o gasesti in baza de date de afara, nu o cumperi.


Din necunoastere, ca sa folosesc un înlocuitor elegant al cuvantului "PROSTIE". Masina a fost la mana a II-a, adusa si probabil "pregatita" pentru vanzare. Eu am înmatriculat-o, nu s-a circulat cu ea prin RO.
  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Acum, asta e. Hai sa va propun un nou subiect de discutie. Vanzatorul poate fi actionat în instanta, ca nefiind de buna credinta? Fac trimitere la kilometraj, care în baza de date OPEL arata mai mult cu cca. 40.000 km decat kilometrajul avut de masina la data vanzarii. Ce ziceti?
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Stai linistit colegule @magiqMax, ca nu esti primul si nici ultimul. Am cunostinte destule care au luat tepe asemanatoare, unul chiar face taximetrie de 20 de ani si i-au trecut prina mana zeci de masini. Dar la fel ca si tine probabil, l-a incantat pretul si faptul ca masina arata impecabil, cu toate ca fusese lovita pe toate partile. Abia cand au inceput problemele s-a dus la reprezentanta Ford (asta era marca in cauza) si s-a luat cu mainile de cap cand i-au spus cei de acolo ca in masina se umblase peste tot. Am vazut si eu masina, chiar m-a luat la o plimbare, si arata grozav de bine.
Invatam din greseli toata viata.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu cred ca da. Il poti da in judecata. Dar mai e o treaba, ai luat-o stiind ca masina are km modificati....s-ar putea sa nu castigi. Intr-un fel nu ai fost inselat cu km, deoarece stiai ca nu sunt reali in momentul achizitiei.
Si chiar ai avut ghinion, 40.000 in plus nu erau multi.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
magiqMax a scris:Acum, asta e. Hai sa va propun un nou subiect de discutie. Vanzatorul poate fi actionat în instanta, ca nefiind de buna credinta?


Daca vrei sa dezbati acest subiect, va trebui sa deschizi un topic nou, pentru a nu il polua pe acesta... Idea

Citeste Regulamentul!
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Din ce stiu din service-urile Opel din Bucuresti, problemele cu ungerea apar la masini trecute de 170-180 mii, pana in acesti km nu au fost probleme.
Dupa parerea mea, daca pompa de ulei nu se strica, atunci cauza pierderii presiunii este oringul acela dintre ea si baie, care se coace in timp si nu mai etanseaza. Deci, toti ar trebui sa facem un test de presiune la fiecare schimb de ulei sau schimbat acel oring care e cert ca reprezinta o bomba cu ceas.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR