Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • gre

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut tuturor. am un opel corsa b C14nz si de o vreme, uneori nu porneste decat daca apas pedala de acceleratie la podea, dupa care merge fie turat pret de cateva minute, fie inecat pana ii dau cateva pedale in gol.
De asemenea, uneori, moare otorul la relanti, de obicei la semafor, si porneste apoi in modalitatea descrisa mai sus.

bineinteles ca mià crescut simtitor si consumul, exact precum pretul carburantilor:))

va rog sa`mi dati un sfat.

Din ce am citit, poate fi senzorul de temperatura( dar care, cel de la apa sau cel de exterior?) sau sonda lambda.

Multumesc, astept ajutorul vostru
Skip ads

  • nicadrian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1991 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2010

  • Mesaj Privat
gre a scris:salut tuturor. am un opel corsa b C14nz si de o vreme, uneori nu porneste decat daca apas pedala de acceleratie la podea, dupa care merge fie turat pret de cateva minute, fie inecat pana ii dau cateva pedale in gol.
De asemenea, uneori, moare otorul la relanti, de obicei la semafor, si porneste apoi in modalitatea descrisa mai sus.

bineinteles ca mià crescut simtitor si consumul, exact precum pretul carburantilor:))

va rog sa`mi dati un sfat.

Din ce am citit, poate fi senzorul de temperatura( dar care, cel de la apa sau cel de exterior?) sau sonda lambda.

Multumesc, astept ajutorul vostru

Eu sunt sigur ca este senzorul de temperatura,cel de la apa pentru ca cel de exterior nu are nicio legatura.inlocuieste-l cat mai repede ca oricum nu este scump.
  • cojocarutiberiu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut baieti , am procurat si eu un vectra b de 1.8 benzina din bulgaria si am crezut ca-l iau pe d-zeu de picior,... clima, pilot, imitatie lemn bord, oglinzi incalzite, electrice fatza si spate,nici un bec aprins in bord, 180000km, 96' , la 1600E.
ajung cu ea acasa si ma duc la un service sa o pun pe tester..... nu comunica cu nimic, dar imi zice tipu de acolo ca am ceva becuri "arse" prin bord, le schimb si realizez ca era aprins check engine, airbag, abs, si nici km-trajul nu mergea, nenea bulgaru le rezolvase spargandu-le cu patentu Very Happy. in 2 luni de cautari realizeaza nenea electricianu ca de fapt era un minus la caroserie desfacut, si asa s-au rezolvat toate dupa ce nervii mei au fost intinsi pana la extrem.
Are instalatie gpl CarGas pt care nu gasesc interfatza in Craiova sa-i fac un reglaj, consum pe gpl 18% in oras, iar pe benzina undeva la 16% in oras.
Imi cer scuze pt introducere dar simteam nevoia sa impartasesc asta Smile, oricum, problema este urmatoarea:
pe tester zice nenea electricianu ca apare ceva cu O2 sensor si cica trebuie schimbata sonda lambda, pt micsorarea consumului pe benzina, poate sa fie consumu asta mare si de la altceva in afara de sonda lambda?
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sonda lambda citeste exclusiv cantitatea de oxigen? Adica o gaura la racordul flexibil intre cat si sonda 2, prin care ies gaze (inclusiv oxigen) poate fi interpretata: prea putin oxigen dupa catalizator, adica catalizator ineficient?
Skip ads

  • iomoshu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2011

  • Mesaj Privat
iomoshu a scris:
...............
Urmatorul pas ar fi inca o diagnoza (cu resetare) sa vad ce erori raman in continuare.

Si inca ceva.
Azi dimineata am ridicat de la posta o recomandata din partea dealer-ului de la care am cumparat masina (in urma cu 6 ani), prin care eram instiintat de o rechemare Opel:
"10-R-030 Family 0 Engine - Suruburi la axul cu came"
Astfel ca m-am programat peste 2 zile la aceasta revizie de rechemare in service si tare mi-e frica sa nu aiba vreo legatura cu problemele mele (!?).


Saptamana trecuta am mai facut o diagnoza in urma careia au ramas erorile:
P1405 Exhaust Gas Recirculation System Valve 3
P0130 lambda probe dysfunction (Bank 1 Sensor 1)

Concluzia:
- schimbare EGR (in prima faza); nu functioneaza "normal"
- schimbare sonda lambda 1 (daca dupa prima faza nu se rezolva).

Toate recomandarile astea au fost facute de reprezentanta Opel.

Si fiindca a venit vorba de reprezentanta, am fost si cu campania de rechemare, care s-a dovedit a fi dubla:
- 10-R-030: Suruburi la axul cu came
- 10-R-036: Modul coloana volan (instalare clema).
Pe cele doua comenzi rezultatul este: "Efectuat campanie OK".
  • iomoshu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Saptamana trecuta am schimbat EGR-ul si toate PROBLEMELE MELE S-AU REZOLVAT.
Imediat s-a stins martorul motor cu noxe, motorul avea turatii normale si consumul parea normal. Dupa resetare n-am mai ramas cu nici-un cod de eroare.
In weekend am facut un drum de vreo 250 km si pot spune ca toate au revenit la normal; consumul mediu a fost de 6,2 l/100km.
In concluzie, la mine EGR-ul a fost buba si probabil sonda lambda 2 am schimbat-o degeaba (sau poate ca era si ea obosita).
  • gre

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
nicadrian a scris:
gre a scris:salut tuturor. am un opel corsa b C14nz si de o vreme, uneori nu porneste decat daca apas pedala de acceleratie la podea, dupa care merge fie turat pret de cateva minute, fie inecat pana ii dau cateva pedale in gol.
De asemenea, uneori, moare otorul la relanti, de obicei la semafor, si porneste apoi in modalitatea descrisa mai sus.

bineinteles ca mià crescut simtitor si consumul, exact precum pretul carburantilor:))

va rog sa`mi dati un sfat.

Din ce am citit, poate fi senzorul de temperatura( dar care, cel de la apa sau cel de exterior?) sau sonda lambda.

Multumesc, astept ajutorul vostru

Eu sunt sigur ca este senzorul de temperatura,cel de la apa pentru ca cel de exterior nu are nicio legatura.inlocuieste-l cat mai repede ca oricum nu este scump.


Am rezolvat problema! Era senzorul de apa. 50 lei. Toate au revenit la normal, motorul toarce, nu se mai opeste, nu mai consuma.

Multumesc de ajutor
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
imi puteti spune va rog unde se afla a doua sonda lamda? am inteles de pe forum ca prima ar fi aici in fata... dar a doua ? multumesc
Skip ads

  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
sozel a scris:imi puteti spune va rog unde se afla a doua sonda lamda? am inteles de pe forum ca prima ar fi aici in fata... dar a doua ? multumesc


Te uiti sub masina. Vezi teava care iese de la evacuare, treci de racordul flexibil si intre racord si toba intermediara e a doua sonda infipta in teava.
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ok. mercic. deci sub masina Smile
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ok azi m-am bagat sub masina am vazut unde este cel de-al doilea senzor lamda, multumesc pentru sfat Smile nu am vazut prea bine unde se duceau firele de la el dar asta nu e bai ca descopar eu, in schimb am pus iar testeru azi pe masina si ceva mi-a atras atentia. am sa pun un video care l-am facut cu telefonu pe ecranul laptopului si am sa va rog sa imi spuneti daca este bine ce se intampla acolo , ma refer la acele fluctuatii de valori dupa cum se vede in imagine. multumesc frumos
  • floricanu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 bertone Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sozel a scris:ok azi m-am bagat sub masina am vazut unde este cel de-al doilea senzor lamda, multumesc pentru sfat Smile nu am vazut prea bine unde se duceau firele de la el dar asta nu e bai ca descopar eu, in schimb am pus iar testeru azi pe masina si ceva mi-a atras atentia. am sa pun un video care l-am facut cu telefonu pe ecranul laptopului si am sa va rog sa imi spuneti daca este bine ce se intampla acolo , ma refer la acele fluctuatii de valori dupa cum se vede in imagine. multumesc frumos


Salut, aceasi problema o am si eu la o corsa z12xe cu sonda lambda cu toate ca am schimbato ac u 3 zile, singura diferenta este ca la mine amestecul ramane doar pe sarac , daca imi puteti spune din ce cauza este

multumesc
Skip ads

  • danutz1982

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salutare,am si eu un opel vectra B si cam de o saptamana imi face probleme,va rog sa imi raspundeti si mie.masina ruleaza perfect doar ca a inceput sa mi se aprinda martorul de check engine in bord si in momentul in care se aprinde acest bec si o scot din viteza in punctul mort se opreste.viteza la care se intampla treaba asta poate sa fie 20 la ora sau 140 la ora face acelasi lucru.de unde credeti ca este problema:fise de bujii,yac de acceleratie sau sonda lambda?
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Stie cineva ceva de sondele VAMO? Am cerut preturi la un magazin auto in care am incredere, majoritatea pieselor sunt cumparate de acolo, de calitate, insa sonda asta mi se pare prea ieftina, doar 125 ron, pe cand altele ajung la 300 si ceva de ron, iar altele spre 600 ron, dar la alte magazine, aici e singura vatianta ce mi s-a dat. Masina e un opel tigra, are doar o singura sonda lambda, inainte de catalizator.

As dori parerea la cineva care a folosit sau stie mai multe despre sondele facute de aceasta firma.

Multumesc.
  • aurelio1

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X1,8XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare!
Azi mi s-a aprins beculetul galben in bord. Am pus-o pe tester (Op-com) si mi-a dat P0130- Senzor O2-Tensiune prea mica. Trebuie inlocuita sonda lambda sau poate fi si debimetrul?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
salutare . motor z 1.6 xep . eroarea de fatza este p0141 si imi aprinde check ul doar cand motorul este rece iar cand motorul este cald eroarea este prezenta dar nu s icheck ul . la masuratorile de pe om com imi da 4500 mV la ralanti si in mers scade la 1500 mV . pentru mine este o valoare exagerat de mare sau gresesc. nu ma prea pricep la sonde lambda. ma puteti ajuta putin? multumesc
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
stai linistit asa e si la mine. e de la gpl. Smile
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
oare am prins un plin de gpl de ala de doi lei. ciudat nu sunt in romania . oare fac si astia gaz lampant si l vand ca GPL? dar la tine cum se manifesta dezvolta un pic. multumesc mult
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie reglata instalatia de GPL.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sistemul PRINS VSI de pe masina mea este pe deplin integrat printr o metoda Master - Slave cu ECU facandul compatibil cu OBD nefiind necesara emularea semnalelor ...face diagnosticare in bord. Din cate stiu eu de la cei care mi au facut revizia este ca nu prea ai ce regla la instalatia asta pentru ca este dedicata acelui tip de motor . doar ceva pe la vaporizator se poate varia am vazut. si mai este problema ca este o instalatie rar intalnita si nu gasesti pe oriunde service. Am sa revin cu masuratori si am sa incerc sa golesc cat de repede butelia cu lampant!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR