Poti descrie cum vezi tu o masina reusita in comparative cu Insignia?
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
..."ca ma bag si eu in discutie"...din punctul meu de vedere plecati un pic pe cai gresite...@borsy, daca tu iti cumperi masina nou nouta, iar costul de achizitie depaseste 35.000E(W0LGS......), o intretii corespunzator, etc etc...ai pretentii de la ea?(ma indoiesc ca raspunsul ar fi altul decata DA). Eeeeee....ce o sa zici insa, daca la un numar relativ mic de kilometrii(pt. o maisna diesel) schimbi fie pe garantie fie pe buzunarul tau(nu luam in calul asta):
-motor(sa nu ziceti ca s-a bagat apa in loc de ulei, ca asta a fost schimbat pe garantie)
-capac de la EGR
-discuri frana
-suporti etrier spate(hiba care a fost semnalata mai mult la Astra J)
-buton hayon
-rezistenta incalzire scaune(la mine a fost schimbata de 3 ori, iar in prezent tot "lenesa" a ramas, deci nu functioneaza)
-furtun intercooler
Astea cam sunt cele mai frecvent intalnite si deja cunoscute si prin reprezentante!(sunt detaliate pt mai multe Inisignia cu DTJ si DTH folosite omeneste si cu simt de raspundere. unele din ele au fost prezente si la mine, ex: motor, rezistenta scaun)
Lista mai poate continua cu alte cateva "hibe minore": galeria de admisie(cu acele clapete subrede), sistemul AFL(cu nu stiu ce senzor care da Service Sistem AFL sau ceva de genu), electrovalva turbo, pompa de ulei(cu vestitul oring)...Stiti cum e..."lucrurile mici, creaza probleme MARI".
Acum ca din toate de mai sus ori este vina ingierilor de proiectare, ori ca sunt montate necorespunzator, ori ca s-au folosit materiale proaste...toate astea se rasfrang doar asupra masinii OPEL INSIGNIA(care saraca inghite toti nervii posesorilor care s-au lovit sau se lovesc de aceste hibe). Din toti care au/am avut probleme, cati au/am "balacarit" producatorii/constructorii(eu zic ca putini), dar multi ne-am grabit sa "aruncam cu pietre" doar in masina!
P.S.: am ales pecolegu @Borsy ca el a dat un exemplu de ceva piese care cad si nu le considera eventuale probleme!
Cu toate aste imi place Insignia si inca mi-as mai luat dar doar varianta de 195cp biturbo!
-motor(sa nu ziceti ca s-a bagat apa in loc de ulei, ca asta a fost schimbat pe garantie)
-capac de la EGR
-discuri frana
-suporti etrier spate(hiba care a fost semnalata mai mult la Astra J)
-buton hayon
-rezistenta incalzire scaune(la mine a fost schimbata de 3 ori, iar in prezent tot "lenesa" a ramas, deci nu functioneaza)
-furtun intercooler
Astea cam sunt cele mai frecvent intalnite si deja cunoscute si prin reprezentante!(sunt detaliate pt mai multe Inisignia cu DTJ si DTH folosite omeneste si cu simt de raspundere. unele din ele au fost prezente si la mine, ex: motor, rezistenta scaun)
Lista mai poate continua cu alte cateva "hibe minore": galeria de admisie(cu acele clapete subrede), sistemul AFL(cu nu stiu ce senzor care da Service Sistem AFL sau ceva de genu), electrovalva turbo, pompa de ulei(cu vestitul oring)...Stiti cum e..."lucrurile mici, creaza probleme MARI".
Acum ca din toate de mai sus ori este vina ingierilor de proiectare, ori ca sunt montate necorespunzator, ori ca s-au folosit materiale proaste...toate astea se rasfrang doar asupra masinii OPEL INSIGNIA(care saraca inghite toti nervii posesorilor care s-au lovit sau se lovesc de aceste hibe). Din toti care au/am avut probleme, cati au/am "balacarit" producatorii/constructorii(eu zic ca putini), dar multi ne-am grabit sa "aruncam cu pietre" doar in masina!
P.S.: am ales pecolegu @Borsy ca el a dat un exemplu de ceva piese care cad si nu le considera eventuale probleme!
Cu toate aste imi place Insignia si inca mi-as mai luat dar doar varianta de 195cp biturbo!
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
Eu cred ca o evaluare obiectivã este f greu de facut de catre noi posesorii, teoretic dar nu intotdeauna si practic acest lucru trebuie facut de asociatiile auto de specialitate, pe esantioane semnificative.
Ca noi, cu probleme diverse sunt pe toate forumurile, unii mega multumiti, altii total nemultumiti.....Nu cred cã ajungem niciunde cu discutia
Ca noi, cu probleme diverse sunt pe toate forumurile, unii mega multumiti, altii total nemultumiti.....Nu cred cã ajungem niciunde cu discutia
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
canguru a scris:
Poti descrie cum vezi tu o masina reusita in comparative cu Insignia?
ammazon a scris: Pãcat de frumusețea ei dacã tehnic nu e o mașinã reușitã.
Poti descrie cum vezi tu o masina reusita in comparative cu Insignia?
La design interior și exterior nu am cu ce sã o compar, pentru mine e mașina perfectã.
Despre problemele tehnice ce sã spun, e fier pânã la urmã însã dacã în fiecare sãptamânã are nevoie de vizite la service, atunci chiar e o problemã.
Cât despre comparație cu alte mãrci, nu am cum sã fac asta, sunt fan Opel pentru totdeauna.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Ei hai, sa nu ne auto- flatam , ca in afara de look nu e mai presus si nici mai prejos decit rivalii clasei. Degeaba zice Opel si Dekra ca e cea mai fiabila pina in 50000 km cind noi majoritatea le avem de la 100000 km in sus. Ce pica la altii la 50000 la Opel pica la 100000 poate dublu, in lant, e ca legea compensatiei. Repet , daca ati dat 10000 pe o masina de 30000 pregatiti-va cu inca 2-3000 ori la ciorap(pentru zile negre), ori schimbati preventiv imediat dupa cumparare. Citi facem asta? Nici eu nu am facut-o. Dar ii schimb si motorul si cutia pe considerentul ca am masina noua din nou fara 30000 dati. Ori iau masina noua cu 10000 cu volan si 4 roti. Ca sta mai mult in service e semnul ca tre sa lasi sentimentalismele și s-o mariti. Matematica simpla!
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Cand intrii in hora trebuie sa joci, dupa ce schimbi motor turbina ambreaj si da semne ca picã volanta, ce faci? Dai 600€ pe volanta si ai certitudinea ca ai schimbat tot ori o vinzi si iti cumperi alta sh si o iei de la capãt...pentru ca noua încã nu ne permitem majoritatea dintre noi având alte prioritãți ....sa gândim si in alt sens, siguranta de exemplu, mai importantã decât orice altceva, mai ales petru cei ce au familie, copii...are 5 stele la siguranta(tanc). cum am mai spus-o , Insignia are o personalitate discreta si rafinata , ma bucur enorm ca nu o vad la nunțile bronzatilor sau in clipurile "o viața mea" .....cum zice si @Ibanias , e o regula cand cumperi Insignia sh ,trebuie sa ai rezerva de 3 4mii(daca ma gândesc la cazul meu)
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Faza cu volanta e serioasã, arsenalul de zgomote,in mare parte , se pierd odatã ce calc ambreajul dupa care motorul se aude destul de "liniștit ", deci trebuie sa o schimb, aici am primit preventiv de 860€ fara TVA si manopera, in România am gasit SUKS (cred ca asa se chema) 2000 de lei, aveți variante mai economice decât atat?
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
David_Andrei a scris:5869 KM: Inlocuire cutie viteze( suierat de avion treapta 3,4 la decelerare/ Inlocuire discuri de frana (ovalizate)
10.400 KM inlocuiere clapeta acceleratie(un mic delay pe care l-am sesizat ...nu se manifesta tot timpul)
18469 schimb placute frana( so fast ? ) / Inlocuit senzor parcare fata ( eroare la testare, nu am sesizat ca mergea sau nu corespunzator)
21200 KM asteptdiscuri de frana ( da, este corect ceea ce cititi dragi colegi) IARASI.
Cam aste-s problemele ce le-am intampinat pana acum. IN rest... I love my Insignia
@Clau70 : De la Radacini Vitan ai achizitonat si tu masina?
10.400 KM inlocuiere clapeta acceleratie(un mic delay pe care l-am sesizat ...nu se manifesta tot timpul)
18469 schimb placute frana( so fast ? ) / Inlocuit senzor parcare fata ( eroare la testare, nu am sesizat ca mergea sau nu corespunzator)
21200 KM asteptdiscuri de frana ( da, este corect ceea ce cititi dragi colegi) IARASI.
Cam aste-s problemele ce le-am intampinat pana acum. IN rest... I love my Insignia
@Clau70 : De la Radacini Vitan ai achizitonat si tu masina?
Ai avut ceva problem cu masina...tin minte cat de incantat erai cand ti-ai luat-o...chiar imi pare rau de problemele pe care le-ai avut
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
'Un studiu întocmit în 2011 de Asociaþia Germanã de Supervizare Tehnicã (GTU), a declarat modelul Opel Insignia drept cel mai fiabil automobil de clasã medie. Studiul GTU foloseºte un eºantion de cinci milioane de revizii generale realizate pe mai mult de 240 de modele diferite în decursul ultimilor 2 ani. Opel Insignia s-a clasat pe primul loc la toate categoriile.'
'Testele a 230 de modele ºi 15 milioane de fiºe evaluate de organizaþia germanã DEKRA specializatã în inspecþii tehnice au oferit acelaºi rezultat pentru Opel Insignia în ultimii trei ani, acest model fiind campionul fiabilitãþii.'
Scuzee de off topic dar nu m-am putut abtine.
'Testele a 230 de modele ºi 15 milioane de fiºe evaluate de organizaþia germanã DEKRA specializatã în inspecþii tehnice au oferit acelaºi rezultat pentru Opel Insignia în ultimii trei ani, acest model fiind campionul fiabilitãþii.'
Scuzee de off topic dar nu m-am putut abtine.
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
pai tocmai , mai multi ani mai multi km , scade fiabilitatea, ceea e si normal. Adica degeaba amintesti si reamintesti ca Insignia e "the best", ideea e ca a fost in 2011 si 2012 cum spui tu . Ca orice alta masina are bubele si problemele ei , mai mci sau mai mari in functie de caz. Trebuie sa fim obiectivi , e o masina cu destule neajunsuri , pentru pretentiile si pretul ei de pornire.