- ebz77
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2001 z12
- Arges
ebz77
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
E o varianta buna si asta, dar momentan e bine asa. Nu stiu cat de bine ii face amestecul cu benzina. Stiu un peco care are o benzina la un pret normal si este ceva aditivat . De cand alimentaz de acolo, parca e avion masina. Daca e posibil pot sa dau si nume, dar nu vreau sa para ca reclama. Daca vreun moderator cere asest lucru pot sa-l fac, nu o tin pentru mine.
Cu stima, Claudiu.
Cu stima, Claudiu.
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
Sunt bune urmatoarele valori la un z13dt?Aceste valori sunt luate din livedata de la un tester chinezesc.Am cateva nelamuriri:presiunea barometricaa(este cumva cea prescrisa?) si cea de la turbo prin ce difera?Factorul de umplere egr inseamna cat de mult este inchis sau deschis(daca nu ma insel cu mufa scoasa indica 100%)?Si treaba cu schimbul uleiului are vreo relevanta?
Turaþie prescrisã 900 RPM
Turaþie motor 904 RPM
Turaþia axei cu came 452 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Turaþie ralanti - modificatã NU
Temperaturã motor normalã Inactiv
Temperaturã lichid rãcire 74 °C
Temperaturã lichid rãcire 0.78 V
Temperatura combustibil 24 °C
Temperatura aer admisie 34 °C
Temperaturã ambiantã -3 °C
Senzor masã aer 25 kg/h
Senzor masã aer 1.90 V
Presiune barometricã 98 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Presiune turbo 98 kPa
Presiune turbo 1.84 V
Ventil AGR Activ
Factor de umplere AGR 69%
Presiune Rail prescrisã 25.00 MPa
Presiune Rail 24.80 MPa
Ventil control presiune Rail 15%
Cantitate actualã injectatã 4 mm3
Inceput de injecþie real 1 grade
Timp pânã la schimb de ulei 128%
La 2000 de ture presiunea de la turbo creste doar pana la 105kpa si cea de la rail pana la 55Mpa.Cateva sfaturi pentru un urmator test?
Turaþie prescrisã 900 RPM
Turaþie motor 904 RPM
Turaþia axei cu came 452 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Turaþie ralanti - modificatã NU
Temperaturã motor normalã Inactiv
Temperaturã lichid rãcire 74 °C
Temperaturã lichid rãcire 0.78 V
Temperatura combustibil 24 °C
Temperatura aer admisie 34 °C
Temperaturã ambiantã -3 °C
Senzor masã aer 25 kg/h
Senzor masã aer 1.90 V
Presiune barometricã 98 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Presiune turbo 98 kPa
Presiune turbo 1.84 V
Ventil AGR Activ
Factor de umplere AGR 69%
Presiune Rail prescrisã 25.00 MPa
Presiune Rail 24.80 MPa
Ventil control presiune Rail 15%
Cantitate actualã injectatã 4 mm3
Inceput de injecþie real 1 grade
Timp pânã la schimb de ulei 128%
La 2000 de ture presiunea de la turbo creste doar pana la 105kpa si cea de la rail pana la 55Mpa.Cateva sfaturi pentru un urmator test?
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Nu se da jos EGR-ul de pe masina. El ramane acolo iar dupa resoftare ECU motor ii cere sa fie mereu inchis. Nu executam decat lucrari de software, iar pe parte "mecanica" decat demontat / montat ECU pe masinile unde este cazul. In cazul in care proprietarul nu este convins ca EGR-ul inchide perfect recomandam instalarea unui blind metalic.
Pentru celalalt coleg ... presiunea barometrica reprezinta presiunea atmosferica in cazul tau 0.98 bari.
Presiunea in turbo e alta mancare de peste. Referitor la parametrii postati de tine ... e ca si cum eu ti-as trimite o poza cu mine pe facebook si te-as intreba daca sunt sanatos.
Pentru celalalt coleg ... presiunea barometrica reprezinta presiunea atmosferica in cazul tau 0.98 bari.
Presiunea in turbo e alta mancare de peste. Referitor la parametrii postati de tine ... e ca si cum eu ti-as trimite o poza cu mine pe facebook si te-as intreba daca sunt sanatos.
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
La noxe nu am verificat personal ca sa dau cifre, dar nu am avut nici un fel de probleme pana acum sesizate de clienti.
La putere nu castigi / nu pierzi.
La consum la fel, nu vor fi diferente notabile. Probabil undeva la +/- 0.2% in functie si de stilul de condus.
Chiar am testat pe alta marca de mai multe ori si consumul initial era 5.7 pe cateva mii de km
dupa EGR off pe frig am avut 5.9
dupa EGR off vara am avut 5.6
La putere nu castigi / nu pierzi.
La consum la fel, nu vor fi diferente notabile. Probabil undeva la +/- 0.2% in functie si de stilul de condus.
Chiar am testat pe alta marca de mai multe ori si consumul initial era 5.7 pe cateva mii de km
dupa EGR off pe frig am avut 5.9
dupa EGR off vara am avut 5.6
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 20 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
Revin cu problema legata de EGR .Este legata de temperatura deoarece numai in zilele in care temperatura creste peste 11-12 grade se aprinde becul cu cheita in rest totul este in regula .
(Este posibil ca ECU sa nu trimita comanda de deschidere EGR decit in anumite conditii si una din conditii este temperatura de afara ?)
Oricum ma asteapta o operatiune de curatire a EGR-ului mai ales ca primavara se apropie cu pasi repezi .
Care este pretul manoperei ptr o curatire de EGR la Corsa C CDTI si stie cineva unde se face in Brasov ?
(Este posibil ca ECU sa nu trimita comanda de deschidere EGR decit in anumite conditii si una din conditii este temperatura de afara ?)
Oricum ma asteapta o operatiune de curatire a EGR-ului mai ales ca primavara se apropie cu pasi repezi .
Care este pretul manoperei ptr o curatire de EGR la Corsa C CDTI si stie cineva unde se face in Brasov ?
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
EGR-ul nu functioneaza in functie de temperatura de afara, dar functioneaza in functie de temperatura motor. Cand motorul e rece EGR nu functioneaza. Mai depinde de turatie, EGR de obicei functioneaza aproximativ intre 1500-3200 RPM si in rest nu, cu variatii functie de motor si marca. Din ce imi aduc aminte si o presiune atmosferica mai mica de 0.78 bari face ca EGR-ul sa nu functioneze la opel.
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 20 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
Eroarea de pe tester era P0400 la ultima citire.Motorul a functionat intre timp in plaja 2000-4000 fara sa se aprinda becul de check si apa are de obicei la mine in jur de 90 grade (dupa 10-15 minute dupa ce pornesc )
Ce este sigur este ca intotdeauna cind s-a aprins becul de check era o temperatura de peste 11 grade Celsius afara .Nu stiam ca EGR-ul nu functioneaza sub o anumita valoare minima de presiune ,probabil ca asta este explicatia.
PV/T =k
Daca T scade atunci P scade si s-ar explica de ce nu se aprinde decit la cald .
(Oricum dupa 110k o curatire de EGR nu o sa-i strice )
Stie cineva care sint preturile la manopera de curatire EGR in jurul Brasovului ?
Ce este sigur este ca intotdeauna cind s-a aprins becul de check era o temperatura de peste 11 grade Celsius afara .Nu stiam ca EGR-ul nu functioneaza sub o anumita valoare minima de presiune ,probabil ca asta este explicatia.
PV/T =k
Daca T scade atunci P scade si s-ar explica de ce nu se aprinde decit la cald .
(Oricum dupa 110k o curatire de EGR nu o sa-i strice )
Stie cineva care sint preturile la manopera de curatire EGR in jurul Brasovului ?
- corsablue
- ****
- 2,559 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
alexmag90
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
salut , pentru cei care cauta un service ieftin si bun , va recomand cenzurat, reclama, am schimbat distributie + ambreiaj ( piesele mele ) 450 ron , curatat egr - 75 ron (pe corsa c z13dt ) , etc probabil suna a reclama dar am gasit service-ul asta dupa ce am avut cateva experiente neplacute cu alte service-uri pline de mecanici de duzina care au schimbat 2 distributii toata viata , dar care in schimb vor 500 ron manopera pt schimb distributie . sper sa va fie de ajutor .
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
alexmag90
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,559 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat