- petertm
- **
- 102 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Astra 2009 Z17DTR
- Timis
petertm
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
sunt pacatoase intr-adevar...n-am mai avut alta masina ca sa pot compara dar e clar ca toate masinile au probleme. avand problema asta cu suturile, am studiat mai multe forumuri si am vazut ca si audi, si vw, si bmw, si renault etc au cel putin aceasta problema...pe langa multe altele. cred totusi ca masinile japoneze sunt mai fiabile. da doamne sa primesc macar un Nissan GT-R )
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Revin pe acest subiect, cu dezamagire...din pacate varianta cu curatarea acelui filtru de care vorbeam mai sus a fost de scurta durata. Nici nu mai stiu acum daca a avut vreun efect pana la urma...Masina a inceput sa mearga in suturi din nou. Am incercat o alta valva turbo de la un prieten care nu are aceasta problema...nici o imbunatatire.
Am inregistrat parametri in mers cu OP COM cu ajutorul lui CristianTM si analizandu-i nu da nici o necorelare intre Turbo, EGR, Vacuum, Pedala acceleratie, Debitmetru de aer. Toti parametri sunt normali, la orice regim de viteza/turatie si asemanatori cu cei de pe masina lui CristianTM.
Din discutiile cu el si mai apoi cu un mecanic, cunoscut de-al lui, zice-se ca problema ar fi pur mecanica si cu mari sanse sa fie VOLANTA...Volanta mea are 25.000 km, LUK dar nu cea venita in cutie de piesa originala GM. Chiar si asa, mi-e greu sa cred ca ar fi volanta pt ca stiu cazuri de masini cu cutie automata (tot Vectra C, chiar si facelift, motor Z19DT sau DTH) care au aceeasi problema cu mersul in suturi. Din cate stiu eu, cutiile automate nu au volanta cu masa dubla, exista un convertor de putere/cuplu...sau asa ceva. La astea de ce trage masina in suturi?!?!
Chiar sunt dezamagit ca dupa atatia ani de fabricare a acestor motoare, reprezentantele/constructorul nu au putut gasi solutia pt aceasta problema...care se pare ca o are o gramata de lume din toate tarile unde se vinde masina asta...
Am inregistrat parametri in mers cu OP COM cu ajutorul lui CristianTM si analizandu-i nu da nici o necorelare intre Turbo, EGR, Vacuum, Pedala acceleratie, Debitmetru de aer. Toti parametri sunt normali, la orice regim de viteza/turatie si asemanatori cu cei de pe masina lui CristianTM.
Din discutiile cu el si mai apoi cu un mecanic, cunoscut de-al lui, zice-se ca problema ar fi pur mecanica si cu mari sanse sa fie VOLANTA...Volanta mea are 25.000 km, LUK dar nu cea venita in cutie de piesa originala GM. Chiar si asa, mi-e greu sa cred ca ar fi volanta pt ca stiu cazuri de masini cu cutie automata (tot Vectra C, chiar si facelift, motor Z19DT sau DTH) care au aceeasi problema cu mersul in suturi. Din cate stiu eu, cutiile automate nu au volanta cu masa dubla, exista un convertor de putere/cuplu...sau asa ceva. La astea de ce trage masina in suturi?!?!
Chiar sunt dezamagit ca dupa atatia ani de fabricare a acestor motoare, reprezentantele/constructorul nu au putut gasi solutia pt aceasta problema...care se pare ca o are o gramata de lume din toate tarile unde se vinde masina asta...
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Nu cred ca e volanta! Am mers cu cea gri de curand si mi-a dat in nas exact la 1500 de rotatii dar finut, nu cum facea inainte de ma dadea cu capul e bord! Cea albastra in ultima perioada nu a facut deloc, dar nici motorina nu sa terminat ca sa bag de la pompa care o stiu eu cu probleme sa vad daca e motorina!
vwv
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua,
An un Opel Vectra Z19DT care prezinta urmatoerele simptome:
- trage in suturi, undeva intre 1500-2500 turatii, dar nu numai;
- la relanti are cateodata fluctuatii de turatie, pare ca se opreste, apoi se tureaza;
- de asemenea, se mai intampla rar sa se opreasca motorul la relanti;
- trasul in suturi se intampla la orice viteza, pornind de la a intaia pana la a sasea.
Am schimbat EGR din alte motive, masina prezinta in continuare aceleasi simptome.
Am pus testerul in mod repetat, chiar si in mers, ultima data a dat trei erori. Prima e permanenta, din cauza EGR-ului care era inactiv, iar pentru erorile doi si trei o sa am nevoie de ajutorul vostru.
1. P0400 - VALVA RECIRCULARE GAZE DEBIT INSUFICIENT; PERMANENT
2. P1125 - ACTUATOR CONTROL REVENIRE PERFORMANTE ACCELERATIE; INTERMITENT;
3. P0638 - CIRCUIT POTENTIOMETRU ACCELERATIE, CIRCUIT INTRERUPT SAU SCURTCIRCUIT; INTERMITENT.
Am citit aici, https://www.clubopel.com/vie...=1404808#1404808, un tutorial despre cum sa cureti si sa repari clapeta de acceleratie. Credeti ca ar putea fi vorba despre asta si in cazul meu?
Daca da, am rugamintea sa imi recomandati pe cineva care se pricepe sa ma ajute cu aceasta reparatie. Din Bucuresti.
Orice alte pareri sau opinii unt binevenite.
Multumesc
An un Opel Vectra Z19DT care prezinta urmatoerele simptome:
- trage in suturi, undeva intre 1500-2500 turatii, dar nu numai;
- la relanti are cateodata fluctuatii de turatie, pare ca se opreste, apoi se tureaza;
- de asemenea, se mai intampla rar sa se opreasca motorul la relanti;
- trasul in suturi se intampla la orice viteza, pornind de la a intaia pana la a sasea.
Am schimbat EGR din alte motive, masina prezinta in continuare aceleasi simptome.
Am pus testerul in mod repetat, chiar si in mers, ultima data a dat trei erori. Prima e permanenta, din cauza EGR-ului care era inactiv, iar pentru erorile doi si trei o sa am nevoie de ajutorul vostru.
1. P0400 - VALVA RECIRCULARE GAZE DEBIT INSUFICIENT; PERMANENT
2. P1125 - ACTUATOR CONTROL REVENIRE PERFORMANTE ACCELERATIE; INTERMITENT;
3. P0638 - CIRCUIT POTENTIOMETRU ACCELERATIE, CIRCUIT INTRERUPT SAU SCURTCIRCUIT; INTERMITENT.
Am citit aici, https://www.clubopel.com/vie...=1404808#1404808, un tutorial despre cum sa cureti si sa repari clapeta de acceleratie. Credeti ca ar putea fi vorba despre asta si in cazul meu?
Daca da, am rugamintea sa imi recomandati pe cineva care se pricepe sa ma ajute cu aceasta reparatie. Din Bucuresti.
Orice alte pareri sau opinii unt binevenite.
Multumesc
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
vwv
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
baieti, eu cred ca am gasit problema la masina mea...este EGR-ul. am incercat initial cu un reductor de gaze (o tabla gaurita) dar schimbarea nu a fost notabila. asa ca am scos mufa si nu mai face absolut deloc. am mers in jur de 1000 km de atunci, prin Bucuresti, Craiova, Timisoara si drumurile ce leaga orasele (am fost intr-o delegatie, nu ca as fi mers in probe pana la Bucuresti ).
surpriza mea a fost ca nici eroare in bord nu mi-a aparut dar asta e din cauza faptului ca am DPF-off si anumite erori au fost sterse din lista cu erori a mapelor cand s-a facut interventia asupra softului.
pasul urmator este...anularea EGR din soft probabil, e mai ieftin decat un EGR nou care e posibil sa faca aceleasi figuri din cate am citit pe forumuri...n-as putea spune de ce?! ca si efecte dupa scoaterea mufei...reactie mai rapida la accelerare si chiar si un consum mai mic cam cu 0.2%
surpriza mea a fost ca nici eroare in bord nu mi-a aparut dar asta e din cauza faptului ca am DPF-off si anumite erori au fost sterse din lista cu erori a mapelor cand s-a facut interventia asupra softului.
pasul urmator este...anularea EGR din soft probabil, e mai ieftin decat un EGR nou care e posibil sa faca aceleasi figuri din cate am citit pe forumuri...n-as putea spune de ce?! ca si efecte dupa scoaterea mufei...reactie mai rapida la accelerare si chiar si un consum mai mic cam cu 0.2%
hyross
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2012
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Un EGR nou original este 550 lei in Romania, poate chiar mai ieftin pe alocuri.
Inca ma gandesc la anularea EGR din soft...nu stiu stiu ce efecte poate sa aiba asupra motorului, parerile sunt impartite. Momentan merg cu mufa scoasa la EGR (deci este pe inchis) si nu am eroare pt ca avand si DPF off, erorile de EGR sunt dezactivate. Faza e ca daca faci EGR off, trebuie sa il si blochezi cu o tabla. Altfel, in timp, e posibil ca supapa aia sa nu mai opuna rezistenta cum trebuie si sa lase gaze sa circule totusi. Sincer, nu as renunta la EGR decat daca nu am absolut nici o solutie...adica un EGR functional 100%...care asa cum am scris si mai sus, nici macar nou nu ai garantia ca inchide/deshide perfect.
Inca ma gandesc la anularea EGR din soft...nu stiu stiu ce efecte poate sa aiba asupra motorului, parerile sunt impartite. Momentan merg cu mufa scoasa la EGR (deci este pe inchis) si nu am eroare pt ca avand si DPF off, erorile de EGR sunt dezactivate. Faza e ca daca faci EGR off, trebuie sa il si blochezi cu o tabla. Altfel, in timp, e posibil ca supapa aia sa nu mai opuna rezistenta cum trebuie si sa lase gaze sa circule totusi. Sincer, nu as renunta la EGR decat daca nu am absolut nici o solutie...adica un EGR functional 100%...care asa cum am scris si mai sus, nici macar nou nu ai garantia ca inchide/deshide perfect.
- andreigeo
- **
- 369 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 369
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
salut toni,
am mai vorbit cu unu-altu si ziceau ca e indicat sa faci anularea si din soft, daca tot renunti la EGR. asta pt ca ECU da "impuls" sa zicem pt EGR iar el nu il primeste.
ITP-ul oricum il treci, cu sau fara EGR, pt ca testul de noxe se face in sarcina maxima cand EGR este inchis.
cred ca pana la urma o sa fac anularea si din soft.
@andreigeo...cum am zis si mai sus, la mine nu mai are cum sa dea eroare cu mufa scoasa pt ca at cand am facut DPF off, au fost dezactivate mai multe coduri de eroare legate de DPF, printre care si cea de EGR. as putea f bine sa merg acum cu mufa scoasa si softul actual. faza e ca nu stiu ce impact are asupra motorului acest regim, in conditiile in care ECU stie ca exista EGR si ii da comanda. comanda pe care evident nu o primeste pt ca nu mai are mufa bagata
am mai vorbit cu unu-altu si ziceau ca e indicat sa faci anularea si din soft, daca tot renunti la EGR. asta pt ca ECU da "impuls" sa zicem pt EGR iar el nu il primeste.
ITP-ul oricum il treci, cu sau fara EGR, pt ca testul de noxe se face in sarcina maxima cand EGR este inchis.
cred ca pana la urma o sa fac anularea si din soft.
@andreigeo...cum am zis si mai sus, la mine nu mai are cum sa dea eroare cu mufa scoasa pt ca at cand am facut DPF off, au fost dezactivate mai multe coduri de eroare legate de DPF, printre care si cea de EGR. as putea f bine sa merg acum cu mufa scoasa si softul actual. faza e ca nu stiu ce impact are asupra motorului acest regim, in conditiile in care ECU stie ca exista EGR si ii da comanda. comanda pe care evident nu o primeste pt ca nu mai are mufa bagata
- ady_adrian
- **
- 75 mesaje
- din 30 Jun 2012
- Astra 2006 Z19DTL
- Vaslui
ady_adrian
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2012
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Daca e sa fie zgomotoasa din cauza acelei obturari, e de la bun inceput. Nu vad cum ar putea sa devina zgomotoasa dupa ceva vreme de la montarea acelui reductor de gaze (tabla gaurita).
Eu am acum o astfel de tabla gaurita si nu simt diferenta. Nici ca zgomot, nici ca imbunatatire a situatie privind mersul in suturi. Scap de problema doar cand scot mufa de la EGR. Daca ai motorul Z19DT, vezi sa nu ai camele rotunjite. Eu am avut problema asta si pe langa faptul ca facea ca trenul, aveam si trepidatii la viteza mai mare, in sarcina, pe accelerare.
Eu am acum o astfel de tabla gaurita si nu simt diferenta. Nici ca zgomot, nici ca imbunatatire a situatie privind mersul in suturi. Scap de problema doar cand scot mufa de la EGR. Daca ai motorul Z19DT, vezi sa nu ai camele rotunjite. Eu am avut problema asta si pe langa faptul ca facea ca trenul, aveam si trepidatii la viteza mai mare, in sarcina, pe accelerare.
- ady_adrian
- **
- 75 mesaje
- din 30 Jun 2012
- Astra 2006 Z19DTL
- Vaslui
ady_adrian
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2012
- Mesaj Privat