- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Pai nu conteaza cat de capabila e pompa, ideea e sa fie capabila de min 3 bari. Poti pune si o pompa aftermarket si sa o adaptezi, ideea e sa poata min, 3 bari. De aia exista regulator de presiune
Oricum, din moment ce motorul merge bine dupa pornire, problema nu cred ca e legata de debitul pompei de benzina, insa poate fi legata de valva non-return care este in pompa, valva care nu permite sa scada presiunea dupa ce este oprit motorul.
De aceea am si specificat de presiunea reziduala.
Cand e motorul cald porneste la fel de greu?
Oricum, din moment ce motorul merge bine dupa pornire, problema nu cred ca e legata de debitul pompei de benzina, insa poate fi legata de valva non-return care este in pompa, valva care nu permite sa scada presiunea dupa ce este oprit motorul.
De aceea am si specificat de presiunea reziduala.
Cand e motorul cald porneste la fel de greu?
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pana la urma, probabil voi cumpara o pompa, sa scap de indoieli. Am descris simptomele masinii mele in ultimele cateva pagini de-aici. Odata pornita, dupa 10 -13 chei , dupa cateva tentative de rateuri, mers neregulat ca in 3 pistoane , 2 opriri de motor si miros de benzina, trage ca toti dracii in blana pana la Vmax si porneste la sfert. Dupa ce se odihneste peste noapte, o luam de la capat. Am verificat si curatat cam tot, singura piesa unde n-am ajuns este pompa de benzina. Mi s-a mai sugerat montaj defectuos gpl. Ajung si la ala daca nu rezolv.
Motorul porneste la sfert la cald. Si la rece, cu conditia sa nu stea mai mult de 4 - 5 ore nepornit. Cu cat timpul de stationare creste, apar simptomele, direct proportionale cu timpul de stationare.
Motorul porneste la sfert la cald. Si la rece, cu conditia sa nu stea mai mult de 4 - 5 ore nepornit. Cu cat timpul de stationare creste, apar simptomele, direct proportionale cu timpul de stationare.
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Iti dau eu o idee ... La catalizator infundat te-ai gandit? Sau cu ceramica sparta ?
Ca sa-l elimini demonteaza flansa triunghiulara si porneste asa. Mare atentie la piulitele cuprate. Cu multa rabdare si degripant ca sa pastrezi prezoanele intacte. Sau le tai cu un flex fara sa atingi prezonul. Cumperi piulite tot cuprate....sunt ieftine.
Ca sa-l elimini demonteaza flansa triunghiulara si porneste asa. Mare atentie la piulitele cuprate. Cu multa rabdare si degripant ca sa pastrezi prezoanele intacte. Sau le tai cu un flex fara sa atingi prezonul. Cumperi piulite tot cuprate....sunt ieftine.
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Am citit pe aici multe cazuri identice....elimina si cauza asta si mai vedem in continuare...
https://www.clubopel.com/rez...ndat&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/rez...ndat&sa=Cauta
- samson2_00_2
- OP
- 295 mesaje
- din 10 Dec 2014
- Vectra 2004 F519518
- Bucuresti
samson2_00_2
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 F519518
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut. Ma poate lamuri si pe mine cineva cu doua probleme?
1 - pe unde se scurge toata apa care provine de pe barbriz? In fiecare dimineata gasesc pata sub masina pe partea dreata fata sub lonjeron. Ni pierd nici un lichid din cate am verificat.
2 - stie cineva daca se poate da jos contactul si daca se poate curata ca uneori nu imi face atingere bine cand opresc masina. Mi se opreste si bordul si casetofonul cand opresc masina fara sa scot cheia din contact. Daca invart cheia si revin iar la zero atunci merge si casetofonul si luminile din bord.
1 - pe unde se scurge toata apa care provine de pe barbriz? In fiecare dimineata gasesc pata sub masina pe partea dreata fata sub lonjeron. Ni pierd nici un lichid din cate am verificat.
2 - stie cineva daca se poate da jos contactul si daca se poate curata ca uneori nu imi face atingere bine cand opresc masina. Mi se opreste si bordul si casetofonul cand opresc masina fara sa scot cheia din contact. Daca invart cheia si revin iar la zero atunci merge si casetofonul si luminile din bord.
- johnnyliv
- ***
- 601 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
Se poate da jos contactul, dar trebuie sa desfaci carcasa CIM. Pentru asta, jos cu plasticele volan, jos volan si jos carcasa superioara cu electronica CIM. Ramane partea de jos, si apoi scoti contactul. Referitor la prima problema, scurgerile stiu ca sunt sub protectia de plastic cu stropitori. Numai bine.
- samson2_00_2
- OP
- 295 mesaje
- din 10 Dec 2014
- Vectra 2004 F519518
- Bucuresti
samson2_00_2
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 F519518
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- samson2_00_2
- OP
- 295 mesaje
- din 10 Dec 2014
- Vectra 2004 F519518
- Bucuresti
samson2_00_2
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 F519518
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Oryps
- **
- 424 mesaje
- din 07 Apr 2012
- Vectra 2005 Z20NET
- Bucuresti
Oryps
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
- samson2_00_2
- OP
- 295 mesaje
- din 10 Dec 2014
- Vectra 2004 F519518
- Bucuresti
samson2_00_2
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 F519518
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Oryps
- **
- 424 mesaje
- din 07 Apr 2012
- Vectra 2005 Z20NET
- Bucuresti
Oryps
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
- samson2_00_2
- OP
- 295 mesaje
- din 10 Dec 2014
- Vectra 2004 F519518
- Bucuresti
samson2_00_2
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 F519518
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Oryps
- **
- 424 mesaje
- din 07 Apr 2012
- Vectra 2005 Z20NET
- Bucuresti
Oryps
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
- samson2_00_2
- OP
- 295 mesaje
- din 10 Dec 2014
- Vectra 2004 F519518
- Bucuresti
samson2_00_2
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 F519518
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2014
- Mesaj Privat
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat