Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • geo_18_1

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2014

  • Mesaj Privat
am sa verific bujiile maine si dupa aia am sai fac o diagnoza
Skip ads

  • geo_18_1

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2014

  • Mesaj Privat
am vrut azi sa verivic bujiile prima am dato jos defecta am incercat sa desfac urmatoarea nu merge se invarte in gool nu merge desfacuta a 3 bujie nu merge desfacuta deloc si ultima am mers desfacuta si functioneaza spunetim ce sa fac cu bujia care se invarte in gol si cu ailalta datim i niste sfaturi
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cea care se invarte in gol, e rupta. A 3-a, daca e blocata, se va rupe probabil si ea.
Iti recomand sa tragi o fuga pana la Urziceni la @Bunicu` daca vrei sa le scoti fara probleme.
Schimba toate bujiile daca vrei sa faci o treaba ca lumea.
  • geo_18_1

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2014

  • Mesaj Privat
da eu sunt din suceava e mult drum si debia acum em luat masina inainte de craciuc cred a a mai incercat cineva sa le desfaca
Skip ads

  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, drumuri bune si fara incidente.
Revin dupa ceva timp pe forum cu o problema ce a aparatut odata cu venirea frigului.
Am un opel Vectra din 1997, 2.0 diesel XDTL, cu pompa de motorina schimbata in vara anului 2012, cu o supapa de sens pe tur, montata in urma unor probleme privind dezamorsarea la nivelul filtrului de motorina, cu bujiile schimbate prin 2009 ( una este rupta in chiuloasa ), baterie nou-nouta, cu martorul check in in bord aprins ( care dispare dupa ce isi intra motorul in ture ), schimbate furtunasele de retur de la injectoare, verificate "T-urile" de la furtunasele de retur, schimbata pompa de apa ( in decembrie 2013 inainte sa apara problema la pornire ).
Dimineata porneste la prima cheie, cu motorul la rece ( dupa ce las bujiile de 5-6 ori ), scoate fum mult alb -albastrui si relantiul se balbaie rau si daca nu o accelerez la 1500 -1700 de ture motorul se opreste. Dupa circa 1 min. motorul se aseaza in turatiile lui si relantiul se stabilizeaza la 700-800 de ture. Cu motorul cald porneste la sfert de cheie fara sa scoata fum cu relantiul stabil.
Parerea mea este ca aceasta problema sa fie de la buji ( care au fost totusi verificate de mecanici ) sau de dezamorsare a circuitului de motorina, iar cineva mi-a transmis ca ar fi vorba despre un senzor de debit de motorina.
Astept pareri si multumesc anticipat pentru sfaturi.
  • 1st_opel

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am si eu o Vectra A din 95 1.7td si in perioada rece (sub 5 grade ) tot am probleme cu pornirea si nu stiu ce sa fac.
Iata ce trebuie sa fac in timpul rece ca sa o pornesc:
1. Dupa ce pun contactul astept sunetul ala de la beculetul de la bujii iar dupa ce s-a stins beculetul incerc sa o pornesc, avand apasate in acelasi timp pedalele de ambreiaj si acceleratie
2. Masina incearca sa porneasca dar nimic
3. Fac acelasi lucru de la punctul 1 si masina porneste, dar turometru e undeva la 400 de rpm in loc de 900/1000 cum ar trebui
4. Accelerez masina putin pana la 1500-2000 de rpm si o tin asa 1 minut, (in tot acest timp iese fum cu un miros de motorina parca in el) ca daca nu o tin accelerata masina sta la 400 de rpm si asa se aude parca bubuie motorul si sta sa crape.

Ce am verificat:
Bujiile imi lucreaza bine fiecare (cert e ca am facut verificarea numai cu un fir pe baterie la fiecare)
Filtrul de motorina a fost schimbat.

Altceva nu stiu ce as mai putea sa verific/sa fac la ea?
Orice sfat e binevenit.

Drumuri bune!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
1. Daca pui de 2x sau 3x pe bujii (concomitent), porneste mai bine ?
3. Cum de-ti sta turometrul la 400rpm, daca tu pornesti motorul cu acceleratia la podea ? Ceva nu se leaga aici...
4. Cred ca ai o supapa de admisie (sau mai multe) deschise dimineata la rece, cel mai probabil trebuie sa-i faci jocurile la chiuloasa (ma refer aici la rectificarea pastilelor de pe supape).

Si hai cu mai multe detalii : cati km ai in bord, ce bujii folosesti, ce baterie ai, ce demaror ai, cat timp sta masina nepornita pana face toate simptomele descrise, daca ai si alte detalii pe care ar trebui sa le stim, etc...
  • 1st_opel

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Referitor la punctul 3. Vroiam sa spun ca numai daca pornesc si las pedala de acceleratie atunci sta la 400 de rpm.

Detalii despre masina:
KM am undeva la 300k (aproape), demaroror nu stiu, bateria nu stiu ce amperaj are (va trebui sa ma uit), masina face asa si daca sta nepornita 1 zi.

Referitor la rectificarea pastilelor, e o treaba complicata? Adica as putea sa o fac si eu ? Se poate face acum pe vremea asta rece?
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pentru motorul ISUZU 1.7TD (TC4EE1/X17DT) : Demaror original HITACHI 1.2KW (cu reductor), baterie originala 12V/70Amp, bujii originale NGK D-POWER (11v, 3.5sec), compresia minima pentru pornirea pe timp de iarna de pâna la -10grade C : 22bari.

Pentru porniri la temperaturi de peste -10grade C : compresie motor de minim 24bari pe fiecare piston, supapele sa inchida corect in chiuloasa, bujiile sa fie bune, baterie sa fie buna, demaror (original) in stare buna.

Pentru partea cu rectificarea pastilelor din chiuloasa, ceva mai multe detalii in discutiile de aici :
https://www.clubopel.com/vie...79&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=[/quote]
  • capitanupopica

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut. La tine sa.r putea sa fie bujiile incandescente. Inceaca si u sa.i pui contactul de 3-4ori inainte s.o pornesti si poate sa va aprinde martorul din bord. Sau poate fii filtru' de aer, la.i schimbst vreo data?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La mine e bine. Mr. Green
  • 1st_opel

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
capitanupopica a scris:Salut. La tine sa.r putea sa fie bujiile incandescente. Inceaca si u sa.i pui contactul de 3-4ori inainte s.o pornesti si poate sa va aprinde martorul din bord. Sau poate fii filtru' de aer, la.i schimbst vreo data?


Salut.
Am incercat ieri (fiind 4 grade afara) sa pun contacul de 4 ori si apoi a pornit dar.... motorul ramanea la 500 de rpm si "tusea" ca si cum ar muri. A trebuit sa accelerez putin pana la 1500-2000rpm pentru 1 min si apoi si-a revenit.

Legat de filtrul de aer, l-am schimbat odata cu distributia pe care am facut-o acum 3 luni.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Se balbaie ? Imediat dupa pornire du-te in spate la esapament si vezi daca face PuPuPuPuPu... daca da atunci ai o supapa care nu inchide corect la rece. Cand se mai dilata chiuloasa aceasta inchide si motorul isi revine.
  • POPBOG

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Am o Vectra C din 2008 1.9 cdti 120cp, am o problema la pornire , uneori porneste foarte greu si scoate fum pana sa porneasca . La bord nu imi arata nicio eroare . La drum se comporta foarte bine , trage , totul este ok . Ce pote sa aiba ?

Multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Regulator presiune, injectoare defecte sau bujii arse. Mergi la test si spune-ne ce erori gasesti.
  • POPBOG

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ok ...multumesc o sa ma duc la un test.Nu cred ca este din cauza bujiilor pentru ca porneste greu cateodata si la temperaturi ridicate(la o anumita perioada de timp, cateva saptamani ) iar de injectoare nu stiu ce sa zic pentru ca trage foarte bine . Ramane , cred, doar regulatorul. Mentionez ca pe bord nu-mi arata nicio eroare .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Posibil sa nu-ti lucreze tot timpul releul bujiilor incandescente,din diverse motive.Provizoriu se poate monta un martor(bec),pozitionat pe bord,legat in paralel cu una din bujii,pentru a verifica ipoteza...
  • petryk 1975

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 1.9 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salutare.am vectra din 97',motor x20 dtl de 2000.problema e ca porneste bine,dar daca nu-l ambalez se opreste,tremura ca toti dracii si merge cam pe la 700 de turatii.pedala de acceleratie e cam "tare"sa zic.dupa ce se incalzeste vreo 5 min merge bn.martorul de check engine sta aprins pana o accelerez mai tare.va multumesc anticipat pentru sfaturi.
  • micunicusor

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Dupã ce m-am informat o grãmadã tot nu am ajuns la un rezultat sigur.Furtune de retur OK pompã inj bagã,,filtru motorinã schimbat,pus supapã unisens toate sunt bune si verificate,tot greu o ia la prima cheie adicã o cheie de 7-8 secunde sau 4-5-6 cheii dar o ia î-ntrun final ce sã fie cã doar injectoarele nu le-am verificat?Nu cred cã pot fi orengurile de la inj pentru cã în rest merge foarte bine.Injectoarele ar fi ultima cauzã?
  • micunicusor

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2013

  • Mesaj Privat
verificat inj pe banc schimbat o-ringurile simeringurile siacum sã vedem ce sã mai fie?inj merg OK,de la ce sã mai fie vibratiile la motor,schimbat si tampon stînga,si nici o diferentã semnificativã, restul am spus mai sus.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR