Kspic- Suspendat
- 216 mesaje
- din 23 Feb 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
Kspic- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Pai si eu ce-am zis, asta e noua filozofie a constructorilor de masini. Greseala mea e ca am comparat cu fostul bmw e36, in anii '90 inca se faceau masini.
increatul a scris:
- astra H spre exemplu face parte din generatia noua de masini, care a facut rabat la calitate, multi posesori acuza aparitia ruginei inclusiv subsemnatul
- astra H spre exemplu face parte din generatia noua de masini, care a facut rabat la calitate, multi posesori acuza aparitia ruginei inclusiv subsemnatul
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
@Kspic: Nu vreau sa ne luam iarasi la cearta,dar l-ai intrebat pe proprietar din ce an e masina,cati km are si cum a fost intretinuta? Cred ca a depasit de mult 10 ani,km ea stie cati o avea,si aripa aia sigur a fost atinsa cu ceva. Mergcedes-ul e Mercedes. Sunt Cobre cu vopsea originala si fara rugina,ca alea se fabricau cand era bunicul de varsta mea,dapai astea de dupa 2000.
Sincer,Astra G de o seama cu a mea(2000-2003) am vazut o droaie cu rugina la pasajele aripilor spate. Ma si mir ca a mea inca nu are. Dar ma astept sa apara. Chestia e ca Golf 4 din anii astia (2000-2003-4) nu am vazut cu rugina. Si cam nicio alta marca nu are rugina la vechimea asta,poate doar cazuri izolate,datorita intretinerii precare. La fel si cu consumul de ulei,Opel e singurul care e renumit pentru aceasta problema. Nu zic ca nu au si alte masini aceste probleme,dar in cazuri izolate,nu problema generala.
Ideea este ca fiecare posesor de Opel si-a cumparat un Opel doar pentru ca ori a fost indoctrinat pe marca asta auto, ori a fost fan Opel, ori atata si-a permis(cum sunt majoritatea,printre care si eu).
Cum vine vorba aia,atatia bani ,atata peste. La fel si aici. Cat ai dat ,atata face. Nu ai de unde sa ai alte pretentii.
Ideea e ca Opel are un raport calitate-pret foarte bun.
P.S.: Am vazut Logan fabricatie 2006 intretinut bine fara rugina, dar si Logan 2008 intretinut exeplar cu rugina. Cred ca mai conteaza si pe unde sunt facute caroseriile.
P.S.2: Aia nu prea e rugina,e vopseaua sarita de la pietre,cel mai probabil. Fa comparatia intre aia si Astra G la care iese rugina prin vopsea si "umfla "vopseaua.
Sincer,Astra G de o seama cu a mea(2000-2003) am vazut o droaie cu rugina la pasajele aripilor spate. Ma si mir ca a mea inca nu are. Dar ma astept sa apara. Chestia e ca Golf 4 din anii astia (2000-2003-4) nu am vazut cu rugina. Si cam nicio alta marca nu are rugina la vechimea asta,poate doar cazuri izolate,datorita intretinerii precare. La fel si cu consumul de ulei,Opel e singurul care e renumit pentru aceasta problema. Nu zic ca nu au si alte masini aceste probleme,dar in cazuri izolate,nu problema generala.
Ideea este ca fiecare posesor de Opel si-a cumparat un Opel doar pentru ca ori a fost indoctrinat pe marca asta auto, ori a fost fan Opel, ori atata si-a permis(cum sunt majoritatea,printre care si eu).
Cum vine vorba aia,atatia bani ,atata peste. La fel si aici. Cat ai dat ,atata face. Nu ai de unde sa ai alte pretentii.
Ideea e ca Opel are un raport calitate-pret foarte bun.
P.S.: Am vazut Logan fabricatie 2006 intretinut bine fara rugina, dar si Logan 2008 intretinut exeplar cu rugina. Cred ca mai conteaza si pe unde sunt facute caroseriile.
P.S.2: Aia nu prea e rugina,e vopseaua sarita de la pietre,cel mai probabil. Fa comparatia intre aia si Astra G la care iese rugina prin vopsea si "umfla "vopseaua.
Kspic- Suspendat
- 216 mesaje
- din 23 Feb 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
Kspic- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
Astra mea are 220k km si e din 2001. La vopsea n-am probleme. :
Cam asa arata privita de aproape :
http://imgur.com/nQS0wcU
Mercedes in prezent nu mai fac masini ci obiecte de fita. Au probleme la fel de multe ca restul producatorilor de masini " normale " si mult mai costisitoare
Silviu, eu nu te inteleg, pe visse il taxezi cu o greseala iar pe prietenul de partid bgd nu ? Are o greseala tipica repetata de foarte multe ori si nu vad nimic legat de ea. Sau la mijloc e un tratat intre benzinarii de 1.6 si noi nu stim ?
Ultima modificare facuta de Kspic la Joi 17 Apr, 2014 8:55 pm, modificat de 3 ori in total
Cam asa arata privita de aproape :
http://imgur.com/nQS0wcU
Mercedes in prezent nu mai fac masini ci obiecte de fita. Au probleme la fel de multe ca restul producatorilor de masini " normale " si mult mai costisitoare
Silviu, eu nu te inteleg, pe visse il taxezi cu o greseala iar pe prietenul de partid bgd nu ? Are o greseala tipica repetata de foarte multe ori si nu vad nimic legat de ea. Sau la mijloc e un tratat intre benzinarii de 1.6 si noi nu stim ?
Ultima modificare facuta de Kspic la Joi 17 Apr, 2014 8:55 pm, modificat de 3 ori in total
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
PunctAlbastru a scris:E lucru cunoscut ca daca nu schimbi consumabilele la timp si cu unele de calitate, masinile ruginesc.
Va spun si un lucru necunoscut pe RO : in Germania se face o operatiune de ceruire la tot ce tine de dedesuptul masinii, pentru 5-600EUR, de-aia cele din Germania (marea majoritate) vin fara rugina sau cu putina rugina. Cand fac cunostiinta cu sarea asta de mina de RO care o folosesc astia la drumuri cand nu au echivalentul ala 'clorura de ce mama ei e, nu imi vine in minte acum pe loc' de-l folosesc ei (doar pe hartie, in acte) sa fie si ei europeni, atunci stai si te miri ce se intampla pe dedesupt cu rugina. La Opel si Ford in 2-3 ani, la VW in 4-5 ani, la AUDI in mai multi ani... dar sigur apare si la ele la un moment dat.
Si in Romania ar trebui facuta o ceruire pe dedesupt (cu demontarea anumitor repere ca sa ajungi peste tot cu ceara) odata la 3-4ani. Si-atunci lucrurile ar sta altfel. Am vazut pe eBay la spray exact asa ceva, nu costa o avere daca cumperi in functie de buget si poate se mai desteapta lumea si in RO pe viitor.
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Joi 17 Apr, 2014 9:01 pm, modificat de 6 ori in total
Kspic- Suspendat
- 216 mesaje
- din 23 Feb 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
Kspic- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
kspic, vorbim de masini in general, nu un exemplar-doua. Personal am avut situatia asta si de curios m-am mai uitat pe strada la alte masini si sunt prea multe exemple ca sa fie doar un caz izolat.
Golf 5 sunt convins ca este doar un caz izolat.
Astra G este o masina destul de ieftina la intretinere, consum mic ( y17dt ) si comfort ok, insa are si destule probleme, rugina fiind una dintre ele.
Golf 5 sunt convins ca este doar un caz izolat.
Astra G este o masina destul de ieftina la intretinere, consum mic ( y17dt ) si comfort ok, insa are si destule probleme, rugina fiind una dintre ele.
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Deci la Opel este reala problema asta ca ruginesc in partea din spate, incepe de dedesupt mai intai si apoi pe la pasaje si chiar pe la colturile usilor. Nu stiu ce a gandit Opel cand nu a galvanizat in totalitate caroseriile de Vectra B si Astra G dar am citit undeva ca la Vectra B au stat inginerii si au calculat ca nu trebuie galvanizata partea din spate ca acolo nu sare apa in mers. O prostie chestia asta, personal cred ca au lasat lucrurile asa in mod intentionat sa-ti intre rugina si sa nu mai poti sa tii masina mai mult de 7-8ani, deci sa iti schimbi Opel-ul mai des.
Un amic de-al meu zicea (cand i-am zis ca are rugina la Vectra B, in spate) : "Cat vrei sa mai tina, nu a tinut destul xx ani? Cat vrei sa tina, 20ani ?". Cam asa ceva e treaba asta cu rugina la Opel. VW si Renault stau ceva mai bine (pardon, stateau ceva mai bine ca acum am vazut Golf 6 facut in Mexic la care deja i-a sarit vopseaua pe pasajul aripilor din fata, stit voi... cum sare vopseaua asa din senin pe portiuni de marimea unei monede de 50bani, pe pasajele de la aripi). Nu se mai fac masini sa si tina, se fac masini sa bagi bani in ele imediat dupa primii 2 ani de folosire. Pe viitor va deveni mai rentabil sa-ti inchiriezi masina cu care mergi zi de zi si nu sa o mai cumperi (pentru ca banii care-i va manca pentru reparatii vor fi o problema).
Un amic de-al meu zicea (cand i-am zis ca are rugina la Vectra B, in spate) : "Cat vrei sa mai tina, nu a tinut destul xx ani? Cat vrei sa tina, 20ani ?". Cam asa ceva e treaba asta cu rugina la Opel. VW si Renault stau ceva mai bine (pardon, stateau ceva mai bine ca acum am vazut Golf 6 facut in Mexic la care deja i-a sarit vopseaua pe pasajul aripilor din fata, stit voi... cum sare vopseaua asa din senin pe portiuni de marimea unei monede de 50bani, pe pasajele de la aripi). Nu se mai fac masini sa si tina, se fac masini sa bagi bani in ele imediat dupa primii 2 ani de folosire. Pe viitor va deveni mai rentabil sa-ti inchiriezi masina cu care mergi zi de zi si nu sa o mai cumperi (pentru ca banii care-i va manca pentru reparatii vor fi o problema).
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Kspic, despre ce greseala e vorba?
Mercedes si audi au tabla galvanizata si sunt facute cu simt de raspundere nu cu un strat de lac infim ca sa iasa cat mai ieftina..cele care le vedeti ruginite au suferit accidente, au fost revopsite si in urma lucrarilor proaste incepe sa le vina de cap si rugina ; depinde si cum au fost intretinute ( spalate ) masinile, daca au avut si ele parte de ceruire macar o data pe an..la noi lumea nu prea are grija de masini...nu stiu ce e aia ceara si la spalatorie doar in zi de sarbatoare...iarna o lasa tot anotimpul nespalata ca deh...mintea creatza zice ca se murdareste la loc ; deci de aceea puteti vedea masini scumpe care sa arate mai rau la exterior decat un logan..
Ca si solutii pt a pastra rugina departe de masinile voastre va raman spalarile periodice, ceruirea cu una de calitate de doua ori pe an, o decontaminare cu argila dupa ce trece iarna si bafta. Eu personal nu am sesizat o problema comuna la opel cu rugina ; insa la vw passat b5.5 am vazut ca isi cam dau in petec pe la aripile fata ;
Mercedes si audi au tabla galvanizata si sunt facute cu simt de raspundere nu cu un strat de lac infim ca sa iasa cat mai ieftina..cele care le vedeti ruginite au suferit accidente, au fost revopsite si in urma lucrarilor proaste incepe sa le vina de cap si rugina ; depinde si cum au fost intretinute ( spalate ) masinile, daca au avut si ele parte de ceruire macar o data pe an..la noi lumea nu prea are grija de masini...nu stiu ce e aia ceara si la spalatorie doar in zi de sarbatoare...iarna o lasa tot anotimpul nespalata ca deh...mintea creatza zice ca se murdareste la loc ; deci de aceea puteti vedea masini scumpe care sa arate mai rau la exterior decat un logan..
Ca si solutii pt a pastra rugina departe de masinile voastre va raman spalarile periodice, ceruirea cu una de calitate de doua ori pe an, o decontaminare cu argila dupa ce trece iarna si bafta. Eu personal nu am sesizat o problema comuna la opel cu rugina ; insa la vw passat b5.5 am vazut ca isi cam dau in petec pe la aripile fata ;
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Bine ca ai vazut-o acum! Trebuia sa ii faci neaparat o poza. Multi sustin ca sunt doar un mit, ca sansele de a intalni una sunt mai mici decat de a vedea un diavol tasmanian in drum spre serviciu.
Chiar nu era cazul sã mã iei peste picior; mi s-a pãrut interesant cã am vãzut primul H cu ruginã fix azi, când am discutat despre treaba asta aici.
Totuºi, dacã simþi cu ardoare nevoia sã te afirmi printr-o aroganþã debordantã ºi te face sã te simþi mai bãrbat, eºti invitatul meu, poþi sã mã iei peste picior cât vrei. Eu sunt alãturi de tine, îmi place sã-mi susþin aproapele. Distracþie plãcutã.
Revenind on-topic: toate ruginesc în anumite circumstanþe (mã refer la mãrcile non-premium), indiferent cã-i VW, Opel, Renault sau mai ºtiu eu ce. ªi, da, cred cã þine pânã la urmã ºi de noroc, nu numai de cum o întreþii.
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
marius_george a scris:De curand am cumparat si eu un vectra b Z18XE si merge foarte bine. Este din 1995 si a fost adus de mine personal di austria. Plecasem sa iau un audi a6 allroad din 2012 dar pentru ca nu mi-au ajuns bani si nici nu prea am reusit sa ma inteleg cu proprietarul pentru ca eu nu. prea stiu limba austriaca. Sant foarte multumit de cum merge. O sa ii fac o sedinta foto cred maine.
Eu sunt sudent la universitatea din normandia si am facut deja cateva drumuri pana acolo si pot sa zic ca se aseaza ctfoarte bine pe sosea si este foarte comfortabile are niste scaune foarte bune si nu te doare de loc mijlocul.
Eu sunt sudent la universitatea din normandia si am facut deja cateva drumuri pana acolo si pot sa zic ca se aseaza ctfoarte bine pe sosea si este foarte comfortabile are niste scaune foarte bune si nu te doare de loc mijlocul.
Apropo de asta, exact asa am patit si eu, plecasem dupa un Porsche Panamera, cand am ajuns nu m-am inteles cu vanzatorul si asa am ajuns cu astra H. E bine ca m-am incadrat si cu banii ca am fost cam la limita.
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
bgd92 a scris:Si eu am in familie skoda O1 1.9 tdi din 2001 cumparata de noua cu 250.000 km, ambreiaj +injectoare+pompa+turbina originale ; consumul mixt la ea e de 5.5; afara consuma 4.5 pe drum de munte...sunt prea multe de zis..si nu...consider ca nu are niciun rost sa discut ceva cu voi atata timp cat cititi printre randuri si vorbiti fara sa stiti ( a-ti dovedit-o de multe ori in topicul asta ) ; eu am prezentat majoritatea problemelor vw la multe tipuri de motoare pe pagina asta ; nu stau sa repet pt oricine care i se scoala lui sa ma contrazica ; 1.7 va fi mereu peste vw e clar asta ; multumiti? Cum si in momentul de fata opel e peste vw...saracii astia de la vw au si ei doar 2-3 motorizari pt o gama atat de larga de masini...nu vedeti ca fac si ei oferta la super masini gen astra J 1.4 87 cp ; motorul de 1.4 100 cp era prea puternic pt J asa ca odata cu facelift-ul s-au gandit sa mai faca un "upgrade"...sa numai zic de jegul de consola centrala cu enspe mii de butoane...dar asa e opal mereu peste vw ; parca le-ati vinde voi asa va agitati si nu vreti sa acceptati realitatea...probabil cand va veti urca intr-un CC / passat B7 / golf 7 si sa aveti norocul sa le si conduceti va veti schimba total impresia ; pana atunci puteti sa fiti carcotasi in continuare si sa spuneti ca sunt strugurii acrii cand nu ajungeti la ei ; s-au facut atatea teste de specialitate despre calitatea materialelor, tinuta de drum, motorizarile de generatie noua, consum, etc..si opel niciodata nu a excelat cu nimic ; am 2 opeluri si m-as pisa pe ele la orice ora pt un vw intretinut ; dar pana facem rost de bani ne multumim cu ce avem ; am cumparat-o consolandu-ma cu ideea ca e mai buna ca un logan ; dar daca citest pe aici deja creste inima in mine sa vad ca e ceeaaa maii bunaa masinaaaa ! Bafta
P.s ; daca vorbim despre compettie...probabil nu cunoasteti RS-ul de pe megane care a facut ceva valva si e considerata o masina de exceptie ; si gama de autoutilitare si capete de tractor de la Renault..plus noile modele care iti fura ochii inevitabil pe strada ( noul megane / laguna coupe )..dar deh..proaste rau renault-urile astea..a-ti auzit voi la toti..tztztz...numai opal e za best..umbla mereu cu motorizarile altora ( isuzu / fiat ) si vorba lu punct, ei cand le fac, ori consuma ulei la greu ori nu sunt echilibrate..noroc ca avem opal..za best car ever !
P.s ; daca vorbim despre compettie...probabil nu cunoasteti RS-ul de pe megane care a facut ceva valva si e considerata o masina de exceptie ; si gama de autoutilitare si capete de tractor de la Renault..plus noile modele care iti fura ochii inevitabil pe strada ( noul megane / laguna coupe )..dar deh..proaste rau renault-urile astea..a-ti auzit voi la toti..tztztz...numai opal e za best..umbla mereu cu motorizarile altora ( isuzu / fiat ) si vorba lu punct, ei cand le fac, ori consuma ulei la greu ori nu sunt echilibrate..noroc ca avem opal..za best car ever !
In urma cu cativa ani iti dadeam perfecta dreptate. Dar lucrurile s-au schimbat in ultimii ani, mai ales de cand s-a trecut la motoare CR.
Sunt foarte multe lucruri care trebuie luate in calcul (nr de km, cati proprietari, dotari, istoric etc).
Toate marcile (nu vorbim de cele premium) sunt o apa si un pamant, cu + si - in dreptul fiecaruia. Poate or fi asiaticile un pic mai 'rasarite' pe partea mecanica (nu am avut sa vb din experienta), desi la cat de ahtiati sunt asiaticii dupa electronica.........si sunt urate ca masini (dpmdv), in afara de Mazda 6 dupa 2013.
Sa nu pierdem din vedere pretul de achizitie a unei masini similare si cat costa intretinerea in dreptul fiecarui model. Daca ai 'norocul' sa dai peste o frantuza sau o asiatica cu probleme....... mult si bine.
Asa ca nu poti spune ca opel e de cacat si restul 'is the best' !
PS: +1500E luam A4 B8, ghici ce, si nu imi pare rau!
Bafta.
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Nu e vorba de ce iti luai de banii astia..ca si eu de 3-4000 euro luam passat b5.5, bmw e46, audi a4 b5, sau alte super masini ; intradevar eram foarte fixat pe audi A4 b5 din 2000-2001; 1.9 tdi-ul ; are un cuplu f bun, consum bun, masina e premium, se simte asta de cum te-ai urcat in ea ; dar la noi nu gasesti o masina buna gasesti nunai troace...am zia sa o iau pe asta ca e intretinerea ieftina si ca am gasit-o ieftin si cu clima, altfel nu luam G ; vroiam neaparat climatronic..anul si km nu ma interesau ( desi se pare ca am nimerit una cu km reali -92.000 si care nu imi face nicio problema ) ; skoda O1 e f galagioasa fata de bora sau passat ; insa cum spuneam, nu prea gaseam o masina buna in banii astia ( culmea, daca te uiti pe autovit gasesti 300 de vw/ seat / skode pana in 4000 euro tdi dar toate sunt toroape si cu 5-700.000 km ) ; nu ma intelege gresit nu vroiam masina noua, dar motorul + cutia + directia si toate cele sa fie ok ; preferam sa aiba toate bucsile praf ca le schinbam eu..sau interuorul rupt si volanul uzat..e f greu sa gasesti la noi o masina buna...
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Ramasesem dator unui coleg.cu o info aici despre passatul 2.0 CR110 cp bluemotion oe care il conduc din cand in cand ; la 1750-1800 rpm calculatorul arata sa ii dau treapta superioara...deci cade undeva la 1250 rpm...e facut f prost calculatorul ala o tine f subturata daca te iei dupa el ; eu schimb de regula la 2700-3500 rpm ; astazi am avut consum urban de 7.6 fara start&stop activ ( ca nu il suport ) ; daca as schimba la 2300-2500 rpm si mers la consum ar iesi un 6.2 cu tot cu start&stop activ ; afara scot ~4.2-4.5 la mers pana in 120 si localitatile 70km/h ; in comparatie cu o insginia...consuma pe jumate si trage la fel de bine ca o insignia de 130 cp ; super masina..sa ai un consum mixt de 5% pe o limuzina cu multe dotari si 1.5 tone e de vis..astazi mai aveam juma de rezervor si arata BC-ul ca mai facea 630 km..cu opelul 1.6 fac cu un plin 500 km )
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Pai normal, Romanul vrea masina cat mai noua, sub 100k km si cat mai dotata (daca se poate si premium) cu 3-4000E, SURPRIZA, asa ceva nu exista.
Am mai spus-o de nenumarate ori, cand se cumpara o masina din RO, sa se dea o tura pe site-urile din afara (gen mobile.de) se face o medie si aia e valoarea exacta masinii.
Omul de buna credinta daca vrea sa vanda o masina 'curata', nu are nici o sansa. De ce? Din vina cumparatorilor si nu a samsarilor, care ofera ce cere piata, bravo lor, cine o musca sa suporte.
Fudulia se plateste scump!
Pentru ca am refuzat sa dau km inapoi am pierdut 800 E, fiindca a trebuit sa ma bat cu 'cazanele' samsarilor.
Bafta.
Am mai spus-o de nenumarate ori, cand se cumpara o masina din RO, sa se dea o tura pe site-urile din afara (gen mobile.de) se face o medie si aia e valoarea exacta masinii.
Omul de buna credinta daca vrea sa vanda o masina 'curata', nu are nici o sansa. De ce? Din vina cumparatorilor si nu a samsarilor, care ofera ce cere piata, bravo lor, cine o musca sa suporte.
Fudulia se plateste scump!
Pentru ca am refuzat sa dau km inapoi am pierdut 800 E, fiindca a trebuit sa ma bat cu 'cazanele' samsarilor.
Bafta.