- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
- bozo
- OP
- 129 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
- bozo
- OP
- 129 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
eu am renuntat la "specialisti" si mi-am luat interfata. Cand ajungi prin Bucuresti ii facem calibrare si setari. Nu ma pricep eu inca atat de bine dar mereu merge mai bine decat la service.
De cate ori m-am luat dupa "specialisti" am luat teapa.
Oricum mie imi place sa imi bag nasul peste tot, nu stiu ce m-as face cu o masina noua la care sa nu se strice nimic si sa nu am ce imbunatatiri sa ii fac )
De cate ori m-am luat dupa "specialisti" am luat teapa.
Oricum mie imi place sa imi bag nasul peste tot, nu stiu ce m-as face cu o masina noua la care sa nu se strice nimic si sa nu am ce imbunatatiri sa ii fac )
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
- bozo
- OP
- 129 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
delux111
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,
De ceva timp , tatal meu a devenit proprietar de Opel Frontera, 2.0 i, fabricatie 1994 .
Acum 2 saptamani, am schimbat consumabilele la ea , printre care si filtru de benzina (sub masina , pe sasiu, la roata dreapta spate).
De cum am pornit masina, a inceput sa se auda un zgomot in rezervor, ca si cum ar sufla un compresor in rezervor, se aude un faseit in continuu . Zgomotul asta apare odata cu pornirea motorului (nu la punerea contactului) si se opreste cand opresc motorul. In rest e ok, functionarea e aceiasi, doar ca se aude tare , mai ales cand deschid busonul la rezervor ...
Ma puteti ajuta cu ceva solutii ?
Multumesc anticipat si cer scuze daca am postat gresit.
De ceva timp , tatal meu a devenit proprietar de Opel Frontera, 2.0 i, fabricatie 1994 .
Acum 2 saptamani, am schimbat consumabilele la ea , printre care si filtru de benzina (sub masina , pe sasiu, la roata dreapta spate).
De cum am pornit masina, a inceput sa se auda un zgomot in rezervor, ca si cum ar sufla un compresor in rezervor, se aude un faseit in continuu . Zgomotul asta apare odata cu pornirea motorului (nu la punerea contactului) si se opreste cand opresc motorul. In rest e ok, functionarea e aceiasi, doar ca se aude tare , mai ales cand deschid busonul la rezervor ...
Ma puteti ajuta cu ceva solutii ?
Multumesc anticipat si cer scuze daca am postat gresit.
- bozo
- OP
- 129 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
delux111
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- florin_darabut
- **
- 199 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
bogdan fronteristu' a scris:nasol ca e pompa de vina. e mai scumpa vreo 380 de lei sau ceva de genul . dar daca era regulatorul iti dadeam eu o solutie mult mai simpla si mai ieftina - o scriu totusi sa fie aici pentru cine o mai pati la mine a fost exact cum a zis mecanicul. aveam la iesire din rezervor 6 bari si in rampa 2. omul a zis ca noile modele de opel au regulatorul in filtru. asadar mi l-a anulat pe ala original, mi-a montat un filtru din asta nou (costa vreo 40 -50 de lei parca ) si de atunci nu mai am treaba. de mentionat ca a trecut cam un an jumate de atunci si vreo 20.000 de km parcursi deci e relevant zic eu...
Salutare.
Imi poti spune de unde,cat si la montat?Trebuie sa cumpar si eu ca la mine regulatorul presiune cred ca este blocat pe deschis.Am montat pompa noua si am 2,2 bar pe tur,iar cand strangulez returul imi creste la 5 bar.
Multumesc anticipat
- bozo
- OP
- 129 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
- florin_darabut
- **
- 199 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- bozo
- OP
- 129 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
in rampa ajung exact 3 bari. Nu exista surplus. Surplusul e eliberat deja din filtru pe retur.
http://images5.okr.ro/aucti...76781-700_700.jpg
http://images5.okr.ro/aucti...76781-700_700.jpg
- florin_darabut
- **
- 199 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
- bozo
- OP
- 129 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
- florin_darabut
- **
- 199 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- florin_darabut
- **
- 199 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
- florin_darabut
- **
- 199 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salutare,Pina la urma tot ai dau foc Am schimbat azi capacul delcou ca al meu din 4 carbuni sau cum sor numi am mai avut 2,am schimbat o bujie care era fisurata dar tot nu merge,Adica: porneste la sfert motorul merge rotund dar pe esapament se aude de parca ar merge intrerupt,cand ai dau mai multe pedale scurte,nu se accelereaza cum trebuie adica sacadeaza.
Mentionez ca presiunea in rampa si inainte de filtru este de 2,2 bar la relantiu iar cand accelerez nu urca mai mult de 2,5 bar,iar daca strangulez returul urca pina la 3.0 bar.Cu vacumul de la regulator scos sta la 2,8 bar chiar daca nu accelerez.
Va rog o idee ca numai stiu ce sai fac!
Ps:electricianul zice sa verific mufa de la ecu dar nu stiu unde sa-l caut.
Mare multam anticipat
Mentionez ca presiunea in rampa si inainte de filtru este de 2,2 bar la relantiu iar cand accelerez nu urca mai mult de 2,5 bar,iar daca strangulez returul urca pina la 3.0 bar.Cu vacumul de la regulator scos sta la 2,8 bar chiar daca nu accelerez.
Va rog o idee ca numai stiu ce sai fac!
Ps:electricianul zice sa verific mufa de la ecu dar nu stiu unde sa-l caut.
Mare multam anticipat