Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat prin scoaterea si introducerea releului la loc in soclu. Sper sa nu fie doar o coincidenta. Dar acum parca nu mai merge bine pe gpl. Razz M-a ametzit masina asta. Shocked
Skip ads

  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
inseamna ca era contact imperfect. Da si cu WD40 pe contactele releului si mufei. Se curata si rugina si se face si un strat protector.

GPL-ul trebuie reglat.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Picioarele releului erau perfect curate... nici urma de mizerie sau oxidare. O sa dau si cu un WDxx degresant - decapant. Am unul profi pe la birou. Revenind la gpl, intr-un final poate ne vedem prin Bucuresti si studiem duda. Oare? Ca a mai fost reglat odata.... Laughing de specialisti... Laughing
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
eu am renuntat la "specialisti" si mi-am luat interfata. Cand ajungi prin Bucuresti ii facem calibrare si setari. Nu ma pricep eu inca atat de bine dar mereu merge mai bine decat la service.
De cate ori m-am luat dupa "specialisti" am luat teapa.

Oricum mie imi place sa imi bag nasul peste tot, nu stiu ce m-as face cu o masina noua la care sa nu se strice nimic si sa nu am ce imbunatatiri sa ii fac Smile)
Skip ads

  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Unde se afla mufa obd la opel frontera sport 2.0 x20se? Multumesc si weekend placut tuturor!
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Sub bord, pe la picioarele soferului.
  • delux111

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,
De ceva timp , tatal meu a devenit proprietar de Opel Frontera, 2.0 i, fabricatie 1994 .
Acum 2 saptamani, am schimbat consumabilele la ea , printre care si filtru de benzina (sub masina , pe sasiu, la roata dreapta spate).
De cum am pornit masina, a inceput sa se auda un zgomot in rezervor, ca si cum ar sufla un compresor in rezervor, se aude un faseit in continuu . Zgomotul asta apare odata cu pornirea motorului (nu la punerea contactului) si se opreste cand opresc motorul. In rest e ok, functionarea e aceiasi, doar ca se aude tare , mai ales cand deschid busonul la rezervor ...
Ma puteti ajuta cu ceva solutii ?
Multumesc anticipat si cer scuze daca am postat gresit.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Trebuie sa dai rezervorul jos, nu ai ce sa faci altceva.
Poate rasufla vreun furtun pe acolo, oricum decat sa astepti sa se strice de tot mai bine previ.
Skip ads

  • delux111

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Il dau jos, dar ce sa verific ? Stii cumva daca are si furtun de retur ?
Chiar nu-mi dau seama ce poate sa sufle asa tare in rezervor ...
Multumesc.
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
bogdan fronteristu' a scris:nasol ca e pompa de vina. e mai scumpa vreo 380 de lei sau ceva de genul . dar daca era regulatorul iti dadeam eu o solutie mult mai simpla si mai ieftina - o scriu totusi sa fie aici pentru cine o mai pati la mine a fost exact cum a zis mecanicul. aveam la iesire din rezervor 6 bari si in rampa 2. omul a zis ca noile modele de opel au regulatorul in filtru. asadar mi l-a anulat pe ala original, mi-a montat un filtru din asta nou (costa vreo 40 -50 de lei parca ) si de atunci nu mai am treaba. de mentionat ca a trecut cam un an jumate de atunci si vreo 20.000 de km parcursi deci e relevant zic eu...


Salutare.

Imi poti spune de unde,cat si la montat?Trebuie sa cumpar si eu ca la mine regulatorul presiune cred ca este blocat pe deschis.Am montat pompa noua si am 2,2 bar pe tur,iar cand strangulez returul imi creste la 5 bar.


Multumesc anticipat
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Merge filtrul de la mann cu codul WK 69/1. Are regulator de presiune de 3 bar incorporat si costa vreo 50 lei.
Are 3 tevi, se monteaza pe tur, iar teava care ramane in plus se pune pe retur, iar returul care ramane liber ce vine din rampa de injectoare se obtureaza.
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ok.surplus de benzina ce ajunge in rampa unde merge?intreb fiindca nu inteleg modul de functionare.

multam anticipat
Skip ads

  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
in rampa ajung exact 3 bari. Nu exista surplus. Surplusul e eliberat deja din filtru pe retur.
http://images5.okr.ro/aucti...76781-700_700.jpg
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
aha.suna foarte interesant,tu ai montat pe masina sau stii cine are si este ok,nu de alta dar as cumpara unu,decat sa dau pe un regulator 400-450 ron?


Multam anticipat
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am schimbat eu regulator presiune benzina frontera sport x20se - 170 lei, nou din magazin.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
eu am pus filtru la 50 lei si merge bine.
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
dar parca este mai ok sa dau 50-80 ron decat 170.
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
bozo a scris:eu am pus filtru la 50 lei si merge bine.



Deci ca sa inteleg,tu ti-ai pus filtru asta si este ok?Merg pe mina ta si imi iau si eu unu.Daca nu merge cum trebuie dau eu berea sau tuica :=)


Mare multam
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
florin_darabut a scris:dar parca este mai ok sa dau 50-80 ron decat 170.

Calculul este corect. Very Happy Eu am schimbat regulatorul degeaba. S-a dovedit a fi contact imperfect la releul de benzina. Very Happy
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,Pina la urma tot ai dau foc Smile Am schimbat azi capacul delcou ca al meu din 4 carbuni sau cum sor numi am mai avut 2,am schimbat o bujie care era fisurata dar tot nu merge,Adica: porneste la sfert motorul merge rotund dar pe esapament se aude de parca ar merge intrerupt,cand ai dau mai multe pedale scurte,nu se accelereaza cum trebuie adica sacadeaza.
Mentionez ca presiunea in rampa si inainte de filtru este de 2,2 bar la relantiu iar cand accelerez nu urca mai mult de 2,5 bar,iar daca strangulez returul urca pina la 3.0 bar.Cu vacumul de la regulator scos sta la 2,8 bar chiar daca nu accelerez.


Va rog o idee ca numai stiu ce sai fac!


Ps:electricianul zice sa verific mufa de la ecu dar nu stiu unde sa-l caut.


Mare multam anticipat
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR