Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
am postat mai sus un pic situatia mai explicit Smile

ramane doar sa mai verific cu un alt bulb de temp ma gandesc
Skip ads

  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat bulbul de temp, si temperatura nu urca mai mult de prima linie alba. Ma gandesc ca poate am probleme cu ceasul, deoarece restul reperelor care tin de sistemul de racire le-am schimbat. Se poate verifica asta cumva?
  • viozone

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Am o vectra din 92 motor c20ne injectie 2.0 Problema mea este urmatoarea am caldura in masina imediat ce se incalzeste motorul dar intra numai pe partea dreapta a masinii pe la geam si la mijloc in partea de jos vine cald in ambele parti.In stinga masinii pe la mijloc si la geam itra caldura ff putina. In partea dreapta frige de nu poti tine mina. Poate ma poate ajuta si pe mine cineva sau poate aveti vreun manual de reparatii care sa includa si circularea aerului prin radiatorul de caldura. Multumesc mult daca ma puteti ajuta!
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Asa ceva e si la mine. Doar ca la mine e vb de pozitia radiatorului (care nu e original si sta cumva fortat in locul ala) Poate fi vorba de ceva depuneri in calorifer. Pt ca prin partea stanga a caloriferului (vazut de sus) intra apa dinspre motor. O spalatura n-ar strica.. dar avand in vedere ca e iarna acum si ai putea pierde antigelul care il ai nu cred ca se merita. Asta e un lucru bun de facut prin primavara/vara. Numa' bine! Very Happy
Skip ads

  • emil r

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1992 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2007

  • Mesaj Privat
si eu am schimbat termostatul ,caldura am dar la ceasul din bord dupa aprox. 10 km abia daca urca acul la prima linie ,am comandat bulbul de temperatura ,naine ma duc dupa el sa vad dupa aceea
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu cred ca o sa fie ceva diferit. Toate vectrele care le-am vazut... temperatura apei sta in jurul primei linii albe. Sa ne zici daca la tine e diferit.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
devils a scris:Am schimbat bulbul de temp, si temperatura nu urca mai mult de prima linie alba. Ma gandesc ca poate am probleme cu ceasul, deoarece restul reperelor care tin de sistemul de racire le-am schimbat. Se poate verifica asta cumva?


Se poate verifica: pui firul de la sonda de temperatura la masa(caroserie) si acul trebuie sa urce la maxim peste 120 de grade
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verificat.. merge pana la capat... nu mai inteleg. Toate sunt bune numai ca nu indica 90C. Hmm...
Skip ads

  • sorinned

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Verifica ce tensiune de curent ai pe ceasurile din bord , am citit in manualul de reparati ptr. vectra a ca pe spatele ceasurilor ar fi un stabilizator de tesiune si acesta ar pastra o tensiune constanta 12 v . An cazul in care ar fi defect ceasurile dau idicatii eronate. Nu ai observat daca ceasul de benzina sau turometrul i-ti indica corect ?
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acul de benzina indica corect dupa cum am observat, se aprinde becul cam atunci cand acul trece pe portiunea rosie...deci cred ca e ok. Turometrul insa atunci cand pornesc motorul sta undeva pe la 500 cred ca atat e ..si numai dupa ce turez putin ..poi isi revine.

Edit: azi am testat sistemul. Se prezinta in felul urmator: am incalzit motorul pana a indicat acul 90C (am stat cu motorul pornit cred ca si o ora aproape), moment in care au si pornit ventilatoarele ... pentru putin timp.. dar apa s-a si racit si acul deja indica jumatate cat inainte. Deci am tras concluzia ca totul functioneaza corect numai ca am un decalaj la indicatorul de temperatura de la bord.
  • emil r

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1992 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat bulbul de temperatura si ceasul arata aproape la fel
  • dany_m2v

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
NU PORNESTE ELECTROVENTILATORUL? Nici la mine nu mergea cand am cumparat masina, dar s-a rezolvat imediat---am bagat-o pe un drum de tara ( vre-o 10 km) numai cu hopuri si damburi si cand am oprit am observat ca incepuse sa mearga si de atunci merge TZAVA ! Very Happy
Skip ads

  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Vectra A nu va face sauna in masina... rar intalnesti cazuri... eu inca nu am auzit.

O alta chestie... pe consola centrala intra numai aer rece... trebuie inchisa, din pacate daca dai ventilatorul la max... mai trage aer si din alte locuri. cu multa rabdare, nervi, timp si fasii de burete izolator, dai bordul jos si verifici, eventual repari dar cred ca nu merita efortul... pune termostat bun, da ventilatorul la 2, inchide consola centrala si trece iarna.

Parerea mea
  • banuboss34

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu opel vectra 1.6 benzina '93,nu mai inchide radiatorul de caldura si baga caldura tot timpul chiar daca e oprita caldura
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Tie nu-ti mai merg parghiile pe acolo sa directioneze aerul direct de afara. Prin calorifer trece apa tot timpu indiferent de cum misti de parghie.
  • Gabitza28

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o problema tot cu Vectra A '95 motor Isuzu Td.Caldura este,antigel nu pierde,in schimb merge numai in 95 de grade.De fapt daca nu ar porni ventilatoarele cred ca s-ar duce la 120 de grade.Cel de la care am luat masina acum ceva timp a zis ca i-a pus termocupla de dacie sau ceva de genul asta....Pompa e nou noutza.Va rog cine a intalnit problema asta sa-mi dea si mie un sfat pt ca nu pot merge decat cu caldura pornita si la 40 de grade e cam nasol.Si inca ceva:in 5 minute dupa ce pornesc moltorul ajunge temperatura la 90-95.Ce poate avea?Termostatul cumva?am tot cautat pe forumuri dar nu am gasit sau mi-a scapat. Help me please!
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
e temperatura de lucru, masina merge bine; atat timp cat se mentine intre 92 - 98 grade e ok; asta inseamna ca termostatul lucreaza (se incalzeste motorul repede), termocupla lucreaza, ventilatorul e in regula
  • Gabitza28

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ms pentru raspuns.Dar.....Cu caldura pornita vara! cel putin treapta unu la aeroterma, pornesc electroventilatoarele o data la 30 de secunde.
Sincer imi este frica sa opresc caldura.Nu stiu unde s-ar duce temperatura.
Cum pot verifica daca este infundat radiatorul?
Sau daca termostatul este bun?Am de gand sa cumpar unul nou si nu stiu daca este o idee buna.
Ms...
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
radiator infundat = temperare excessiva a motorului (peste 100 de grade si nu cred ca mai coboara in mers)
termostat blocat deschis = nu trece de 80 grade si se incalzeste foarte greu
termostat blocat inchis = fierbe motorul
  • Gabitza28

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc de promptitudinea raspunsului.
Cred ca a 3 a varianta spusa de tine e cea mai apropiata pt ca radiatorul este fierbinte deci ar trece apa prin el destul de bine iar prima varianta iese din calcul.
Maine cumpar unul nou si iti dau de veste.
Sper sa fie bine si sa pot in sfarsit sa merg cu caldura oprita.
Inca o data iti multumesc si toate cele bune.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR