- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
viozone
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut! Am o vectra din 92 motor c20ne injectie 2.0 Problema mea este urmatoarea am caldura in masina imediat ce se incalzeste motorul dar intra numai pe partea dreapta a masinii pe la geam si la mijloc in partea de jos vine cald in ambele parti.In stinga masinii pe la mijloc si la geam itra caldura ff putina. In partea dreapta frige de nu poti tine mina. Poate ma poate ajuta si pe mine cineva sau poate aveti vreun manual de reparatii care sa includa si circularea aerului prin radiatorul de caldura. Multumesc mult daca ma puteti ajuta!
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
Asa ceva e si la mine. Doar ca la mine e vb de pozitia radiatorului (care nu e original si sta cumva fortat in locul ala) Poate fi vorba de ceva depuneri in calorifer. Pt ca prin partea stanga a caloriferului (vazut de sus) intra apa dinspre motor. O spalatura n-ar strica.. dar avand in vedere ca e iarna acum si ai putea pierde antigelul care il ai nu cred ca se merita. Asta e un lucru bun de facut prin primavara/vara. Numa' bine!
emil r
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1992 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
devils a scris:Am schimbat bulbul de temp, si temperatura nu urca mai mult de prima linie alba. Ma gandesc ca poate am probleme cu ceasul, deoarece restul reperelor care tin de sistemul de racire le-am schimbat. Se poate verifica asta cumva?
Se poate verifica: pui firul de la sonda de temperatura la masa(caroserie) si acul trebuie sa urce la maxim peste 120 de grade
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
sorinned
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salut. Verifica ce tensiune de curent ai pe ceasurile din bord , am citit in manualul de reparati ptr. vectra a ca pe spatele ceasurilor ar fi un stabilizator de tesiune si acesta ar pastra o tensiune constanta 12 v . An cazul in care ar fi defect ceasurile dau idicatii eronate. Nu ai observat daca ceasul de benzina sau turometrul i-ti indica corect ?
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
Acul de benzina indica corect dupa cum am observat, se aprinde becul cam atunci cand acul trece pe portiunea rosie...deci cred ca e ok. Turometrul insa atunci cand pornesc motorul sta undeva pe la 500 cred ca atat e ..si numai dupa ce turez putin ..poi isi revine.
Edit: azi am testat sistemul. Se prezinta in felul urmator: am incalzit motorul pana a indicat acul 90C (am stat cu motorul pornit cred ca si o ora aproape), moment in care au si pornit ventilatoarele ... pentru putin timp.. dar apa s-a si racit si acul deja indica jumatate cat inainte. Deci am tras concluzia ca totul functioneaza corect numai ca am un decalaj la indicatorul de temperatura de la bord.
Edit: azi am testat sistemul. Se prezinta in felul urmator: am incalzit motorul pana a indicat acul 90C (am stat cu motorul pornit cred ca si o ora aproape), moment in care au si pornit ventilatoarele ... pentru putin timp.. dar apa s-a si racit si acul deja indica jumatate cat inainte. Deci am tras concluzia ca totul functioneaza corect numai ca am un decalaj la indicatorul de temperatura de la bord.
emil r
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1992 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2007
- Mesaj Privat
dany_m2v
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat
ZoomZero
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
Vectra A nu va face sauna in masina... rar intalnesti cazuri... eu inca nu am auzit.
O alta chestie... pe consola centrala intra numai aer rece... trebuie inchisa, din pacate daca dai ventilatorul la max... mai trage aer si din alte locuri. cu multa rabdare, nervi, timp si fasii de burete izolator, dai bordul jos si verifici, eventual repari dar cred ca nu merita efortul... pune termostat bun, da ventilatorul la 2, inchide consola centrala si trece iarna.
Parerea mea
O alta chestie... pe consola centrala intra numai aer rece... trebuie inchisa, din pacate daca dai ventilatorul la max... mai trage aer si din alte locuri. cu multa rabdare, nervi, timp si fasii de burete izolator, dai bordul jos si verifici, eventual repari dar cred ca nu merita efortul... pune termostat bun, da ventilatorul la 2, inchide consola centrala si trece iarna.
Parerea mea
- banuboss34
- *
- 1 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 1993
- Brasov
banuboss34
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
Gabitza28
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o problema tot cu Vectra A '95 motor Isuzu Td.Caldura este,antigel nu pierde,in schimb merge numai in 95 de grade.De fapt daca nu ar porni ventilatoarele cred ca s-ar duce la 120 de grade.Cel de la care am luat masina acum ceva timp a zis ca i-a pus termocupla de dacie sau ceva de genul asta....Pompa e nou noutza.Va rog cine a intalnit problema asta sa-mi dea si mie un sfat pt ca nu pot merge decat cu caldura pornita si la 40 de grade e cam nasol.Si inca ceva:in 5 minute dupa ce pornesc moltorul ajunge temperatura la 90-95.Ce poate avea?Termostatul cumva?am tot cautat pe forumuri dar nu am gasit sau mi-a scapat. Help me please!
Am si eu o problema tot cu Vectra A '95 motor Isuzu Td.Caldura este,antigel nu pierde,in schimb merge numai in 95 de grade.De fapt daca nu ar porni ventilatoarele cred ca s-ar duce la 120 de grade.Cel de la care am luat masina acum ceva timp a zis ca i-a pus termocupla de dacie sau ceva de genul asta....Pompa e nou noutza.Va rog cine a intalnit problema asta sa-mi dea si mie un sfat pt ca nu pot merge decat cu caldura pornita si la 40 de grade e cam nasol.Si inca ceva:in 5 minute dupa ce pornesc moltorul ajunge temperatura la 90-95.Ce poate avea?Termostatul cumva?am tot cautat pe forumuri dar nu am gasit sau mi-a scapat. Help me please!
- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Gabitza28
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
Ms pentru raspuns.Dar.....Cu caldura pornita vara! cel putin treapta unu la aeroterma, pornesc electroventilatoarele o data la 30 de secunde.
Sincer imi este frica sa opresc caldura.Nu stiu unde s-ar duce temperatura.
Cum pot verifica daca este infundat radiatorul?
Sau daca termostatul este bun?Am de gand sa cumpar unul nou si nu stiu daca este o idee buna.
Ms...
Sincer imi este frica sa opresc caldura.Nu stiu unde s-ar duce temperatura.
Cum pot verifica daca este infundat radiatorul?
Sau daca termostatul este bun?Am de gand sa cumpar unul nou si nu stiu daca este o idee buna.
Ms...
- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Gabitza28
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
Multumesc de promptitudinea raspunsului.
Cred ca a 3 a varianta spusa de tine e cea mai apropiata pt ca radiatorul este fierbinte deci ar trece apa prin el destul de bine iar prima varianta iese din calcul.
Maine cumpar unul nou si iti dau de veste.
Sper sa fie bine si sa pot in sfarsit sa merg cu caldura oprita.
Inca o data iti multumesc si toate cele bune.
Cred ca a 3 a varianta spusa de tine e cea mai apropiata pt ca radiatorul este fierbinte deci ar trece apa prin el destul de bine iar prima varianta iese din calcul.
Maine cumpar unul nou si iti dau de veste.
Sper sa fie bine si sa pot in sfarsit sa merg cu caldura oprita.
Inca o data iti multumesc si toate cele bune.