- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am fost peste tot cu ei.
Vineri, traseu de noape. Am plecat pe la ora 21:00 si ne-am intors pe la 24:00. Am urcat prin albia raului in amonte. Ori a mers cu Ram-ul (magnum V10) si Marius cu Dodge-ul.
Sambata dimineata am fost la traseul amenajat de Ori. Ori tot cu Ram-ul, Marius cu Dodge-ul si Jeep-ul. Acolo nu am putut face traseul din cauza autoblocantului stanga. Oricum, pana la linia de start au abandonat 4 masini: Un Nissan Navara a ramas pe la jumatatea drumului, si un Land Rover Discovery si inca doua masini nu au putut trece paraul sa intre pe domeniu. Eu am ajuns la start, dar nu am intrat pe traseu de teama sa nu raman fara fata. Aici, Marius a rupt directia la Dodge.
Sambata dupa amiaza, alt traseu prin Cheia. Am rezolvat cu blocantul si a mers perfect. Aici si-a adus Ori Kaiserul (a ramas impotmolit si la scos Marius cu Jeep-ul ). S-a urcat si prin copaci, a daramat copaci, etc.
Duminica dimineata am urcat pe un varf (era o stana parasita). Or ia mers cu Ram-ul. Pe drum, Marius a rupt directia la Jeep. S-a intors si a luat KTM-ul impreuna cu Cristina. In varf a ajuns doar Cristina. Marius a reusit sa rupa si KTM-ul . A mai ramas doar cu Iveco. Pot sa spun ca Frontera s-a descurcat mai bine decat alte masini mai bine echipate. Am fost si eu troliat , dar foart putin, vreo 10 metri. Eu am cauciucuri de asfalt, dar au fost altii cu A/T, M/T, MR/T care au urcat mai putin si au fost troliati mult mai mult. A fost super. Pozele si filmele nu sunt nimic fata de ce vezi la fata locului. Am castigat si la tombola o statie TTI cu antena . As fi preferat jentile, dar asta e, puteam sa nu castig nimic, asa ca sunt super multumit.
Vineri, traseu de noape. Am plecat pe la ora 21:00 si ne-am intors pe la 24:00. Am urcat prin albia raului in amonte. Ori a mers cu Ram-ul (magnum V10) si Marius cu Dodge-ul.
Sambata dimineata am fost la traseul amenajat de Ori. Ori tot cu Ram-ul, Marius cu Dodge-ul si Jeep-ul. Acolo nu am putut face traseul din cauza autoblocantului stanga. Oricum, pana la linia de start au abandonat 4 masini: Un Nissan Navara a ramas pe la jumatatea drumului, si un Land Rover Discovery si inca doua masini nu au putut trece paraul sa intre pe domeniu. Eu am ajuns la start, dar nu am intrat pe traseu de teama sa nu raman fara fata. Aici, Marius a rupt directia la Dodge.
Sambata dupa amiaza, alt traseu prin Cheia. Am rezolvat cu blocantul si a mers perfect. Aici si-a adus Ori Kaiserul (a ramas impotmolit si la scos Marius cu Jeep-ul ). S-a urcat si prin copaci, a daramat copaci, etc.
Duminica dimineata am urcat pe un varf (era o stana parasita). Or ia mers cu Ram-ul. Pe drum, Marius a rupt directia la Jeep. S-a intors si a luat KTM-ul impreuna cu Cristina. In varf a ajuns doar Cristina. Marius a reusit sa rupa si KTM-ul . A mai ramas doar cu Iveco. Pot sa spun ca Frontera s-a descurcat mai bine decat alte masini mai bine echipate. Am fost si eu troliat , dar foart putin, vreo 10 metri. Eu am cauciucuri de asfalt, dar au fost altii cu A/T, M/T, MR/T care au urcat mai putin si au fost troliati mult mai mult. A fost super. Pozele si filmele nu sunt nimic fata de ce vezi la fata locului. Am castigat si la tombola o statie TTI cu antena . As fi preferat jentile, dar asta e, puteam sa nu castig nimic, asa ca sunt super multumit.
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
Imi pare rau ca nu am ajuns si eu la Cheia, era interesant de vazut cum s-ar fi comportat acceasi masina ca a lui Stelea (apropo FELICITARI am auzit ca te-ai descurcat frumos si sa stapanesti sanatos statia), dar cu cauciucuri M/T si body lift. Poate se intimpla acelasi lucru ca si la Cimpulung la impadurire.Adica cand m-au vazut cu frontera au facut misto de mine, dar ajungand fara probleme la cota 1800 nimeni nu a avut de comentat nimic.
Parerea mea sincera este ca Frontera are potential in off road,dar trebuie sa fie foarte bine pregatita din punct de vedere tehnic,iar cel mai importante sunt cauciucurile.
Parerea mea este ca decat o masina de teren cu traditie in off road, dar cu probleme tehnice diverse, mai bine o Frontera in mintile ei.
Parerea mea sincera este ca Frontera are potential in off road,dar trebuie sa fie foarte bine pregatita din punct de vedere tehnic,iar cel mai importante sunt cauciucurile.
Parerea mea este ca decat o masina de teren cu traditie in off road, dar cu probleme tehnice diverse, mai bine o Frontera in mintile ei.
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
Imi pare rau ca nu am ajuns si eu la Cheia, era interesant de vazut cum s-ar fi comportat acceasi masina ca a lui Stelea (apropo FELICITARI am auzit ca te-ai descurcat frumos si sa stapanesti sanatos statia), dar cu cauciucuri M/T si body lift. Poate se intimpla acelasi lucru ca si la Cimpulung la impadurire.Adica cand m-au vazut cu frontera au facut misto de mine, dar ajungand fara probleme la cota 1800 nimeni nu a avut de comentat nimic.
Parerea mea sincera este ca Frontera are potential in off road,dar trebuie sa fie foarte bine pregatita din punct de vedere tehnic,iar cel mai importante sunt cauciucurile.
Parerea mea este ca decat o masina de teren cu traditie in off road, dar cu probleme tehnice diverse, mai bine o Frontera in mintile ei.
Parerea mea sincera este ca Frontera are potential in off road,dar trebuie sa fie foarte bine pregatita din punct de vedere tehnic,iar cel mai importante sunt cauciucurile.
Parerea mea este ca decat o masina de teren cu traditie in off road, dar cu probleme tehnice diverse, mai bine o Frontera in mintile ei.
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,320 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
Nu stiu cite kg are este destul de mare,dar nu este finisata si nici nu are tuate decupajele.Este in proportie de 50% gata, din pacate a trebuit sa o fac asa mare. Nu aveam unde pune troliu si nici nu aveam cum sa maschez fata (avand in vedere ca masina are body lift de 30 mm).Deci s-a marit distanta dintre sasiu si caruserie.Daca masori bara originala de fata si mai adaugi 30mm o sa vezi ca este mare.Singura diferenta este ca fusta barii originale este din plastic,iar asta este metalica.Nu prea ai ce face astea sunt cotele, mai bine zis masina nu-ti permite prea multe artificii.
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,725 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,725
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
Radu a scapat intreg si s-a comportat exemplar starnind admiratia multora cu masini mai puternice,si-a spus cuvintul experienta si nu numai (cauciucuri mult mai bune si mai adegvate conditiilor de lucru).
La mine ce sa spun, evenimentul s-a terminat frumos dar costisitor.Am terminat si eu traseul,dar din a doua incercare.Pentru ca la prima plecare am ramas fara toba. Am dat in marsalier si am indoit finala nu am stiut am crezut ca am facut pana.Accelerz si se aude cea mai mare bubuiala posibila la curul meu rezultat toba mare efectiv despicata pe din doua si gaina pe afara (adica vata de azbest).
Am taiat toba si am scos-o definitiv ramanind doar cu catalizatorul rezultat, o pirdere de putere semnificativa. Am reusit sa termin traseul si chiar am avut surpriza sa urc acolo unde alti s-au troliat (chiar daca masinile respective aveau garda la sol mai mare si blocant pe spate) ciudat.
La mine ce sa spun, evenimentul s-a terminat frumos dar costisitor.Am terminat si eu traseul,dar din a doua incercare.Pentru ca la prima plecare am ramas fara toba. Am dat in marsalier si am indoit finala nu am stiut am crezut ca am facut pana.Accelerz si se aude cea mai mare bubuiala posibila la curul meu rezultat toba mare efectiv despicata pe din doua si gaina pe afara (adica vata de azbest).
Am taiat toba si am scos-o definitiv ramanind doar cu catalizatorul rezultat, o pirdere de putere semnificativa. Am reusit sa termin traseul si chiar am avut surpriza sa urc acolo unde alti s-au troliat (chiar daca masinile respective aveau garda la sol mai mare si blocant pe spate) ciudat.