biela-manivela- Suspendat
- 2,912 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,912
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Faptul ca un corp se va misca la infinit daca asupra lui nu actioneaza forte a spus-o Newton. La fel, daca este in repaos va ramane asa atat timp cat asupra lui nu actioneaza forte. Pe scurt isi mentine starea de miscare.
Inertia e o masura a masei. Un corp in miscare are o energie cinetica proportionala cu masa lui. E=mv^2 /2.
Fortele ce actioneaza asupra unui corp produc un lucru mecanic, lucru mecanic care se transforma in energie cinetica.
In concluzie un pentru a opri un corp in miscare trebuie sa efectuezi un lucru mecanic egal cu energia lui cinetica, adica cu atat mai mare cu cat masa corpului e mai mare. Daca se considera constante frecarile din cutie atunci inertia mare a pieselor va mari timpul necesar sincronizarii arborilor si va uza mai tare sincroanele (al caror rol e sa sincronizeze arborii prin frecare).
Tu te bucuri de fapt ca frecarile in cutie sunt mici, nu ca piesele in miscare au inertie mare.
Inertia e o masura a masei. Un corp in miscare are o energie cinetica proportionala cu masa lui. E=mv^2 /2.
Fortele ce actioneaza asupra unui corp produc un lucru mecanic, lucru mecanic care se transforma in energie cinetica.
In concluzie un pentru a opri un corp in miscare trebuie sa efectuezi un lucru mecanic egal cu energia lui cinetica, adica cu atat mai mare cu cat masa corpului e mai mare. Daca se considera constante frecarile din cutie atunci inertia mare a pieselor va mari timpul necesar sincronizarii arborilor si va uza mai tare sincroanele (al caror rol e sa sincronizeze arborii prin frecare).
Tu te bucuri de fapt ca frecarile in cutie sunt mici, nu ca piesele in miscare au inertie mare.
biela-manivela- Suspendat
- 2,912 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,912
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 755 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 755
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Din cate stiu eu aceasta problema este la toate opel-urile, pinioanele raman turate dupa ce apesi ambreajul, dar se rezolva repede, dai dublu-ambreaj sau impingi incet si se rezolva.
La polo si golv 3/4/5 am inteles ca este aceasi problema, si la A6 ... nush cat este fabula si cat nu.
Chestia este ca nu se meritau modificarile necesare pentru cutie, rezolvau chestia asta si mai puneau 1000e in plus la masina.
Din cate stiu eu aceasta problema este la toate opel-urile, pinioanele raman turate dupa ce apesi ambreajul, dar se rezolva repede, dai dublu-ambreaj sau impingi incet si se rezolva.
La polo si golv 3/4/5 am inteles ca este aceasi problema, si la A6 ... nush cat este fabula si cat nu.
Chestia este ca nu se meritau modificarile necesare pentru cutie, rezolvau chestia asta si mai puneau 1000e in plus la masina.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
hawk
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2009
- Mesaj Privat