- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
StefanTolos a scris:Incearca aici.
Hai ca esti tare - in caz ca n-ai observat, tutorialul ala e facut de mine si este pentru Astra in special, nu cred ca se aplica in totalitate la Corsa, decat pe parte de pini ECU, dar nici acolo nu am certitudine, mai sunt cred si alte fire de tras
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
StefanTolos a scris:DA, cum nu poti gasi ceva tocmai tu nu sunt diferente mari in aceasta privinta intre cele doua modele.
La prima vedere nu, dar sunt ceva diferente pe la pinii ceasurilor de bord, sigurante si nu numai... Doar ECU pare a fi acelasi
Oricum sper sa ma apuc de treaba cat de curand
La pinii de consum la Z12XE, ECU Motronic 15.5, spune ca pinul 27 MID merge la pinul 52 ECU ,iar pinul 28 MID merge la pinul 57 ECU
Probabil ca imi gaseam timp epntru asa ceva daca ma mai impingea cineva de la spate cum s-a intamplat in 2005 la Astra G
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Cine ma ajuta un pic ca m-am cam pierdut in scheme...
Avand in vedere tutorialul meu la ECU Motronic Z12XE, pinul 27 de la MID se conecteaza la pinul 52 ECU, iar pinul 28 MID se conecteaza la pinul 57 ECU
Uitandu-ma in TIS, intr-adevar la Astra G cu Z12XE pinii 52 si 57 de la mufa X79 - ECU, are pinii 52 si 57 care merg spre interior, deci e corecta treaba conform diagramei, daca ne uitam tot in TIS la diagrama MID, pinii 27 si 28 au aceleasi culori ca pinii 52 si 57 care merg spre ECU
Bun.... problema e ca in TIS, daca aleg Corsa C Z12XE cu acelasi Motronic 15si ma uit la diagrama MID, nu sunt decat 10 pini conectati, de pinul 27 si 28 nici vorba sa aiba vreun fir, urmeaza sa ma uit si live sa vad daca totusi exista fire in pinii 27 si 28 - Sa fie oare TIS incomplet sau oare MID de pe Corsa C sa nu se poata lega la ECU ? Aceleasi lucru se intampla la Corsa C si in cazul ECU, pinii 57 e epntru altceva, nu are aceleasi culoare la fir, iar pinul 52 nu e conectat nicaieri...
Ce mama draq, sunt 2 masini cu acelasi ECU si acelasi MID, dar pinii fac altceva, sau nu e prezut BC la Corsa C in TID?
Avand in vedere tutorialul meu la ECU Motronic Z12XE, pinul 27 de la MID se conecteaza la pinul 52 ECU, iar pinul 28 MID se conecteaza la pinul 57 ECU
Uitandu-ma in TIS, intr-adevar la Astra G cu Z12XE pinii 52 si 57 de la mufa X79 - ECU, are pinii 52 si 57 care merg spre interior, deci e corecta treaba conform diagramei, daca ne uitam tot in TIS la diagrama MID, pinii 27 si 28 au aceleasi culori ca pinii 52 si 57 care merg spre ECU
Bun.... problema e ca in TIS, daca aleg Corsa C Z12XE cu acelasi Motronic 15si ma uit la diagrama MID, nu sunt decat 10 pini conectati, de pinul 27 si 28 nici vorba sa aiba vreun fir, urmeaza sa ma uit si live sa vad daca totusi exista fire in pinii 27 si 28 - Sa fie oare TIS incomplet sau oare MID de pe Corsa C sa nu se poata lega la ECU ? Aceleasi lucru se intampla la Corsa C si in cazul ECU, pinii 57 e epntru altceva, nu are aceleasi culoare la fir, iar pinul 52 nu e conectat nicaieri...
Ce mama draq, sunt 2 masini cu acelasi ECU si acelasi MID, dar pinii fac altceva, sau nu e prezut BC la Corsa C in TID?
- strutzzy
- **
- 236 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Corsa 2008 Z14XEP
- Bucuresti
strutzzy
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
strutzzy a scris:
Din cate stiu eu, Corsa C cu BC vine cu MID / GID. TID-ul nu este folosit pentru BC la nicio varianta de Corsa.
GabiB-77 a scris:
Ce mama draq, sunt 2 masini cu acelasi ECU si acelasi MID, dar pinii fac altceva, sau nu e prezut BC la Corsa C in TID?
Ce mama draq, sunt 2 masini cu acelasi ECU si acelasi MID, dar pinii fac altceva, sau nu e prezut BC la Corsa C in TID?
Din cate stiu eu, Corsa C cu BC vine cu MID / GID. TID-ul nu este folosit pentru BC la nicio varianta de Corsa.
am vrut sa scriu TIS si am nimerit TID, de TIS era vorba... se putea deduce, daca vorbeam de scheme
Ultima modificare facuta de GabiB77 la Sam 13 Feb, 2010 3:47 pm, modificat de 2 ori in total
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am mai sapat un pic pentru Corsa C1 (pre-facelift).
In TIS vad scheme de TID, MID, GID. Toate 3 primesc info despre viteza de la VSS sau ABS. Deci cu viteza o rezolvam, raman celelalte.
Ce conexiuni mai au? MID si GID au acelasi Pin-Out. Sa vedem:
4 - F24 5A = +Contact
5 - F12 20A = +Permanent
14 - Diag = pin in Mufa OBD2
12 - VSS/ABS = info viteza
7 - BCM = speranta mare. Degeaba, e doar tensiunea pentru intensitatea luminii
2, 3 - Senzor temperatura exterioara
1 - GND
10,11 - conexiune catre HU
Concluzii partiale (sper sa ma insel):
- pinii din scheme nu ne dau mari sperante legate de consum;
- trebuie incercat cu un MID de CCRT de la Astra-G. La fel ca si la Y17DT in urma cu ceva timp, astept curajosi
Am cautat in EPC dupa cateva coduri de MID sau GID.
MID mere pe Corsa-C, Meriva, Vivaro. GID mere pe Corsa-C, Tigra-B, Meriva.
Deci tre sa vedem cum e la Meriva si Vivaro.
LE: Vesti proaste, nici la Meriva sau Vivaro nu gasesc info.
Repet, ma refer la modelele pre-2005.
Ultima modificare facuta de maiandrei la Dum 14 Feb, 2010 1:50 am
In TIS vad scheme de TID, MID, GID. Toate 3 primesc info despre viteza de la VSS sau ABS. Deci cu viteza o rezolvam, raman celelalte.
Ce conexiuni mai au? MID si GID au acelasi Pin-Out. Sa vedem:
4 - F24 5A = +Contact
5 - F12 20A = +Permanent
14 - Diag = pin in Mufa OBD2
12 - VSS/ABS = info viteza
7 - BCM = speranta mare. Degeaba, e doar tensiunea pentru intensitatea luminii
2, 3 - Senzor temperatura exterioara
1 - GND
10,11 - conexiune catre HU
Concluzii partiale (sper sa ma insel):
- pinii din scheme nu ne dau mari sperante legate de consum;
- trebuie incercat cu un MID de CCRT de la Astra-G. La fel ca si la Y17DT in urma cu ceva timp, astept curajosi
Am cautat in EPC dupa cateva coduri de MID sau GID.
MID mere pe Corsa-C, Meriva, Vivaro. GID mere pe Corsa-C, Tigra-B, Meriva.
Deci tre sa vedem cum e la Meriva si Vivaro.
LE: Vesti proaste, nici la Meriva sau Vivaro nu gasesc info.
Repet, ma refer la modelele pre-2005.
Ultima modificare facuta de maiandrei la Dum 14 Feb, 2010 1:50 am
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai daca mai tii minte intre ce am eu pe masina si MID-ul de CCRT de pe Astra G nu e mare diferenta... pinii 27 si 28 de la MID ar trebui sa mearga la pinii 52 si 57 de la mufa de ECU, dar cum sunt 2 mufe, nu se stie la care din ele
Conform TIS, pinul 57 e ocupat la ambele mufe, pinul 52 e liber la ambele mufe... o sa desfac saptamana viitoare MID_ul de la Corsa sa vad ce fire sunt pe acolo si cate sunt legate si ce culori au
Conform TIS, pinul 57 e ocupat la ambele mufe, pinul 52 e liber la ambele mufe... o sa desfac saptamana viitoare MID_ul de la Corsa sa vad ce fire sunt pe acolo si cate sunt legate si ce culori au
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Stiu, asta am de gand, dar sa am si un multimetru la mine sa nu fac draq vreun scurt... - si sa se mai incalzeasca un pic vremea sa nu-mi inghete mainele...
Eu sunt dispus sa pun MID-ul la bataie (esti sigur ca pe vremea aia se numea GID la Corsa asta cu GSM), gaseste tu astra G cu Z12XE... ce bine era daca ISO nu era din Galati
Problema grava e ca n-am gasit nimic pe net, pe niciun site sau forum... Cand ma chinuiam cu Astra G-ul prin 2005 mai gaseam temerari prin Cehia, Germania, chiar nu s-o fi gandit nimeni la BC pe Corsa C 2001-2003 ?
Eu sunt dispus sa pun MID-ul la bataie (esti sigur ca pe vremea aia se numea GID la Corsa asta cu GSM), gaseste tu astra G cu Z12XE... ce bine era daca ISO nu era din Galati
Problema grava e ca n-am gasit nimic pe net, pe niciun site sau forum... Cand ma chinuiam cu Astra G-ul prin 2005 mai gaseam temerari prin Cehia, Germania, chiar nu s-o fi gandit nimeni la BC pe Corsa C 2001-2003 ?
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Pai nu tre sa gasim Astra-G cu Z12XE, ci ORICE Astra-G cu MID/GID/CID.
Daca e cu MID si CCRT e super, daca e cu GID/CID e perfect.
In poza de aici e GID: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=35652
Daca e cu MID si CCRT e super, daca e cu GID/CID e perfect.
In poza de aici e GID: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=35652
- GabiB77
- OP
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Nu am mai avut rabdare si am facut eu schema pentru Corsa-C, Z12XE sau Z10XE:
Bafta la modificari sau... poate vii intr-o zi la garaj sa ne ocupam impreuna.
Am separat discutiile ca sa nu se creeze confuzie.
Stefan, abia acum am vazut ca tu ai Z10XEP din 2006. Am aruncat un ochi prin scheme si cred ca sunt sanse mari pentru Z10/12/14XEP, insa trebuie sa instalati GID. Dar despre toate astea discutam in topicul pentru facelift.
Am adaptat tabelul facut demult pentru Vectra, modificand doar unde a fost necesar. Sper sa nu se trezeasca vreunul sa comenteze ca pinul x sau y bla bla. Ce este important, este trecut corect.
Bafta la modificari sau... poate vii intr-o zi la garaj sa ne ocupam impreuna.
Am separat discutiile ca sa nu se creeze confuzie.
Stefan, abia acum am vazut ca tu ai Z10XEP din 2006. Am aruncat un ochi prin scheme si cred ca sunt sanse mari pentru Z10/12/14XEP, insa trebuie sa instalati GID. Dar despre toate astea discutam in topicul pentru facelift.
Am adaptat tabelul facut demult pentru Vectra, modificand doar unde a fost necesar. Sper sa nu se trezeasca vreunul sa comenteze ca pinul x sau y bla bla. Ce este important, este trecut corect.
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Va pun la dispozitie si eu ce am gasit pentru Corsa C Z12XE pe internet este vorba de un neamt care si-a transformat masina Corsa C intr-o bijuterie si avea expus acest tabel referitor la MID lui de pe masina,sunt de acord cu maiandrei se vede ca a stat sa se documenteze pana tarziu pentru aceasta problema,fapt relevat din ora postarii,multumim Marius si da am sa incerc si eu impreuna cu voi sa postam si la facelift.