- cogi
- OP
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
am gasit inca una din cauzele posibile . In manualul deservice spune cum se aeriseste acest motor de care habar nu am avut asa ca e posibil sa fi tunat fiecare garnitura din cauza aerisirii.
Pt colegul cu Calibra de cand ai masina si ce reparatii la motor au fost efectuate in ultimul timp?Pt ca daca ai umblat la circuitul de racire fara sa aerisesti suficient e posibil sa fie asta cauza.
Un mecanic m-a convins sa caut cum se aeriseste motorul pt ca zicea el ca si colegul gcom61 tre sa fie aer pe undeva si termostatul nu se deschide in vapori ci doar in apa asa ca din lipsa apei datorata aerisirii necorespunzatoare se poate fierbe chiulasa.
Pt colegul cu Calibra de cand ai masina si ce reparatii la motor au fost efectuate in ultimul timp?Pt ca daca ai umblat la circuitul de racire fara sa aerisesti suficient e posibil sa fie asta cauza.
Un mecanic m-a convins sa caut cum se aeriseste motorul pt ca zicea el ca si colegul gcom61 tre sa fie aer pe undeva si termostatul nu se deschide in vapori ci doar in apa asa ca din lipsa apei datorata aerisirii necorespunzatoare se poate fierbe chiulasa.
- stocariu
- ***
- 733 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
De obicei la Opel aerisirea se face singura cand deschide tremostatul. De la Ascona 1985 pana la vectra 2001 eu nu am vazut sa aiba aerisitor, se aerisesc direct in vasul de expansiune. Daca radiatorul se incalzeste inseamna ca trece apa prin el si termostatul deschide(cu apa). E posibil la tine sa aiba aerisitor daca zici ca exista in manualul de service procedura de aerisire.(nu am inteles bine din ultimul tau post).
- cogi
- OP
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
asa am zis si eu pana am dat cautare pe google "manual service opel" si spune solutia de aerisire si sa stii ca exista la modelele ohc se scoate sonda de temperatura iar la modelul ohv se scoate furtunul de pe chiulasa care merge la caloriferul de incalzire.Si cred ca de aia am pus 5 garnituri de chiulasa .
Acum cred ca o voi inlocui din nou ca nu mai trage masina si cred ca sufla compresia intre pistoanele 2-3 si tre sa ma astept la alta garnitura
Acum cred ca o voi inlocui din nou ca nu mai trage masina si cred ca sufla compresia intre pistoanele 2-3 si tre sa ma astept la alta garnitura
- cogi
- OP
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
speed_csn
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 2.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2008
- Mesaj Privat