Ce-i drept discutzia NOU-SH poate sa dureze cat una despre extraterestrii si Dumnezeu (si sa ajunga la aceleasi concluzii). In fond aici problema tine de ce-si doreste fiecare de cati bani are sa obtina ce vrea si de...putzina minte. Eu personal sunt adeptul cumpararii unei masini noi (daca am bani, evident). DAR: masinile noi nu-mi plac. In primul rand din cauza "tehnologiei avansate" care este utila, pe alocuri dar ma streseaza ideea unei masini care sa franeze de capul ei de ex pt ca simte "senzoru" ceva...Vreau sa conduc eu masina si nu invers. In afara de airbag-uri si in unele cazuri, ABS si servodirectie nu ma intereseaza nimic din tehnologia pe care ti-o baga pe gat fabricantzii. Nu vreau ESP, TC, AC, EBD, ASR, ASC, SRS, @$#&^%&.... In al doilea rand masinile noi sunt din ce in ce mai urate (parerea mea
![Wink](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
)si mai greu de condus in sensul ca pt vre-o idee "geniala" de design se face rabat de la vizibilitate si manevrabilitate. E drept ca la Astra (si inca 2-3 de clasa mica/medie) nu-i chiar asa. Mie imi place si H si G (si F) chiar daca intre ele nu e vre-o legatura de design.
Revenind la subiect eu vreau sa stiu daca Astra G-sau classic II daca n-o fi aceeasi mashina- merita ca mashina in sine.
Ca idee eu am inceput pe o Dacie SuperRnova pe care am rupt-o in 2 cu o placere incredibila (mai ales ca fugea super bine pt o Dacie), am mers in paralel pe Tico, apoi Ford Escort 1.6/90hp, dupa care m-am delectat cu un BMW E30 (urs) 320i/129hp. Si tzin sa mentzionez ca le-am alergat cam pe toate (cu bun simtz, in afara de dacie) si asa voi face si cu urmatoarea achizitie probabil. Astra G ma atrage si pt ca e mai simpla si frumoasa. E adevarat ca poate as vrea unele optiuni (de comfort nu altceva) si nu-mi place ca nu exista la una noua. Dar intrebarea e daca e buna.
Deci astept recenzii, comparatzii, explicatzii. De-abia dupa ce ma hotarasc ca merita o sa ma gandesc daca-mi iau noua sau SH.