Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Dar care sunt de offroad..? X5/ X6 / Q7 / Touareg ? Sa fim seriosi..se descurca foarte bine pe offroad..la fel ca si lada niva / fiat panda 4x4 / land rover si alte masinute gandite pt asa ceva..nu doar sa fie mari si gipuri si sa iti lasi barile de zeci de milioane pe acolo ;
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
PunctAlbastru a scris:Pai, conform publicatiilor de specialitate e mai buna in offroad decat orice concurent direct si chiar decat unii din clase superioare. E un soft offroader foarte bun. Aparent se descurca in offroad chiar mai dificil decat soft. Da, sufera la alte capitole. La asta NU! Cu cine compari?

Pai pentru ce-si cumpara românul Duster, pentru off-road ? Eu cred ca nu de asta, defapt cred ca off-road-ul e ultimul lucru la care se gandeste. Si nu cred ca gresesc cu asta.

Românul care-si cumpara Duster (platforma Logan) vrea mai mult decat un Logan (si deci primeste) vrea sa fie mai sus ca si pozitie la volan (primeste) vrea sa nu aiba un Logan ca toti ceilalti români (bravo!) vrea consum redus (dieselul se vinde cel mai bine) vrea unpic mai mult spatiu si rasfatz(confort) pentru banii care-i da (raportat la ce ar putea primi de la un Logan). Cam astea banuiesc eu ca le vrea cumparatorul de Duster.

Daca am uitat ceva, mai completati-ma voi ca nu e absolut nicio suparare.

Overall, pentru mine Duster-ul ramane o masina limitata de platforma (Logan), daca il construiau de la zero cred ca iesea cu totul altceva. Poate reuseau românii ce n-a reusit sa faca Renault cu Koleos (noi macar aveam experienta cu ARO, care a fost destul de bun in off-road)
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Tazmanianule ...ma amuzi maxim.
nu acuza inainte sa ma cunosti fi cu bagare de seama.
cu dooker(2014) cauciuc continental iarna cu tot cu antideraj m-am invartit , iar in corsa fara antiderapaj doar am derapat nitel. e o mica mare diferenta.Ai sa spui ca centrul de masa e mai sus la dokker sau logan iar la corsa (2004) cauciuc yokohama iarna e mai jos .. etc. Treaba asta sa intamplat seara tarziu cand nu era trafic.
Pustan cu fumuri in cap: nu uita ca eu,tu si multi altii am fost tineri candva!
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
www.4tuning.ro/masini-no...romani-22905.html
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
da, editie limitata...
productie de serie pentru acele mirobolante dotari (macar optionale) cand?
probabil cand si cel mai chel reno o sa le aiba standard...
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Mi se pare mie sau pilotul automat e pus sub climatronic? Sau ce e ala?
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
PunctAlbastru a scris:Pai, conform publicatiilor de specialitate e mai buna in offroad decat orice concurent direct si chiar decat unii din clase superioare. E un soft offroader foarte bun. Aparent se descurca in offroad chiar mai dificil decat soft. Da, sufera la alte capitole. La asta NU! Cu cine compari?

Din experienta "Offroad-ul" pe care se descurca Duster-ul se limiteaza la drumuri de tara (adica din alea pe care un Dacia Pick-up 4x4 face fata cu brio , tot din experienta scriu).NU are posibilitate de cuplare 4x4 permanent , are un mod AUTO in care un calculator (in stransa legatura cu ASR-ul ) decide cand sa intre si tractiunea fata (4x4) , in schimb are diferential blocabil dar degeaba il ai daca deja te-ai intepenit in noroi deoarece cu cateva secunde inainte sa te intepenesti "calculatorul" a decis ca nu este nevoie de 4x4 cuplat.
Garda la sol fata de scut este mica... te faci de rusine pe zapada de 20 cm daca te increzi in capacitatea incredibila a noului SUV achizitionat.... ramai suspendat, iar in "offroad" mergi mai mult pe burta ,unde "calitatea" scuturilor iese la iveala, de multe ori dupa cateva drumuri "in afara soselei" ramai fara scutul de la grup , si decat sa pui tot din ala alegi o solutie home-made mult mai buna.
Duster-ul este bun daca:
-vrei sa urci borduri fara stres prea mare
-vrei sa te deci la gratar intr-o padure mai neamenajata.
-vrei un plus de comfort pe drumuri "de tara".
Probleme remarcate pe mai multe masini dupa 10 000 km
-la rece motorul se balbaie, in mers da in nas.
-nu indica motorina cum trebuie , cand maxim cand minim.
-bloc lumini, se stinge faza scurta cand semnalizezi.
-un carait aleatoriu , cand stai pe loc, seamna cu caraitul care se produce cand schimbi viteza si nu calci ambreiajul. Probabil incearca sa cupleze 4x4 dar ramane intre nu stiu...
In schimb Duster-ul (facelift) este foarte comfortabil, amortizeaza incredibil de bine , tinuta de drum ok fara senzatie ca te rostorni (vezi Dokker) comenzile geamurilor sunt pe usa adica unde trebuie, bluetouth ,si cam tot ce trebuie unei masini.
Daca merita 16 000 E unul ... eu zic ca nu, si zic ca ... da,daca vrei ceva mai mult decat Logan . Sa-ti iei un Duster fara tractiune integrala nu are rost ... asta-i singurul plus al acestui pseudo SUV.
Per total este un "best buy" in banii astia sa recunoastem , cu toate ca o masina de 4000 E veche de 10-15 ani dar dotata cum trebuie, reductor, blocant, 4x4 selectabil manual in offroad se descurca incredibil inclusiv cu un Duster legat de el.
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Nu nu nu, pilotul automat e pe volan ; chiar imi place cum e pus si face toti banii Smile pacat ca noul logan rupe la consum dupa 100-110 km/ h in regim de autostrada datorita formei..in rest, la 70-80 km/h in treapta 5 ai consum instant de 3.5-3.8 % pe 0.9 tce Smile dusterul e foarte ok pt romania si ofeta destule la pretul lui ; mai ales o intretinere ieftina si este o masina accesibila...dar deh..daca nu are 4 cerculi pe capota sau sigla bmw romanului nu-i place..tipic...mai bn ne plimbam cu opelul cel de toate zilele pe care nu a existat vreodata 4x4...( exceptie insignia..) fara de vw ( 4motion), seat, fiat ( panda), bme e46, audi ( quattro) si probabil si altele de prin anii 2000-2003 care nu-mi vin in minte...dar deh..cum au zis altii pe forum...la ce ne trebe 4x4 ? Ca doar nu e jip Smile))))))))
Skip ads

  • tazmanianul

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
kinderasu a scris:Tazmanianule ...ma amuzi maxim.
nu acuza inainte sa ma cunosti fi cu bagare de seama.
cu dooker(2014) cauciuc continental iarna cu tot cu antideraj m-am invartit , iar in corsa fara antiderapaj doar am derapat nitel. e o mica mare diferenta.Ai sa spui ca centrul de masa e mai sus la dokker sau logan iar la corsa (2004) cauciuc yokohama iarna e mai jos .. etc. Treaba asta sa intamplat seara tarziu cand nu era trafic.
Pustan cu fumuri in cap: nu uita ca eu,tu si multi altii am fost tineri candva!


Una e sa te dai cu capul de pereti si alta sa te lauzi ca ai facut asta.
Nu ai un post de cand citesc eu pe clubopel in care sa spui ceva inteligent sau macar adevarat. Traiesti o adevarata poveste colegule. Povestea corsa cu caucicuri proaste sta mai bine pe zapada decat doker cu cauciucuri continental.
Ca idee, pe gheata, daca derapezi la viteza mai mare, doar cel de sus te mai salveaza.
O masina o compari cu acelasi sofer, aceleasi reactii si acelasi drum cu aceleasi conditii. Asa am vazut si eu multe masini din clasa dacia doker care se rastoarna la un viraj mai brusc iar dacia doker nu.
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
bgd92 a scris:Nu nu nu, pilotul automat e pe volan ; chiar imi place cum e pus si face toti banii Smile pacat ca noul logan rupe la consum dupa 100-110 km/ h in regim de autostrada datorita formei..in rest, la 70-80 km/h in treapta 5 ai consum instant de 3.5-3.8 % pe 0.9 tce Smile dusterul e foarte ok pt romania si ofeta destule la pretul lui ; mai ales o intretinere ieftina si este o masina accesibila...dar deh..daca nu are 4 cerculi pe capota sau sigla bmw romanului nu-i place..tipic...mai bn ne plimbam cu opelul cel de toate zilele pe care nu a existat vreodata 4x4...( exceptie insignia..) fara de vw ( 4motion), seat, fiat ( panda), bme e46, audi ( quattro) si probabil si altele de prin anii 2000-2003 care nu-mi vin in minte...dar deh..cum au zis altii pe forum...la ce ne trebe 4x4 ? Ca doar nu e jip Smile))))))))


4x4 a existat si pe vectra a, calibra... vezi ca n-ai citit tot, expertule, dar tu pe vremea aia nici nu erai nascut.
S-a gasit un copchil sa faca aici pe analistul in domeniul auto.
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am citit expertule dar nu ma refeream pe modele primitive care acum numai gasesti pe piata sau pe masini care sunt casate de 10 ani si au existat doar cateva exemplare..dar cred ca stiai si tu la ce ma refer Smile

P.s : tie nu ti-e rusine asa putin ? E problema mea despre ce vorbesc, nu-ti convine nu intra in discutie Wink du-te discuta cu batranii
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
bgd92 a scris:mai bn ne plimbam cu opelul cel de toate zilele pe care nu a existat vreodata 4x4...( exceptie insignia..)


Ne-ai face un serviciu daca n-ai mai posta toate cacaturile de le citesti tu pe internet.
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Eheee 4x4 chiar a existat pe Opel si ... Calibra 4x4 2.0 turbo 200 CP benzina facea furori anii '90 ( si cand zic anii ' ma refer la 1992 si nu 1999). Sa nu uitam de Frontera care a aparut si ea tot prin anii aia.Parca mai era si o anume... Vectra parca i se zice tot prin anii aia si tot 4x4.
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:
NU are posibilitate de cuplare 4x4 permanent

Un 4x4 permanent nu il "cuplezi". El e PERMANENT.
Duster nu are 4x4. Nici Mokka, Nici Captiva aia pe care scrie Opel si careia i-am uitat numele. Are doar AWD. E diferenta. Mi-e lene sa explic.
Op3l a scris:are un mod AUTO in care un calculator (in stransa legatura cu ASR-ul ) decide cand sa intre si tractiunea fata (4x4)

Puntea fata e motrica permanent. Vrei sa zici spatele...
Op3l a scris:
in schimb are diferential blocabil dar degeaba il ai daca deja te-ai intepenit in noroi deoarece cu cateva secunde inainte sa te intepenesti "calculatorul" a decis ca nu este nevoie de 4x4 cuplat.

Duster nu are nici un diferential blocabil. Are un diferential deschis in fata si inca unu deschis in spate. Interaxial are un vascocuplu, care in modul AUTO cupleaza spatele atunci cand sistemul decide ca trebuie, iar in modul LOCK functioneaza ca un simplu cardan intre cele doua punti. 50/50 (cred) cuplu. Are si gandire "antiprost" astfel incat daca iesi in LOCK pe suprafete aderente si supui sistemul unor valori mari de cuplu, cum ai lua o curba pe asfalt de exemplu, stie sa permita patinare in cupla centrala sa nu spargi nimic. Sau mi se pare ca decupleaza singur, nu mai stiu. ceva de genu.

Compania pt care am lucrat pana de curand avea multe nissanuri Pickup. A schimbat in ultimii 2 ani multe din ele cu Dustere. Nu le-am numarat dar cred ca sunt spre 20. Soferii spun clar ca sunt mai bune nissanurile in teren. Fara dubii. Dar cu cauciucuri potrivite (si au toate) poti sa ai surpriza ca in noroi adanc, acolo unde nissanul de 2500 de kg neasistat electronic patineaza ca un porc si face o groapa mare, Dusterul mai mult "pluteste", nu patineaza la fel de mult si trece. S-a intamplat de mai multe ori.
Mai conteaza si ce-ti "spune" masina. Cica daca te afli in Nissan, ai impresia ca nu te opreste nimic si nu prea te feresti sa intri pe unde e mai rau. Si uneori ramai. Unu l-a si rasturnat. Cand esti in Duster, stii ca esti vulnerabil si te cam feresti, masina se pare ca poate totusi mai mult decat lasa impresia. Drept pt care mai des raman baietii cu nissanurile decat cu Dusterele. Daca e sa ramana impotmoliti, prefera sa o faca cu Dusteru. La 2500 kg plus echipament si ce gropi sapa, iti trebuie un tractor si uneori serios ca sa-l salvezi pe Nissan. Un Duster mai poti impinge in 2-3 oameni. Mai un cal...
Trolii au doar cateva nissanuri.
Op3l a scris:
Garda la sol fata de scut este mica...

E mai mica decat la o masina de teren adevarata. Dar mai mare decat a concurentilor directi.
Op3l a scris:
Probleme remarcate pe mai multe masini dupa 10 000 km
-la rece motorul se balbaie, in mers da in nas.
-nu indica motorina cum trebuie , cand maxim cand minim.
-bloc lumini, se stinge faza scurta cand semnalizezi.
-un carait aleatoriu , cand stai pe loc, seamna cu caraitul care se produce cand schimbi viteza si nu calci ambreiajul. Probabil incearca sa cupleze 4x4 dar ramane intre nu stiu...

Cele mai rulate au deja kilometri buni. Unele e posibil sa se apropie de suta de mii. Sunt folosite aproape zilnic in teren accidentat. Ud sau uscat, drum forestier sau treburi chiar serioase, dupa caz. La unele s-au mai schimbat bielete antiruliu si cred ca la una-doua ceva bucse pe la suspensie. In cele mai distruse auzi greierasi, scartaituri... Sunt indoite, zgariate, au noroi in toate incheieturile. In functie de cat de cioban e inafara soselei soferul fiecareia. Defectele de care zici tu le sunt necunoscute.
Op3l a scris:
in banii astia sa recunoastem , cu toate ca o masina de 4000 E veche de 10-15 ani dar dotata cum trebuie, reductor, blocant, 4x4 selectabil manual in offroad se descurca incredibil inclusiv cu un Duster legat de el.

o masina de 4000 de E veche de 10-15 ani, dotata cu reductor si blocant e o cazatura. Nu te pricepi, nici eu, dar iti trebuie mult mai mult de 4k E pt un offroader serios. In plus, masina aia e praf pe sosea. Depinde ce-ti trebuie. Dusterul merge totusi bine si pe sosea. Nu poti sa le ai pe amandoua.

Din ce probabil ti-ai dat seama, nu stii nimic despre Duster. Scrii in necunostinta de cauza sau ba?
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Domnule @Punct Albastru , cand am scris optiune "4x4 permanent" ma refeream la tractiune fata-spate PERMANENTA prorportia cuplului fiind distribuita in functie de producator adica ori 60 % fata si restul spatele etc dar permanent nu aleatoriu .La Duster nu este vorba de asa ceva , modul ala auto in conditii de aderenta buna , trage doar fata abia dupa ce incepe sa patineze cupleaza spatele. Este totusi o diferenta consistenta , stiu ca "suna " la fel dar .. nu-i.
Eu sincer cand am vazut LOCK pe buton ma gandeam la diferential blocabil , dar se pare ca ai dreptate nu are asa ceva ... este bine de stiu .. inca un MINUS.Dupa cum ai observat functia LOCK iti permite sa o folosesti doar tinanand butonul ROTIT cat vrei sa utilizezi 4x4 dupa aceea el revenind automat in fuctia AUTO,,, deci inca un MINUS. Probabil este foarte fiabil sistemul asta de nu te lasa sa il folosesti cand vrei si cum vrei cum este la un Navara spre exemplu.
Impresiile mele sunt luate din ce am observat si eu pe o flota de Dustere inclusiv alte autoturisme 4x4. Navara pur si simplu nu cunoaste termenul de rampa prea inclinata Smile se catara pana iti sta capul lipit de tetiera Smile ...si ma refer la un model vechiut de Navara cel nou este si el destul de potent
Poate ca unii mai scriu pe aici de pe Google ( INCLUSIV DVS ati luat informatii de pe primul site de pe google din cate am observat) dar eu scriu doar din experienta sau din ce am vazut deoarece inclusiv eu m-am informat despre modul LOCK al sistemului 4x4 , si dupa cum v-ati dat seama am scris eronat prima data dar doar din cauza ca din interactiunea cu Duster-e eu asa am ramas cu impresia.
PS. In postul DVS ar trebui scrise locurile de inspiratatie de pe GOOGLE , ati schimbat 2 cuvinte intre ele din original si acum lansati acuzatii celorlalti.
P.S. 2 Daca doriti scriu postez eu sitte-urile de unde ati luat informatii.
O seara buna.
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu la ce te referi cu google-ul. Presupun ca la 4x4 si AWD ?
Nu simt nevoia sa demonstrez nimic... Totusi, pentru clarificare,la un 4x4 trag TOATE rotile deodata, in acelasi moment de timp, fie ca sunt in aer sau nu. Pentru asta ai nevoie de dif blocant complet fata, spate si central sau complet fata si spate si cardan chior intre punti. Caz in care vb de nepermanent. Stock, doar Mercedes G se produce cu 4x4 in toata puterea cuvantului. Si el functioneaza ca si 4x4 doar in momentul in care se blocheaza cele 3 diferentiale. In restul timpului e AWD.
Restul masinilor doar simuleaza mai bine sau mai putin bine. In general, dupa nevoi.
Daca ai chiar si un singur dif deschis (cum gasesti pe fata la orice tot-teren inafara de G), vei avea 4x3 cum ar veni. 3 diferentiale deschise sau LSD-uri cum sunt pe unele turisme gen Subaru sau Audi Quattro, inseamna AWD.

Oricum ca sa tii astfel de utilaje trebuie sa te dai prin locuri serioase. Avand in vedere ca Suv-urile nu prea ies de pe strazi, nu se mai investeste decat rar in astfel de sisteme. Pt un gratar sau un peste pe langa DN e suficient AWD.

PS: Lansez acuzatii de afirmare a unor neadevaruri in conditiile unei informari insuficiente, pe care ai recunoscut-o. Esti pornit impotriva Daciei, am inteles. Sa bati campii spunand presupuneri, n-am inteles.

PS2: Te rog sa postezi sursa de unde presupui ca am luat informatia. Sa-mi confirm cunostintele, nu de alta.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
tazmanianul a scris:
kinderasu a scris:Tazmanianule ...ma amuzi maxim.
nu acuza inainte sa ma cunosti fi cu bagare de seama.
cu dooker(2014) cauciuc continental iarna cu tot cu antideraj m-am invartit , iar in corsa fara antiderapaj doar am derapat nitel. e o mica mare diferenta.Ai sa spui ca centrul de masa e mai sus la dokker sau logan iar la corsa (2004) cauciuc yokohama iarna e mai jos .. etc. Treaba asta sa intamplat seara tarziu cand nu era trafic.
Pustan cu fumuri in cap: nu uita ca eu,tu si multi altii am fost tineri candva!


Una e sa te dai cu capul de pereti si alta sa te lauzi ca ai facut asta.
Nu ai un post de cand citesc eu pe clubopel in care sa spui ceva inteligent sau macar adevarat. Traiesti o adevarata poveste colegule. Povestea corsa cu caucicuri proaste sta mai bine pe zapada decat doker cu cauciucuri continental.
Ca idee, pe gheata, daca derapezi la viteza mai mare, doar cel de sus te mai salveaza.
O masina o compari cu acelasi sofer, aceleasi reactii si acelasi drum cu aceleasi conditii. Asa am vazut si eu multe masini din clasa dacia doker care se rastoarna la un viraj mai brusc iar dacia doker nu.


Atat dokkeru cat si corsa au fost testate la o diferenta de 10 15 minute maxim de MINE dupa ce patisem rusinea cu dookeru. am incercat sa simulez si la corsa catusi de aproape vitezele virajul etc. Evident pot exista discrepante, dar ce ma DERANJEAZA e ca corsa mea nu are antiderapaj iar dokeru da si nu a facut NIMIC! asta vreau ca tu sa intelegi.
Si nu era gheata, totusi dar era ceva zapada,
Si sincer cauciucurile continental, cel putin alea de vara ce le-am avut pe 14 in 2 ani a ajuns la sarma, poate erau resapate, dar eu unul nu mai cumpar veci!
Si profilul oferit de yokohama e foarte galagios dar ma scoate din zapada fara sa nenorocesc masina!
Nu am nevoie de 4x4 Smile)) desi este o corsa modificata 4x4 Smile

Gusteru(Duster) are comenzi pe volan ! "+" "-" "R" "O" iar restul de comenzi dupa volan Smile)) E un progres totusi !
  • zcatalin

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am corsa din 2002 masina personala, conduc Logan ultimul tip, ala de 0.9, precum si Duster de 1.5 la serviciu. Corsa e ideala pentru oras, masina ok inca in ziua de azi, in 2002 Dacia facea supernova, totusi... Loganul de 0.9 e chiar bun, trage bine, se comporta bine la drumurile noastre. Dusterul e lenes, inghesuit, pe offroad se misca ok, prin noroaie nu am avut ocazia si nici nu l-as incerca. Atat loganul cat si dusterul au "greieri" dupa nici 20 de mii de km...
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
PunctAlbastru a scris:
PS: Lansez acuzatii de afirmare a unor neadevaruri in conditiile unei informari insuficiente, pe care ai recunoscut-o. Esti pornit impotriva Daciei, am inteles. Sa bati campii spunand presupuneri, n-am inteles

Pornirea mea impotriva Daciei pleaca de la primul model de Logan (ala stil sifornier). Am condus destule Logan-uri inclusiv am avut ocazia sa si dezmembrez unul (model sifonier) pana la nivel de sasiu. Mi-am format o parere calitate pret cand am vazut ca practic este o conserva dar .. o conserva din aceea cu tabla subtire.Nu am nici cel mai mic repros referitor la motoarele pe benzina , foarte fiabile dar restul caroserie, antifonare, ergonomie tinde catre 0.
@zcatalin Nu am observat greieri (nici macar unul) inca in Duster-ul facelift in schimb in cel non-facelift (ala cu consola stil logan) sunt destui. In schimb Dokker-ul este groaznic la capitolul asta. Scartaie, bocane. Usile din spate zdragane+ cele glisante la fel , multe alte locuri cu zgomote. Un lucru remarcat de mine la Dokker ,simteam un aer rece, de curiozitate am urmarit de unde venea... baga curent de aer rece pe la chedere in partea de sus stalp central. Inadmisibil asa ceva...Daca sprijini cotul pe portiera fenomenul se amplifica. Este un lucru remarcat doar din simplul fapt ca era deranjant si se simtea destul de bine , ca doar nu stateam eu sa analizez fiecare chestie ca doar nu e masina mea dar asa ca fapt divers. Masini noi , pana in 30 000 km , fiecare costand de la 13 000 pana la 15 000 de Euro.
Dilemea este .. merita 15 000 Euro Duster-ul? Cati dintre voi ar da banii astia pe unul nou in comparatie cu un SH? Momentan cele mai multe sunt achizitionate de firme pentru flote, firmele nu se incurca cu Sh-uri deoarece nu sta nici dracu sa le repare pe fiecare in parte la o flota de 100 de masini.
@punct albastru Daca vrei sa pleci cu Duster-ul la gratar sau cu cortul eu unul zic sa mai chemi un prieten cu un Dokker ca sa ai loc unde sa pui toate cele.
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Bun, ca sa spulberam mitul expertului bgd92, postez aici un mesaj privat pe care mi l-a trimis zilele trecute. Nu ii raspund personal pe privat..pt ca nu stiu ce raspuns ar merita un astfel de mesaj.
"De la bgd92 (Offline)
Trimis Mie 18 Jun, 2014 7:41 pm
Tovarase, esti nesimtit ! Eu nu te-am jignit, nu te-am luat peste picior, nu ti-am vorbit ironic si nu m-am bagat in seama cu japca cu tine ; nu ti-am batut apropo la parinti si dupa cate observi nici nu te bag in seama ;dar asta nu inseamna ca nu vad ce scrii ; asa ca te rog, daca nu esti in stare sa pastrezi discutia in limitele bunului simt ( de care esti lipsit total ) nu mai cauta anturaj cu japca ; demonstreaza-le neamurilor tale ca esti miezul din dodoasca daca asta vrei ; bafta"

Din mesajele lui vad ca in cele din urma si dacia e mai buna decat opel....si si-ar cumpara si dacia in loc de opel, nu numai vw. Pai atunci ce sa iti facem noi daca iti versi frustrarile pe aici? Ce vina are opelul tau? Spui ca ti-ai lua vectra? de ce? sa plangi aici ca de fapt ai vrea passat? Smile) In fine, observ ca in ultimele postari ne-am mai revenit pe acest topic si am inceput sa mai apreciem si noi putin opelul, care nu e chiar o masina de aruncat..sau asa de jaf cum incearca unii sa o discrediteze. Ideea este ca sunt foarte multe masini opel SH in Romania. Foarte multe. De fapt cred ca sunt cele mai multe masini SH. SI fiind cele mai multe masini SH, pietarii mai dau si tepe, autohausurile mai dau si tepe...si ala care a luat teapa zice ca opelul e pardaf. Un simplu exemplu: Am doi vecini. Amandoi si=au luat opel astra H break. Primul si-a luat 1.9 diesel 101 cai din 2007 la 4200 de euro(la care l-a mai costat inmatricul;atul). Masina merge foarte bine, are clima, navigatie, comenzi volan, bluetooth pentru telefon. MI-a placut foarte mult. Ii merge foarte bine, e multumit de ea si merge zilnic la marfa cu respectiva masina. Alt vecin, si-a luat o astra h 1,7 diesel, editie limitata, cu ornamente mai smechere, dar fara clima, fara navi fara multe chestii, in plus cred ca fusese lovita si intra foarte greu in viteze. A dat vreo 6-7 mii pe ea ca era 2010 sau 2011. In fine masina era praf, tandari. L-au pacalit niste pietari din targ. Deci, primul e multumit de opel si nu compara cu un logan...si nu si-ar lua in veci logan bun la banii aia si cu dotarile respective, iar cel de-al doilea blesteama marca opel ca e proasta si ca loganul era mai bun pentru simplul fapt ca a fost prostit si si-a luat o masina stricata. De fapt, aici vorbeste romanul ca opelul e praf...ca si-au luat unii masini sh distruse...si la care se asteptau sa fie peste audi! Si eu am avut unele probleme cu vectra mea, la inceput, insa le-am rezolvat..si problemele a fost din cauza indiferentei fostilor proprietari. Acum e o placere sa merg in masina respectiva, sa o conduc la drum lung! Se aseaza beton in curbe, se lipeste de asfalt. Daca spunem ca au electronicele proaste...o fi, nu stiu, dar la a mea a curs cativa ani pe o mufa apa.....si mufa aia doar am curatat-o! Atat, si functioneaza perfect, fara niciun fel de alta problema! Deci nu cred ca era atat de proasta! Nu e cazul sa imi strige lumea ca vorbesc de masina mea, vorbesc doar de experienta mea cu opel!
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR