Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
gaches a scris:Mentionez ca presiunea in rampa este dubla fata de cea prestabilita.
Citita cu OPCOM.
In aceasta situatie,calculatorul comanda regulatorul de debit,sa reduca debitul,corespunzator realizarii unei presiuni,egale sau apropiate,presiunii din soft(prestabilite).Problema apare atunci cind se comanda reducerea debitului si nu se poate realiza concret,din cauze ce tin de incorecta functionare a regulatorului.Fa proba cu unul verificat...Cind presiunea reala depaseste anumite praguri,fata de valoarea din soft,este considerata avarie si se comanda oprirea motorului.
Skip ads

  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Dar daca presiunea in rampa este cea preastabilita si senzorul inregiatreaza o presiune mai mare fiind defect si atunci regulatorul primeste comanda sa reduca presiunea?
Voi nu a-ti suspecta senzorul de presiune?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
[quote="gaches"]Dar daca presiunea in rampa este cea preastabilita si senzorul inregiatreaza o presiune mai mare fiind defect si atunci regulatorul primeste comanda sa reduca presiunea?
Voi nu a-ti suspecta senzorul de presiune?[/quote

Ai dreptate senzorul de pe rampa citeste presiune si da comanda ,
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Alte pareri? Please help.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mishu_b a scris:
gaches a scris:Asta e powerbox-ul meu de la care a plecat discutia.
http://www.theitalianbox.it...-1-6-hdi-505.html

A fost cumparat din Italia de fratele meu care l-a folosit pe o Alfa Romeo 159 cu acelasi motor ca pe Signumul meu.
Mi l-a dat mie. Am fost impresionat cand l-am montat.
Am facut un concediu cu el montat pe masina in Bulgaria.
L-am demontat de pe masina pt ca pe drumul de intoarcere de la bulgari mi-a dat o eroare cu privire la PDF si nu s-a rezolvat decat cu regenerarea PDF. Oare sa fi fost din cauza ca la bulgari am mers mai mult subturat din cauza limiteleor de viteza?
Oricum firma producatoare e cu traditie si produce pt mai multe marci si motoare.
Aruncati si voi o privire si poate ma sfatuiti daca sa il montez la loc.
Intr-adevar consum de 5.4 n-am mai scos niciodata.


marfa - scula de scula!

Sa ne spui cum se simte masina dupe ce il motezi iar!

Bafta


Nu cumva ai pus saracia aia pe masina ?
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Astept pararile voastre la subiect.
Mulțumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai e la subiect, ai pus sau nu saracia aia ? Cutiuta care face minuni...
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca erai mai atent si nu asa superficial vedeai ca problema e la o meriva 1.7cdti iar cutiuta a fost pusa pe 1.9 cdti. Te rog daca nu ai vreo idee despre problema in cauza abtine-te.
Le mulțumesc pt ajutor celor care au rãspuns la subiect.
Skip ads

  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Alta parere va rog?
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
?
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Mã întreb dacã meriți încã un rãspuns...
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Care ar fi motivul?
Skip ads

  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am inlocuit regulatorul de pe pompa cu unul nou si nu am scapat de problema.
Tot se opreste la relanti, tot presiunea in rampa la relanti este dubla fata de cea prescrisa, si tot eroarea P1190.
Ce parere aveti?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Acum o luna te-am sfatuit sa inlocuiesti regulatorul de presiune din capatul rampei. NU SENZORUL.
M-ai contrazis spunandu-mi ca senzorul de presiune da comanda, bla,bla... si regulatorul tau e bun.
Incearca totusi sa schimbi acest regulator de pe rampa si spune-mi daca am avut dreptate sau nu. Schimba-l cu unul nou, nu s.h.
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Reglarea presiunii la Meriva cu sistem de injectie Denso se realizeaza doar printr-un singur regulator de presiune. Nu mai exista si un regulator mecanic in capatul rampeivci doar cel de pe pompa. Rampa nu are decat senzor de presiune.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai schimbat regulatorul de pe pompa cum iti explici ca ai eroarea prezenta P1190 - Ventil de reglaj presiune rampa - blocat. La care ventil se refera eroarea daca nu la cel mecanic de pe rampa ?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
gaches a scris:Reglarea presiunii la Meriva cu sistem de injectie Denso se realizeaza doar printr-un singur regulator de presiune. Nu mai exista si un regulator mecanic in capatul rampeivci doar cel de pe pompa. Rampa nu are decat senzor de presiune.

  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
exact.
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
P1190 generata de OpCom se traduce prin Ventil de reglaj presiune rampa - blocat.
Aceeasi eroare descrisa de AutoData 3.38 este :
Fuel rail pressure sensor - Circuit malfunction

Probable Causes:
Wiring, FRP Sensor, fuel pressure control selenoid, ECM
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
tirnaveni a scris:
gaches a scris:Reglarea presiunii la Meriva cu sistem de injectie Denso se realizeaza doar printr-un singur regulator de presiune. Nu mai exista si un regulator mecanic in capatul rampeivci doar cel de pe pompa. Rampa nu are decat senzor de presiune.



Asta este rampa de Astra H? A mea nu are nimic pe capete.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR