Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • kata2009

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Va salut baieti. Am o problema si nu stiu ce sa fac. La opelul meu, un astra f din 96, benzina, motor 1,6, mi-a curs uleiul din compresorul de ac si odata cu el s-a dus si freonul, normal. Intrebarea mea este, nu se poate repara?, trebuie musai sa-l schimb?..Inca nu a umblat nimeni la el, si nu stiu ce sa fac, sa ma mai chinui sa-l repar (daca se reapra) sau sa cumpar altul sh?
Skip ads

  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cauta un meserias bun, dar mai ales corect si te va indruma el catre solutia viabila! Trebuie vazuta/studiata cauza in urma careia ai pierdut uleiul!
  • Kelbi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, am cumparat recent o Vectra C Elegance motor 2.2 (y22dtr) si m-am gandit sa-i fac un test cu tech 2.Masina e ok din toate punctele de vedere numai ca am o eroare ciudata (din punctul meu de vedere) computerul ABS nu comunica cu computerul masinii.Testul l-am facut la o reprezentanta Opel in Italia iar tipii de acolo nu mi-au spus si codul de eroare.Explicatia lor la problema asta "pot fi mai multe probleme, de la un senzor defect pana la computer defect" m-a cam bagat in ceata, abs-ul functioneaza fizic, adica pedala da inapoi cand intra abs-ul dar pe bord nu mi se aprinde martorul cand se intampla treaba asta.
S-a mai intalnit cineva cu problem asta?
Aveti vre-o solutie?
  • aesacus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,

Sunt posesorul unui Corsa C din 2004 1.3 CDTI, si de ceva vreme am o mica problema. In primul rand pana mai de curand fumega in ultimul hal, dar am dus-o intr-un service si problema asta s-a mai rezolvat, dar nu total. Ideea e ca daca vreau sa fac o depasire unde ajung peste 3500 de turatii i se taie acceleratia si nu mai are deloc forta masina, orice accelerare fiind inutila, viteza ramanand constanta. Cumulata cu astea 2 probleme aud si un sunet de aspirator pe care nu l-am auzit niciodata.
Am fost in service si s-a uitat la toate posibilitatile. Au curatat EGR, debitmetru, senzori, etc. Omul a stat 4 zile pe masina. Toate testele facute pe motor si pe injectoare au dat ca masina merge impecabil, desi in realitate nu e asa. Oamenii din service nici ei nu erau siguri ce ar putea avea, urmand sa schimb 2 injectoare care ar fi mai uzate, si pompa de benzina.
Pe mine personal ma enerveaza si sunetul din masina la turatii mai mari, care se aude de parca ar pierde presiune pe undeva.
Daca ati mai intalnit aceste probleme si ma puteti ajuta, as aprecia foarte mult.

Mersi,
O zi buna!
Skip ads

  • silviu cutui

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am un opel astra g 2002 si merge cu mine in suturi la depasiri cind ma las mai tare pe aceleratie
  • Boteanu_Traian2000

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 1994 x 12 sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Am luat ca un "incepator' o bucata de beton , iesita din carosabil , cu baia de ulei.
Baia de ulei , firesc s-a indoit , nu este fisurata. totusi a inceput sa prelinga pe la garnitura.
Intrebarea mea este daca tot o dau jos sa schimb garnitura pot indrepta indoitura?
Mi-e teama sa nu-si schimbe forma (sa se traga) baia de ulei. A mai indreptat cineva? Solutii? La cald ? La rece?
Repet : Baia nu este fisurata.
Multumesc!
  • silviu cutui

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
silviu cutui a scris:am un opel astra g 2002 si merge cu mine in suturi la depasiri cind ma las mai tare pe aceleratie

  • alaurentiu1970

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sad Dragilor,sunt foarte necajit! Am un caravan,dar sã povestesc: alaltãieri veneam pe autostrada soarelui,iar dupã 140km/h mi-a apãrut in bord cheița și motorul nu mai trãgea,se menținea la aceastã vitezã.Dupa ce am staționat,semnalul a dispãrut,dar nu am mai depãșit 120km/h.Ieri, tinînd cont de incident,am swchimbat filtrele de polen,aer si ,atenție, ultimul de motorinã.Am inchis capacul de la filtru,am pornit amers aprox.30-40sec și s-a oprit.Am dat la demaror,nu a mai pornit.Am pus motorinã pe tur cu seringa,m-am chinuit f.mult,dar nu a mai pornit.Am ucis și bateria pe care am schimbat-o azi cu una noua.Azi,am tractat mașina la service,au pornit-o cu ajutorul unui spray de pornire.Am mers prin oraș aprox.30-40min. farã sã opresc motorul.FUNCȚIONA NORMAL,NU NOXE,AVEA PUTERE OK. Dupã o orã am vrut sã plec cu ia și nu a mai pornit.Am chemat mecanicul și a pornit la a doua incercare cu ajutorul spray-ului.Am dus-o la tester,multe erori (cam 5),iar mec le-a anulat.La service s-a oprit și nu a mai pornit de loc dupã aprox.un minut de la oprire.Am lãsat-o sã se rãceascã si a pornit dupã aprox.20min tot cu spray de pornire și robot la baterie ,dupa 2-3min de demaror continuu.A mers 2 minute și s-a oprit de tot.AM LÃSAT-O LA SERVICE PT.MIINE SÃ-I FACEM ALT TESTER.Mecanicii vor sã mã convingã cã s-a terminat pompa de injecție cã am insistat s-o pornesc dupã ce am schimbat filtrul.Nu pot crede pt cã atunci cind am pornit-o a mers destul de bine.Vã rog orice idee e bine venitã mai ales de la cine a pãțit la fel. Vã doresc mulți km.!
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La a mea (Y17DT) am dat la demaror aproape 6 ore si nu s-a dus pompa de injectie. Noteaza erorile ce le da pe tester.
  • bluegucci

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Hello,

Am cautat pe forum dar imi returneaza prea multe rezultate si m-am pierdut. Am o Astra Caravan G din 2003, 2.0 DTI, problema e (probabil cea mai intalnita) clima. Anul trecut am schimbat freonul si a functionat impecabil pana akum cateva zile cand am dat pe ventilare maxima, a mers cateva secunde dupa care s-a simtit un miros puternic de piesa electrica arsa (ca un condensator bushit sau ceva de genul asta) si incet incet a inceput doar sa bage aer de afara (cald, erau in jur de 30 grade). Banui ca a fi calculatorul de clima, inca nu am dus-o la diagnosticare, incerc sa am cat mai multe informatii inainte de asta, sa nu iau teapa sa-mi skimbe aia tot pe akolo...

Aveti vreo idee? Daca da, ce piese ar trebui sa caut si pe unde?

Mersi in avans!
  • razvan86us

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare! M-am apucat zilele astea sa schimb tapiteria si nu am gasit material (silon). Daca este cineva din Iasi care stie de unde se poate cumpara poate ma ajuta si pe mine! Multumesc !
  • pvm21

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut, imi poate spune careva, va rog, daca imi pot monta un porc (subwoofer) pe masina, am un cd player cd 50 phone.. pe net nu gasesc specificatiile cd-playerului... multumesc anticipat
Skip ads

  • goalex

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare din nou! Am cautat pe forum dar nu am gasit mare lucru, imi tremura pedala de acceleratie doar la 80 km/h si de la 120 km/h spatele masini. Am sa merg azi sa verific presiunea la roti, nu se vad cu ochiul liber deformari ale anvelopelor, dar am sa le verific la o vulcanizare, altceva ce as putea sa fac?
  • maximus meridius decimus

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am o vectra c motor 2.0 ydth ,intrebare: ce jante pot sa pun pe ea dimensiune maxima recomandata fara sa afecteze masina si componentele ei ,avand in vedere ca motorul nu are foarte multi caluti si ce gume maxime pe jantele respective.
Multumesc.
  • sorell21

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel astra 2.0 dti din 2001 ..si de curand mi sa strikat cutia de viteze... Sad ...motrul meu est un y20dth...nu am bani sa imi iau o cutie de viteze noua(ca am fost la erebus si miau spus k una noua costa 6000 de euro) asak am sa iau una sh...akum asi vrea sa stiu ce masini cu ce capacitate cilindrik , din gam opel asta g, ar avea cutie de viteze sa se potriveasca cu motorul meu..Very Happy..pt k vreu sa iu de la dezmembrari..
  • moraru ileana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Ai o problema la masina ta? O nelamurire?
Ai cautat pe forum si nu ai gasit?
Nu stii sa folosesti cautarea?
Nu ai timp sa cauti?
Sunt prea multe discutii neconcludente despre problema ta?

Detaliaza aici problema ta, iar unul din colegi te va indruma catre rezolvare.
Daca inca nu s-a gasit rezolvare, un moderator va deschide topic cu problema ta.


Pentru colegii cu mai multa experienta: daca intalniti mai multe discutii despre aceeasi problema, anuntati-ne despre existenta lor in acest topic.
Trebuie sa rearanjam impreuna informatia utila, sa ne fie cat mai usor sa o regasim.

  • hixpp02

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut !

Am un Vectra A, din '94 motor X16SZ. Problema: foarte des, dar nu intotdeauna mi se intampla, ca cand apas mai tare acceleratia, incepe sa balbaie, de deseori se opreste, dupa care porneste foarte greu. Recent a fost schimbat sonda lambda, EGR-ul (dadea eroare la EGR) precum si filtrul de carburant. Deasemenea am si un consum destul de mare, in regim mixt cam 14-15%....
L-am plimbat la mai multe ateliere, dar nu s-a gasit nimic Sad

Multimesc anticipat.
  • alaurentiu1970

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ieri am postat cu problemele mele.Azi am fost la service,am curãțat pompa și injectoarele cu o mașinãrie remote pourje,dar tot nu a pornit. Crying or Very sad Dupã multe încercãri,mecanicul a schimbat filtrul de motorinã nou de la firma 4F cu unul de la opel genuine(40 ron/buc) și : a pornit și nu mai am probleme , nu se mai dezamorseazã pompa de injecție.La tester am primit P 1222-pompa injecț: , acum nu mai am erori,iar opeluțul meu merge super Laughing .Concluzia------filtrul de la italieni era mai inalt Embarassed și pompa se dezamorsa,prin bateria de filtru.Aveși grijã ce consumabile folosiți.MULT NOROC ȘI MULȚI KILOMETRI!
  • alaurentiu1970

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
bluegucci a scris:Hello,

Am cautat pe forum dar imi returneaza prea multe rezultate si m-am pierdut. Am o Astra Caravan G din 2003, 2.0 DTI, problema e (probabil cea mai intalnita) clima. Anul trecut am schimbat freonul si a functionat impecabil pana akum cateva zile cand am dat pe ventilare maxima, a mers cateva secunde dupa care s-a simtit un miros puternic de piesa electrica arsa (ca un condensator bushit sau ceva de genul asta) si incet incet a inceput doar sa bage aer de afara (cald, erau in jur de 30 grade). Banui ca a fi calculatorul de clima, inca nu am dus-o la diagnosticare, incerc sa am cat mai multe informatii inainte de asta, sa nu iau teapa sa-mi skimbe aia tot pe akolo...

Aveti vreo idee? Daca da, ce piese ar trebui sa caut si pe unde?
aM ȘI EU PROBLEME CU A/C.Dacã ai freon pe instalatie și compresorul merge dar nu rãcește,nu pornește ventilatorul.Dacã și vent.pornește,atunci nu cupleazaã ambreiajul de la compresor(bobina e arsã).Soluția -compresor nou sau sh.E boalã veche la noi (y20dth).Dupã 150000---tot mai multe probleme.Consulta un electrician sã verifice bobina de cuplare de la compresor a/c.BAFTÃ!
Mersi in avans!

  • romeo_paul

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Buna. Am si eu o intrebare. Pe un Vectra B2 X20DTH AC-ul merge, e chiar ok numai ca nu porneste ventilatorul de AC cand pornesc AC-ul. E normal? Nu ar trebui sa porneasca de fiecare data cand dau drumul la aer? Merci
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR