b13jyz a scris:P.S GPL si ti-ar lipsi un numar pe BG.
In Germania nu se sinchiseste nimeni ca se duce cu S Klasse la butelia de GPL.
In saracia noastra, GPL-ul e o solutie de a economisi banuti buni. Cum spuneam la Congresul de Gastroenterologie de la Tg Mures de la Craiova am fost mai multe masini.
Vectra B 1.6 16V GPL 8,4%
Saab 9.3 1.9 Tid 150 CP 7%
Skoda Octavia II 2.0 TDI aproape 8%
Audi A4 model 2011 2.0 TDI un pic peste 7%
Toyota Avensis 1.8 vreo 7,5%
Toate au avut 4-5 pasageri, au mers pe acelasi drum la cateva minute distanta si cu o viteza medie asemanatoare.
Au mai fost un GLK, un Passat 2.0 TDI 170 CP si un Vectra C 1.8 dar fiind masinile bosilor nu am intrebat.
Va dati seama care e cel mai avantajos la costuri. Si nu ai trancanit de tractoras, nu tremuri iarna, nu iti cade volanta, injectoare, admisie, turbo etc etc.
b13jyz a scris:ca tot ai zis de z16xe,
sincer cat ulei consuma un z16xe?
Z16XE nu am, dar pot sa iti spun cat consuma X16XEL(celebru "mancator de ulei"). 700 ml la 15.000 de km. Sa stii ca nu ma deranjeaza in mod deosebit sa am un litru de ulei in portbagaj. Cand am luat-o avea 97000(nu stiu daca si erau reali), am pus-o de la inceput pe GPL si azi a facut 150.000 de km de cand e la mine.
Inafara de consumabile, am schimbat la ea doar bobina de inductie si pompa de benzina.
In atata inversunare pe aici, poate va mai descretesc fruntile. Cred ca imi cade volanta la 1.9 Tid.
A inceput sa scoata un zgomot ciudat de acolo.