Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Florin c a scris: Fratilor in carte zice ca nu sunt probleme decat atunci cand acul ajunge in zona rosie, deci cum s-a mai spus temperatura de lucru a motorului este destul de ridicata. In cazul meu, vara sta foarte bine si confortabil la 90 grade cu mici oscilatii dupa cum lucreaza ventilatorul. Problema este iarna , mai ales la drum cand acul nu se ridica decat putin si caldura din interior este pe masura de mica. Oare ce as putea sa fac? Termocupla este buna, dar curentul de aer care intra la motor raceste prea mult...


Lichidul de racire trebuie sa stea intre 82 si 107 -caz extrem.
Cind este frig rau de tot,temperatura apei trebuie sa fie deci cel putin 82 grade plus sau minus 2-3 grade .Chiar si la 80 de grade apa este super fierbinte si trebuie sa ai caldura in masina.
Verifica caloriferul sa nu fie infundat sau schimba totusi termostatatul ca ceva nu este in regula. Confused Confused
Skip ads

  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In oras s-ar putea sa se ridice la temperatura de 80-90 grade, dar iti garantez ca dupa ce iesi afara din localitate, la -10 grade, scade temperatura foarte repede. Stii care este culmea? De la reprezentanta mi s-a spus ca asa este ,,normal,,!!!! O sa caut in EPC sau in TIS sa vad daca nu are un plastic ptr. fata cum are modelul din '93.
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Florin c a scris:In oras s-ar putea sa se ridice la temperatura de 80-90 grade, dar iti garantez ca dupa ce iesi afara din localitate, la -10 grade, scade temperatura foarte repede.


Indiferent de temperatura , un motor bun are regim de lucru la 85-95 grade.
Daca este foarte frig,apa se incalzeste pina la aprox.82 grade,termostatul deschide foarte putin,intra putina apa in radiator ,se raceste si vine inapoi ,coboara cu 2-3 grade tempatura apei din motor,termostatul se inchide aproape de tot si se deschide iara foarte putin cind ajunge iara la temperatura de aprox.85 grade.
Deci cind este frig rau de tot,temperatura de lucru a motorului este tot in jur de 82-85 grade.
Toata treaba sta in termostat : el dirijeaza si corijeaza temperatura de lucru a motorului.
Oricum masinile sunt testate si in conditii extreme : daca vroiau sa-ti dea calandru ,ti-l puneau in brate la vinzare,ca la Oltcit,care are racire cu aer si are nevoie de asa ceva.
O masina cu un termostat perfect ,cu circuitul fara aer si fara impuritati obturante nu are nevoie de calandru ....
  • Pyter

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Moreni
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
La Vectra B 1,8 16v la cat trebuie sa stea apa ca in carte nu scrie?
Mie imi ajunge vara pe caldura mare si la 97 grade Confused
Skip ads

  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Florin c a scris:Problema este iarna , mai ales la drum cand acul nu se ridica decat putin si caldura din interior este pe masura de mica. Oare ce as putea sa fac? Termocupla este buna, dar curentul de aer care intra la motor raceste prea mult...


am avut problema cu temperatura motor scazuta iarna, am schimbat temostatul si s-a rezolvat problema in sensul ca oricat de frig ar fi afara se ridica acul pana aproape de 90 de grade. s-a mai discutat problema aceasta si iarna trecuta. daca nu ai schimbat termostatul pana acum eu zic sa-l schimbi.
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Vara asta am vazut si eu ventilatorul mergand,deci e buna termocupla.Era apa undeva pe la 98 grade,afar foarte cald si am oprit masina pe loc si am deschis capota iar pe la aproximativ 100 grade a pornit ventilatorul.M-am linistit nu il auzisem niciodata.
  • marisan1976

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1 7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare :motoarele astra 1.7 cdti au termocupla?fac aceasta intrebare pentru ca am o problema cu masina :la o temperatura de aproximativ 88 de grade mi se opreste motorul si porneste abia dupa 15 min urmand apoi sa mai mearga cam aproximativ 2 km si se opreste iar .Prin urmare am fost la un mecanic si mi-a zis ca e din termocupla problema !am mai consultat si alti mecanici care mi-au spus ca acest motor nu are termocupla !rog pe cineva care are cunostinte mai vaste pe acest site sa-mi spuna si mie pana la urma are sau nu are !va multumesc din suflet!
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu vad ce legatura sa aiba termocupla si temperatura de 88° cu oprirea motorului, cred ca mecanicul ala care ti-a zis ca e de la termocupla problema e bolnav cu capul. Termocupla nu face altceva decat sa porneasca ventilatorul la o anumita temperatura. Check engine nu se aprinde? Daca da, cel mai indicat e sa o pui pe un tester sa vezi ce erori sunt ... nu vreau sa te sperii insa la tine cred ca mai de graba ECU are o problema ... asteapta si raspunsurile colegilor care se pricep mai bine.


Ultima modificare facuta de mark la Dum 22 Jun, 2008 9:03 pm
Skip ads

  • marisan1976

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1 7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am pus-o 0 erori!
  • marisan1976

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1 7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
check engine se aprinde !dar nu sta in pemanenta aprins!
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Din moment ce se aprinde check engine nu are cum sa nu fie nici o eroare inregistrata, check engine se aprinde numai cand ECU sesizeaza o defectiune, o eroare, ciudat ca nu ti-au gasit nici o eroare ...
  • marisan1976

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1 7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Exact asta spuneam si eu!Sincer sa fiu numai stiu ce sa fac !La momentul actual masina o am in service la Bacau o pune maine pe alt tester sa vedem ce prostii mai descopera si maine!
Skip ads

  • marisan1976

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1 7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
problema e ca nici termocupla nu cupleaza !cand ajunge motorul la 88 de grade pur si simplu se opreste motorul !o las de se raceste motorul si cand ajunge temperatura la 0 abia atunci porneste motorul!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
tremocupla oricum cupleaza pe la 95-100 grade..in functie de tip..asa stiam ca e la astra f..
  • marisan1976

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1 7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pana la 95 nu am ajuns pentru ca la 88 de grade mi se opreste deja!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Mai repede poate sa aiba legatura cu niste lipituri 'reci' ale ecu..posibil ca din cauza cresterii temp in comp motor sa se dilate ceva pe acolo si acele lipituri..e suficient una..sa cedeze...apoi, la racirea motorului, apare contractia si tot asa...Da un search cu lipituri reci ecu
  • marisan1976

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1 7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
multam de sfat !
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am ars 3 garnituri de chiulasa din cauza termostatelor. (astra f)
imi vine sa-i dau foc!
....vad ca problema se repeta si la modelele mai noi.

Astra OPC Z20LEH nici nu are indicator de temperatura a apei. asta pt ca se stie din "istorie" opelurile nu au probleme cu instalatia de racire...si un motor turbo benzina de 240 cp nu are nevoie de un astfel de indicator dupa inginerii de la opel....


Ultima modificare facuta de Tomix la Lun 23 Jun, 2008 12:34 am, modificat de 2 ori in total
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
livcro a scris:tremocupla oricum cupleaza pe la 95-100 grade..in functie de tip..asa stiam ca e la astra f..


termostatul deschide la 92 si e complet deschis la 107 grade, insa asta se intampla doar pe hartie. mai ales modelele noi vin echipate cu termostate produse de cei mai jalnici producatori, Valeo de exemplu.
la mine la firma am un astra H, un astra G 1.7D si o vectra diesel. toate 3 au probleme cu termostatele si au fiert. astra H are 2 ani de viatza. vai de mama lor cine da bani pe asa masini... jalnic!

de termocuple ce sa mai zic, dupa starea vremii...
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
duplicat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR