Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
[quote="virgil grigoras"]y20dth si la mine turbina tot asa intra pe la 2500 ture cat despre furtunul ce vine de la turbina si merge la intecooler la turatia de 2500-3000 ar trebui sa se vada cum se umfla deci sar putea sa ai ceva probleme
Skip ads

  • virlanutaviorel

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Sigur ai admisia imbacsita si voletii blocati, de la motorina buna de la noi ,eu am curatat-o in circa 3 ore cu fiul meu ,si am economisit cateva mil. Am gasit acolo voletii deschisi si blocati in calamina, am curatat totul cu 3 litri de motorina ,ai grija sa lasi masina in panta sa ai pornirea mai usoara cand vei monta totul, si va trebui sa desfaci rand pe rand cate o piulita la fiecare injector, sa dai cheie , cand vine motorina strangi acea piulita si asa procedezi cu fiecare din cele 4 pana vei aerisi tot circuitul, abia atunci poti porni masina cu o cheie putin mai lunga. Idea
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
multumesc mult celor doi pt raspuns !
unde as pute gasi acele furtunase de la retur?, se gasesc cumva pe la magazinele specializate ,as vrea totusi de undeva mai ieftin ca p-acolo ii tare scump , mi-e cam frica sa-si intreb , dar sa mai cumpar ,
nu mai spun de reprezentanta opel ,
asta daca curat admisia ,
altceva ce ar mai putea fi?
masina merge bine , nu pot sa spun ca nu , dar cu "intratul "turbinei ma deranjeaza , ce ar pute fi , sa nu se agraveze cu timpul
am scos egr si l-am curatat, si din cauza calaminei acea "tija" nu facea cursa completa
citesc de ceva timp acest forum si cand l-am descoperit nu credeam ca sunt si astfel de oameni in ro , intrun nr atat de mare, inseamna ca suntem pe drumul cel bun , felicitari initiatorilor si regulilor impuse(eu tocmai le-am incalcat, dar de asta sunt reguli)
si celorlalti multi care le respecta , care aveti ocazia spunetile si altora de acest forum , ca nu inveti numai despre masini in el inveti ceva mult mai important , respectul fata de ceilalti
scuze pt devierea de la subiect
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu ma plang de un metru de furtun , vream sa spun , de fapt ,de alte piese si atitudinea unora de la service
sorinsorin ce ar mai putea fi?
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@Virgil grigoras daca ai lipsa de putere si nu ai erori in bord te sfatuiesc sa investighezi ffff bine si sa nu te apuci sa schimbi piesele aiurea cum am facut eu, pt k la mine prob puterea motorului este enigma pt fff multi mecanici.
este lent in turatii, nu am erori in bord, am schimbat debitmetru, electrovalva turbina, turbina, senzor de boost presure, pompa vacuum, senzor boost pressure si inca nu i-am dat de cap Crying or Very sad
acum on topic : stie cineva ce rol are furtunasul de sub electrovalva?

  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
virgil grigoras a scris:nu ma plang de un metru de furtun , vream sa spun , de fapt ,de alte piese si atitudinea unora de la service
sorinsorin ce ar mai putea fi?
[b] un metru de furtun gasesti la magazinele de piese auto exact ceea ce iti trebuie in rest nu stiu ce sa iti mai zic s-ar putea sa iti ramana deschisa clapeta de la turbina nu stiu exact cum ii spune e comandata de o electovalvaundeva in spate la turbina daca stie careva sa ii spuna cum se numeste si mai vb bafta
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:@Virgil grigoras daca ai lipsa de putere si nu ai erori in bord te sfatuiesc sa investighezi ffff bine si sa nu te apuci sa schimbi piesele aiurea cum am facut eu, pt k la mine prob puterea motorului este enigma pt fff multi mecanici.
este lent in turatii, nu am erori in bord, am schimbat debitmetru, electrovalva turbina, turbina, senzor de boost presure, pompa vacuum, senzor boost pressure si inca nu i-am dat de cap Crying or Very sad
acum on topic : stie cineva ce rol are furtunasul de sub electrovalva?
[b] banuiesc ca pe furtunasu acesta electrovalvatrage aerul de afara vezi ca acolo sa nu intre mizerie si sa nu fie infundat
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pentru promptitudinea raspunsurilor, deocamdata nu am timp sa mai umblu la masina , dupa ce voi curata si admisia voi revenii cu amanunte, multumesac inca o data
si ii rog pe toti care au gasit o rezolvare la o problema sa o puna aici si sa nu mai vb pe privat
ex: cazul lui "opeel" asa se manifesta si masina mea , nu da nicio eroare dar "intra " turbina la 2500
dupa ce-si expune problema aici nu revine la cum a rezolvat-o.
Skip ads

  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am curatat astazi admisia
cred ca am scos un pumn format din doua maini de calamina , acele clapete nu erau intepenite , dar acea fanta dintre ele si gaura in care sunt fixate nu mai exista,
acele piulite de cupru nu se vedeau
pt cei interesati , curatate-o daca n-ati facut-o pana acum , e jale ce-i acolo
am lasat masina intro panta destul de abrupta cat am facut operatiunea si a pornit la prima cheie, dupa ce in prealabil am dat la automat cu tevile de la injectoare scoase pana a aruncat motorina
am mers doar 5 km cu masina dupa aceasta, nu pot sa-mi dau seama destul de bine de eventualele schimbari , dar sigur se infige mai bine ,parca nu mai da in nas la accelerari
motorul nu a apucat sa se incalzeasca
apropos, turatia la care intra turbina depinde de temperatura motorului, adica cand motorul e rece se simte mai tarziu , iar cand e cald mai devrme?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
turbina se invarte tot timpu numai ca la o anumita rotatie a motorului se simte prezenta ei . numai atunci cand este presiune prea mare in admisie ea se decupleaza prin electrovalva care o comanda. turbina face presiune strong undeva dupa 2200 dar asta nu inseamna ca la turatii mai joase de 2200 ea nu functioneaza.
la mine turbina nu face destula presiune in admisie si singuru lucru care mi-a ramas de facut ar fi o curatare a sistemului de injectie pt ca este posibil ca din cauza gazelor putine de evacuare ea sa nu ajunga la turatiile corespunzatore presiunii in admisie Rolling Eyes
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
virgil grigoras ....... sant foarte curios daca acum masina ta este sa zicem lenesa la demaraj si as mai fi curios care e efectil la viteza mai mare daca se poate un raspuns mai detaliat despre efectele dupa curatarea admisiei .......mersi
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
marti sper sa fac un drum mai lung si atunci sa-mi dau seama de eventualele schimbari in bine , sper
ce sa inteleg printr-o curatare a sistemului de injectie,
te referi la injectoare?
si de unde ti-ai dat seama ca ai putea avea presiune mica in admisie,ai fost la un tester
cu ce influenteaza injectia presiunea in admisie?
senzorul de presiune in admuisie e cel de pe capacul de la ad , am incercat sa-l scot si nu am reusit,
l-am lasat acolo si asa am curatat
dupa curatare am pus pe cineva sa tureze motorul pana la 2000 , 2000 si ceva si se simtea un flux mai mare de aer ca inainte
ce sa spun, pana nu ies cu masina la un drum mai lung ,sa se incalzeasca motorul si sa pot sa accelerez mai tare fac inca presupuneri
Skip ads

  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa inteleg prin demaraj lenes, a mea , masina are zic eu demaraj destul de bun , si la rece si nu spun dupa ce se incalzeste , te baga in scaun , dar mi se pare ca se simte prea tarziu turbina , 2500
nu am mers cu o masina similara sa-mi pot da seama exact
mai circul din cand in cand cu un logan de 1.6, de 90 cai,
la rece are demarajul mai bun decat a mea, dar la cald e vacs, ad cand se incalzeste a mea
urca bine in turatii, doar ca are o mica ezitare cand apesi acceleratia brusc,ad exista un interval de timp mic de cand apesi acceleratia si pana raspunde la comanda , si asta in mod sigur numai la rece
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
dupa ce am fost de "n-ori'' la tester unde am veirificat cam tot ce se poate verifica fiind totul oke mai putin presiunea in admisie undeva pe la 2.2 parca(normal ar fi 2.7) daca gresesc corectati-ma. am schimbat pompa de vacuum, turbina, senzoru boost presure , electrovalva ce comanda turbina, curatat admisie, egr, debitmetru, am ajuns in situatia in care sa nu mai stiu ce sa-i fac. motoru porneste la sfert cand e rece/cald, nu scoate fum, nu paraie, nu pocneste, nu tuseste...........asa am ajuns la injectie ca pe celelalte le-am eliminat Crying or Very sad
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si eu am aceesi problema adica simt ca turbina intra pe la 2500-2700 am curatata admisia si am verificat electrovalvele ( am pus pe cineva sa accelereze si eu cu limba pe furtunasele de vaccum, si simteam cum face vaccum, acum nush cat de tare trebuie sa se simta).
Eu cand am curatat admisia asta vara, m-am speriat ce era acolo , acum stau si ma gandesc daca nu o fi la fel (si sigur este) si in intercooler, ca altfel nu imi explic de intra asa tarziu.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eu intercooleru l-am curatat cu benzina, fara niciun efect doar unu negativ in sensu ca motoru se turase singur din cauza vaporilor de benzina din intercooler
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am fost , ieri , dupa cum spuneam la un drum mai lung
masina se comporta precum o gazela , sprintena, cand bag piciorul in acceleratie simti cum fuge de sub tine
cat despre turbina , s-a simtit si la 2300 si 2400 si 2500, acum nu stiu de ce se simtea cand la o anumita turatie cand la alta
una peste alta , si-a schimbat mersul , poate unde s-a si mai incalzit afara motorul se incalzeste acum mai repede
cea mai semnificativa schimbare e aceea ca la rece urca foarte bine in turatii
am mers si cu 130 ,140 , mai mult nu am putut , am mers pe un DJ plin de gropi,am turat-o in a3a la 4500, s-a comportat f bine
in wekend-ul urmator vreau sa-i dau si intercoolerul jos sa-l curat , cu toate ca ma necajeste un surub , acela de pe radiator, nu vrea sa se desfaca deloc
cand am desfacut furtunul dintre turbina si intercooler am gasit cam 4 picaturi de ulei, totusi nu cred ca-i rau o verificare si o curatare
in rest mai ramane sa merg cu o masina similara sa pot compara ce si cum
salutare la toata lumea si tinem aproape
  • tataia_paul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
slutare la toata lumea! Este normal ca la imbinarea furtunului cu supapa EGR sa fie o bila?
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
despre ce fel de bila , e vorba tataie?
legatura dintre furtunasul de vacum si supapa egr e facuta cu un alt furtunas de cauciuc , , ca sa spun asa
despre ce motor e vorba?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
despre ce motor este vb ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR