Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu cred ca pompa ta de ulei nu mai lucreaza in parametri si nu mai asigura presiunea necesara....sau mai rau ...pierzi presiune pe la cuzineti ,asta inseamna desfacere moltor,sper sa ma insel
Skip ads

  • banderas23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Asa dintr-odata? Pur si simplu? Si sa coincida cu ultimul schimb de ulei? Shocked
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Pe pagina 2 a acestui topic ma plangeam ca se tot aprinde becul de la ulei cand motorul functioneaza in relanti si apoi se stinge daca il turez cat de putin. Spre rusinea mea, dupa ce am rezolvat problema, nu am mai spus si cum s-a facut asta: la mine totul s-a rezolvat prin schimbarea senzorului de presiune de la ulei care era defect.
  • banderas23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am vazut ca din vara lui 2009 ... sa inteleg ca ti-ai schimbat senzorul de presiune ulei si de 2 ani jumate nu ai mai avut probleme cu martorul de ulei?
Skip ads

  • been

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salutari am inlocuit uleiul am pus Mobile 1 10w40 si nu mai face ,am schimbat si senzorul acum nu stiu ce sa ti zic dar cred ca de la ulei era senzorul il luasem mai demult si de aceea l am schimbat.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Da, de cand am schimbat senzorul nu mai vad becul aprins decat inainte de pornirea motorului.
  • banderas23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Aha, ce bine ar fi sa se rezolve si la mine numai cu asta. Cand merg cu masina prin oras, distante scurte si temperatura motorului nu ajunge la aproape 90grade, nu mi se aprinde deloc martorul de ulei. Insa urmeaza sa fac un drum mai lung la bunici si nu ma incumet sa plec cu ea asa la drum luni de 250km dus-intors.

Ce producator de senzor ati cumparat? Original GM sau compatibil? Si cat costa fiecare? Mentionez ca nu am apucat sa ma interesez cat ma costa si vroiam sa fiu pregatit sufleteste cand voi duce sa aflu niste preturi Very Happy

Multumesc!
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Asta este o intrebare grea la care nu stiu sa raspund! A trecut ceva vreme si am uitat cat am dat si oricum nu cred ca ar mai corespunde pretul. Ce stiu sigur este ca nu am luat pe original (am luat asa-zis "aftermarket") si mai stiu sigur ca ma feresc de senzorii italienesti.
Skip ads

  • banderas23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc! Aha, deci sa ma feresc de senzorii intalienesti? Shocked De tinut minte, mai ales ca la un magazin la care am fost avea exact un singur model si ghiciti de care? italienesc! Mai am 2 magazine la care sa ma interesez ... sa vedem ce gasesc! Intrebarea ramane valabila si pt ceilalalti colegi de forum.
  • banderas23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
imi cer scuze de dublu post, insa nu l-am mai putut edita pe cel anterior ca au trecut cele 60 min ...

Am cumparat astazi senzor original GM ca cel de aici din primul post si pana la sf saptamanii o sa il montez. M-a costat 35 lei ... si cand ma gandesc ca gasisem senzori aftermarket la 42 lei Shocked
  • corsanu_deva

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2011

  • Mesaj Privat
O intrebare stimati colegi: cand ramai cu ulei putin in motor nu trebuie sa se aprinda un bec in bord?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Doar daca scade presiunea se aprinde martorul din bord,dar daca becul este scos nu se prea aprinde nimic,de obicei fac asta cei care vind masini cu motorul dus! Evil or Very Mad
Skip ads

  • nicu_rx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta si pe mine cineva ? zafira-a z18xe, benzina, 1.8. am martoru de ulei ce imi aparea in relanti. ce am facut :

- schimbat senzorul de presiune ulei - nimic
- schimbat ulei cu 10w40 castrol (am peste 130.000 km) - nimic
- curatat baia, sorbul era ok. - nimic
- schimbat pompa de ulei cu una pierburg noua. in relanti tot facea si mai ramanea aprins la 5 minute dupa ce se incalzea motorul. - nimic
- desfacut la motor in aceeasi zi. verificat cuzinetii. 3-4 reparati. parea ca se rezolva
- pornit masina nu mai face in relanti... macar asta se pare ca am rezolvat. nu mai apare martorul la semafoare. dar...

- cand merg cu viteza mica 800-1000 de turatii si apas frana sau uneori cand apas ambreiajul si acceleratia la viteza mica imi apare martorul in bord Sad

ce sa mai fac ? ce sa verifice ? de 2 luni ma chinui. Confused nivelul la ulei e ok se pare. la joja de la riduri e chiar putin peste riduri, 3 mm.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi daca 'teava' pe care infiletezi filtrul ulei nu cumva este putin desfiletata.
  • nicu_rx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Masina de 11 ani... cand mi-a schimbat filtrul ulei era foarte intepenit. A scos filtrul foarte greu. Masina avea aceeasi simptome de "frana sau uneori cand apas ambreiajul si acceleratia la viteza mica imi apare martorul in bord" inainte de a schimba filtrul si dupa ce l-am schimbat. Sa ma duc la mecanic pentru a verifica "'teava' pe care infiletez filtrul ulei" ... daca nu dau nici un reply la acest mesaj inseamna ca nu s-a rezolvat.

dancuciureanu, oare chiar sa fie filtrul sui pe acolo ? dar nu ar trebui sa fie o problema constanta daca e la filtru sau ai patit-o ? multumesc de raspuns, oricum.


- motorul meu ar trebui 4.25 l ulei. i.am pus atat la schimb. cu reparatiile ulterioare cu scos ulei, baie etc poate s.a mai pierdut 1 gram doua.. dar pe joja imi arata chiar putin peste maxim, 2-3 mm asa vad eu. sa fie o problema asta ? sa mai scot din ulei ? poate fi surplusul ?

http://www.machinerylubrication.com/Read/541/dipstick-oil-analysis

Lesson No. 3 - What If the Oil Level is Too High?

Note: accidental overfilling oil into your engine can cause problems too. As the crankshaft rotates it will churn the oil, causing aeration and eventually sustained foam may form. This can lead to overheated motor oil, oxidation and a loss of oil pressure.


am inteles la unii ca la nivel mic apare senzoru la frana chiar si usoara ca danseaza uleiul in baie si aluneca in fata. eu am destul ulei, de ce imi apare totusi intr-a intaia si la unele frane cu viteza mica, turatii mici ? nu prea cred ca e nivelul ca e destul ulei si socul nu e mare deloc...

Sad
  • nicu_rx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
la 3 luni de cand am luat masina si avea si aceasta problema am rezolvat-o. A fost nevoie de un mecanic bun Smile ...

ultima problema, cand imi aparea la frana si acceleratie... se pare ca era de la niste fire de pe la bord. uff. am 500 km facuti si nu mi-a mai aparut deloc problema.
  • nicu_rx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
problema rezolvata. se pare ca in spatele bordului mai erau niste probleme la fire. facuta si treaba asta intr-o seara.
cost total pentru martor ulei la mine : 2 luni + cca 2000 roni Shocked (manopere, pompa ulei noua, senzor, ulei nou, filtru nou, 4 cuzineti reparati de mecanic, verificat baie ulei, test presiune ulei)
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Toate bune și frumoase pânã ieri când, dupã un drum de 200 km mers continuu, mi s-a aprins martorul galben de presiune ulei. Menționez cã vãd pete de ulei dimineața când o iau din loc și-n plus a început sã miroase a ulei încins în habitaclu când deschid ventilația.

Uleiul a fost schimbat acum 2000 de km (decembrie 2012), mașina se comportã excelent.

Dar cineva mi-a zis: ”Cu uleiul nu te joci...”

Așadar, la ce sã mã aștept...? Confused Z13DT-ul are 230.000 km, am pus ulei 5w40 de când am cumpãrat-o (decembrie) și m-am rãsturnat cu ea în ianuarie. Sã aibe vreo legãturã asta?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune 5W40 si vezi pe unde cure
Cu rasturnatul e o posibila cauza daca motorul a continuat sa functioneze.
  • otilia88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2002 Z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Am si eu o problema destul de urata in legatura cu martorul de ulei la un opel corsa-C 1.2, din 2002, tipul motorului Z12XE. Mi se aprindea martorul de ulei cand mergeam la relanteu sau cand era "pe liber", chiar si in stationare. Am mers cu ea asa cred k maxim 10km, cand a inceput sa palpaie becul mereu. Am oprit si am observat ca incepuse sa iasa fum de sub capota si mirosea a incins. Am ridicat capota si.....era plin de ulei peste tot... Maine am de gand sa o tractez sa o duc la un service, dar m-am ingrozit cand am ridicat capota. Aveti idee ce ar putea fi?
Am uitat sa mentionez ca schimbul a fost facut cam acum 11000 - 12000 km...
Va multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR