- deleted-4190
- *
- 24 mesaje
- din 15 Dec 2006
deleted-4190
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2006
- Mesaj Privat
Acvyl
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
Vectra B - '98 , motor 16XEL, 1,6 - 16 valve
Am citit posturile despre Throttle Body, despre curatarea lui etc. Despre fise, sonda lamda, sensorul de aer etc . Problema este ca unele simptome descrise in aceste posturi exista si la mine, altele nu. La relanti toarce ca o pisica (toata lumea e indragostita de ea), dar.... in I-a pleaca bine de pe loc dar fffff greu, debia se misca. Trebuie sa accelerez ca nebunul pana pe la 3000 ture pt a-si lua avant, schimb a II-a in primele rotatii la fel (debia se misca) dupa care incepe sa-si dea drumul, PLUS CA PEDALA DE ACCELERATIE este destul de tare, parca opu ne rezistenta. Vitezele III si restul nu imi fac probleme. Repet ...doar I-a si a II-a. Senzatia este de lipsa de forta si putere. Mentionez ca a stat in service ceva timp fara filtru de aer cu Throttle Body descoperit si poate injectoarele sunt pline de praf, etc. Am bagat aditivi etc in ea si degeaba. Nu are imp daca motorul e cald sau rece simptomele sunt la fel. Nu prezinta zgomote ciudate sal altceva. SINGURA problema este lipsa de forta nejustificata.
PLEASE HELP.
Am citit posturile despre Throttle Body, despre curatarea lui etc. Despre fise, sonda lamda, sensorul de aer etc . Problema este ca unele simptome descrise in aceste posturi exista si la mine, altele nu. La relanti toarce ca o pisica (toata lumea e indragostita de ea), dar.... in I-a pleaca bine de pe loc dar fffff greu, debia se misca. Trebuie sa accelerez ca nebunul pana pe la 3000 ture pt a-si lua avant, schimb a II-a in primele rotatii la fel (debia se misca) dupa care incepe sa-si dea drumul, PLUS CA PEDALA DE ACCELERATIE este destul de tare, parca opu ne rezistenta. Vitezele III si restul nu imi fac probleme. Repet ...doar I-a si a II-a. Senzatia este de lipsa de forta si putere. Mentionez ca a stat in service ceva timp fara filtru de aer cu Throttle Body descoperit si poate injectoarele sunt pline de praf, etc. Am bagat aditivi etc in ea si degeaba. Nu are imp daca motorul e cald sau rece simptomele sunt la fel. Nu prezinta zgomote ciudate sal altceva. SINGURA problema este lipsa de forta nejustificata.
PLEASE HELP.
- georgevig
- **
- 230 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Buzau
georgevig
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Este un motor de turatie este normal sa faca asa intra cuplu pe la 3200 rot/min , si eu tot aceelasi motor am!
Si pe de ala parte masina are 1,5 tone, iar motorul este 1,6 da si el ce poate, este alta treaba 1,8, dar unde este un avantaj este si un dezavantaj (si aici m-a refer la consum), km cat mai multi fara evenimente neplacute.
Craciun Fericit!
Si pe de ala parte masina are 1,5 tone, iar motorul este 1,6 da si el ce poate, este alta treaba 1,8, dar unde este un avantaj este si un dezavantaj (si aici m-a refer la consum), km cat mai multi fara evenimente neplacute.
Craciun Fericit!
Acvyl
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
Craciun fericit si tie,
In primul rand, daca masina pana acum cateva lui nu mergea altfel (adik mult mai bine) nu aveam de ce sa ma plang acum. Cred ca stiu care este turatia masinii si felul in care masina mea ar tebui sa se comporte. Nu m-am trezit dintr-o data ca vreau lamborghinii din vectra mea. Daca vrei in procente, gandeste-te ca scaderea de putere si tragere este undeva la 60%.
In primul rand, daca masina pana acum cateva lui nu mergea altfel (adik mult mai bine) nu aveam de ce sa ma plang acum. Cred ca stiu care este turatia masinii si felul in care masina mea ar tebui sa se comporte. Nu m-am trezit dintr-o data ca vreau lamborghinii din vectra mea. Daca vrei in procente, gandeste-te ca scaderea de putere si tragere este undeva la 60%.
- georgevig
- **
- 230 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Buzau
georgevig
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
georgevig a scris:Este un motor de turatie este normal sa faca asa intra cuplu pe la 3200 rot/min , si eu tot aceelasi motor am!
Si pe de ala parte masina are 1,5 tone, iar motorul este 1,6 da si el ce poate, este alta treaba 1,8, dar unde este un avantaj este si un dezavantaj (si aici m-a refer la consum), km cat mai multi fara evenimente neplacute.
Craciun Fericit!
Si pe de ala parte masina are 1,5 tone, iar motorul este 1,6 da si el ce poate, este alta treaba 1,8, dar unde este un avantaj este si un dezavantaj (si aici m-a refer la consum), km cat mai multi fara evenimente neplacute.
Craciun Fericit!
Si eu am vrut sa deschid o discutie pe aceasta tema. Vectra cu motor de 1.8 face la fel. Cand ma pun sa conduc vectra dupa ce am condus altceva ( de obicei folosesc tigra in oras) omor motorul de multe ori pentru ca in turatiile joase nu are putere deloc, dupa ca turez cam 3000 rpm si masina tasneste. Mentionez ca masina toarce la relantii, merge bine (am mers si 210 cu ea), consma putin. Acest comportament la plecarea de pe loc ma deranjeaza foarte tare deoarece am mai avut vectra tot cu motor de 1.8 dar in 8 supape si aia mergea ca lumea.
Acvyl
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
Vreau pe cineva care si-a rezolvat problema intradevar, nu sa iau toate piesele posibile la rand si prin eliminare ..poate...poate dau de problema (throttle body, clapeta, motoras acc, fise, sonda, egr, senzor aer, bujii, etcc) Ce rost are acest forum daca ma trimite la service sa schimb umate de masina. Exista cineva care stie sau nu?
- thrill
- ***
- 864 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
omule te crezi in service aici ? ca toti suntem mecanici ? fiecare incearca sa dea cateva sfaturi in cunostinta de cauza! daca eram toti mecanici pe aici, probabil se percepea o taxa! tu cu ce ajuti forumul asta ? vrei sfaturi express.. si atat ! nu mai face atatea spume!
ps : forumul asta are rostul de a aduna oameni cu aceeasi pasinune, si anume OPEL. (cel putin pentru mine, asta e rostul)
ps2 : si inca ceva.. e problema ta daca gasesti "meserias" care iti schimba toata masina! stai in bucuresti.. nu cred ca nu poti da peste un om serios.
ps : forumul asta are rostul de a aduna oameni cu aceeasi pasinune, si anume OPEL. (cel putin pentru mine, asta e rostul)
ps2 : si inca ceva.. e problema ta daca gasesti "meserias" care iti schimba toata masina! stai in bucuresti.. nu cred ca nu poti da peste un om serios.
Acvyl
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
georgevig a scris:Este un motor de turatie este normal sa faca asa intra cuplu pe la 3200 rot/min , si eu tot aceelasi motor am!
Si pe de ala parte masina are 1,5 tone, iar motorul este 1,6 da si el ce poate, este alta treaba 1,8, dar unde este un avantaj este si un dezavantaj (si aici m-a refer la consum), km cat mai multi fara evenimente neplacute.
Craciun Fericit!
Si pe de ala parte masina are 1,5 tone, iar motorul este 1,6 da si el ce poate, este alta treaba 1,8, dar unde este un avantaj este si un dezavantaj (si aici m-a refer la consum), km cat mai multi fara evenimente neplacute.
Craciun Fericit!
Eu ma refeream la acest post si nu la ce se discuta in mod curent pe forum. Probleme vad ca ai tu thrill si "spume" de vreme ce te simti atacat ( si chiar nu inteleg de ce ?!). In sfarsit... UN AN NOU fericit tuturor !
- randomm
- **
- 152 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
din cate stiam eu, asa din putinele mele cunostinte, incepe sa se manifeste la acest mod (scadere putere la ture mici) cand te paraseste ambreiajul. testul e simplu. tragi frana de mana si incerci sa pleci de pe loc. daca ai ambreiajul acasa, o urnesti. Daca nu se misca ar trebui sa verifici ce s-a uzat. E doar o parere, nu lucrez in domeniu, eu o spun din ce experiente am mai avut eu cu masinile care le-am avut.
Acvyl
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
randomm a scris:din cate stiam eu, asa din putinele mele cunostinte, incepe sa se manifeste la acest mod (scadere putere la ture mici) cand te paraseste ambreiajul. testul e simplu. tragi frana de mana si incerci sa pleci de pe loc. daca ai ambreiajul acasa, o urnesti. Daca nu se misca ar trebui sa verifici ce s-a uzat. E doar o parere, nu lucrez in domeniu, eu o spun din ce experiente am mai avut eu cu masinile care le-am avut.
Ambreiajul are doar 6 luni - este Zachs, merge ca uns. Repet, masina merge brici in rest (inclusiv consum) doar ca lipsa putere in I-a si a II-a.
- catalinb
- **
- 157 mesaje
- din 08 Aug 2008
- Vectra 2001 Z16XE
- Bucuresti
catalinb
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2008
- Mesaj Privat
- sorin13slo
- *
- 5 mesaje
- din 03 Jan 2009
- Astra 1993 c14nz
- Ialomita
sorin13slo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat
Acvyl a scris:Vreau pe cineva care si-a rezolvat problema intradevar, nu sa iau toate piesele posibile la rand si prin eliminare ..poate...poate dau de problema (throttle body, clapeta, motoras acc, fise, sonda, egr, senzor aer, bujii, etcc) Ce rost are acest forum daca ma trimite la service sa schimb umate de masina. Exista cineva care stie sau nu?
te inteleg trebuie sa gasesti un mecanic care sa lucreye numai el nu sa si babe toti mina in ea urasc asta
- georgevig
- **
- 230 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Buzau
georgevig
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
In judetul in care locuiesc eu nu prea exista mecanici priceputi. Cand mergi la ei toti isi dau doar cu parerea, au asa mult de lucru incat te programeaza la 1 luna, asa ca incerci sa-ti rezolv singur problemele (poate si cu ajutorul forumului da daca a mai patit cineva la fel).
Revenind la problema noastra si eu suspectez putin ambreiajul, functioneaza prea dur si din aceasta cauza nu pot sa conduc foarte lin. De patinat ambreiajul nu patineaza. Si sa va mai spun ca o mica imbunatatire am obtinut prin schimbarea suportului motor de langa distrbutie.
Revenind la problema noastra si eu suspectez putin ambreiajul, functioneaza prea dur si din aceasta cauza nu pot sa conduc foarte lin. De patinat ambreiajul nu patineaza. Si sa va mai spun ca o mica imbunatatire am obtinut prin schimbarea suportului motor de langa distrbutie.
- georgevig
- **
- 230 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Buzau
georgevig
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Acvyl
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
georgevig a scris:Da, iar daca nu stim, ce facem asteptam un nou membru sa se inscrie si sa fie si inginer mecanic?
Tu vad ca ai o problema cu mecanicii. Acest club si forum nu a fost infiintat ca singurul raspns sa fie : "du-te ma mecanic". Vad ca din 5-6 posturi ale tale pe subiectul meu, toate au avut acelasi subiect : "du-te la mecanici". Chiar nu ai un alt post activ in care sa scrii sau sa-ti spui problema? Poate te retinem. Mecanicii sunt ca si medicii, cati la numar ..atatea diagnostice, asa ca pt ultima data....daca nu ai ceva constructiv sau de ajutor de spus, LASA-MAAAA !.....K?
- georgevig
- **
- 230 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Buzau
georgevig
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Acvyl
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
georgevig a scris:A! mi-am adus aminte de unde te cunosc, nu esti directorul acela de la imobiliare, care are biroul in debara?! hmm... nu prea ma mira faptul cat de intepat esti, te cred stai foarte comod acolo si de aceea ... `lasa-ma`. nu prea cred ca pot sa fac gestul asta.
?
1. De unde stii tu cine sunt eu ?!
2. Bai baiatule.....tu chiar ai o problema ! Ce legatura are persoana mea cu postul asta si cu "mecanicii tai, pe care vad ca ii adori", ce pusca mea vrei pana la urma?
3. Intepat ?! sunt numai cu specimene ca tine (frustrati, nef........ si care apeleaza la jigniri cand singurul neuron din cap nu mai face fata unei discutii normale).
Toata lumea mai sus intr-un fel sau altul ti-a explicat "partea cu mecanicii" iar tu ma stresezi in continuare cu ei. REPET : Nu ai ce face acasa, atat de frustrat si singur esti in cat alegi un post la intamplare si te apuci sa scrii ce-ti dicteaza neuronul ?
- catalinb
- **
- 157 mesaje
- din 08 Aug 2008
- Vectra 2001 Z16XE
- Bucuresti
catalinb
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2008
- Mesaj Privat
Baieti......lasati-o mai moale cu cearta......iar tu ACVYL pune frumos masina pe un tester la un baiat destept si iti poate spune ala cam ce are.......daca scormonesti bine pe site o sa gasesti pe cineva care sa faca o testare si buna si nici nu cred ca te duce mai mult de 7-8 sute de mii....ce ai de pierdut pana la urma?
Daca nu gasesti tester lasa-mi mie in PM mesaj si iti trimit eu un nr de tel al cuiva care are tester si care m-a rezolvat si pe mine odata cu o diagnosticare. Omu' sta prin Titan pe langa parcul IOR
Daca nu gasesti tester lasa-mi mie in PM mesaj si iti trimit eu un nr de tel al cuiva care are tester si care m-a rezolvat si pe mine odata cu o diagnosticare. Omu' sta prin Titan pe langa parcul IOR