Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,667
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mda...de aceiasi problema m-am lovit si eu...mai inventivi,eu cu un prieten (cel cu sudura pe tijele culbutorilor)am bagat saibe de ARO in spatele MRL, (auto), impingand dintii mai mult in butuc.Asta dupa ce i-am luat in prealabil jocul rulmentilor,care era destul de mare.De aici cred de fapt ca a si plecat problema.S-a marit distanta ,iar arcul nu a mai impins dintii in locasul lor de pe butuc atat cat trebuie.1-1.5 mm l-au ajutat sa duca dintii acolo unde ar fi trebuit sa fie.
Atentie-Nu trebuie sa se bage saibe prea groasa,pentru ca nu mai intra siguranta planetarei..!
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,667
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Alta problema ciudata de care m-am lovit...In momentul cand e cuplat 4x4 si iau viraj aproape de max sau chiar max,se infraneaza masina..Cu cat ma apropii mai mult de capatul cursei,se infraneaza din ce in ce mai tare.S-a mai lovit cineva de asta?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pe aderenta?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,667
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da,pe aderenta,voi incerca azi si prin balarii..Despre partea cu `trasul de volan`,se simte,dar prea putin in comparatie cu infranatul.
Deci am incercat treaba asta in limitele bunului simt,fara sa o fortez,ma asteptam sa `traga `volanul nu sa se infraneze.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu se merge 4x4 pe aderenta ca nu are diferential interaxial. E normal sa se infraneze si sa smuceasca.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,667
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da,stiu problema,insa nu stiam ca se si infraneaza.Am facut o tura prin balarii aseara,si infranarea se simte mult mai putin,dar tot e acolo...In fine,mi-a mai zis cineva ca nu e indicat sa nu iau max de volan pe 4x4,nici pe asfalt nici pe langa..
Asta sa fie cea mai mare problema..
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cand incepi sa patinezi, nu se mai infraneaza indiferent cat virezi.
  • pufpuf80

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. Sunt nou printre voi. Am citit ceva de o saiba de ARO bagata in spatele MLR-urilor. Eu am adus un Frontera 2.0i din Germania si am gasit un fier de 6mm indoit , tocmai ca sa cupleze dintii pe butuc. Ce pot face? As vrea sa scot aceste sarme groase. Cumva in mers chiar daca nu e cuplata fata, roata invarte tot ansamblu: planetare , grup, cardan? Multumesc.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,667
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu e cuplata fata,nu ar trebui sa se invarta decat roata.Probabil ca la tine MRL nu mai cupleaza,si i-a bagat cineva adaos,sa tina dintii impinsi.In acest fel ansamblul se invarte odata cu rotile,dar trage numai cand cuplezi din masina.Ar fi bine sa pui o poza.
  • pufpuf80

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Ok am inteles , acum cred ca trebuie schimbate arcurile din spatele MLR-urilor, dar nu stiu unde as putea gasi astfel de arcuri. Probabil se gasesc la set , sau pot sa cumpar separat?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Arcuri separat nu se gasesc.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
... si un MRL nou, sigur nu vrei sa auzi cat costa Very Happy
incearca mai bine unele manuale de la AVM...
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Daca ai MRL-uri manuale, si le tii pe pozitia 4x2, poti merge cu spatele pe greu, (cand e aderenta) si in viraje fara nicio problema nu? In sensul ca nu mai are treaba diferenta de viteza dintre rotile spate...e ca si pe usor...? Nu risc sa rup nimic( evident fara sa o fortez aiurea) ?
De multe ori la frontera mea simt nevoia sa merg mai incet, in special in rampa cand dau de bolovani mari sau gropi, dar avand treapta 1 lunga, ori risc sa moara motorul ori trebuie sa dau pe greu(MRL-uri automate, deci merg cu 4x4) si la viraje e cam nasol...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Adevarat, cu MRL-urile p FREE planetarele se invart, dar nu antreneaza rotile. Poti merge linistit si pe greu si pe usor.
  • testo

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu as putea sa folosesc la o roata MRL automat si la cealanta manual?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Da si nu... teoretic da, dar practic depinde cum cupleaza/ decupleaza fiecare, vreau sa spun ce rotatie a planetarei necesita. Daca nu o fortezi poate ar merge, daca o fortezi se poate sa nu mai mearga si sa faci alte prostii...
  • testo

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si ma sfatuiesti sa-mi caut pereche nu? Ce parere aveti despre cele AVM?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Pai eu asa as zice... ce e de la " mama fabrica" e sfant.
Sunt bune ca asa cum spuneam mai sus, poti merge cu spatele pe greu, ca rezistenta s-ar zice ca sunt mai slabe decat cele de Frontera, automate, originale, dar la ce poti face cu Frontera, cred ca sunt foarte bune.
  • testo

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
oky o sa vb cu baieti sa-mi trimita si mie o pereche.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Sa fii atent la garantie si montaj, se recomanda de catre producator sa pui ulei. In plus, sa verifici bine sa fie etanse, e important ca sa nu intre mizerie si dupa sa iti faca probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR