Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Pavelean

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Eu unul o sa imi iau de aici:
http://instalatiihidrogen.ro
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Dupa ce o cumperi, nu uita sa iei si cateva seturi de servetele. O sa iti trebuiasca atunci cand o sa plangi dupa banii cheltuiti.

PS: se vede ca ai avut 5 la fizica si chimie.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In schimb, are o bisnita pe internet care trebuie promovata prin publicitate mascata Evil or Very Mad
  • Pavelean

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2012

  • Mesaj Privat
M-ai palit cu reclama mascata, firar sa fie. Oricum le-am trimis mail si astept confirmarea. Am mai gasit o firma pe bune din SUA, ofera la pretul de 800 dolari si garanteaza 25% + daca nu iti convine produsul il poti returna in 30 de zile. Oricum tin motorul pana ce apare a 4-a generatie de baterii li-on si mi-o fac masina electrica.
Masina care circula doar cu H2 exista, poate circula cu max 80km/h, cautati pe google si gasiti. Cand am sa ajung acasa am sa las un link unde puteti gasii toate tehnologiile eco si evolutiile lor.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Dragule, ce pregatire ai, prea le crezi pe toate de pe net... Wink
  • Pavelean

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2012

  • Mesaj Privat
http://www.greenoptimistic.com
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mai bine nu te duci la vrajitoare? Poate fac o vraja sa iti consume mai putin. Oricum ai mai multe sanse decat cu bulbucii.
  • Pavelean

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2012

  • Mesaj Privat
http://www.greenoptimistic....aka-hydrogen-car/
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Singura realizare cu ceva valoare practica in domeniul propulsiei cu hidrogen este Honda FCX Clarity (si este vorba de pila de combustie nu motor cu ardere interna), insa dupa parerea mea folosirea hidrogenului este un dead-end tehnologic pt. ca per total producerea si inmagazinarea lui in stare lichida este mai scumpa si mai poluanta decat in cazul hidrocarburilor. Viitorul, asa cum il vad eu deocamdata, vor fi masini electrice cu battery-pack-uri usor de schimbat a.i. sa te duci la o "benzinarie" si sa schimbi bateriile ca pe buteliile de aragaz pe vremuri.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hehe, daca le schimbi cum se schimbau buteliile de aragaz pe vremuri e naspa. pai se statea si o saptamana la coada... Smile
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris: Viitorul, asa cum il vad eu deocamdata, vor fi masini electrice cu battery-pack-uri usor de schimbat

Bateria are o anumita perioada de viata. Cu cat imbatraneste, se descarca mai repede. Tu daca ai avea o masina noua, cu bateriile noi, ti-ar conveni sa primesti altele deja folosite si care s-ar putea descarca in cativa kilometri? Bateriile care mor, cine le inlocuieste?
O alta chestie ar fi ca absolut toti producatorii de automobile sa foloseasca acelasi tip de baterii, nu prea vad sa se intample asta in viitorul apropiat.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Avem de mult timp masini care merg cu hidrogen si produse de opel . Daca nu ma insel pretul era de 100 000 euro . N-am citit paginile anterioare si imi cer scuze daca a mai spus cineva,eventual sa se stearga mesajul acesta daca s-a scris .
Skip ads

  • Pavelean

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Pana la urma am citit schemele de la o instalatie de hidrogen si am decis sa o construiesc singur cu un material care dupa cum am citit da un randament mai bun + am vorbit cu Corneliu Baneasa si sper sa pot face rost si de un filtru supraaspirant. Mai libseste un cip EFIR care ajuta sonda lambda. Un consum cu -25% se poate garanta la orice masina.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pavelean a scris:am vorbit cu Corneliu Baneasa...Un consum cu -25% se poate garanta la orice masina.

Sigur nu ai vorbit cu Corneliu Vadim Tudor de ai ajuns sa crezi in procente de 25%? Very Happy
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Forbidden> bateriile nu vor fi ale tale, ci ale companiei "petroliere", deci nu e treaba ta cat de uzate sunt si cine le intretine.
Un experiment din asta se face, dupa stirea mea, in Israel, cu o masina Renault, din clasa "Laguna" (are alt nume "green" dar nu l-am retinut)
Urci pe o pasarela, modulul de baterii e scoas "prin partea de jos", ti se pune alt modul, totul dureaza <1 minut. Desigur, pentru generalizarea procedeului trebuie folosite module "standard" indiferent de marca masinii si dezvoltata o infrastructura corespunzatoare, dar nimic nu e de domeniul stiintifico-fantastic, totul e tehnologic realizabil pe scara mare si la preturi decente.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pavelean a scris:Pana la urma am citit schemele de la o instalatie de hidrogen si am decis sa o construiesc singur cu un material care dupa cum am citit da un randament mai bun + am vorbit cu Corneliu Baneasa si sper sa pot face rost si de un filtru supraaspirant. Mai libseste un cip EFIR care ajuta sonda lambda. Un consum cu -25% se poate garanta la orice masina.

*
Cumpara 4 filtre si monteaza- le in paralel, nu vei consuma nimic, daca cumperi 5, vei avea reducere si-ti va creste nivelul de benzina in rezervor, motorul va transforma gazele arse din atmosfera in benzina... (sau poate in gaz maro, cine stie... Wink )
Inventatorul tau genial e un bufon...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Domnul Corneliu Baneasa se foloseste de un brevet de inventie cu care sa convinga posesorii de automobile ca filtrele lui fac ceea ce este intr-adevar in schita brevetului si care nu are de-a face cu ce se ofera pe piata.Am incercat sa port o discutie cu el pe tema asta si am primit un raspuns cel putin de amator cu un ton superiror....la care se adauga in incheiere semnatura INVENTATOR, CORNELIU BIRTOK BANEASA, acum este timpul pentru verificat acele jucarii care dau un raspuns mai bun al motorului prin folosirea unui ELEMENT FILTRANT MAI MARE DECAT ORIGINALUL DAR DE SERIE in conditii ideale de functionare,nu acelasi lucru se va obtine pe asemenea conditii de exploatare din toata tara adica temperaturi de -25gr.Mai pe scurt ceea ce obtii primavara si toamna vei plati cu varf si indesat lunile de iarna ,spre deosebire de inventatorii nostri care reinventeaza apa calda inginerii centrelor de proiectare de la firme consacrate trebuie sa obtina COMPROMISUL intre parametrii de functionare, PERFORMANTA,CONSUM,NIVEL DE ZGOMOT,FUNCTIONARE IN CONDITII GRELE de clima....renuntand la cel putin unul dintre ele vom avea un FILTRU MINUNE pe care sigur o sa-l aruncam la prima vijelie Very Happy
Sfatul meu cel putin pe vremuri ca cele de afara....RENUNTATI cel putin pe perioada asta la improvizatii,sa nu ingrosati randul celor ce stau pe marginea drumului si degera,acum trebuie sa functioneze pana si acele amarate de tubulaturi care iau aer cald de pe galerie si pe care aproape toti le arunca.....
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ca bine zici ... Tin minte ca la Dacia trebuia sa treci manual obturatorul de pe vara pe iarna si invers. Foarte putini o faceau, dar multi se plangeau de consum si ca le merg motoarele prost.
  • Pavelean

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Merci mecaNIK, totusi in primavara am sa incerc acel filtru si am timp pana atunci sa fac si instalatia de HHO.

Sorin666 esti troll-ul forumului?

Incercarea moarte nu are, iar pentru o investitie de maxim 1000 ron nu am nimic de pierdut.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pavelean...eu nu sant gigicontra pur si simplu stiu bine ce face fiecare piesa montata de fabricant dupa atente teste si de ce nu....calcule de eficienta poti sa fii sigur ca orice saiba pusa pe o masina are justificare inclusiv ca eficienta,daca tu doresti sa faci modificarea admisiei nu-i bai,merge mai bine,suna mai fioros dar nu este corect sa minta oamenii (ma refer la cei care vand asa ceva)cu scaderi de pana la 20% cand obtii in conditii ideale 3-5% verificat de altii ,iar daca tu o sa revii la sistemul de fabrica in conditiile de iarna e totul ok,
Referitor la problema HHO cu mana pe creion adunand scazand si impartind doar nu ajungi la o eficienta pentru ca se fac mari greseli de principiu si anume nu substitui cu el nici volumul de gaz (aer) aspirat de motor si nici acel 1gr combustibil la 14,7gr. aer ci adaugi la 1gr.combustibil o cantitate infima sa imbunatatesti acea ardere.Stiu persoane care au investit cam 900ron pe ceva instalatii aduse din afara crezand ca simpla adaugare in admisie a gazului rezolva problema fara sa studieze suficient reglajul aparatului si nici ce modificari trebuiesc aduse pentru un raspuns corespunzator al electronicii masinii,unul l-a aruncat,altul a avut nesansa sa-i bubuie si altul sustine ca a tot reglat dar nu vrea sa spuna ce si cum decat faptul ca a trebuit refacut vasul electrolizorului si ca a obtinut 30-40% economie...eu n-am vazut cu ochii mei.Exista o gramada de experimente pe tema asta iar cei care au mers pe amperaje,votaje gresite sau solutii preparate aiurea au dat gres nu mai vorbim ca sistemul este experimental,functioneaza capricios si necesita ajustari si grija permanenta...cine se incumeta la asemenea munci poate o reusi ceva intr-o buna zi....asteptam rezultate daca te incumeti la experimentul asta.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR