Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Nu nu e desfaci suruburile din cap si iese ai PM sa iti dau un nr de telefon?
Skip ads

  • sdl

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Vezi un pic si pe la turbo si radiatorul de turbo daca e totul ok.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
sdi...sunt probleme mai mari... POMPA
din discutiile purtate cu Andy la tel., am descoperit banda de la senzorul de turatie de la pompa RUPT.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
AM DESCOMPUSOOOOOO....
gasit, descoperit mic arculet uzat si incercai sa-l intind si se rupseeeee putin, doua spire.
galetii putina oglinda dacat pe exterior, si daca iii intorc ce au? aa
dar ce fac cu ARCUSORU???
Skip ads

  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Care arcusor l-ai rupt pune o poza cu el sa vad si eu cat priveste galetii aia nu au cum sa fie uzati ce oglinda vorbesti tu pune poza si cu ei.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Sal..sunt suparat. Andi in poza se vede dupa ce am scos senzorul de la cap. hidr. si am dat si urmatoarea piesa afara in mijloc la interior avea un arcusor care eu am zis ,dupa ce l-am scos sa il intind putin ca parea uzat la capete,si...sa rupt. Sad dar asta nu este tot ,ca necazul nu vine singur L-AM PIERDUT,ca nu cumva sa il am ca moded de lungime si grusime si implicit tarie.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
A si sa spunem si baetilor ca inainte sa scoatem capul hidraulic afara se blocheaza pompa in '0' prin introducerea unui surub de 6 prin flansa in corpul pompei
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Andy uite ce am mai descoperit.firele de la senzorul de jos ,cel cu sita,care sunt lipite de corpul pompei prin lamela otelita ,ERAU JUPUITE, si faceau scurt ,ete poza
Skip ads

  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
si o poza cu galetii CARE OR FI...
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
a totul sa demontat foarte usor,nimic nu a fost blocat,nu par urme de uzura.
dar Andy capul hidr. il putem desface?
  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
un singur cuvant am de spus pentru Andy = RESPECT :d am vb la tel cu el un om de nota 100 nu 10 astept mai in detaluii pentru repararea calculatorului si pompei bafta multa baietii
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
corect...RESPESC pt Andy ...e baetas
Skip ads

  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
''ma dusei la piese auto ANDY'' si senzorul cu banda de sub calculator costa 590 lei se numaste SENZOR UNGHI AVANS. am sa incerc sa repar banda daca nu reusesc ma risc si il cumpar ,ca este cel mai ieftin senzor , cei doi exteriori costa in jur de 1400 lei buc. dar nu sunt dusi .
cu arculetul cred ca am rezolvat-o am gasit ceva asemanator .
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Costi arculetul trebuie sa permita apasarea piesei care se monteaza in capul hidraulic prin intermediul celor doua surubase care se strang cu torx de 10 (daca dupa montaj poti sa apesi cu degetul bumbutul ala din mijloc si apoi el revine innapoi in pozitia initiala arcul tau e ok) vezi ca se apasa numai 1-1,5mm maxim. Senzorul de sub capul hidraulic care avea firele jupite lucra stai linistit ca altfel nu avea cum sa porneasca masina, izoleaza si tu cum crezi mai bine firele si te-ai scos. Senzorul de turatie (cel cu banda rupta trebuie sa-l cumperi din pacate, dar ai grija sa aibe aceleasi coduri de reper ca al tau)
Totusi vad in poza la tine ca nu ai scos pistonasul de avans si nici inelul galetilor (galetii sunt bilele alea cilindrice care sunt montate in niste suporti metalici dreptunghiulari) acesti galeti i-am gasit montati invers la o pompa care a fost la reparat la ECU.RO si nu pornea pe masina a facut numai pagube in pompa. Pentru a scoate inelul si implicit pistonasul trebuie sa scoti intai rulmentul (pentru asta eu mi-am facut o presa) dar tu poti folosi o presa cu 2 gheare pe care le bagi prin ax si le fixezi in spatele rulmentului in locul unde erau galetii, trage cu mana de presa ca rulmentul iese usor si nu are o pozitie anume de montaj. Apoi scoate inelul galetilor care se gaseste in spatele rulmentului si apoi iti ramane liber pistonasul de avans pe care cand o sa-l scoti afara o sa vezi urmele de gripaj de care vorbeam noi.
Daca mai ai alte probleme iti stau la dispozitie, ai nr meu in PM. Spor!
  • romicabt

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
D-le Andy astazi am descoperit discutia despre pompa de injecție și ,,jos pãlãria'' pt modul de expunere, care e întradevãr foarte util celor care ,, au curajul'' sã se ,, murdãreascã'' pe mânuțe și sã nu bage banii in buzunarul unor ,,meseriași'' care au rãmas cu principii invechite de când reparau ARO sau mai stiu eu ce ,, SAVIEM''.....
Acum te rog dã-mi o parere la urmãtoarea spețã...am aceeași problemã cu decelerarea la schimbul trepteor de vitezã,dar în plus dimineața cînd pornesc de cele mai multe ori are niște trepidații urâte timp de câteva secunde dar apoi e ok,pe urmã in timpul mersului in special cât sunt în tr 1, tr 2 se aude un crãmpãnit ceva de genul cum fãceau motoarele de BV de pe ARO, reprize scurte si puțin se pierde din putere .menționez cã am schimbat injectoarele cu unele verificate pe banc așa ca zic cã sunt in regulã,am verificat furtunașe,am reparat valva EGR care era spartã,am schimbat bujiile incandescente ca se cam arseserã,( aici o micã ,, problemuțã'' , cele pe care le-am montat sunt mai scurte la partea care se înroșește cam cu 3 mm,deci ies mai puțin din chiuloasã in camera de ardere....)? sã fie baiu de aici?. am montat si supapã unisens... a mai rãmas ceea ce mi-aș dori sã nu fie... buba la pompa de injectie.... te rog o pãrere avizatã...mulțam fain. A uitam un amãnunt ....cam scoate și nițel fum negru cînd o solicit putin mai din,, scurt''... Confused
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Domnule romicabt, si eu sunt mecanic din tata in fiu si sunt instructor auto tot din tata in fiu (tatal meu e unul din cei mai vechi instructori din judetul iasi peste 30 ani) si eu m-am confruntat cu motoarele de aro, pe saviem am invatat meserie si pe raba, mult mai tarziu m-am urcat pe mercedes actros sau man si nici atunci nu m-am oprit din invatat, dar sa vad atata prosteala si vrajeala pe capul unor tilicari care cica se numesc pompagii si ei nu stiu cate urechi au nu mai spun ca multi nu stiu sa-ti explice circuitul motorinei prin canalele din corpul pompei cu toate ca cica ei repara pompe de ani buni si tot nesimtitii astia mai cer si cate 500-600 euro pentru o asazisa reparatie... Asa m-am decis sa le expun la toti problema reparatiei unei pompe ca sa stie oamenii pe ce dau o caruta de bani si care vrea sa se apuce de treaba ca eu le stau la dispozitie cu tot materialul de care au nevoie; mentionez ca intre timp m-am dotat cu tot materialul despre aceste pompe VP44.
Cat priveste problema dumneavoastra tehnica eu cred ca aveti 99% sanse sa fie din pompa dar ar trebui sa faceti si o diagnoza computerizata si sa urmariti si parametrii de functionare a pompei pentru un diagnostic sigur.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Vin si eu in ajutorul vostru cu cateva completari(daca le gasiti utile)."Senzorul" dintre conducte este electrovalva de dozaj combustibil,ea este responsabila de cantitatea de motorina injectata, iar cea de jos,cea mica,este electrovalva de avans.Motorul porneste fara elv de avans dar nu functioneaza corespunzator.In mare parte defectele electronice sunt cauzate de distugerea izolatiei firelor care merg la elv de avans.
Codurile de eroare P1630,P1631,P1651,P1345 sunt coduri de electronica defecta.P1220 este generat de defect mecanic,fie traseu alimentare murdar,fie pistonas de avans blocat.
P.S.:ma ocup doar de electronica,asa ca nu va pot ajuta f. mult la partea de mecanica
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
multumim Cristi, din nou mi-ai intarit convingerea ca problema cu firele pe care le-am gasit cum spui tu ''invelisul copt si exfoliat''de la electrovalva de avans ERAU PROBLEMA MEA(vezi foto mai sus). Acum le am in lucru sa le izolez cumva cu varnis termic. Mai am o problema cu banda care pleaca din calculatorul pompei la senzorul din interiorul pompei, cei de la piese auto spun ca se numeste SENZOR UNGHI DE AVANS, este rupta pe curba,iar daca dupa montaj totul merge bine asta se datoreaza VOUA in special lui ANDY-CIPRIAN pt. ca reparatia m-ar costa 0 lei.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Andy pun poza cu pistonasul su segment pe el ,dati o perere .
Iar pt. baieti poza cu exrtactorul confectionat pe loc, improvizat mai bine zis dintr-o bucata de fi 8,si lunga de 5 cm,merge si un surub de fi 8 taiat cu flexul hexagonul,o cheie inelara la ambele capete si ceva sa trageti. RULMENTUL CEL MARE IESE USOR,operatie obligatorie pt. a scoate pistonasul cu segment afara.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pune,te rog, o poza cu banda rupta,sa vedem daca il mai poti folosi.Acum am vazut,mai ai o problema,electrovalva mare s-a rupt cand ai scos-o,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR