Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu as crede ca limitarea este electronica, mai degraba as crede ca e constructiva (din internele) la pompa de injectie, sau in cel mai fericit caz e din raportul putere/greutate (si aici participa inclusiv Cx-ul caroseriei).
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Kspic a scris:Asteapta mult si bine. In RO nici unchiu cu cls 3xx AMG n-are medie de 85km/h. Nu ai unde sa mergi asa.

Pe cuvantul tau?
Kspic a scris:Ai deja 2 persoane care iti spun acelasi lucru. Cand doi oameni iti spun ca esti beat, du-te si culca-te!

E plin forumul de oameni cu ale lor fascinante povesti pescaresti despre masini cu peste 400.000 de km, dar remapate. De-aia a scazut atat de mult in calitate.
Limitarea e data de mecanica.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ca tot va invartiti in jurul consumului si nu ajungeti la un rezumat.
Y17DIT parca, oricum, era pe Corsa C de 65 CP, resoftata, tras de ea cat de tare am putut, vreme de 2000 km, autostrada, urban, pe drumuri de tara si nu a sarit de 5,5-6%, asta la stilul meu de condus cam smucit. Nu stiu ce se intampla inainte, doar ca propietarul care mi-e bun amic, inainte de resoftare se lauda cu 5,5 maxim si acum o lauda cu sub 5, asta fara AC si mers preponderent pe distante scurte.
Masina din semnatura, probabil putin peste 200 CP, consuma mediu 7-7,5. Daca merg corect si economic, scot lejer sub 5%, dar pot merge si iresponsabil si scot putin sub 10, asta la mers lansat, drum intins, de obicei.

Concret, Y17DTx e un exemplu de fiabilitate, economie si performante, mai ales pentru anii 2000.

@Kspic, limitarea vine de la setarile mapei si nu prea. Setarile sunt corelate cu performantele maxime in limitele impuse.... Valabil la modul general, pentru a trece lejer peste pragul celor 200 km/h ai nevoie ori de peste 150 CP, ori de aerodinamica foarte buna, de preferat amandoua.

D-nu doctor, cunosc cativa zmei si copii de bani gata dependenti de ”ajuns repede la destinatie”. Nu reusesc sa scoata viteza medie de 85 KM/H. Poate daca am merge numai in regim de autostrada, imediat de la start pana la destinatie. Am 45 KM/H viteza medie la a mea, si din ce am observat pe la cunostinte, sunt cam ”zmeu”
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dl. Olteanu, imi mai confirmati, desi nu era nevoie, cat de serios puteti sa fiti. Alea sunt cifre reale de consum. Nu 4,6 la 120-130 cu reprize de 160 km/h.
Cat despre viteza medie, eu scot viteze medii cu mult mai mari decat Dvs. Deci sunt mult mai "zmeu". Laughing Dar asta nu face obiectul acestui topic. Cum poate nici consumul desi vorbim de toate aspectele pe care le implica tuning-ul.
In 2000, erau motoare diesel de cilindree apropiata cu mult mai bune din toate punctele de vedere decat Y17DTx.
Skip ads

  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am realizat ca limitarea este electronica pentru ca folosind gumele de 195/65/15 si 195/60/15 la 190 km/h ingheata. Am avut o portiune de de drum " in vale " in care masina nu sarea de 190km/h. Am inceput sa urc si cu pedala la podea masina ramanea la 190km/h.

Pirvu daniel, consumul variaza in functie de stilul de a conduce. Daca tu mergi cu astra mea 100km si dupa o iau si eu tot 100km pe acelasi drum sunt sanse mari ca acel consum sa fie diferit.
Zilele trecute am fost iar pana la Ramnic si am mers cu 120-190 in afara localitatilor si surpriza, consum de 6.2 si asta in regim de talpa grea. Vrei filmarea cu drumul ? O am pe camera de pe bord si o pun pe youtube cu mare placere daca e nevoie.
Una e sa mergi constant cu 120-130 si cand ai nevoie sa faci o depasire ii mai dai pana la maxim 160 ( asta nu inseamna ca la fiecare depasire masina vede 160km/h ) si alta e ca tot drumul masina sa nu mearga cu viteza constanta.
Conteaza mult si motorina, eu cu efix s aveam un consum ok dar de cand ii dau mol evo cu ulei 2t consumul a scazut usor ( cam 0.2 ).
Ai 3 persoane care iti spun acelasi lucru.

Harta MBtuning e de 102cp si 220nm pentru y17dt si asta pe dyno (din cate am discutat cu Angi ) in timp ce harta de la eds are undeva la 92+ cp la roata.

L.E.
Cateva detalii despre astra mea, care pot influenta sau nu consumul.
- Gume Dunlop Blueresponse 195/60/15 - eficienta B la consum
- Arcuri sport eibach pro kit - masina are alta tinuta la drum iar modul in care se comporta dpdv aerodinamic poate fi influentat.
- duzele injectoarelor sunt schimbate de la 170k km iar acum masina are 220k km.
- ulei Motul 8100 xcess, filtre pe original GM ( filtrul de aer - schimbat la maxim 5k km )
- motorina mol evo cu ulei 2t
lista continua ...

Daniel Pirvu, poti sa spui ce vrei, atata timp cat suntem aici cativa cu cam acelasi consum ,cu acelasi motor, parerea ta de hater opel e un fel de hartie "inginerica".
Astept sa iti vina n47-le sa ne sperii cu acel consum de 3 de care tot vorbeai. ( varianta aia eco draci ).
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Kspic a scris:Am realizat ca limitarea este electronica pentru ca folosind gumele de 195/65/15 si 195/60/15 la 190 km/h ingheata. Harta MBtuning e de 102cp si 220nm pentru y17dt si asta pe dyno (din cate am discutat cu Angi ) in timp ce harta de la eds are undeva la 92+ cp la roata.

Domnul specialist fara "pareri pe post de hartie inginerica", ca sa te citez, nu exista masina de serie care cu 92 de cai sa prinda 190 km/h. Faptul ca tu iti doresti mai mult spune tot.
Kspic a scris:Am avut o portiune de de drum " in vale " in care masina nu sarea de 190km/h. Am inceput sa urc si cu pedala la podea masina ramanea la 190km/h.

Cu aceiasi 92 de cai continuai sa urci la 190 km/h. Sa nu iti scada viteza in rampa cand ai 190 km/h iti trebuie mai mult de 150-180 de cai. Poate chiar 200. Asta ca vorbeam de povestile tale pescaresti.
Q.e.d.
Eu nu imi mai pierd timpul cu tine.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:In 2000, erau motoare diesel de cilindree apropiata cu mult mai bune din toate punctele de vedere decat Y17DTx.

Atunci erau DTI si TDI, motoare slabe ca si putere, bune la consum si fiabile, dar in acelasi timp HDIurile si JTD-urile impuneau noi limite. Astia cu DTI si TDI aveau cilindree mai mare pentru a compensa, 2.2 si 2.5. Ulterior GM a imprumutat de la VM motoare adevarate iar VAG dadeau chix cu 2.0, in vreme ce altii gen Ford luau deja lucrul bun facut.

Cat despre dicutia intre doctor si Kspic mai vin cu niste precizari.
DA, am scos sub 6% din Y17DT, e drept, pe o corsa in 3 usi, in vreme ce la 1.5 DCI sau mai grav, 1.3 CDTI am scos lejer peste 7 Laughing La tot setul de motoare, marea problema e timpul in care ajung la 50km/h peste limita legala. Nu prea inteleg unde vreti sa ajungeti sau ce vreti sa demonstrati, insa din umila mea experienta, 17DTx la anii lui ramane un lider de consum si fiabilitate la absolut toate capitolele. Pe modele fara ECU(E2) reusea sa scoata 80 CP cu usurinta.
  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Doamne fereste. Daca imi spui tu unde gasesti drum in " rampa " de la Buzau la Ramnic eu mananc portiunea aia de drum. Doar pentru ca masina are o usoara tendinta de a urca asta nu inseamna ca e rampa. Si pentru ca in acele conditii ( in care masina are acea tendinta usoara de a urca) masina tot are viteza de 190km/h ma face sa cred ca poate mai mult.
Omule ? Duci lipsa de teaca ! Eu cum ambele seturi de gume am prins 190km/h si acum imi spui ca n-am vazut bine ? Sau ce ca nu mai inteleg. Vorbesti despre o masina fara sa ai cea mai mica tangenta cu ea.

Eu nu vreau sa demonstrez nimic. Vreau doar sa il fac pe pirvu sa inteleaga anumite aspecte dar vad ca n-am cu cine. E incapatanat, plin de el si tufa de venetia. Fie ca intelege fie ca nu, astra mea tot la fel consuma si pe mine ma influenteaza. Daca ii place sa se minta ca 1.7 dti e un motor slab fata de restul motoarelor din 2000 si ca n-are cum sa consume sub 6 e problema lui. Eu am incercat dar daca nu am cu cine...


Bine pirvule, pentru ca la campie drumul nu este perfect drept si in anumite zone are o inclinatie mica ne aflam la deal ! iehe ! sau in rampa cum ziceai tu. Unde eu aveam 190km/h eram pe un segment de e85 unde drumul era pe intelesul tau rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale in mai putin de 1 km.
Trebuie sa am grija de acum pentru ca podul de la Maracineni este in RAMPA ! Cand sunt pe pod, venind din oras am o usoara tendinta de a urca deci e RAMPA ! Maine ma duc sa ii dau peste bot instructorului. Cred ca ar fi ok sa iti dai un doctorat in geografie sau in fizica.
Bãsescu: ªcoala romaneacã scoate tâmpiþi . Adavar graieste el presidente.

1 "pasteau vaca " ca este multe Smile Verbul la imperfect : ei/ele pasteau el/ea pastea. Ce ziceam de scoala Ro si de felul in care tratezi orice subiect. Chiar daca gresesti tot cum spui tu trebuie sa fie corect.
2 Poate ca ar fi mai util sa folosesti timpul ala ca sa citesti un pic DEX-ul Twisted Evil

Si hai sa ne oprim ca deja s-a ajuns la o discutie de genu : " sa il facem pe parvu sa inteleaga " 3 spun ceva 1 spune ca nu e asa si tot cu nasu pe sus ramane.


Ultima modificare facuta de Kspic la Lun 17 Mar, 2014 1:51 am, modificat de 15 ori in total
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dl. Olteanu, daca nu ati urcat la deal cu 190 km/h cu 92 de cai ati trait degeaba. Laughing
Kspic a scris:Doar pentru ca masina are o usoara tendinta de a urca asta nu inseamnac a e rampa.

Cum naiba sa se numeasca rampa portiunea unui drum pe care circula masini urcand? E panta. Daca o privesti din partea ailalta. Laughing
Kspic a scris:Bãsescu: ªcoala romaneacã scoate tâmpiþi . Adavar graieste el presidente.

Facand parte din sistemul universitar roman si german, o scoate scoala romaneasca tampiti, dar lipsa scolii scoate cretini. Pentru multi scoala si biblioteca sunt cladirile in jurul carora pasteau vaca. Daca tara asta se poate ridica o poate face numai prin educatie.
Kspic a scris:Trebuie sa am grija de acum pentru ca podul de la Maracineni este in RAMPA ! Cand sunt pe pod, venind din oras am o usoara tendinta de a urca deci e RAMPA ! Maine ma duc sa ii dau peste bot instructorului.

Poate ca ar fi mai util sa folosesti timpul ala sa citesti un pic DEX-ul:"Rampa=porțiune din traseul unei șosele pe care vehiculele circulã urcând".
Kspic a scris:Cred ca ar fi ok sa iti dai un doctorat in geografie sau in fizica.

Am doctoratul si studii postdoctorale in medicina. Imi e suficient. II mai las si pe altii.

Vaca poate fi subiectul propozitiei dar nu e in cazul acestei exprimari regionale ca sa il acorzi cu pasteau. Subiectul este subinteles si este la plural(ei, de la multi). Ei pasteau vaca(exprimare regionala). Acel "ca" este discutabil. Este o intreaga discutie. Daca vrei lectii de gramatica, putem continua pe privat.

In 2000 erau motoare mult mai bune ca Y17DTX. Primul care imi vine in minte e ALH-ul care a aparut de prin 1997.


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Lun 17 Mar, 2014 2:05 am, modificat de 2 ori in total
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:[...]17DTx la anii lui ramane un lider de consum si fiabilitate la absolut toate capitolele. Pe modele fara ECU(E2) reusea sa scoata 80 CP cu usurinta.

Nu as putea spune ca Y17DTx este lider la fiabilitate pentru ca motorul EURO2 X17DT e MULT mai fiabil. Dar banuiesc ca la consum Y17DTx e lider, am vazut ca cuplat la o cutie ECO cu rapoarte lungi scoate un consum chiar bun la categoria lui. Insa faptul ca motorul X17DT EURO2 avea 81,6cp de fabrica si cel EURO3 Y17DT a fost coborat la 75cp cu toate ca s-a marit presiunea de injectie si s-a mai adaugat un rand de supape pentru mine e clar ca acest motor Y17DT a fost coborat la 75cp pentru ca mai sus nu mai scotea pe toata plaja de turatii noxele necesare normei de poluare EURO3. Ca si fapt divers, motorul clasic ISUZU 1.7TD s-a montat inclusiv pe o ambarcatiune cu motor si acesta dezvolta stock 110cp cu turbina la 1.3bar, deh... pe masini s-a pus la 82cp cu turbina la 0.72bar si catalizator pentru a iesi noxele EURO1/2. Iar in JAPAN motorul asta s-a pus pe Mazda care avea un intercooler masiv cu 12 celule si motorul scotea 88cp stock in 1990, deci motorul asta a fost eficient de cand a fost el conceput.

Strict in opinia mea, la Y17DTx cu tuning motor 'by EDS' la 98cp sau 102cp by MBTuning sau whatever sa nu-mi spuneti ca nu da cu fum in sarcina ca nu va cred. Consumul se pastreaza daca se pastreaza stilul de mers, dar in niciun caz nu scade decat poate daca usurezi masina sau îi imbunatatesti aerodinamica (ceea ce e foarte greu, ca imbunatatirea Cx-ului unei masini e arta).


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Lun 17 Mar, 2014 1:57 am
  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Fum scoate. Cand ii dau talpa vezi astra si fumul dupa ea.

Angi, comparativ cu harta originala de 75 cp, harta voastra ce presiune cere de la turbosuflanta ?


Ultima modificare facuta de Kspic la Lun 17 Mar, 2014 2:00 am
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si a mea scoate ceva, pana intra turbina... apoi fumul se curata. Nu poti sa scoti si norma EURO aferenta si putere peste ce a gandit fabricantul, iar astea coroborate cu uzura unei masini SH ce are cel putin 200.000km facuti deja.
Skip ads

  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser vezi ca il plictisesti pe don doctor. Daca nu se rupe distributia ca la BMW motorul ala nu e bun de nimic. Sad
1.7TD-ul a fost cel mai reusit 1.7 pus pe astra. Restul sunt .... pretentioase.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Kspic a scris:Angi, comparativ cu harta originala de 75 cp, harta voastra ce presiune cere de la turbosuflanta ?


Nici un tuner fara probleme la mansarda nu va incerca in practica indelungata sa scoata 110 CP din Y17 stock.

Presiunea turbo creste cu 10-15% fata de cerinta originala.

Motoarele de Opel, cele Diesel, dupa resoftare nu scot fum vizibil mai mult. Verificati de probleme sau schimbati tunerul Very Happy

@ahappyuser - la tine e mai simpla treaba. Ii dai mai multa motorina, mai mult sau mai putin aer, arderea nu va fi completa - FUM Very Happy
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La mine e mai simpla treaba ca eu nu pot compensa surplusul de motorina cu aer in plus pâna nu ajunge turbina la boost. La prima pedala îmi da unpic de fum inclusiv turata in gol pâna la 2.400rpm. Dar nici voi nu puteti compensa asta 'in sarcina' la turatii pâna in 2.400rpm ca Y17DTx nu are turbina cu geometrie variabila. Dupa ce ajunge turbina la boost, aerul devine in exces si poti injecta mai muuult carburant însa doar pâna ajunge pompa de injectie la limita mecanica (de unde incepe sa taie alimentarea, la mine limita e la 4.400rpm... hai cel mult 4.500rpm, ca injectoarele ramân deschise unpic mai mult timp daca injectezi mai multa motorina).
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@Kspic, alt soft mai potent scoate "limitarea". Cu a mea am mers cu 220 pe ceas spre bucuresti pe A3. masina full + bagaje.
@ahappyuser, pompa duce mult si bine peste ce se cere in mod normal. Softul original are scalata harta de durata pana la peste 70 mg/stroke iar limitarea stock este la 5200 rpm

Si harta stock da cu fum pe la 1800-1900 rpm daca o calci blana de la turatii mici.
Turbo stock poate face un aiflow de 400+ Kg/h. La un AFR de 17.5:1 scoti in jur de 125 CP din motor. Pompa de injectie poate lejer (45mg/stroke).

Legat de viteza medie. acum ceva ani am mers pana la constanta cu audi-ul. Am plecat noaptea si am mers doar blana unde s-a putut si media a fost undeva la 90 Kmph (268 CP). Top speed mult peste ce zicea producatorul stock (228 Kmph la 180 CP). Consumul a fost de 2 rezervoare de 54L pe 800 km. Cel mai mic consum cu respectiva masina a fost 6.4 la mers batraneste, fara sa depasesc 85-90 kmph pe traseul brasov-sibiu.

Cu Y17DT-ul scot des medie de 7+, uneori si 9+, chiar si cu softul stock (tocmai zilele astea ma dau cu cel stock de curiozitate).
Intr-adevar, scoti si consum bun, gen 3.8 la drum lung, dar fara depasiri, fara sa fortezi si pedala apasata 30-40% maximum.

Despre MBTuning nu zic nimic, sa spuna clientii lor daca vor, dar avand in vedere ca majoritatea clientilor sunt si cei care considera ca un filtru sport iti da 5 cai si o evacuare 10 cai, cred ca si daca doar bagi mufa in OBD si le zici ca le-ai dat 20 CP in plus o sa creada ca au intr-adevar 95 CP.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Despre MBTuning nu zic nimic, sa spuna clientii lor daca vor, dar avand in vedere ca majoritatea clientilor sunt si cei care considera ca un filtru sport iti da 5 cai si o evacuare 10 cai, cred ca si daca doar bagi mufa in OBD si le zici ca le-ai dat 20 CP in plus o sa creada ca au intr-adevar 95 CP.


@MAX - poti te rog sa fii mai explicit! sincer nu inteleg ce ai vrut sa spui cu textul de mai sus!
multumesc
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
In trecut am avut o oarecare disputa cu Adi, dar asta nu are legatura cu afacerea voastra. Ce am spus mai sus se aplica clientilor, nu "firmei". Fie ca este EDS, fie ca este MBTuning, RBN, unichip, revo, TCM. Omul cand vine cu masina la voi (si cand spun voi ma refer la cei care ofera aceste servicii, indiferent de numele lor) vine cu gandul ca masina va trage mai bine dupa, si chiar daca nu ar trage extraordinar de bine tot ar considera ca este mult mai fasneata Smile
Eu avand si masina cealalta, benzinara turbo, pot sa compar destul de usor daca se simte vreo diferenta sau nu.
De exemplu unul dintre testele mele pe Y17DT s-a facut doar sa am curba de cuplu ceva mai neliniara (sa simti zvacul ala de diesel cam la orice turatie). Desi nu avea putere mai mare (tot 27mg/stroke la 4400 rpm era targetul) toti care au mers cu masina respectiva au zis ca trage mult mai bine.
Diferenta intre mine, rufus (si alti cativa de pe aici) si tuneri este ca noi o facem din pasiune pentru masinile noastre in timp ce voi o faceti pentru bani.

Sa nu ma intelegi gresit, ii apreciez munca lui Adi si research-ul pe care il face, in special pentru marelli de 1.3, dar aprecierea se opreste aici Smile
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
...
inteleg de unde vine feedback-ul si mai mult unde s-a facut (si se continua) cercetarea de MM.

- pasiune este si la noi, chiar dusa la "extrem" impreuna cu ceva "inconstienta" si prieteni cu care am pus la punct mai multe date tehnice (stand DYNO, scule de orice natura si cunostinte) am ajuns acolo unde suntem.

- nu neg cunostintele nimanui, ba din contra daca ma ceva de invatat de la cineva are tot respectul meu insa cand vii cu BULDOZERUL fara sa ai "permis" avem o problema (sper ca n-am fos prea petaforic Smile).
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu am dat cu buldozerul in nimeni Smile
Da, stiu de stand, stiu ca aveati in plan un stand 4x4. Mie mi-a fost greu cand mi-am facut audi-ul ca nu aveam la brasov stand 4x4(acum ca sa fie treaba treaba nu mai avem deloc Smile ) si a trebuit sa scot sigurante de la haldex, sa scot codarea din can gateway si apoi run-uri pe dyno pana m-am saturat Smile Pana la urma a iesit ce imi doream la vremea respectiva.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR