zer019
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
zer019
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
zer019
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
Scuze nu am mai reusit sa editez mesajul anterior.
Am schimbat acumulatorul, dimineata tot nu porneste dar nu mai memoreaza nici o eroare. Dimineata invarte electromotorul de vrea trei ori dupa care se opreste si apare F, iar dupa cateva incaercari porneste la sfert de cheie. In timpul zilei cand porneste bine am incercat sa o pornesc cu pedala de acceleratie apasata la maxim si am constatat ca are acelasi simptome ca si cand nu porneste dimineata aparand F in bord iar fara sa apas acceleratia porneste normal. de aici am dedus ca o pozitie incorecta a clapetei acceleratie poate da simptomele care le prezinta dimineata la prima pornire.
Am schimbat acumulatorul, dimineata tot nu porneste dar nu mai memoreaza nici o eroare. Dimineata invarte electromotorul de vrea trei ori dupa care se opreste si apare F, iar dupa cateva incaercari porneste la sfert de cheie. In timpul zilei cand porneste bine am incercat sa o pornesc cu pedala de acceleratie apasata la maxim si am constatat ca are acelasi simptome ca si cand nu porneste dimineata aparand F in bord iar fara sa apas acceleratia porneste normal. de aici am dedus ca o pozitie incorecta a clapetei acceleratie poate da simptomele care le prezinta dimineata la prima pornire.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
zer019
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
Am schimbat senzorul crankshaft in prima faza dar nici o imbunatatire. este posibil sa fi cumparat unul defect? Am inteles ca se poate masura. Duminica dimineata cu motorul nepornit am luat borna bateriei dupa care am invatat clapeta acceleratie pnand contactul de doua ori 30 secunde dupa care am dat la automat si surpriza a pornit la sfert de cheie. luni dimineata a pornit din nou greu la a treia incercare cu F.
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
zer019
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
Am facut testul cu pedalele si am memorate doua coduri 0136 si 1700. Dimineata elecromotorul invarte de doua trei ori dupa care se opreste si apare F in bord. Dupa doua trei incercari porneste iar apoi porneste bine toata ziua fara sa mai apara F. Masina in rest merge foarte bine iar cutia schimba bine.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
zer019
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
zer019
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
ECU motor genereaza P1700 cand nu poate comunica cu ECU cutie. Dar ECU cutie poate avea multiple erori, iti trebuie o diagnoza pentru cutie.
P1700 e generat cand: circuit intrerupt sau scurt la masa sau plus in firele CAN BUS sau cand ECU cutie e defect sau ECU motor e defect.
Crezi ca poti afla ceva de pe forum sau pui manuta si te apuci de treaba?
P1700 e generat cand: circuit intrerupt sau scurt la masa sau plus in firele CAN BUS sau cand ECU cutie e defect sau ECU motor e defect.
Crezi ca poti afla ceva de pe forum sau pui manuta si te apuci de treaba?
zer019
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
M-as apuca dar nu stu de unde. Poate cand vine caldura isi revine. Credeam ca s-a mai confruntat careva cu o problema similara si a gasit o solutie care o poate impartasi cu noi mail ales ca nu prea gasesti meseriasi la aceste cutii de viteza. Totusi logica mea ma duce cu gandul la o problema legata de temperatura scazuta de afara. Mai exista un alt senzor de temperatura in afara de cel cu doua picioare de pe.pompa de apa care transmite temperatura la ecu.
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
zer019
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
Daius
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am patit ceva ciudat tare aseara cand am mers la mecanic pentru schimbul unei piese. Ajung, opresc motorul si astept cam 20 de minute sa vina dansul. Ma mananca undeva sa verific codurile de eroare cu metoda pseudo-agrafa(chestie pe care am mai facut-o de 2-3 ori si inainte)... rezultat nicio eroare. Ajunge mesterul, pornesc masina si o mut 3 metri mai in fata, apoi opresc motorul.
Dupa 5 minute de discutii personale cu mecanicul, dau sa pornesc masina sa o urc pe rampa. Nicio problema la pornire, dar apare F pe display si martorul masina+cheie... si cutia nu cupleaza nici in A nici in R. Citesc codul de eroare prin metoda de mai devreme... P1700 si atat. Am masina de o luna, dar o stiu de jumatate de an(masina fiind in firma de prin septembrie) si niciodata in perioada asta nu a avut probleme sau semnalmente ca ar fi ceva in neregula cu respectiva cutie de viteze. Becurile stopurilor de frana sunt in regula, bateria e ok(achizitionata in decembrie 2012). Am incercat stergerea erorii prin metoda "deconectarea bateriei" dar nicio rezolvare.
Am stat aseara si am citit tot thread-ul asta despre easytronic. Simptome de defectare a motoraselor nu sunt. Mi s-a spus de la inceput ca e pacatoasa cutia si ca trebuie menajata. Nu merg tare, nu bruschez, nu zapacesc cutia, chiar cred ca sunt prea bland cu ea. Cititind cele 32 de pagini ale thread-ului nu am gasit ceva sa semene cu problema mea.
Masina e un Opel Corsa C, 1.2 twinport Z12xep, 2005, easytronic.
Daca mai are cineva o parere, o idee in plus fata de ce s-a scris deja, i-as fi recunoscator.
Totodata as vrea sa stiu daca m-ar putea ajuta cineva cu o diagnoza Tech2 si eventual o stergere a erorii respective... masina fiind parcata acum in zona Dristor.
Va multumesc si ... respectele mele celor care au venit cu solutii constructive la problemele diversilor corsari ce si-au spus oful in thread-ul asta.
Dupa 5 minute de discutii personale cu mecanicul, dau sa pornesc masina sa o urc pe rampa. Nicio problema la pornire, dar apare F pe display si martorul masina+cheie... si cutia nu cupleaza nici in A nici in R. Citesc codul de eroare prin metoda de mai devreme... P1700 si atat. Am masina de o luna, dar o stiu de jumatate de an(masina fiind in firma de prin septembrie) si niciodata in perioada asta nu a avut probleme sau semnalmente ca ar fi ceva in neregula cu respectiva cutie de viteze. Becurile stopurilor de frana sunt in regula, bateria e ok(achizitionata in decembrie 2012). Am incercat stergerea erorii prin metoda "deconectarea bateriei" dar nicio rezolvare.
Am stat aseara si am citit tot thread-ul asta despre easytronic. Simptome de defectare a motoraselor nu sunt. Mi s-a spus de la inceput ca e pacatoasa cutia si ca trebuie menajata. Nu merg tare, nu bruschez, nu zapacesc cutia, chiar cred ca sunt prea bland cu ea. Cititind cele 32 de pagini ale thread-ului nu am gasit ceva sa semene cu problema mea.
Masina e un Opel Corsa C, 1.2 twinport Z12xep, 2005, easytronic.
Daca mai are cineva o parere, o idee in plus fata de ce s-a scris deja, i-as fi recunoscator.
Totodata as vrea sa stiu daca m-ar putea ajuta cineva cu o diagnoza Tech2 si eventual o stergere a erorii respective... masina fiind parcata acum in zona Dristor.
Va multumesc si ... respectele mele celor care au venit cu solutii constructive la problemele diversilor corsari ce si-au spus oful in thread-ul asta.
cotty
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
frigoreb
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2013
- Mesaj Privat
Am o Corsa din 2004, 1,2 benzina, automata care nu porneste. Cand pun contactul clipeste " N " si nu primește semnal deloc; dc apas si frana pt pornire " N" se transforma in "F". Totodata menționat ca mașina este rãmasã in viteza, nu este pe liber cum ar trebui in mod normal. Ce as putea face ca sa o deblochez? Pana acum am mai patit de 2 ori, dar tineam cheia in poziția 1, apasam frânã si acceleratie 3 sec simultan si pornea. Acum nu mai vrea.
frigoreb
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2013
- Mesaj Privat
Ieri va spuneam ca nu reușesc sa pornesc o Corsa din 2004. Uitati ce am fãcut: am ridicat roata din dreapta pe cric, am tras un fir de la motorasul de la ambreaj pe care l-am atins la plusul de la baterie. In acest mod mașina porneste chiar daca clipeste N deoarece e pe direct ( explicație electronistului ). Mai mult, am tras cablul pana lângã baterie in caz de mai face probleme. Funcționeazã foarte bine deocamdatã.