Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
dragilor aveti dreptate ...iar acum ca o gluma...este un fel de S class al berlinelor medii ...7 tone de lux, un fel de masina americana ..grea si mare..combinatie perfecta pentru confort....
Skip ads

  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Da! Smile
  • ovy2006_2006

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Buna,

Am si eu un Insignia care in carte apare ca are 81kw/4000 dar la tip motor e a20dth si fara serie(nu poate fi poansata).
Gasesc pe cineva in Cluj sau in zona relativ apropiata pt o remapare? EDS sunt doar la Bucuresti...

Va multumesc anticipat, nu am vrut sa fac double post, motiv pt care am scris aici.

O zi buna,

Ovidiu
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
1. Exista din ce cunoasteti vreun efect negativ asupra motorului la un remap de la 160 cai mai sus?
2. De la 160 la cat se poate duce remap-ul 180? 205? care e mai recomandat?
3. Care ar fi pretul la EDS pentru o asemenea operatie?
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
1. Nu exista efecte negative
2. 205cp, multa lume opteazã pt 180cp normal și 205cp pe sport
3. 400 euro eds
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@AddyUFS...nu exista tunning pe NORMAL sau SPORT! ReMapp-ul este unic, cu putere identica atat pe NORMAL, TOUR cat si pe SPORT!
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ba este diferita. Eu am asa, aladin nu.
Discutia asta este dusa de utilizatori care isi dau cu parerea vs. utilizatori care au acest remap (eu am asa).
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ce ai tu @Kamob? Eu, din cate am vazut, ai un tunning si atat! Am incercat sa-ti mai explic ce inseamna mono si multiasking!
P.S. ai idee ce face mai exact NORMAL vs SPORT sau TOUR vs SPORT?(a nu se lua in calcul schimbarea culorii alb/rosu, suspensia mai rigida si direcia mai tare)
P.S.1: spre deosebre de tine, nu numai ca din 2010 am detinut un H cu SPORT si Insignia cu SPORT ba chiar am citit de aceste module
Skip ads

  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Vorbesti din carti; in primul rand tu nu ai remapare la masina (daca vad eu corect in semnatura) deci de unde stii tu cum si ce face masina mea personala care este remapata? Nu stii, iti dai cu parerea. Te rog frumos, testeaza o masina cu remap, fa niste masuratori si vorbim pe cifre, nu pareri.
Am vorbit cu tunner-ii si mi-au confirmat prezenta a doua harti cu doua nivele diferite de putere. Opel da doua puteri diferite (overboost) pe motoarele stock (vezi pagina anterioara). Tu o tii ca ecu e monotasking si nu suporta doua harti - ok, dar o face, pentru ca nu le acceseaza simultan (deci nu face multitasking).
Pronunta-te dupa ce testezi o masina cu remap si dupa ce vorbesti cu cineva din bransa, care sa iti dea informatii tehnice (eu ti-am spus ce am aflat eu pana acum si ce am testat personal).
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Te invit sa dai o tura cu masina mea..poate i-am facut tunning intre timp...Mai mult te invit sa dai o tura sic cu H-ul ... Te las sa tragi concluzia si te asigur ca o sa o tragi gresita...Nu te repezi in a trage concluzii pripite doar din spusele altora! Te-a intrebat un coleg(si el cu tunning) acum ceva timp daca ai facut un dyno?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...sa-ti aduc aminte ca tunneri se jura ca ofera si garantie post remap? Ai idee in ce cinsta acea garantie?(te inreb ptr ca tu ai doua software-ri)
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Garantia e certificarea TUV pe care o ai la EDS Motorsport Germania (asta e si motivul pentru care i-am ales pe ei si nu pe altii care fac harti experimentale).
Ca fapt divers: Vectra are peste 200.000km pe remap, merge impecabil, Insignia se apropie de 40.000km de la remap, 100% fara probleme.
Daca vrei, plateste tu dyno si vin eu cu masina sa o masuram. Smile
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa platesc eu? pentru ce? Consider ca pentru linistea si convingerea ta absoluta, pana acum ar fi trebuit sa faci acel dyno pe NORMAL si SPORT!
Iar pentru "lectura"...garantia este apa de ploaie pe timp de toamna...care se acord DOAR la software-ul instalat(prin care se angajeaza ca functioneaza la parametrii respectivi...)
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu sunt foarte linistit, te asigur.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
mai intreb si eu odata ..un test DYNO a facut cineva ? Ca vad foarte precise valorile 205 cai, 190 cai, etc ....cum se aduna caii astia ?
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Insignia A20DTH:

Insignia A20DTC (dyno facut in Bucuresti):

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumim frumos Mikki...
Insa mai avem o rugaminte, poti sa ne confirmi daca pentru masinile dotate cu buton sport, dupa remap exista posibilitatea sa avem doua harti incarcate in ECU sau practic face "acelasi" lucru ca si la versiunea "din fabrica"..., asta, pentru pune capat unor discutii din acest topic.

Multumim anticipat,
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Multumim, Mikki! Smile
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Corect...bine zice colegul @Gyzmo...ar fi interesant daca cineva ar pune un grafic dyno cu aceeasi masina cu cele 2 moduri: normal si sport!
Nu de alta, dar in ultima vreme am observat pe autovit Insignii STOCK cu flexride cu 160cp pe normal si 180cp pe sport!(sau ceva de genul)
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nenea, aia habar n-au de capul lor, nu ai cum sa ii iei in considerare sub nici o forma!
Stii cate Insignii au limitator de viteza in loc de cruise-control sau 131CP in loc de 130CP, ca asa e la VW?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR