Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
asa am si eu.
Skip ads

  • zntavy

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2007

  • Mesaj Privat
AdamOpel a scris:asa am si eu.

eu din pacate nu am stiut...era mult mai tare...poate cu timpul voi schimba consola si rezolv problema foarte usor...
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
adam opel te rog mult lasa-mi un id de mess pe prv ca vreau sa ma lamuresti si pe mine cu unele chestii,te rog..
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
AdamOpel,te rog sa ma lamuresti si pe mine cu cateva chestii-mi-am pus de curand un bc pe o vectra a c20ne,dar n-am legat decat alimentarea cu curent a lui,asa ca momentan nu imi arata decat ceasul..Vreau sa-l conectez si la ecu-Cum imi dau seama cum sunt numerotati pinii la ecu?Sunt numerotati si pe mufa mare care intra in el,sau trebuie scos ecu de la locul lui?Parca mi-e teama un pic sa imi bag nasu pe acolo,dar trebuie sa-mi fac curaj...A doua intrebare e:Unde leg firul de la bc (26) ,cel pt nivelul combustibilului?Cred ca ecu e Motronic M1.5,ca e din 93 masina.
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@daddy1313 nu accesez messul!daca nu intelegi ceva, te rog posteaza aici!daca pot te ajut.

@dannny da ii normal sati arate doar ceasul daca nui legat la ecu!
prima data conecteaza doar minimul, pt nivelul benzinei vei avea nevoie sa conectezi magistrala de diagnosticare si sal 'calibrezi' un pic se pare cam complicat dar exista explicatii pe net!personal nu am conectat partea de diagnosticare!
Uitate pe paginile anterioare si vezi cum se conecteaza, am explicat totul daca ceva este in neregula atunci hai cu ceva concret!

ECU trebui dat jos ecul din 2 motive:
1. nu ai loc si nu incapi sa dezilzolesti firele.
2. trebuie sa cositoresti firele!

daca imi aduc aminte si pe mufa este trecut ordine(uitate la tutorial, daca am scris atunci este) in mufa pe ecu este trecut sigur!
Pe mufa care vine in BC nu stiu ca nu am avut,dar in mufa din BC este trecut in cele 4 colturi ale mufei!
Urmatoarele Conexiuni ai de facut ca sati porneasca BCul:
Continut ascuns:

Conectare pinului 6(de pe BC) pe ECU la urmatoarele tipuri de motoare:
- C20NE - Motronic M1.5 mufa ECU Pin 37

Conectare pinului 24(de pe BC) pe ECU la urmatoarele tipuri de motoare:
- C20NE - Motronic M1.5 mufa ECU Pin 32

Conectare pinului 21(de pe BC,VSS) pe ECU la urmatoarele tipuri de motoare:
- C20NE - Motronic M1.5 mufa ECU Pin 9
******************
C20NE - Motronic M1.5

Compara datele in autodata!

  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Ce inseamna minimul?Adica ar trebui sa conectez firul care imi aprinde becul de la benzina din bord la pinul 26 din bc?Autonomia mi-o va arata?Merci mult de tot pt raspunsuri!
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu!nu este deajuns iti trebuie si calibrat!....el nu stie cat ai in rezervor!
am sa caut linkul cum sa conectezi rezervorul!

EDITAT:
Cum sa conectezi rezervorul
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
problema la mine e urmatoarea:
am montat computerul la mufa galbena din bord dar la frana de mana acolo nu am nici o mufa...
eu am si butoanele ptr computer dar nu stiu unde tre' legate...am inteles ca ar trebuii la mufa care intra in computer,sau ceva de genu asta....imi poti explica si mie te rog?
Skip ads

  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
nu prea am inteles ce e cu mufa asta

Unde trebuie legat pinii a si d?Imi cer scuze pt stress dar parca nu-l mai vad odata mergand si el cum trebuie..
Si mai am o intrebare-am tinuta apasate cele 2 butoane ale bc-ului si mi- a arata
sus(cod program)-03
jos-EH:02
si tot jos-5720
Ce semnificatie au codurile astea,ca nu le-am gasit in tabelele postate de tine.Am cautat pe net si bc-ul meu provine de pe omega c20ne iar eu il montez pe vectra c20ne.Ma gandesc ca fiind acelasi tip de motor,ar trebui sa indice bine.Tu ce parere ai?
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Va rog mult,daca aveti idee,spuneti-misi mie ce reprezinta codurile alea si ce interfata inseamna EH,ca nu le-am gasit nicaieri?Se poate sa fie softul meu bulit la bc? Question
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
EH- este tara pt care a fost facuta limba culoarea interfatei citeste topicul de la inceput pas cu pas si gasesti raspuns la majoritatea problemelor tale,printre care si asta
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Masina de pe care provine este prima generatie Vauxhall Carlton(Opel omega A)
Conform tabelului(am 2 surse):
cod: 3
masina: Carlton
Motorizare: (C)20(NE)(F)
Sistemul de injectie: Motronic ML4.1
Afisare in : km
Doat atat!
----------------------------------
Restul il afli de la BC:
Adica:
Codul: 03
Tara: EH
Versiunea: 02
Nr de impulsuri: 5720
Nr de impulsuri si tipul motorului conteaza! ai 2 posibilitati: ori reprogramezi BCul ori iti faci rost de un senzor de viteza de la un kadett E!dar nu stiu cat de precise vor fi datele luand in seama diferenta de ecu+diametrul cuciucurilor...dar numai prin calcule poti sa aproximezi..da o cautare pe forum este un site unde poti calcula coeficientul de eroare pt diferite tipuri de cauciucuri!
faci calculele si decizi care este cea mai buna alegere(senzorul de vectra A pe loc cade din discutie ...aproape de 3x are mai multe impulsuri!)vezi in tabel pe paginile anteroare ce senzor vss ai!(dupa anul fabricatiei si tipul motorului!)

Din pacate nu dau peste tara care are aceasta semnificatie EH!





Poate nici no sal poti activa codul pt masina ta deoarece nu stiu daca exista pe omega A....nu stiu de ce nu tiai luat un BC din categoria ta adica vectra A...desi nu ar fi avut aceeasi cod dar il puteai activa usor la o reptezentanta!
Skip ads

  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturi si explicatii.Eu am luat bc-ul stiind ca e tot de pe c20ne.Ma gandesc ca totusi poate mere reprogramat..O sa-l leg totusi la ecu zilele astea sa vad ce balarii imi indica...Stiti cumva unde as putea sa gasesc un senzor de temperatura exterioara sau un termistor?Am incercat sa fac comanda pe site-ul www.metrafo.ro si aia vor sa fac comanda de min 100 ron...Pai pentru ce,ca eu am nevoie doar de un amarat de termistor care costa 3,7 ron?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Comet
Conex

esti din bucuresti dute la ei personal!
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
AdamOpel,merci mult!
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Va rog mult sa-mi explicati si mie unde gasesc firul care vine de la sonda de nivel din rezervor.Am inteles ca pinul 26 de la bc tre sa-l leg de el.In mod sigur ar trebui sa-l gasesc pe una din cele doua mufe care intra in ceasurile de bord ca sa-mi ridice acul de la nivelul benzinei.Eu am bord cu turometru.As vrea sa stiu pe care din cele doua mufe il gasesc si care este pozitia lui..Numa bine!
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Gata,l-am montat si mere perfect!Dar,ca sa fie treaba completa ,mi s-a rupt cablul de kilometraj,asa ca pana o sa-l schimb o sa-mi arate doar consumul la ora(l/h)Multumesc inca o data pentru asistenta care-mi ati oferit-o,in special lui AdamOpel!
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salut,iar....m-ar interesa si pe mine ce trebuie sa fac sa imi arate si mie autonomia ptr ca mie imi arata in continu' ca mai am de mers 116km...si nus cade de loc....asta unu la aman,dupa acre as vrea sa va intreb de ce nu-mi arata si mie consumul mediu-viteza medie...imi arata doar consum instantaneu,iar cand dau le celelalte 2 imi arata 0 0 si la autonomie imi arata 116....faza e ca de cand l=am legat la butoane-adica si resetat ptr ca i-am scos mufa galbena din spate am mers doar vreo 10km...trebuie sa merg mai mult ca sa-mi arate?Sau?
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Inca o intrebare:pinul 21 al bc-ului isi ia semnal direct dupa senzorul vss?La mine am avut o mica surpriza sa vad ca firul de la vss(care e in spatele vitezometrului)NU imi ajunge in ecu,asa ca am tras un firicel direct de la senzorul vss la pinul 21 din bc.Partea proasta e ca nu pot verifica daca mere bc-ul cum trebuie ca momentan n-am cablu de kilometraj.. Rolling Eyes
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut,va rog sa ma ajutati si pe mine.Se ia una bucata vectra a 1993,motor c20ne,pe care vreau sa pun bc dar in afara de mufa pe care o am sub frana de mana nu mai am nimic,adica mufa pt. bc.Mentionez ca am cautat-o in partea dreapta sub torpedou am ajuns pana la ecu dar nimic,atunci intervine intrebarea ,la ce mai foloseste mufa de sub frana care normal e pt. bc,si daca a gasit careva mufa galbena pe undeva ascunsa bine sa-mi dea si mie de stire.Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR