Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai fi cautat pe forum, ai fi aflat ca dupa facelift-ul din 2004 au fost introduse ca optional acele faruri cu lupa. Faruri '3D', in acceptiunea Opel. Sunt halogen H7, nicidecum xenon cum afirma alte minti luminate din cine stie ce 'manuale third-party'.

Se poate monta un kit xenon H7 pe faza scurta, insa nu ai autoleveling si spalator. Cat e de legal, va interesati si voi, insa oricum e mai bine decat ce au nesimtitii care-si pun xenon pe faruri fara lupa sau 'mot' de-ala. Cel putin nu orbesti pe nimeni.

Daca au aceleasi prinderi, n-are de ce sa nu mearga schimbate farurile, clasic vs. lupa. Cele clasice parca tot pe H7 sunt, asa ca...
Skip ads

  • alexandrudicu

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2007

  • Mesaj Privat
4di a scris:am o intrebare alexandru iti era topit soclul din imagine...ca si mie mi sa topit la contactul din dreapta,nu mai prea face contact bine si se tot incalzeste. daca e aceasi problema si la mine m-ar interesa pretul soclului si de la ce magazin lai luat.



Multumesc !


Pretul este de 42 de lei la magazinul Gamis in Medias, dealer Dacia.
  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
da,e superba problema,am patit-o si eu,la mine inca mai face contact,da tre sa misc de soclu de fiecare data noaptea inainte de plecare,sa faca contact..ma gandeam daca sterg bine contactele si le incarc cu fludor oare nu mere ca la d_claudiuus ?
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa mearga numa sa intaresti putin soclu cum l-am intarit eu cu poxipol.
Am luat soclu iam curatat contactele si apoi am facut amestecul fermecat de la poxipol si am construit cat de cat soclu in zona contactului astfel incat sa tina rezistenta atunci cand in montezi in far (sa fie presiune intre contactul de pe soclusi contactul din far).
Eu iti recomand sa incerci pana gasesti un soclu la un pret care sa iti convina. Wink
Skip ads

  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
no..ca asa ramane..daca e sa am bani le schimb..pe ambele imi iau ceva gen anghel eyes..da astept un sh ceva...nu imi place euro cum e acum Very Happy
  • add

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Usability fail!

Mi s-a ars (cred) becul de la faza scurta pe stanga si ridic capota sa-l scot sa imi iau altul. Surpriza.

Cine plm o fi facut designul la cacaturile astea este un imbecil.

In dreptul becului de faza lunga este rezervorul de lichid de parbriz iar in dreptul celui de faza scurta este cutia cu sigurante. Acum ar trebui sa dau jos nenorocirile alea sa schimb un bec?

Ma dezamageste din ce in ce mai mult masinuta asta.
  • blue ray

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La Corsa C merge. Se schimba fara sa dai faru' jos, cu chinuri mari, e drept. E greu de prins la loc siguranta aia infecta...
  • atomic1

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1994 1.4 16V X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat si eu becurile de la pozitii. In partea dreapta se schimba super usor, dar in stanga te apuca toti dracii. Am reusit cu un patent cu varful foarte lung ....dupa chinuri ca la nastere si injuraturi pe masura....
Skip ads

  • marady

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Zi-mi si mie cum naiba se procedeaza cu becurile pentru pozitii k inebunesc. Pe langa faptul ca nu-mi intra mana, nici nu cred k se poate scoate capacul ala care se invarte foarte putin. Am vazut ca mai e si o mufa acolo ( pe care n-am reusit s-o scot). Ti-as fi recunoscator daca mi-ai furnizaq cateva date. Injuraturi exista si la schimbarea becurilor pe faza scurta, dar pai acolo unde nu patrunde nici aerul.... Eu am crezut ca nu se poate si gata... Se ard becurile pe pozitie, arunci masina, ca doar suntem in 2009....
  • atomic1

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1994 1.4 16V X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
marady a scris:Zi-mi si mie cum naiba se procedeaza cu becurile pentru pozitii k inebunesc. Pe langa faptul ca nu-mi intra mana, nici nu cred k se poate scoate capacul ala care se invarte foarte putin. Am vazut ca mai e si o mufa acolo ( pe care n-am reusit s-o scot). Ti-as fi recunoscator daca mi-ai furnizaq cateva date. Injuraturi exista si la schimbarea becurilor pe faza scurta, dar pai acolo unde nu patrunde nici aerul.... Eu am crezut ca nu se poate si gata... Se ard becurile pe pozitie, arunci masina, ca doar suntem in 2009....

Dinspre aripa poti introduce un patent cu varful subtire si lung, prinzi de el si cu miscari milimetrice rotesti suportul , incercand din cand in cand sa-l impingi in jos, acolo are loc sa iasa acel bec. Dupa ce reusesti sa-l scoti (asta dupa vreo jumate de ora), poti prinde firele care duc la acel bec si tragi afara suportul cu bec. Problema este mai dura la bagat acel bec inapoi in suport, dar cu aceleasi miscari de gratie o sa reusesti. Trebuie rabdare. Ma batea gandu sa ma duc la service, dar decat sa stau 2-3 ore pe acolo, sa-mi mai rupa ceva si sa le dau si vreo 50 RON am preferat sa ma chinui eu.

Succes !
  • bbogdanmircea

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Diplomat
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2009

  • Mesaj Privat
foarte interesant se pare ca e adevarata aventura sa schimbi niste becuri la Opel Corsa mai ales la modelul nou!
  • add

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pot desface ceva ca sa schimb becul ala de la faza scurta? Sigurantele, alternatorul, motorul cu totul?

E culmea culmilor sa mergi in service sa schimbi un bec, M-as fi dus sa fac revizia mai devreme, dar mai am 4000 de kilometri, da-o-n pastele masii.
Skip ads

  • strutzzy

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Yeti povesteste aici peripetiile prin care a trecut ca sa schimbe becurile. Poate te ajuta.
  • add

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Daca-mi iau un milion pentru schimbatul unui bec ma cac in ea masina.

O desfac cand ajung acasa. Mare noroc ca ajung noaptea si mai fac operatiunea si la lanterna
  • corsa rkv

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu motorasul de la farul din dreapta... cand dau pe faza scurta se aude ca si cum s-ar regla incontinuu... de la ce poate fi? contact imperfect?
  • add

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu becul vineri seara. Mi-a luat cam o ora cu dus la petrom si cumparat bec.

Vreau sa spun ca in timpul asta am umplut frigiderele la toti aia care au desenat opelul, de la Nea Marcel care a desenat clema de la capacul becului pana la designerul sef care a decis sa puna in fata capacului tabloul dfe sigurante.

Munca e pain in the ass, vizibilitate zero, numai pe pipaite, nu are un mecanism clar de prindere, tragi, apesi, zgaltai, mortii masii...

Duminica m-am uitat mai atent la capac (pe care m-am chinuit un sfert de ora sa-l pun la loc si care are acu numai semne de surubelnita) si am vazut ca-n partea de jos e putin cracanat si m-am mai chinuit 10-15 minute sa-l fac sa stea fix. M-am dat batut numai cand m-am uitat in dreapta si am vazut ca asa-i si in partea ailalta, design flaw.

In procesul asta am omorat si pozitia pe stanga dar am hotarat in unanimitate (eu si inginerul mecanioc din mine) ca nu-mi trebuie, oricum merg cu faza scurta tot timpul. O sa pun maimutoii din service sa se uite cand m-oi duce la revizie.

Bottom line, e cea mai imbecila treaba pe care a trebuit s-o fac de muuulta vreme. Un minus major pentru masinuta asta, care pe langa alte maruntisuri nu mai pare "afacerea" pe care am facut-o cand am luat-o.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Subscriu la ce zice add ..
Mai nasol e ca de o luna am schimbat becul .. pe care din cauza pozitiei excelente am reusit sa il ating pe sticla .. so ... Azi s-a ars iar ... so ...
  • add

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
si eu l-am zgariat in zona aia din varf acoperita de pulbere. Dumnezeu cu mila.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu tre sa bunavoiesc sa trec azi pe la un magazin de piese sa mai iau un bec ...
Sau de fapt amandoua ...
Problema la becurile astea este ca din cauza functionarii i se schimba intensitatea iluminarii ... si daca il schimbi numai pe unul o sa ti se para ca unul dintre becuri lumineaza un pic alta culoare ... Smile)
So .. Da-i si schimbale pe amandoua .. ca deh ... Very Happy Pretentiile sunt pretentii...
Asa ca scule si rabdare trebuie pentru masina asta.
  • Shorr

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!
Masina mea, un Opel Corsa D, tocmai implineste luna asta un an si s-a gandit sa-mi faca prima problema, respectiv sa i se arda becurile de pe faza scurta. Ceea ce mi se pare ciudat e ca s-au ars la interval de 2 zile. Ar trebui sa suspectez ceva sigurante sau ele se ard cam concomitent?(dupa un anumit numar de ore de rulare)

Exista cumva mai multe modele de becuri ce pot fi puse(in sensul de mai calitative sau mai putin calitative) sau exista unele singure recomandate de producator, care tin cam 20 000 de Km?

Inca o intrebare: becurile fac obiectul garantiei sau va trebui sa platesc si manopera si becurile?


Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR