Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • valenmax

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10sx
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2008

  • Mesaj Privat
razvanid a scris:ceri garnitura egr ptr admisie vezi cai 30 ron una(849516sau 9157509) si ptr clapeta aleas vreo 20 ron amandoua ptr admisie nu styu ca nu am skimbato am pus silicon Very Happy
bafta


ms razvan, cum ramane cu lichidele pierdute?din admisie de acolo mai pica ceva?
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
lichide doar benzina care duce la rampa atat altceva nu are ce sa curga din admisie...
bfta
  • razvan_cj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor Opel-istilor, din nou.

Dupa cum am promis, revin cu detalii privind reparatiile - am si niste info utile in privinta asta. Mesajul e 1/2 off-topic, dar sper ca se accepta.

Bun, sa recapitulam.
Prima si inca neimplinita lucrare e curatarea admisiei si a EGR. Aici m-am lovit de o problema majora : LIPSA GARNITURI=nu am gasit decat intr-un singur loc, pe comanda, se pot aduce in 5 zile. E vorba de SZAKAL METAL (www.szakalmetal.ro) din Cluj, si costa, atentie , 160 RON cele de care am nevoie!

Adica :
- garnituri : (cod GM / cod OPEL)
-->cod 90531712 / 850512 ... GARNITURA, SUPAPA DE DE RECIRCULARE GAZE DE ARDERE LA GALAERIA DE INDUCTIE, 1 buc
-->cod 90531751 / 5850642 ... GARNITURA, SUPAPA DE RECIRCULARE A GAZELOR DE ARDERE LA ADAPTORUL PENTRU BOBINA DE APRINDERE, 1 buc
-->cod 9157510 / 5850860.....................Garnitura admisie motor, 1 buc
-->cod 9157509 / 849516 ... Garnitura þeavã EGR-admisie , 2 buc

In primul rand, daca am notat ceva gresit, va rog sa ma corectati, acum, inainte de a pune comanda Very Happy
La fel si pt sugestii de alti furnizori si preturi mai bune.


Ce am realizat, pana acuma :
- schimbat parbriz, simplu, fara parasolar verde sau albastru - la Pilkington, Cluj .... 335 RON cu tot cu cheder si manopera ;
- schimbat racord flexibil si toba finala cu Bosal noi noute , la STELCO, tot in Cluj ... finala 200, racordul 90 RON cu manopera 40 RON. Toba intermediara mai are vreun an-doi de trait si o voi inlocui. Au spus ca ar costa 170 RON.
(Asta era a doua cauza pt partaieli si pierderi de putere, nr 1 fiind admisia murdara)
- schimbat placute de frana - ajunsesera aproape la metal si scoteau un sunet groaznic, ca venit din iad - placute FERODO, 122 RON/set.

D-l Dan Ciucureanu, doar 2 intrebari.
1) Spuneati ca lantul de distributie "dus" se recunoaste dupa un tacanit a'la motor diesel? Daca e asa, si al meu e mort, masinuta avand acum 122900 km la bord.
2) Mecanicii la care am mers pt reparatiile sus-mentionate mi-au recomandat sa evit Carburol sau Carbusolv, fiindca e prea caustic si consecinta finala ar fi consum de carburant marit. Deci, pentru curatirea admisiei si EGR, care e solutia testata si pe care o recomandati, pana la urma?
(n.r. - Throttle Body mi l-au curatat cu spray degripant, carpa si aer comprimat, - a durat 10 minute - si acuma parca are altfel de "zvac" masinuta)
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
razvan_cj a scris:Aici m-am lovit de o problema majora : LIPSA GARNITURI=nu am gasit decat intr-un singur loc, pe comanda, se pot aduce in 5 zile. E vorba de SZAKAL METAL din Cluj, si costa, atentie , 160 RON cele de care am nevoie!

La Ecomax ai intrebat?
Garniturile pt. EGR, pt. Z12XE, sunt 90531751 si 90531712, pana in 20 de lei amandoua (la Ecomax).

razvan_cj a scris:
2) Mecanicii la care am mers pt reparatiile sus-mentionate mi-au recomandat sa evit Carburol sau Carbusolv, fiindca e prea caustic si consecinta finala ar fi consum de carburant marit. Deci, pentru curatirea admisiei si EGR, care e solutia testata si pe care o recomandati, pana la urma?
(n.r. - Throttle Body mi l-au curatat cu spray degripant, carpa si aer comprimat, - a durat 10 minute - si acuma parca are altfel de "zvac" masinuta)

Daca citeai topicurile despre throttle body si EGR de pe Agila (e aceeasi motorizare ca pe Corsa), ai fi stiut ca se curata cu Carbusolv si insistent. Dau pariu ca EGR-ul tau inca e negru pe interior.
La fel, pe topicul despre distributia la Agila, ai niste filmulete cu distributii terminate. Asculta si compara cu sunetul motorului tau, la cald (nu incalzit la relanti, ci dupa un drum ).
Skip ads

  • razvan_cj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Multumiri, uneia din putinele femei care se pricep la mecanica auto.
Maine, furia gri merge la Ecomax (care la telefon mi-au spus de secrete profesionale, ca sa stiu eu toate codurile exact, ei nu mi le pot da, ca nu au numai anumite garnituri ... ) si daca nu se poate, la Szakal.
Deci, daca nu trebuie si garnitura nr 4 - cod 9157509 (OPEL : 849516), ies ok. Aia ar fi 45 RON si pe undeva pe forum citisem ca e nevoie de 2 bucati, fiind intre EGR si admisie (?!)

Celelalte 3 sunt asa : 90531712 ... 20 lei ; 90531751 ... 25 lei ; 9157510 ... 30 lei. (pretul Szakal Metal).

Topicurile le-am rascitit, nu fac eu manevra pt ca nu am cu cine - prietenii mi s-au tras pe inapoi (deci asadar si prin urmare, un mic service). Am vazut si filmuletele din nou (uitasem pe unde sunt) si se pare ca e discutabil. La rece , tacane puternic, la cald ... da si nu. N-am ureche muzicala potrivita cat sa pun un verdict Laughing

Admisia e inca murdara - motiv pt care micromotorul Z12XE consuma "bine" si se chinuie putin la pornitul in rampa. Altminteri, Vmax=172 km/h pe A3 Gilau-Turda.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am cautat toata dimineata prin TIS dupa operatia de inlocuire admisie da' n-am gasit-o. Acolo ar trebui sa fie trecut si ce garnituri se schimba.
Poate ma lumineaza si pe mine Dan...
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine a fost curatata admisia si egr cu carbusolv si consumul a ramas acelasi. E nasol un pic in contact cu pielea, dar oricum nu le cureti zilnic. Smile
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ochiometric as zice ca mi-a scazut consumul in oras, dupa ce mi-am schimbat distributia si s-a accelerat mult mai frumos dupa ce am curatat EGR si clapeta de acceleratie.
Admisia e pe pe lista de TODO dar cel mai probabil o las pe cand vine caldura.
Iar pentru toba intermediara + finala, cei de la Stelco mi-au dat un pret de 400 de lei.

L.E: Am descoperit: admisie = induction manifold.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La admisie garniturile merg refolosite cu brio, cam astea ar fi :
-admisie-chiulasa 3-4buc functie de 1-1,2L
-admisie-throttle
-admisie-teava EGR
-teava EGR-EGR
  • razvan_cj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Bun, si care ar fi codurile lor ? Sunt cele 4 pe care le pomenisem ?

Ecomax imi solicita cod si au declarat vreo 200-300 RON toate garniturile. (!)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am pus si cele de EGr daca umbli la el




Preturi cam mari, mai cauta.
  • razvan_cj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am pus comanda, la Szakal Metal , cate o bucata din fiecare garnitura = 71 lei in total. Voi ataca si EGR-ul, sunt simptome clare. Mai mult, dupa o alimentare cu benzina proasta de la OMV Petrom, m-a "terorizat" beculetul de Abgas timp de 2 zile, cu clasicele simptome: detonatii, trepidari la accelerari bruste, pierderi de putere. Am citit si rascitit si topicul despre EGR, e clar ca toata afacerea e plina ochi de mizerie.

Depinde acum doar de livrari. Eu sper sa primesc pana vineri garniturile ca sa ne apucam de treaba. Voi posta si poze dupa ce inchei operatia.


P.S. : Pentru clujeni - e un mecanic exceptional pe str. Campina 62, in spate la Stelco. Lucreaza f bine si ieftin. tel 0744 663 639, Traian.
Skip ads

  • barbuceanu mihai

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
va rog sa.mi spune.ti si mie pentru a curata:
carburatutorul si tot ce inseamna admisie(EGR,furtune)ce spray,solutii imi trebuie.multumesc
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cititi si tuorialele de la Agila si o sa deduceti lista de materiale.

Totusi nu am inteles, aveti masina cu "carburatutor"? Din 2001?
  • marcucosmin

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am citit pe forum si cred ca problema mea este legata de EGR. Intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva sa o curat, contra cost bineinteles in Brasov.
Va multumesc!
  • drakhar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Am reusit in w-end sa curat throttle si egr. In mom in care am dat jos throttle body am observat ca am cea mai jegoasa galerie de admisie. Ca masina am Corsa C, 2002, motor Z10XE. Am incercat eu sa dau jos fantastica galerie de admisie dar nu am reusit decat sa desfac 4 suruburi cu o tubulara de ..10, cred. M-am blocat in mai multe chestii: in primul rand am obs ca trebuie sa dau jos rampa de injectoare. Nu stiu exact ce se intampla daca o fac. Am inteles ca benzina ajunge acolo sub o anumita presiune si daca se depresurizeaza treaba trebuie reglate injectoarele, lucru pentru care ar trebui sa merg la service(ceea ce ezit sa fac...imi cereau 200 ron sa-mi schimbe bujiile...). Asta mi-a zis-o un mecanic care lucreaza la o benzinarie Petrom din Drumul Taberei(Bucuresti). O zice bine, o zice rau, nu am riscat sa aflu si de-asta pun postul aici.

Dupa injectoare, m-am blocat in furtunele care intra in spatele galeriei(3 la numar parca). Nu am reusit sa le scot(probabil din cauza ca nu au fost demontate niciodata).

Mentionez ca sunt incepator(cel mai incepator dintre toti incepatori Smile ) si am si o oarecare teama sa nu stric ceva.

Urmatoare chestie care m-a blocat a fost ECU. Nu stiu exact care este si ce se intampla dupa ce-l dau jos (trebuie facute reglari dupa remontare?).

Ma poate ajuta cineva cu un post cu mai multe poze, detalii, etc? Sau daca este cineva din Bucuresti care are de gand sa isi curete galeria de admisie (si stie cum sa o faca), ma poate chema sa-l ajut si in felul asta sa invat si eu cum sa procedez la a mea?

Mersi ca cititi(pt cei care o fac) si sper sa imi si raspunda cineva:)...altfel, probabil o stric si o schimb cu totul:)).

Liviu
  • drakhar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
marcucosmin a scris:Salutare!
Am citit pe forum si cred ca problema mea este legata de EGR. Intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva sa o curat, contra cost bineinteles in Brasov.
Va multumesc!


Te pot ajuta eu, fara niciun cost, doar sa vii in Bucuresti:)
  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
@drakhar trebuie sa fi inarmat cu multa rabdare! impreuna cu un prieten, mecanic la Renault, am desfacut-o anul trecut. (ma refer la galeria de admisie). Intradevar a fost foarte greu si mai ales ca este nevoie de 2 persoane(parerea mea)! Cu ajutorul acestui forum si mai ales al domnului Dan....am reusit!
Intradevar era foarte murdara! In EGR erau depuneri multe.....Dupa aceasta operatiune masina parca avea motor nou!
Asa ca mult curaj si incet...incet...o sa reusesti!
Nu uita sa cumperi solutii adecvate pt curatare ca sa nu intampini anumite probleme!

BAFTA


@marcucosmin incearca si tu sa ili cureti! nu este greu! este chiar foarte usor!
cauta cu atentie pe forum si o sa gasesti!
ATENTIE...nu uita sa cumperi garnituri noi pt EGR!
bafta!
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@drakhar uite aici o directionare catre prima pagina unde sunt explicatii si poze cu pasi de urmat: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

Spor la treaba sa ai!
  • interadi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Agila 2003 1.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
strutzzy a scris:Vezi raspunsul aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43369


am o agila cu motor de 1.0 si am aceiasi problema ca si carida 2004 : tija ce se vede in foto are o cursa de stanga dreapta si se aude un tacanit de la ea si mai mult de atat doua dintre articulatiile de pe ea care duc la doi cilindri sunt rupte . care este rolul acestui mecanism si unde as putea gasi postari despre acest subiect deoarece adresa de mai sus nu are nimc postat
multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR