haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ionutcatalin_bic
- **
- 95 mesaje
- din 05 Mar 2007
- Astra 2001 z16xe
- Bucuresti
ionutcatalin_bic
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2007
- Mesaj Privat
eugen1957 a scris:astra 1.6 16v z16xe- are momente cand merge in trei pistoane si chiar se opreste motorul. dupa o stationare de cateva minute isi revine fara sa fac vreo interventie; cine imi poate spune ce poate fi?
interesanta problema ta... ce erori ai ... fa un tester neaparat si sfatul meu nu schimba nimic pana ce nu esti 100% sigur de problema.
am o problema asemanatoare cu a ta in stadiul de fata. sunt curios la tine ce erori ies. la mine e ecu. daca o rezolvi spune-ne si noua ce a fost.
haiducu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
- opel astra H
- *
- 6 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Astra 2006
- Galati
opel astra H
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- opel astra H
- *
- 6 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Astra 2006
- Galati
opel astra H
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
aionel04
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Buna,
Am un opel astra g din 2001 benzinar.
Sunt incepator si scuzat-imi poate unele neconformitati.
Am o problema : accalerare in hopuri.mentionez ca iam schmibat toate filtrele f.recent.am facut un tester si miau dat erorile 0352 si 0353 ( "wiring ignition coil ACM") adica , miau spus aia. cablu de la calculator la nu stiu ce, parca pompa injectie. sa fie oare acesata accelerare in hopuri de la aceste erori si schimb cele 2 cabluri (poate cineva sami spuna de ce cabluri e vorba mai exact) sau de la altceva, adica sa curat clapeta de acceleratie sau de la egr? mas baga sa curat clapeta de accelerare dar fara sa o dau jos, daca as dao jos parca e acolo o garnitura si apoi la la montare poate nu se mai inchide ermetic si poate prinde aer fals.
Va rog ajutati-ma
va multumesc
PS are oare legatura faptul ca imi accelereaza in hopuri cu chestia ca daca invirt de volan scade/clipesc luminile din faruri si bord ?
Am un opel astra g din 2001 benzinar.
Sunt incepator si scuzat-imi poate unele neconformitati.
Am o problema : accalerare in hopuri.mentionez ca iam schmibat toate filtrele f.recent.am facut un tester si miau dat erorile 0352 si 0353 ( "wiring ignition coil ACM") adica , miau spus aia. cablu de la calculator la nu stiu ce, parca pompa injectie. sa fie oare acesata accelerare in hopuri de la aceste erori si schimb cele 2 cabluri (poate cineva sami spuna de ce cabluri e vorba mai exact) sau de la altceva, adica sa curat clapeta de acceleratie sau de la egr? mas baga sa curat clapeta de accelerare dar fara sa o dau jos, daca as dao jos parca e acolo o garnitura si apoi la la montare poate nu se mai inchide ermetic si poate prinde aer fals.
Va rog ajutati-ma
va multumesc
PS are oare legatura faptul ca imi accelereaza in hopuri cu chestia ca daca invirt de volan scade/clipesc luminile din faruri si bord ?
aionel04
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:louis_cel_mare ai fost la diagnoza ? Ce debit aer ai la ralanti ? La boost pressure ce ai ?
Buna Dane,
Scuzee de o mie de ori...sunt incepetor pe forum dar nici asta nu e o scuza
Ajutama te rog frumos.
Am un opel astra g din 2001 benzinar. motor z14xe
Am o problema : accalerare in hopuri.mentionez ca iam schmibat toate filtrele f.recent.am facut un tester si miau dat erorile 0352 si 0353 ( "wiring ignition coil ACM") adica , miau spus aia ca e vorba de 2 cabluri de la calculator la nu stiu ce, parca pompa injectie. sa fie oare acesata accelerare in hopuri de la aceste erori si schimb cele 2 cabluri (poate cineva sami spuna de ce cabluri e vorba mai exact) sau de la altceva, adica sa curat clapeta de acceleratie sau de la egr? mas baga sa curat clapeta de accelerare dar fara sa o dau jos, daca as dao jos parca e acolo o garnitura si apoi la la montare poate nu se mai inchide ermetic si poate prinde aer fals;la mine la motor parca am citit ca in clapeta nu are legatura cu antigelul
P.S. are oare legatura faptul ca imi accelereaza in hopuri cu chestia ca daca invirt de volan scade/clipesc luminile din faruri si bord
Dane ajuta-ma te rog si iti multumesc anicipat
Mexiknu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
aionel04
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
aionel04
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Buna
am crezut ca scap de problemele cu accelerarea in hopuri dupa ce am curatat clapeta de accelerare insa se pare ca nu e asa. am facut azidmineata un drum am pornit motorasul si dupa vreao 2.3 minute am plecat.cind sa incalzit motorul am accearat si unde va pe la 3000-3500 rpm se accelera iarasi in hopuri.ah am uitat si la putin timp dupa ce am plecat mi sa aprins la bord "check engine". am fost cu masina la un test sapt trecuta si miau dat erorile 0352 si 0353 adica cablurile de la bobina de aprindere la ecu.sa se datoreze acestei erori (adica unor cabluri) probleme pe care o am, adica accalerarea in hopuri ?;sau sa curat si valva egr , tot la test spunindu-mi ca nu lucreaza la capacitate fara insa ami da o eroare la ea.
ajutti-ma........va multumesc
am crezut ca scap de problemele cu accelerarea in hopuri dupa ce am curatat clapeta de accelerare insa se pare ca nu e asa. am facut azidmineata un drum am pornit motorasul si dupa vreao 2.3 minute am plecat.cind sa incalzit motorul am accearat si unde va pe la 3000-3500 rpm se accelera iarasi in hopuri.ah am uitat si la putin timp dupa ce am plecat mi sa aprins la bord "check engine". am fost cu masina la un test sapt trecuta si miau dat erorile 0352 si 0353 adica cablurile de la bobina de aprindere la ecu.sa se datoreze acestei erori (adica unor cabluri) probleme pe care o am, adica accalerarea in hopuri ?;sau sa curat si valva egr , tot la test spunindu-mi ca nu lucreaza la capacitate fara insa ami da o eroare la ea.
ajutti-ma........va multumesc
aionel04
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
La multi ani!
Am scapat de probleme, adica de acclerarea in hopuri.am avut eroarea 0352 si 0353. am schimbat bobina de inductiue si mere si accelereaza ff frumos.la erorile mele posibillitatle de defect erau la bujii, bobina si ecu.cum la ecu f putin probabil sa fie probleme, am verificat bujiile, ele erau ok.am luat bobina beru 4, 7 mil...si merge ok amu
Am scapat de probleme, adica de acclerarea in hopuri.am avut eroarea 0352 si 0353. am schimbat bobina de inductiue si mere si accelereaza ff frumos.la erorile mele posibillitatle de defect erau la bujii, bobina si ecu.cum la ecu f putin probabil sa fie probleme, am verificat bujiile, ele erau ok.am luat bobina beru 4, 7 mil...si merge ok amu
- antone mihai
- **
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Sal,aceeasi problema am si eu de 4 zile am schimbat egr-ul cu tot cu galerie si turbina tot la fel cu tot cu conducte etc,(opel astra caravan 1,7 td x17dtl),cand am plecat cu ea totul mergea bine numai ca se auze un suierat dar nu tot timpul ,am plecat cu ea la drum si am vrut sa ii dau sa vad la cat se duce dar mai mult de 130 nu sa dus in blana,nu tragea deloc,acum vad ca dupa ce ajung cu ea pest 2000 de ture se infige dar pana in 2000 e moarta care ar putea fi cauza sa traga aer pe la admisie sau sa nu fi strans ceva bine ,vreau sa zic ca turbina mea avea un joc mare si consuma mult ulei asta de acum nu are joc nu imi dau seama ce ar putea avea m-am gandit sa mai strang suruburile odat ,va rog daca puteti sa imi dati si mie un sfat,va multumesc.
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am un Vectra C 19cdti merge bine nu am probleme dar cateodata merge...... superrr bine..... . Exemplu Drum Spania -Romania pana la Budapesta numai autostrazi de acolo DN mergea masina normal intram in depasiri am urcat mult in ture apoi dupa ce am intrat in VAMA din Oradea pana in Cluj zbura masina deci pur si simplu in tr2, 3,4 simteam cum fuge,ceva ce inainte nu mai intalnisem la masina, de atunci asta fiind acum 1 luna o data sau de 2 ori am mai simtit ca fuge asa bine.
Masina merge bine nu vad vreo problema dar e diferenta din ce tragea atunci si ce trage acuma.
Problema sa fie mersu babeste de oras bara la bara?
Masina merge bine nu vad vreo problema dar e diferenta din ce tragea atunci si ce trage acuma.
Problema sa fie mersu babeste de oras bara la bara?
@L3X_87
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2008
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
sibi87
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! cam aceiasi problema am si eu. Sa va spun cum sta treaba: am o vectra c 1.9 cdti din 2006 iar acum 8 luni m-a lasat turbo,pur si simplu s-a rupt turbina.Am schimbat-o frumos dar in loc sa pun turbina de 120 cp i-am pus una de 150 cp, asta am inteles k nu conteaza ,potrivindu-se
Ma rog , timp de 8 luni d zile a mers ceas, nu am avut nici o problema dar de 2 saptamani imi face unele figuri: totul a inceput cu faptul ca atunci cand porneam motorul trebuia sa o turez in mers pana pe la 3000rpm k sa isi dea drumu la mers, adik sa traga bine. am avut si o problema cu apa in filtru de motorina dar l-am schimbat si asta nu cred k are relevanta la problema mea. Acum nu mai trage deloc, cu alte cuvinte nu se mai aude turbo deloc cand o turez si cateodata aud sub masina unele scapari de gaze ca si cum ar fi spart esapamentul dar opresc motorul , il pornesc si nu se mai aude. pe langa astea nici temperatura apei nu creste mai deloc. din cauza EGR-ului nu mai poate intra in functiune turbina?
Dak ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscator.
Ma rog , timp de 8 luni d zile a mers ceas, nu am avut nici o problema dar de 2 saptamani imi face unele figuri: totul a inceput cu faptul ca atunci cand porneam motorul trebuia sa o turez in mers pana pe la 3000rpm k sa isi dea drumu la mers, adik sa traga bine. am avut si o problema cu apa in filtru de motorina dar l-am schimbat si asta nu cred k are relevanta la problema mea. Acum nu mai trage deloc, cu alte cuvinte nu se mai aude turbo deloc cand o turez si cateodata aud sub masina unele scapari de gaze ca si cum ar fi spart esapamentul dar opresc motorul , il pornesc si nu se mai aude. pe langa astea nici temperatura apei nu creste mai deloc. din cauza EGR-ului nu mai poate intra in functiune turbina?
Dak ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscator.
TM32PIF
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
opel astra 1,7 dti an 2000
---probleme
-urca greu in ture ceva de genul apas acceleratia si astept
mers cu alta masina identica si ma bagat in scaun fata de a mea schimbat vreo 4 debitmetre ,curatat egr inlocuit valva egr +valva waste gate de langa pompa si deasupra ei ...sunt la fel...inlocuit turbina vreo 20 de bulioane verificat boost presure cerut fata de boost real cu opcom..ce cere aia primeste
si tot nu trage...
sa fie senzorul de pe admisie mincinos sau ceva valve de pe pompa
mentionez cand am luat masina nu voia mai mult de 110 km/h
dat jos sorb si scos de acolo covor de pasla de mizerie adunata de vreo aproximativ 1 cm masina dupa curatare si schibat filtre de la 110 mia ajuns la maxim 155km/h
dar tot o puturoasa este urca greu in ture sa mi se fi dus pompa si injectoarele
sami iau altele....se curata pompa daca are mizerii in ea....are vreo sita de filtrare ceva....
Da ca are cineva ideie despre ce vb aicia va rog idei inainte de a da banutii pe pompa si injectoare........aaaaaaaaaaaa da am motorina in ecu de sus si in ecu de pe pompa......idei ? eu scos garnitura de la mufa cu 2 pini din spatele pompei pt a nu mai ajunge motorina in calculatoare.....aaaa da am mai facut si lipituri reci in calculatorul de la pompa...parca de atunci trage cata mai bine da ceva de genu aprox 5% in plus tot nu e ce trebe.....sami fie galeria de admisie opturata de calamina sau na ulei cu praf aia nam dato jos nu stiu taico ce sai mai fac si dinamita tot nui pun tre sa mearga cu riscul de ai lua alt motor ...da si alai scump si poa nimeresc la fel...nu mai stiu ce pana mea de soim sai mai fac poa aveti domniile dvs ceva idei ca io tot urmaresc posturile da nika nu mi se leaga .....
---probleme
-urca greu in ture ceva de genul apas acceleratia si astept
mers cu alta masina identica si ma bagat in scaun fata de a mea schimbat vreo 4 debitmetre ,curatat egr inlocuit valva egr +valva waste gate de langa pompa si deasupra ei ...sunt la fel...inlocuit turbina vreo 20 de bulioane verificat boost presure cerut fata de boost real cu opcom..ce cere aia primeste
si tot nu trage...
sa fie senzorul de pe admisie mincinos sau ceva valve de pe pompa
mentionez cand am luat masina nu voia mai mult de 110 km/h
dat jos sorb si scos de acolo covor de pasla de mizerie adunata de vreo aproximativ 1 cm masina dupa curatare si schibat filtre de la 110 mia ajuns la maxim 155km/h
dar tot o puturoasa este urca greu in ture sa mi se fi dus pompa si injectoarele
sami iau altele....se curata pompa daca are mizerii in ea....are vreo sita de filtrare ceva....
Da ca are cineva ideie despre ce vb aicia va rog idei inainte de a da banutii pe pompa si injectoare........aaaaaaaaaaaa da am motorina in ecu de sus si in ecu de pe pompa......idei ? eu scos garnitura de la mufa cu 2 pini din spatele pompei pt a nu mai ajunge motorina in calculatoare.....aaaa da am mai facut si lipituri reci in calculatorul de la pompa...parca de atunci trage cata mai bine da ceva de genu aprox 5% in plus tot nu e ce trebe.....sami fie galeria de admisie opturata de calamina sau na ulei cu praf aia nam dato jos nu stiu taico ce sai mai fac si dinamita tot nui pun tre sa mearga cu riscul de ai lua alt motor ...da si alai scump si poa nimeresc la fel...nu mai stiu ce pana mea de soim sai mai fac poa aveti domniile dvs ceva idei ca io tot urmaresc posturile da nika nu mi se leaga .....
- anndy
- **
- 135 mesaje
- din 14 Jan 2008
- Astra 2001 1700
- Galati
anndy
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2008
- Mesaj Privat
TM32PIF a scris:opel astra 1,7 dti an 2000
---probleme
-urca greu in ture ceva de genul apas acceleratia si astept
mers cu alta masina identica si ma bagat in scaun fata de a mea schimbat vreo 4 debitmetre ,curatat egr inlocuit valva egr +valva waste gate de langa pompa si deasupra ei ...sunt la fel...inlocuit turbina vreo 20 de bulioane verificat boost presure cerut fata de boost real cu opcom..ce cere aia primeste
si tot nu trage...
sa fie senzorul de pe admisie mincinos sau ceva valve de pe pompa
mentionez cand am luat masina nu voia mai mult de 110 km/h
dat jos sorb si scos de acolo covor de pasla de mizerie adunata de vreo aproximativ 1 cm masina dupa curatare si schibat filtre de la 110 mia ajuns la maxim 155km/h
dar tot o puturoasa este urca greu in ture sa mi se fi dus pompa si injectoarele
sami iau altele....se curata pompa daca are mizerii in ea....are vreo sita de filtrare ceva....
Da ca are cineva ideie despre ce vb aicia va rog idei inainte de a da banutii pe pompa si injectoare........aaaaaaaaaaaa da am motorina in ecu de sus si in ecu de pe pompa......idei ? eu scos garnitura de la mufa cu 2 pini din spatele pompei pt a nu mai ajunge motorina in calculatoare.....aaaa da am mai facut si lipituri reci in calculatorul de la pompa...parca de atunci trage cata mai bine da ceva de genu aprox 5% in plus tot nu e ce trebe.....sami fie galeria de admisie opturata de calamina sau na ulei cu praf aia nam dato jos nu stiu taico ce sai mai fac si dinamita tot nui pun tre sa mearga cu riscul de ai lua alt motor ...da si alai scump si poa nimeresc la fel...nu mai stiu ce pana mea de soim sai mai fac poa aveti domniile dvs ceva idei ca io tot urmaresc posturile da nika nu mi se leaga .....
fai testul pseudoagrafa si vezi ce erori iti da .senzorul de turatie daca e obosit nu se tureaza motorul cum trebuie.
---probleme
-urca greu in ture ceva de genul apas acceleratia si astept
mers cu alta masina identica si ma bagat in scaun fata de a mea schimbat vreo 4 debitmetre ,curatat egr inlocuit valva egr +valva waste gate de langa pompa si deasupra ei ...sunt la fel...inlocuit turbina vreo 20 de bulioane verificat boost presure cerut fata de boost real cu opcom..ce cere aia primeste
si tot nu trage...
sa fie senzorul de pe admisie mincinos sau ceva valve de pe pompa
mentionez cand am luat masina nu voia mai mult de 110 km/h
dat jos sorb si scos de acolo covor de pasla de mizerie adunata de vreo aproximativ 1 cm masina dupa curatare si schibat filtre de la 110 mia ajuns la maxim 155km/h
dar tot o puturoasa este urca greu in ture sa mi se fi dus pompa si injectoarele
sami iau altele....se curata pompa daca are mizerii in ea....are vreo sita de filtrare ceva....
Da ca are cineva ideie despre ce vb aicia va rog idei inainte de a da banutii pe pompa si injectoare........aaaaaaaaaaaa da am motorina in ecu de sus si in ecu de pe pompa......idei ? eu scos garnitura de la mufa cu 2 pini din spatele pompei pt a nu mai ajunge motorina in calculatoare.....aaaa da am mai facut si lipituri reci in calculatorul de la pompa...parca de atunci trage cata mai bine da ceva de genu aprox 5% in plus tot nu e ce trebe.....sami fie galeria de admisie opturata de calamina sau na ulei cu praf aia nam dato jos nu stiu taico ce sai mai fac si dinamita tot nui pun tre sa mearga cu riscul de ai lua alt motor ...da si alai scump si poa nimeresc la fel...nu mai stiu ce pana mea de soim sai mai fac poa aveti domniile dvs ceva idei ca io tot urmaresc posturile da nika nu mi se leaga .....