Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • deleted-24653

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
termocupla porneste? Smile
Skip ads

  • Jambo

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1998 ....
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Frate, nu ai postat unde trebuia Smile posteaza unde trebuie si posibil sa te ajute cineva:D
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
se muta de la "ai un opel..."
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Masina este echipata cu aer conditionat? Daca da, verifica senzorul de pe radiatorul de A/C. Din cauza lui iti pot porni ventilatoarelea aiurea (eu aveam un fir sectionat de la acel senzor si o lua razna uneori).
Skip ads

  • cosmineDYZ

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2010

  • Mesaj Privat
hello!
Am o nelamurire: apa imi sta la 90-92grade tot timpul, am incintato o data la 100grade (neavand masina de mult) si nu mia pornit ventilatorul.....sa ma ingrijorez?

Mersi frumos...
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ventilatoarele nu intra la fix 100. ele intra la 105 grade. faptul ca apa iti sta la 90 grade inseamna ca termostatul e bun. dupa ce faci un drum cand te intorci acasa nu opri motoru si lasal sa treaca de 100 grade. o sa vezi ca iti intra ventilatoarele. daca iti ajunge pe rosu atunci te sfatuiesc sa opresti motoru sau daca nu e aglomerat in jona sa te urci in masina si sa te plimbi nitel. temperatura va scadea de la vantul care trece prin radiator. bafta
  • sandocan

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sal aceasi problema am si eu la omega 2.2dti nu mi porneste ventilatorul pe treapta 2 si imi fierve motorul si trebuie schimbat tot ventilatorul la mine ca are un fel de siguranta care porneste treapta 2 si nu se gaseste separat pret : 850 numai pe original asta eSmile
  • gabieny

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
andreim4 .am si eu o masina exact ca a ta si ma pune pe ganduri temperatura cand urca spre 100 de grade .De fapt ce se intampla!Daca ma deplasez totul e ok temperatura sta pe la 90 de grade.In momentul cand stau mult pe la semafoare incepe sa urce usor,depaseste 100 degrade ,ajunge pe la 105 grade ,atunci porneste racirea ,coboara la 100 dar daca stau tot pe loc urca din nou si tot asa.In momentul cand incep sa ma deplasez incet-incet coboara pe la 90 de grade.Am verificat aseara cu capota deschisa,am lasat-o sa mearga pe loc pana a ajuns la peste 100 de grade cand a pornit ventilatorul ,a mers putin doar pana a scazut temp la 100 si s-a oprit.Mentionez ca am fost si pe la electricieni care au spus ca asa e normal ,ca asa lucreaza motoarele astea dar tot nu m-au convins.Ce parere aveti ,imtreb pe cei care au acelasi tip de masina asa se manifesta si la voi sau ar trebui sa fac niste schimbari sa nu urce asa mult temp?Multumesc
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
De fapt apa in mers sta undeva la 97grdC insa pe bord afiseaza 89grdC. Interesandu-ma am aflat ca asa e construita masina. Afisajul din bord fiind pentru ,,confortul psihic".
  • gabieny

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai atunci cand la mine arata 105 grade de fapt sunt 113?Nu vad cum s-ar putea verifica teoria asta.Daca ar fi cum spui tu atunci chiar trebuie sa schimb ceva.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La un tester . Sa vizualizeze temperatura apei.
La mine asa este : real 97 pe bord 89.
  • fodor_adrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o intrebare miam luat un opel astra 1.6 16v si am probleme cu termocupla am fost la mecanici electronist, etc. si nu imi gaseste problema , termocupla nu imi porneste deloc doar cad dau drumu la AC merge si imi tine temperatura la 95-97 grade asta ii in oras ca in afara nu imi uraca mai mult de 92-93 grade far AC pornit. dar ventilatoru de la clima imi este blocat oare din cauza asta?

imi cer scuze dac nu am scris unde trebuie
Skip ads

  • fodor_adrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o intrebare miam luat un opel astra 1.6 16v si am probleme cu termocupla am fost la mecanici electronist, etc. si nu imi gaseste problema , termocupla nu imi porneste deloc doar cad dau drumu la AC merge si imi tine temperatura la 95-97 grade asta ii in oras ca in afara nu imi uraca mai mult de 92-93 grade far AC pornit. dar ventilatoru de la clima imi este blocat oare din cauza asta? ii vreo problema cu treaba asta?

imi cer scuze dac nu am scris unde trebuie
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
fodor_adrian a scris:salut. am si eu o intrebare miam luat un opel astra 1.6 16v si am probleme cu termocupla am fost la mecanici electronist, etc. si nu imi gaseste problema , termocupla nu imi porneste deloc doar cad dau drumu la AC merge si imi tine temperatura la 95-97 grade asta ii in oras ca in afara nu imi uraca mai mult de 92-93 grade far AC pornit. dar ventilatoru de la clima imi este blocat oare din cauza asta? ii vreo problema cu treaba asta?

imi cer scuze dac nu am scris unde trebuie


de ce crezi ca ai o problema cu termocupla?
daca ai aer conditionat , ai 2 termocuple..una pt a.c. si una pt ventilatorul ce raceste antigelul

La mine pornea ventilatorul de la aerul conditionat la 100 grade fara sa am ac cuplat, in schimb nu-mi pornea celalalt ventilator..am skimbat termocupla cu una noua (95-100) si un releu defect, iar ventilatorul avea un cablu intrerupt...
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
gabieny a scris:andreim4 .am si eu o masina exact ca a ta si ma pune pe ganduri temperatura cand urca spre 100 de grade .De fapt ce se intampla!Daca ma deplasez totul e ok temperatura sta pe la 90 de grade.In momentul cand stau mult pe la semafoare incepe sa urce usor,depaseste 100 degrade ,ajunge pe la 105 grade ,atunci porneste racirea ,coboara la 100 dar daca stau tot pe loc urca din nou si tot asa.In momentul cand incep sa ma deplasez incet-incet coboara pe la 90 de grade.Am verificat aseara cu capota deschisa,am lasat-o sa mearga pe loc pana a ajuns la peste 100 de grade cand a pornit ventilatorul ,a mers putin doar pana a scazut temp la 100 si s-a oprit.Mentionez ca am fost si pe la electricieni care au spus ca asa e normal ,ca asa lucreaza motoarele astea dar tot nu m-au convins.Ce parere aveti ,imtreb pe cei care au acelasi tip de masina asa se manifesta si la voi sau ar trebui sa fac niste schimbari sa nu urce asa mult temp?Multumesc

Asa mi-au spus si mie mecanicii..ca e normal la opel ..totusi la 100 grade miroase a incins tare de tot...am schimabt termocupla cu una noua ce porneste prima treapta a ventilatorului la 95 grade si treapta 2 la 100 grade...de atunci nu am mai vazut apa vreodata in orash peste 95-96 grade...
  • fodor_adrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
electiceni zic ca termocupla ii buna , sigurante ,etc sunt bune ata iii defect ventilatoru de sub spoiler acela de la clima nu merge ii bloacat. cum am mai spus dac dau drumu la clima merge termocupla 9numai asa porneste termocupla,electriceni zic ca din cauza ca ventilatoru de la clima ii bocat)si imi mentie temperatura la 95-97 grades(si cateodatascade chiar sub 95grade) aceata ii in oras imafara orasului nu imi trebuie termocupla ca temperatura motorului ii intre 92-94 grade. am o intrebare pana fac rost de bani Sad ii vreo problema daca merg asa, se poate sa se trice ceva mai rau la masina?
  • fodor_adrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
electiceni zic ca termocupla ii buna , sigurante ,etc sunt bune ata iii defect ventilatoru de sub spoiler acela de la clima nu merge ii bloacat. cum am mai spus dac dau drumu la clima merge termocupla 9numai asa porneste termocupla,electriceni zic ca din cauza ca ventilatoru de la clima ii bocat)si imi mentie temperatura la 95-97 grades(si cateodatascade chiar sub 95grade) aceata ii in oras imafara orasului nu imi trebuie termocupla ca temperatura motorului ii intre 92-94 grade. am o intrebare pana fac rost de bani ii vreo problema daca merg asa, se poate sa se trice ceva mai rau la masina?

sperca sriu bine si unde trebuuieca nu sunt obisnuit cu internetu
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
nu re problema, doar ai grija sa nu treaca apa peste 100 grade..sa nu-ti fiarba motorul...
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
O problema la sistemul de racire al motorului poate duce la supraincalzire, "ardere" garnitura de chiulasa sau griparea motorului.

Deci cred ca este FOARTE rau sa circuli cu acel radiator defect...ma ales daca temperaturile exterioare vor creste (Doamne ajuta).

Bafta.
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
calin1945 a scris:O problema la sistemul de racire al motorului poate duce la supraincalzire, "ardere" garnitura de chiulasa sau griparea motorului.

Deci cred ca este FOARTE rau sa circuli cu acel radiator defect...ma ales daca temperaturile exterioare vor creste (Doamne ajuta).

Bafta.

omu vrea sa mai circule putin cat mai face rost de bani sa o repare, atata timp cat e atent si cat nu fierbe..nu trece de 100 grade...nu se arde nici o garnitura de chiulasa, nu se strica nimic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR