Mocanu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2002 1.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
am o corsa cu motor de 1000 din 2002.sondele sunt BOSCH si nu am facut nici 1000 km cu ele.aia de sus nu mai da eroare.mai apare doar la aia de dupa catalizator: P0141 Circuit incalzire sonda lambda(banc 1,senzor 2).asta apare de 2 ori.oricum ceva nu imi place pt ca inainte sa le schimb se aprindea becul dupa 2,3 porniri.acum dupa ce le-am schimbat m-au tinut 3 saptamani si abia acum s-a aprins iar.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
aia nui mare buba doar trebuie saverifici sonda,masoara inpedanta la intrare in sonda si comparale cu datele din Tis 2000 sau autodata(nu sunt sigur daca este trecut).daca nu ai programele da jos mufa de pe prima si comparale intre ele,,,daca totul ii ok atunci verifici cablajul poate undeva ii intrerupt.
a era sa uit incalzeste motorul si oprestel da jos borna de pe baterie cateva secunde si porneste motorul fa cateva ture sa vezi daca ti se mai aprinde martorul.teoretic nu ar trebui deoarece sonda este deja incalzita!
a era sa uit incalzeste motorul si oprestel da jos borna de pe baterie cateva secunde si porneste motorul fa cateva ture sa vezi daca ti se mai aprinde martorul.teoretic nu ar trebui deoarece sonda este deja incalzita!
Mocanu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2002 1.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
pai mi-au resetat memoria de erori si de atunci nu se mai aprinde .am facut cam 250 km si nu s-a aprins.imi zici si mie te rog cu ce se masoara impedanta?nu le prea am cu fizica.cat despre baterie...asa faceam inainte.luam borna de fiecare data cand se aprindea becul si mi-au zis la service ca nu-i deloc bine.se poate buli calculatorul..apropo m-am gandit sa-mi iau o interfata.am gasit una speciala pt opel pe www.auto-diagnoza.ro.ii zice OPEL TECH2 USB.cica are si soft si tot.nu stii ?o fi bun de ceva?oare pot sa sterg erorile cu ea sau doar sa le vad?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mai intii invata sa citesti.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=280
Asta ca sa nu mai dai bani aiurea cum ai facut cu sondele. Parerea mea e ca 90% erau bune si ai dat bani degeaba. Dupa ce vei citi si vei sti cit de cit ceva mai vorbim.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=280
Asta ca sa nu mai dai bani aiurea cum ai facut cu sondele. Parerea mea e ca 90% erau bune si ai dat bani degeaba. Dupa ce vei citi si vei sti cit de cit ceva mai vorbim.
Mocanu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2002 1.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
in privinta interfetei tech2 m-am lamurit.multumesc mult. dar cu sondele de ce spui ca le-am schimbat degeaba.inainte se aprindea becul in 5 minute iar dupa ce le-am schimbat nu s-a mai aprins becul aproape o luna.dupa o luna s-a aprins becul si era eroare doar la cea de jos(P0141).asta ma nelamureste.
Mocanu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2002 1.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mihtud
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Mocanu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2002 1.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
In cazul in care ai corsa C cu motor de 1000 sunt doua sonde cu 4 fire.prima o poti vedea usor in imagine; o vezi cum deschizi capota .a doua e putin dupa catalizator cu cativa centimetrii.[img]C:\Documents and Settings\Mocanu Alex\Desktop\sonda lambda\1 [img]C:\Documents and Settings\Mocanu Alex\Desktop\sonda lambda\2
Mocanu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2002 1.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mocanu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2002 1.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mirceamarta
- *
- 11 mesaje
- din 02 Mai 2006
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
mirceamarta
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra F, combi, an de fabricatie 1995, motor X16XEL, ECOTEC, si in urma conducerii pe timp ploios, la prima oprire nu a mai vrut sa porneasca, doar daca am tinut piciorul pe acceleratie. La testul cu agrafa mi-a dat cod eroare 13 care inseamna "Sonda lambda - nu exista schimb de tensiune" sau "Oxygen sensor - No change in voltage/open circuit". Acum porneste bine, sta la relantiu cu mici fluctuatii, codul de eroare persista si parca concuma prea mult. Va rog sa ma ajutati. Sunt nou pe aici. Am citit multe despre sonda lambda dar aceasta eroare nu am gasit-o. Multumesc anticipat.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
aceeasi problema si la mine doar ca mie imi mergea bine motorul doar la drum intins aparea eroarea,in special cu motorul turat in sarcina,am schimbat senzorul si sa rezolvat problema.
dar inainte sal schimbi masoara tensiunea sa vezi daca nu cumva tirul este rupt sau de la ecu vine buba.
daca nu te descurici maine am sa atasez o descriere cum il masori.
dar inainte sal schimbi masoara tensiunea sa vezi daca nu cumva tirul este rupt sau de la ecu vine buba.
daca nu te descurici maine am sa atasez o descriere cum il masori.
dorukag
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mirceamarta
- *
- 11 mesaje
- din 02 Mai 2006
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
mirceamarta
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2006
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mirceamarta
- *
- 11 mesaje
- din 02 Mai 2006
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
mirceamarta
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am masurat valorile: la rece pe firul ce vine de la calculator am numai 256 mV iar cu motorul pornit, incalzit, la 1300 rot, la sonda lambda am 520 - 536 mV. Mentionez ca sonda mea e cu un singur fir, si asa vine si circuitul din instalatie. Am dat sonda jos am curatat-o cu decarbusolv, apoi am dat cu spray de contacte. Rezultatul - inca o eroare, cod 44, amestec sarac. Astept raspuns de la voi cu ce e de facut in acest caz. In ultimii 130 Km parca mi-a consumat cam 13 litri de benzina. Multumesc anticipat.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
nu se curata sonda!doar mergand la turatie mai mare se curata automat prin ardere!
poate influienta consumul sa nu te miri!
cel mai bine sati cumperi altul nou ca nui asa de scump(pe mine ma costat 120ron ..asa ceva precis nu stiu...este fabricat de Bosal au fost si Bosch dar nu prea am avut incredere in ele ca erau made in china si cam ieftine)
poate influienta consumul sa nu te miri!
cel mai bine sati cumperi altul nou ca nui asa de scump(pe mine ma costat 120ron ..asa ceva precis nu stiu...este fabricat de Bosal au fost si Bosch dar nu prea am avut incredere in ele ca erau made in china si cam ieftine)
- luc85mihai
- *
- 2 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Valcea
luc85mihai
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
P0141 - Circuit incalzire sonda lambda (banc 1, senzor 2). As dori sa stiu care dintre sonde este aceasta? Cea de sus de la motor sau cea de dedesubt? Mai am de asemenea eroarea: P0036 - Incalzire sonde lambda (banc 1, senzor 2).... sa inteleg ca e vorba de aceeasi sonda? intreb ca nu cumva sa fie amandoua.....
M-am uitat la ambele sonde ca nu cumva sa am probleme la vre-o mufa sau sa nu fie din conductori (din fire) si la sonda de sub masina, firul alb pare sa fie intrerupt exact la iesirea din sonda.... ca si cum ar fi stat fortat la 90 de grade sau ca si cum cineva ar fi miscat de el pana s-a rupt...... asta sa fie toata problema? Daca poate sa ma ajute cineva astept un raspuns
M-am uitat la ambele sonde ca nu cumva sa am probleme la vre-o mufa sau sa nu fie din conductori (din fire) si la sonda de sub masina, firul alb pare sa fie intrerupt exact la iesirea din sonda.... ca si cum ar fi stat fortat la 90 de grade sau ca si cum cineva ar fi miscat de el pana s-a rupt...... asta sa fie toata problema? Daca poate sa ma ajute cineva astept un raspuns