Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • danuletz_lex

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
informaþii foarte preþioase... un prieten are aceiasi problemã de 12 ore, e disperat când se gândeºte la cât costã un butuc cu tot ce implicã schimbarea acestuia... acum o sã-l informez, sã vedem ce putem face. mulþumesc în numele lui tuturor celor cu idei ºi mai ales celor cu iniþiativã Confused
Skip ads

  • sorinachel

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu aceasi problema, si nu inteleg o chestie. La mine lamela cu probleme este cazuta (orificiul in care bagi cheia este liber). In aceasta pozitie pot impinge un pic contactul. In momentul in care ridic lamela, varful acesteia apare in orificiul de la cheie, iar eu nu mai pot sa bag deloc cheia in contact, nu mai pot impinge deloc butucul. Care ma ajuta cu un sfat sau cu o depanare (masina a ramas parcata prin Pantelimon) ?
  • Dan Mihalache

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Suna 0723230167
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu te-a lamurit colegu, procedura este:
-bagi lama sau sarma, ridici lamela din contact pana se vede in gaura cheii
-apesi cu degetu pe contact pana intra inauntru si scoti lama / sarma cu care ai ridica lamela contactului (astfel lamela cade inapoi)
-cu contactul apasat in continuare cu degetul, introduci cheia si invarti
Skip ads

  • MA

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
In primul rand multumesc Bampi!
Am patit acelasi lucru. Prima zi am lasat masina in parcare. Dupa ce am citit pe forum am asteptat o zi mai libera si m-am pus pe treaba.
Totul a mers relativ usor pana la montatul inapoi. Familia Bundy ii putin spus...
Vedeti ca Bampi nu a spus degeaba [size=30]atentie la bolt[/size] (sare ca un purice daca nu sunteti atenti).
De doua ori a sarit la picioare . A treia oara a sarit in parbriz...1 ora a durat cautarea (demontat inclusiv grila de aerisire + certat cu sotia) in final l-am gasit intre parbriz si bord (cu lanterna) si l-am scos f. greu cu o penseta.
Din pacate eu a trebuit sa elimin lamela de tot. Boltul meu era foarte slefuit si rotunjit. Cred ca masina mea a mai tercut prin asa ceva. Mici probleme am mai avut si la introducerea butucului in lacasu lui. Se apasa cuceva pe o lamela ci cu altceva se impige in jos chestia care blocheaza volanul.
P.S. La prima oprire dupa reparatie am aflat la ce mai foloseste lamela aceea: un fel de 'senzor' prezenta cheie. Cu acea lamela odata oprit motorul (fara a scoate cheia): nu se oprea radioul, puteam da jos geamurile electrice, la deschiderea usii se auzea un tiuit (pt a nu uita cheia. Fara: parca asi scoate cheia de tot.
Numai bine!
  • sorinachel

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Multumiri Bampi pentru tutorial si lui Dan pentru lamuririle suplimentare. Am facut toate operatiile, dar gradul de uzura al lamelei si al pantei de pe corpul exterior al butucului pe care lamela actioneaza cand cheia e scoasa - sunt prea mari. De fiecare data cand scoteam cheia, arcul impingea butucul interior si lamela trecea de panta de pe corpul exterior si evident bloca apasarea butucului. NU prea am inteles ce legatura are slefuirea boltului cu faptul ca lamela sare din locas (presupun ca niciuna). Am incercat sa mai intind de arcul lamelei sau sa pun ceva sub ca sa o tina mai ridicata, sa nu mai sara, dar nu a mers. Ceva idei? Pana la urma am renuntat la ea, dar parca nu ma simt impacat cu ideea.
  • mihaiyosh

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ajutati ma si pe mine va rog...aceeasi problema o am la o astra g 2002.1.7dti....am dat butucul jos dar n am reusit sa si l demontez...este cineva din bucuresti,pitesti,ploiesti?care poate sa ma ajute...multumesc
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut eu sunt in bucuresti cateva zile. lasa-mi un PM daca inca mai ai nevoie.
Skip ads

  • mihaiyosh

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut!..dupa cum va spuneam n am reusit sa demontez butucul asa ca i am pus niste vaselina (nu avea deloc) si l am asamblat inapoi...surpriza...contactul functioneaza...nu foarte bine ,dar merge.
acum nu stiu cat va dura..sper sa nu mai fiu nevoit sa l dau jos.credeti ca va ceda iar?deja am 2 zile si totul e ok:P
va multumesc tuturor foarte mult!
  • daventini

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salutare ma poate ajuta si pe mine cineva cu acesta prob. nu mai pot scoate cheia din contact ,pot sa pornesc si sa opresc dar cand vreau sa revin pe pozitia off nu merge ceva blocheaza vad ca pt astra g s-a gasit rezolvarea se poate face si la astra f ? Crying or Very sad
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Inca o operatie reusita.
Bampi sper ca duminica te-ai simtit bine, eu am baut in cinstea ta un jack daniels cu multa gheata Smile

In alta ordine de idei, m-am chinuit foarte mult sa elimin pragul ala facut de stutz dar nu eram prea incintat de rezultatul final. Am montat cu emotie butucul inapoi pe masina. Ce scule ati folosit voi pentru a corecta planul inclinat si a elimina adincitura facuta de stutz-ul cu arc ? Vad aici utila o freza dintr-un cabinet stomatologic... Smile
  • patzac

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Va salut cu respect. Evident am ceeasi problema cu cheia care nu se roteste. De plecat cu masina dimineatza plec cu ajutorul sfatului lui Bampi insa vreau sa rezolv problema definitiv. Nu vreau sa stric ceva pe acolo si de aceea rog pe cineva care a mai facut asta si e din Bucuresti sa ma ajute. Va multumesc anticipat Crying or Very sad (am o corsa C dar din tutorialul lui bampi totul pare identic)
Skip ads

  • BOL
  • *
  • 37 mesaje
  • din 23 Jun 2006
  • Vectra 2005 Z19DT
  • Bucuresti
  • BOL

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bampi, am baut 2 beri in cinstea matale, merci de tutorial.
Operatiunea m-a costat 1 mil si s-a terminat in 20 min.
Etape:
- am luat un butuc cu chei de la opel shop (1 mil.).
- am desfacut butucul de pe masina (Corsa C) urmarind tutorialul.
- am schimbat cilindrul exterior de la butucul cel nou cu cel de pe masina
- am dat cu putina vaselina sa mearga treaba mai usor Smile
- am montat butucul la loc.
- baut o bere
- montat capacele de plastic
- facut curatenie
- baut o bere
- scris la acest reply
- ......nu stiu daca mai am beri....trebuie sa cobor la supermarket...
  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Redeschid acest topic:
1. Vreau sa vand masina si e o mare problema faptul ca butucul este blocat
2. Va rog, daca exista vreun user, sa ma ajutati cu repararea lui, chiar nu am nicio treaba chiar daca urmaresc tutorialul pas cu pas.
3. Bucuresti, Ploiesti sau Pitesti si fac cinste.
tel: 0755 095 803
mesaj privat
sau mesaj pe Y!m: ninja_tata
Multumesc anticipat.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ai mp
  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Prin mana si indemanarea lui bazare am reusit sa rezolv problema.
Multumesc bazare, multumesc mult de tot
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mai colegi, dar daca scoatem noi de tot butucul si punem un buton/comutator, ce ziceti de asta?! Ca eu sunt la al doilea butuc, care a fost nou si care mi s-a rupt din cauza materialului folosit in mai putin de un an si imi ajunge ca am dat pe el vreo 550 lei cu montaj. Am pus si un topic pentru acest subiect, daca va intereseaza il gasiti in ICE.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
si cu hotii ce ne facem?
  • cristian000

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Buna ! Mi-am mai scris problema mai demult dar n-am primit raspunsuri care sa ma ajute f mult . Problema mea porneste de la contact : partea de fier din jurul butucului cred ca si-a pierdut o piedica sau ceva cand am fortat odata cheia in contact iar acuma nu mai sta fix inauntru (iese vreo 2-3 mm in afara) . Problema este ca de cand am problema , geamurile si oglinzile electrice nu le mai pot folosi decat daca apas cheia in contact(inspre interior) astfel ca piesa de fier sa intre si ea in interior . Am incercat sa lipesc cumva cu banda adeziva aceasta piesa(pe care nu stiu cum s-o numesc) dar nu reusesc sa o fac sa stea fix , astfel ca dupa ce scot de 2 ori cheia din contact , se misca si piesa Smile As vrea daca stie cineva mai priceput sa-mi explice ce am stricat si cum pot repara . Sau macar unde mai exact este buba cu pricina ca la improvizatii ma pricep de minune . Nu as vrea sa cumpar un contact nou doar pt problema asta . Va multumesc anticipat !

opel astra g
  • cristian000

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara ! Am o problema la butucul de la contact , s-a rupt ceva in el si nu sta fix , nefacand contact pt a porni curentul la geamuri si oglinzi decat daca apas cheia inspre interior . Nereusind sub nicio forma sa-l repar , m-am gandit sa inlocuiesc butucul . Am gasit la un magazin de piese auto butuc cu 2 chei nou , marca Hans-Pries la 70 de lei (nu stiu daca am voie sa pun link). Intrebarea mea este urmatoarea : daca il achizitionez si-l inlocuiesc ce mai trebuie apoi sa schimb ? Lamela de la cheia mea cu una dintre cele care vin cu contactul ? O sa citeasca cipul ? Inchiderea centralizata o sa functioneze ? Cu yalele de la usa si portbagaj ce fac ? O sa trebuiasca sa umblu cu 2 de chei dupa mine(pentru eventualitatea in care nu va merge telecomanda(mi se mai intampla) ? Rog pe cineva care a facut aceasta operatiune sa-mi dea niste sfaturi .

Va multumesc anticipat !
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR